Bir .. iki.. Üç !

Hadi size üç saniyede neler olabilir onu anlatayım..

Mesela çok güzel bi kız düşünün.. Siyah saçlı.. Saçları dümdüz.. Sanki böyle ipekten yapmışlar gibi.. Nerdeyse beline kadar uzanmış.. Çok narin dokunsan kırılacak gibi.. Beyaz tenli.. Böyle bildiğin beyaz.. Sonra.. Sonra bu kızın bankanın kapısından içeri gireceği anı düşünün.. Orda kalın kapıyı açmayın.. Hikayeye tamamen tesadüfen bankanın önünden geçen bi çocuk dahil olsun.. Hadi sayalım.. Bir.. İki.. Üç.. Kız kapıdan içeri girsin bizim çocuk da kızı sadece üç saniyelik zaman diliminde görsün.. Gün akşam olsun..

Çocuğun aklına kızın silüeti yer etmiştir.. Hani o an sanki beynine kazınmıştır. Tabi bizim çocuk bu o olaydan bi gün önce mezun olmuştur.. Galiba hayatımda iyi şeyler olmaya başlıyo diye düşünmüştür.. Şansını denemek istemiştir.. Bankayı Foursquare'dan aramış, kızı bankanın mayoru olarak görmüştür.. Bu kadar iyi şey tesadüf olamaz değil mi ? Hesap dışarıya kapalıdır. Adı bellidir ama başka bilgi yoktur.. Resimleri karıştırırken bi uçak bileti görür.. Artık adını da soyadını da biliyordur..  Facebook, Twitter, Hocam, Google+, Instagram vs. vs.. Aklınıza gelebilecek bütün sosyal medya hesapları, Google'ın bilmem kaç salisede bulduğu bilmem kaç milyon sonuç.. Foursquare'da ki arkadaş listesini tek tek inceleyip, ortak tek bir arkadaş bulma çabaları ve her seferinde eli boş dönmeler de cabası.. Hiç mi bi şey bulamadı ? Aslında buldu.. Ev adresi -10 dk'lık yürüme mesafesinde-, bir sene önce yazmayı bıraktığı makyaj blogu, dışarıya kapalı Twitter ve Facebook adresi, doğum tarihi-tam 2 yıl 26 gün küçük-, burcu, okuduğu üniversite, üniversitenin bulunduğu şehir hakkındaki düşünceleri, annesinin Facebook'u, ailenin siyasi görüşü, ailenin nüfusa kayıtlı olduğu ilçe, ekstra ufak tefek bilgiler.. Peki bunlar tanışmak için yeterli miydi ? Malesef değil.. Hiç tanımadığınız birine ne diyebilirsiniz ki..

Aradan öyle günler geçsin ki mesela.. Bizim çocuk işyerine 100 metre ötede ki bankanın etrafından bile geçemesin.. Önce bankaya gitmeyi düşünsün. Sonra kızın hangi bölümde çalıştığını bilmediği için işyerinde ki arkadaşını düzenli olarak bankaya göndersin.. Hayır kız müşteri temsilcisi olsa direk hesap açamaya gidecek.. Form gibi bi şey doldururken tek tek söylecek..Bana 100 bin lira para da verseniz umrumda değil ben senin için geldim diyecek.. Ama yok kız sabit değildir.. Ayrıca çok önemli bi sorun vardır.. Kızın sevgilisi olabilir.. Bankaya gitmek sıkıntılı bi iş, kızı da rahatsız etmemek lazım deyip vazgeçsin bu işten.. Evet evet vazgeçsin.. Sonra bu konuyu arkadaşlarıyla paylaşsın.. Birden seferberlik ilan edilsin.. Arkadaşları 4 koldan sarılsın.. Bu arada araştırmalarına devam eden genç delikanlımız Facebook'da kızın ilişkisi yok yazısı görsün.. Artık son çare Facebook'dan mesaj atmak kalmıştır.. Google milyonlarca sonuç bulmuştur ama tek bir ortak arkadaş bulamamıştır. Annesinin bile yok düşünün.. Eve 10 dk'lık mesafede oturacak ve tek bir ortak arkadaş çıkmayacak.. Kıyamet mi yaklaşıyor yarabbim !  En yakın arkadaşı akşam üstü bankaya gidip kızı görsün bütün akşam ters bi şey yazar, yok derse alttan al diye sürekli mesaj atsın.. Çünkü çocuğun huyunu biliyo herkes alttan almaz, alamaz.. Fıtratında yok !
 

