Yaz Kızım !

Evvel zaman içinde kalbur saman içinde varlığı yokluğu belirsizlikler içinde olan Instagram hesabımdan mim'lenmişim.. Gelin görün ki ben bunun farkına bugün farkına vardım.. Mim yazmayalı yıllar yıllar olmuş.. Haa mim yazmayı da pek sevmem aslında ama bi yandan hoşuma gitti bi yandan da şimdi insanlar bizi düşünüyolar yazılarına ekliyolar. Yazmayınca ayıp oluyo sanki.. Ne bileyim işte.. Ailenizin fit kızı Sevcan hayatımda ki 20 gerçeği yazmamı istemiş.. Hadi başlayalım.. 

1- Doğma, büyüme, gelişme İstanbul'lu değilim.. Ankara'lı da değilim.. Bu konuda anlaşalım.. Ülkemizin Doğu Anadolu Bölgesi'nin güzide illerinden birinde yaşamaktayım.. İl sormayın o kadar açıklama yapamam.. 

2- Yaklaşık 3 yıldır makine mühendisi olarak ekmeğimi kazansam da aslında hiç bi zaman mühendis olmak istemedim.. Ben hep eczacı olmak istemiştim.. Al gülüm ver gülüm işlerini her zaman sevmişimdir. Allah bizi böyle yaratmış napalım.. Dersimize yeterince çalışmadık isyan etmeye pek de hakkım yok gibi.. 

3- En üst seviyenin de en üstünde inatımdır.. Bu zamana kadar inadım yüzünden başıma gelmeyen kalmadı hala bırakamıyorum keratayı.. İnadım yüzünden babamın yaptığı üniversite tercihini yazdım mühendis oldum.. İnşaat mühendisleri müteaahit oluyo paramız yok, sen bi elektrik bi makine yaz bi de yakın olsun gidip gelmesi kolay olur dedi. En yakın 3 ilden 6 tercih yaptım.. Belki de bu ülkede ki en boktan üniversitenin en boktan bölümünü okudum.. En güzel yıllar diye tabir edilen üniversite hayatının benim ömrümden 6 sene çalacağını nerden bilebilirdim ki.. Bi inat uğruna yine bi karar aldım.. Hakkımızda hayırlısı diyelim önümüzdeki ayı bekleyelim.. 

4- Yemek yemeyi çok severim.. Ama öyle tek başına olmıcan.. Kalabalık olacaksın.. En az 3 kişi olacak.. Sohbet muhabbet gırgır şamata kahkaha bol olacak.. Çok lüks lokantaları sevmem.. Benim ki daha çok esnaf işi olacak.. Öyle yerler candan ciğerden oluyo.. Ama en çok da kasaptan yaptırdığımız yemeği severim.. Büyükşehirde yaşayanlar falan pek bilmez ama ekmek fırınına verilen yemeğin tadı bi başkadır.. Ağır ağır pişer bi de sıcak ekmek offf.. Tamam acıkmayalım daha fazla :p

5- Araba kullanmayı severim.. Hızlı kullanmayı da severim.. Ama günden güne tiksinmeye başladım.. Trafik bunaltıyo beni sıkılıyorum.. İstanbul'da yaşayanlar hemen başlamasın biz napalım demeye.. Yaşamayın kardeşim orda alla alla.. Gezilir orda yaşanmaz..

6- Giyimime kuşamıma saçıma başıma düşkünümdür.. (Bu ara kendimi aşırı derecede salmış olabilirim ama haklı sebeplerim var..) Saçıma aldığım bakım kremleri, losyonlar, şampuanlar hep özeldir.. Saç telini bilmem kaç milyon kat büyüten makinelere baktırır öyle alırım.. Gömleklerimin bende ki yeri çok ayrıdır.. Kısa kol gömlek asla giymem.. Cepli gömlek milyarda bir alırım.. Sürekli giydiğim markaların dışına çıkmamaya gayret ederim.. En önemlisi de ne kadar beğenirsem beğeneyim bir mal ederinden fazlaysa hayatta almam..  O da olmasın canım.. Parayı sokaktan mı topluyoruz.. 
 
7- Kaşlarımı çatarak yürürüm.. Yürürken asla yavaş olamam.. Hızlı yürümezsem sıkıntı basar.. Bu yüzden arkadaşlarım bana hep kavgaya gider gibi yürüme der.. Bunu değiştiremiyorum yannız yapacak bi şey yok.. Belki yürüme hızını düşürebilirim ama kaşları değiştiremem.. 

8- Çok sinirliyimdir.. Aniden de kızabilirim, biriktirip büyük patlama da yaratabilirim.. Kolay kolay küfür etmem.. Küfür edersem bilin ki çok kızmışımdır.. Hiç tanımadığım birine bak arkadaşım yada bakın beyefendi dediysem adamı benden uzaklaştırın.. Gözüm karadır, öleceğimi bilsem kavgaya girerim..

