Bis'lendim !

Bundan yaklaşık 3 ay önce bir Mayıs sabahı İstanbul benimle tanışma şerefine nail olmuştu bildiğiniz gibi.. Ben geliyorum diye bi hazırlıklar bir programlar.. O event senin bu party benim.. Party'ler yetmezmiş gibi bir de after partyler var.. 6 gün kaldığım İstanbul'da 24 saat uyuyamadım yahu.. Uçaktan indim herkesin elinde bi IBW yazısı.. (Bkz. IBW) Kızlar IBW tişörtleri falan giymiş... Güneş gözlüğümü hafifçe indirip en seksi gülüşümü atıp yoluma devam ettim.. Zaten yolun sonunda Biemdabulyum beni bekliyordu.. Tabi tüm bu olaylar yaşanırken beni yalnız bırakmayan dostlarım vardı..

O bar senin bu bar benim gezerken beraber koptuğumuz Mia 'ya..

Bin bir türlü zorlukla gelmeye çalışan Weba 'ya..

Benimle alışveriş yapıp çıldırmayan, Terkos Pasajı'nda girmedik dükkan bırakmayıp, üstüne güzel güzel yemekler yediğimiz biricik kankam Leah 'ya..

En tatlı Pazar kahvaltılarının güzel isimleri Gözde ve küçük enişte Emre'ye 

teşekkür ederim.. Sağolun varolun iyi ki varsınız :)

 
Vee aradan geçen bu 3 ay boyunca görüyorum ki İstanbul yorgun, üzgün ve yaşlanmış, biraz kilo almış, ağlamış yine rimelleri akıyor.. Bi geldim gittim şehrin dengesi şaştı.. Bu gidişe dur demek için tekrar gelmem gerektiğinin farkına vardım. Ve kendime bir tur planı hazırladım.. Cumartesi sabah yeniden İstanbul'dayım.. Aşırı yoğun günler bizi bekliyor.. 30 Temmuz Bursa, 1 Ağustos Ankara ! Neler oluyor hayatta keşke şu rüya gerçek olsa dediğimiz günler geldi çattı.. Bu yoğun trafiğin altında elbette bir süpriz yatıyor.. Taa buralardan kalkıp oralara geliyorum elim boş mu geleyim ? 25 Temmuz Cuma günü kitabevi rafları artık küçük gelmeye başlayabilir.. Çünkü "Galiba Büyüyoruz !"

Her şey çok hızlı gelişti. Sizlere bir nevi bayram hediyesi verebilmek için gece gündüz çalıştık aynı zamanda gizli saklı tutmak için uğraştık.. Sanıyorum ki şu sıralarda kitap birçok kitabevine ulaştı ve Cuma gününü bekliyor.. Cumartesi günü İstinye Park'ta kalemlerim ve ben sizleri bekliyor olacağım.. Konu komşu akraba hatta yolda gelirken kolundan tutup getireceğiniz herkesi getirin kalabalık olsun :) Hayat ne garip değil mi ? Tespitlerin gözde ismi Bis, gün gelip keşfedilecek kitabı çıkacak.. Hatta imza günü olacak.. Hem de üç farklı şehirde ! Kim bilir ...

 *Not : İmza gününde küçük sürprizler olacak.. Bunun için aşağıda vereceğim linki mutlaka inceleyin.. Görüşürüz ;)

  Detaylı bilgi için Bkz. Link



9 yorum:

Şirvan dedi ki...

Hayırlı olsun BİScan :)

Şirvan dedi ki...

Yani linki tıkladım ama yorumu öncesinde yazmıştım :) Silmek de istemiyorum. O da olur inşallah diyeyim bari :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : Dost kendini belli ediyor diyeyim ben :)) teşekkür ederim :))

morfea dedi ki...

Yakışır BİS, tam senlik bir şey olmuş bu :)

Linki tıklamadan yorum yazsam ters köşe olacakmışım :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@morfea : Halk beni istiyor artık eminim :)

weba dedi ki...

Tabii ki linke tıkladım :D

Ya ben cuma günü Sinop'a gidiyorum Bis ya kötü oldu şimdi. :(
Eee üzüldüm ben!

Bir İnce Ses dedi ki...

@weba : Herkes bi yerlere gidiyo zaten tahmin ettim böyle olacağını :)) Bi dahakine görüşürüz yine :)

Eleanor dedi ki...

Bu günlerde okumasaydım Bursada olduğun zaman gelirdim :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Elanor : Bak gördün mü her şey zamanında güzel :D Benimle tanışma fırsatını kaçırmış olabilirsin :P