Kar Havası !

Yormak, yorulmak, yorgun olmak.. 

Altta kalmak, ezilmek, çıkamamak..

Çıkış yolu aramak, gittiğin yolda kaybolmak..

Batmak.. Çırpındıkça daha çok batmak..

Hayal etmek.. Düşlemek.. Güzel günler düşlemek..

Paylaşmak.. Hayatı, yediğin lokmayı paylaşmak..

Kaçmak.. Kaçamamak.. Kapana kısılmak..

İmrenmek.. Özlemek.. Dokunamamak...

Heves etmek.. Gülen gözlerle heves edip, ağlayan gözlerle susmak..

Ağlamak.. İçin kan ağlamak.. İçine içine ağlamak..

Susmak... İçinde fırtınalar koparken sadece susmak.. Konuşamamak..

Durmak.. Bi şeyler yapmak isterken kendinde güç bulamamak...

Yazın ortasında kışı yaşamak..

Ustanın da dediği gibi... Pencereden kar geliyor...


6 yorum:

^Mila^ dedi ki...

Allahım nasıl içime işledi bu sözler.. Diyecek başka söz bulamıyorum ve susuyorum :)

Eleanor dedi ki...

Böyle yazacak bir şey bulamama deyimi sanırım tam bu posta ait.

Butterfly'ınız dedi ki...

Yorum yazmak istemek , boğazına bir şey takılmak yazamamak..

weba dedi ki...

Sabah sabah niye üzüyorsun beni ya.
Şaka bi yana neyin var Bis?

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mila, @Eleanor, @Butterfly'ınız: Genel olarak hiç birimiz yazacak bi şey bulamadık ama ben yoruma cevap yazmazsam ayıp olur bence :) Hepinize teşekkürler :)

@weba: Üzülecek bi şey yok kanka sakin olalım.. Arada olur :)

Milena dedi ki...

iyi de bu yazı neden benim listemde gözükmedi listemidir adı neyse siz gençler nasıl diyosanız:)olum bensiz bulutlanmışsın hatta kar yağdırmışsın sen yine.dur daha gençsin ne karlar yağacak ama bil ki herşeyin bir sonu var herşey gibi bu günlerde geçecek..