9- Hiç kimseyi küçük görmem.. Yeri konumu makamı ne olursa olsun, benim için insan insandır.. Fakat tutup da biri beni bir topluluk içinde bozmaya çalışır, beni küçük düşürecek laflar söyler o zaman iş değişir.. Çok afedersin onu itin bi tarafına sokar çıkartırım.. Ha bu sadece benimle sınırlı değil çevremde sevdiğim bi insana yapılırsa da kendime yapılmış sayarım.. 

10- Müzik dinlemeyi, söylemeyi çok severim.. Sesim hali hazırda zaten iğrençtir.. Şarkı söylerken demedim dikkat ederseniz.. Genel itibariyle iğrenç.. Her türlü müziği dinlerim ama türkü dinlemek türk sanat müziği dinlemek daha iyi geliyo bana.. Müzikden çok türkülerin sözleri daha çok etkiliyo insanı.. Şimdiki pop şarkıların sözlerine ne desem bilmiyorum. Zaten çoğu saçma.. Benim için sözler önemli.. Yabancı müzik de dinleyin pop da dinleyin rock da dinleyin ama türkü de dinleyin gençler.. Evli olanlar çocuklarına da dinletsinler.. Anlamadığımız bilmediğimiz harra hurra şeyler dinlemekten duygularımızı kaybettik.. Şu sözün güzelliğine baksanıza bi.. Ne demiş üstad.. 

 -Şu derenin alıcından burcundan, bana varsan ölür müydün acından ? 
Hatta..
-Oklavıyam pazıyam, ak gerdanda yazıyam, seni bana verseler, dilenmeye razıyam..
Hatta hatta..
-Mevlam birçok dert vermiş, beraber derman vermiş, şu tükenmez derdime neden ilaç vermemiş..

11- 10. maddeden de anlayacağınız üzere müziğe karşı aşırı bi ilgim var.. Bi enstürman çalamamak en büyük pişmalıklarım arasındadır.. Evimizde ben doğduğumdan beri bağlama vardır, babam çalar ama benim hiç hevesim olmadı.. Ben daha çok klarnet, keman, ud, cümbüş falan severim.. Sesi güzel olan kızlar benim için evlenilecek kızlar arasında ilk sırada yer alır.. Yahu bi düşünsene evde sana şarkı söyleyen biri var. Hayali bile güzel.. Bi de bu kızla yola gittiğini düşün.. Şarkılı türkülü yol.. En sevdiğim.. O yol bitmesin diye yolu bile uzatırım..

12- Gerek sosyal medya gerek içinde bulunduğumuz şu fani dünyada hiç bi kızı eklemedim.. Yani galiba eklemedim.. Ekleyemiyorum.. Elim gitmiyo.. Bi kızdan çok hoşlanayım mesela telefonunu isteyemem.. Haa kırk takla atarım almak için belki ama telefonunu ver diyemem.. Mesela bi ortamda tanıştık diyelim bi kızla sonra kız kalktı beni Facebook'dan ekledi.. En az 2-3 gün sonra kabul ederim.. Haa ilk mesajdan sonra ben arada ki 3 günü kapatırım ama olmuyo yani.. Halamın aracı olduğu kızı bile ben eklemedim.. Ayıp olmasın diye mesaj attım kız ekledi 10 gün Facebook'dan konuştuk kız usandı telefonumu istedi.. 

13- " Çok sevgilim oldu.. Hayatımdan o kadar çok kız geçti ki sayısını bile hatırlamıyorum.. Senle daha önce çıkmamıştık di mi ? "  İlerde bi sevgilim olursa bu cümleyi kurmaya karar verdim.. Çünkü hiç sevgilim olmadı deyince direk yalancı muamelesi görüyorum.. Doğruyu söylüyorum yine yaranamıyorum.. Bu zamana kadar nası bi insanın sevgilisi olmazmış  da bilmem neymiş de.. Olmadı yani olduramadık.. Napak ölek mi !  Bu konuyu tartışmayalım :)

14- Her zaman bi lokanta bi cafe efendime söliyim bi dürümcü açma hevesim oldu.. Açmadan ölürsem gözüm açık gitcem galiba.. Hiç olmadı bi kahvaltı salonu falan açayım bari.. Bu konuda bi planım var gerçi ama param yok.. Aklıma bi şey geliyo bi bakıyorum 5-6 ay sonra biri açmış öyle bi yer.. Bak yine aklıma geldi sinirim bozuldu...

15- Bi de uzun yazmayı seviyorum ben ya :) Aslında okurken sıkılmıyosunuz biliyorum ama göze çok geliyo.. Psikolojik olarak sıkılıyosunuz :p Bi de benim ki 15 tane olsun yeter :)

Kimseyi mim'lemiyorum. İsteyen yazabilir.. Ayrıca bu mim'i neden instagramdan yazmadığım da anlaşılmıştır umarım :)

Görüşelim ;)

9 yorum:

minikkus dedi ki...

Komiksin olum sen:) seviyom ben seni hic tanimadan, daha dogrusu taniyom aslinda ama henuz karsilasmadik diyim:) ben bana benzeyen insanlari belki tuhaf gelcek ama cok seviyorum ahhhahaaa:))) zannedersem sadece onlarla ayni dili konusabildigimden olsa gerenkk:)
Tam olarak ayni sebeple 10 madde yazabildim instagrama ben de:p hatta isin gicik yani ben 20 madde yazdim, instsgrama ucer beser eklerken beyinsiz iphone sildi aldigim notlari! Bak cok konustum yine! Benim de boyle her boku detayiyla anlatma huyum var misal:)
Ha bide sana bi kiz bulmak boynumun borcu valla! Calisiyom o konuda^.^

Bir İnce Ses dedi ki...

@minikkus : Ya bende seni çok seviyorum :) Bi insanın seni sevmemesi için zaten akli dengesini yitimiş olması gerek.. Gerçi biz deliyle deli olabiliyoruz.. Yok bi insanın seni sevmemesi münkün değil :)

Çalışmalara hız verelim.. Yakında evlenilecek erkeğin bütün kriterlerini sağlıyorum :P

Nazik hanım kız dedi ki...

Gerçekten bu kadar içten olup bu kadar güzel yazmak zorunda mısın bis? :)

Mia Wallace dedi ki...

Yaa keske 20 madde yazdaydin bis ozlemisiz
Valla ne guzel okuyoduk bitti yazi :(

Ayrica sen ne olur bi durumcu ya da kahvalti mekani ac da gelip guzel bi yemek
Yiyim
Ehe :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Nazik hanım kız : Ya işte Allah vergisi :P

@Mia : Yazasım geliyo da hem yazı uzun oluyo hem değişik bi şey bulamıyorum.. Halk benden ne öğrenmek istiyo bi bilsem ona göre yazarım.. 10 Soruda Bis diye bi başlık açıp sizin soruları mı cevaplasam acaba ?

Eleanor dedi ki...

Şu 13.madde var ya o onüçüncü madde. Harbiden haklısın. İnandıramıyorsun insanları kendimden biliyorum. Yav sanki sevgilimizin olmaması suç alla alla :D

Bi dürümcü kebapçı açarsan da haber et koşup gelelim. Yardım da ederim bak istersen :D

Mühendisin halinden mühendis anlar. Bu iş çok zor azizim çoook :))

büşraistanbuloverankara dedi ki...

Ben de bikaç maddede yine kendimi bulduğumu belirteyim bi de yine kısa kalmış şöyle dahaaaa uzuuun uzun yaz da okuyalım eskisi gibi :)
Mühendislik son sınıf öğrencisi bir kızım, aşırı inadım=Boğa burcu olduğunu biliyorum ve bence her Boğa burcuna mensup(!) bireyin yemek yemeyi, yapmayı sevdiği ve bir mekan açma hayali vardır benim gibi. Hızlı yürümek boy uzunluğundan olabilir. Bir kıza oranla fazla uzun olduğumdan büyük adımlar atarım mesela.. Evet erkeklerin hiç sevgilisi olmaması tuhaf geliyor ama şu devirde kız erkek farkı yok hiç sevgilim olmadı diyorsun inanmıyorlar.. Yeni nesil tuhaf :D
Biraz kötü bir yorum oldu aslında blogumuz yok ki 20 özellik yazalım ama ben yazılarını, tespitlerini beğenerek okuyorum. Umarım daha sık ve uzuuun yazarsınnn :)
Sevgiler..

Bir İnce Ses dedi ki...

@Eleanor : Yardım edeceksen müşteri getir :p

@büşraistanbuloverankara : Ne kadar çok mühendis takipçim varmış benim :)) bi de siz bi şeyler sorarsanız cevaplarım aklıma bi şey gelmiyo artık :)) eskiden olsa çoktan başlık açmıştım ama şimdi açsam boşa gidecek :)) kimse sormıcak bi şey onun için bu kadarıyla yetincez :)

Bahar Uğurdoğan dedi ki...

hahahahaha :)) evet eğlenceli imiş. Fakat bu istek üzerine yazılmış bir CV mi yoksa birilerine kendimi anlatmayayım ya şimdi, buraya yazayım işe almak istediğim kişiler bana başvursun biz sizi ararız şeklinde cevap veririm duygusuyla mı yazılmış ^^ tamam, şaka idi :) sadece. :) Çabuk sinirlendğini yukarıdaki maddeden okuduğum için hemen arkasından böyle bir cümle kurdum. Şu hiç sevgili olmama olayına gelirsek, insanların inanıp inanması senin çok umurunda ise diyecek birşeyim yok lakin benim 2 ya da 3 sevgilim olmuştur. biri şizofren idi yanımda başkan insanlar görüyordu diğerleri de hoşlandığım kişilerdi tam sevgili olamadık çünkü erkek arkadaşları vardı. İnanıp inanmamak sana kalmış, ben sadece belirttim. :) insanların (sevip değer verdiklerimiz hariç) söylediklerini pek takmamak lazım sanki. Vakit buldukça okuruz bakalım. :) bu arada bir kadın için ayakkabı ne kadar önemli bilmiyorsunuz. :)