Sonra bizim çocuk güzel bi mesaj atsın.. Olanı biteni bir bir anlatsın.. Tek güvencesi Facebook'da gördüğü ilişkisi yok yazısıdır.. Düşünsenize bi kendini nası kaptırdıysa kız mesaja cevap yazana kadar 14 Şubat'a hediye bakıyor.. Öyle bi kaptırma hakim ! Aradan yaklaşık bi saat geçsin.. Mesaja cevap gelsin.. Mesajı bi 3-4 kere okusun.. Tek seferde anlayamasın.. Ya da doğru okuduğundan emin olmak istesin..

"Çabanıza hayran kalmamak elde değil fakat sözlüyüm ben bi daha yazmazsan ve işin olmadığı sürece bankaya gelmezsen sevinirim. İyi geceler."

Kızın ilk mesajda hadi görüşelim demesini zaten beklemiyodum ama böyle bi cevabı hiç birimiz beklemedik.. İlişkisi yok yazısı o kadar büyümüştü ki gözümüzde başka bi şey göremez olduk.. Hani hiç bi şeyden emin de olamıyoruz.. Cidden böyle bi şey var mı yoksa kız başından mı atmak istedi anlayamadık.. Yahu bırakın sözü sevgilisi olan kız ilişki durumuna yok yazar mı hiç ? Yemin ederim ayrılık sebebi.. Öyle bi mesaj yazdı ki insan bi şey de yapamıyor.. Elimi değil resmen kolumu kesti attı.. Aradan bi gün geçti ilişki durumunda hala "single" yazıyo.. Hadi buyur burdan yak..

Hayatımda hiç bi zaman üst üste iyi şeyler olmadı olamıyor.. Okuldan çıkış almaya gittim.. Bi ton kavga gürültü.. Bölüm başkanına burayı internet kafeye çevirdiniz diyecek duruma geldi.. Ertesi gün bu olay patlak verdi.. Kız cidden güzeldi yalan söyleyemem.. Tam istediğim gibi biriydi.. Belki huyu suyu istediğim gibi olmazdı ama insan keşke daha önce görseydim diyor.. Hala sözlü olup olmadığı konusu şüpheli.. Galiba burdan çıkacak sonuç kız beni açık açık beğenmedi.. Aslında yakışıklı da sayılırım.. Evleneceksem öylesi olsun arkadaş ya.. Güzel olsun.. Ben ki kurallarımı yıkıp hayatımda ilk defa bi kıza mesaj attım.. Hem de Facebook'dan ya.. Bak yine sinirlendim ben...

25 senede bir şahit olabileceğimiz bu olayda benden desteğini esirgemeyen, kızın bütün hesaplarını takibe alan  Mia'ya, gecenin bir körüne kadar benimle beraber mesaj başlangıcı düşünen, sonucunda benim kadar üzülen Karbeyaz'a ve biricik sevgilisi Emre'ye, tweetlerden yola çıkıp sonucu öğrenince beni teselli eden Zuhal'e, bankayı yol edip, mesaj desteği veren dostlarıma ne kadar teşekkür etsem azdır.

Düşünsenize ben bile bi kız beğendim.. Kıyamet alameti olabilir.. Kızlar size söylüyorum.. süründürdüğünüz erkekler varsa yazık onlar da sevinsin bence ;)

*Not : Lan bu kız nası beğenmez.. Beni beni BİS'ini !!!!!!!! :p

17 yorum:

weba dedi ki...

Yaaaaa olm ya çaban cidden çok güzelmiş.
Boş ver Bis. Belki huyunu suyunu secmicektin kızın. Böylesi daha hayırlıdır kesin.
:)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

İtiraf etmeliyim ki, film tadında idi. Ne hoş. :) sonu mutlu olmamış ama belkide cidden hayırlısı budur.
Bence her kız böylesi çaba gösteren bir erkek ister. İnsan düşünüyor, benide var mıdır böyle araştıran... :) :)
Ya da ben sorunluyum..

Şairin Defteri dedi ki...

Okurken bis hikaye anlatıyor diye düşündüm taa ki 25 diye başlayan yerde. Nasip değilmiş ama hayırlısı böyleymiş. Üzülme dicen de sonuçta ilk defa birini beğenmişsin..

morfea dedi ki...

BİS'imizi beğenmeyen ölsün!...

Bence kız gerçekte sözlü, bazen facebookta ne yazıldığına dikkat edilmeyebiliyor.

Şimdi sen diyorsun ki kırk yılda bir bi kız beğendim o da sözlü çıktı diyorsun ama bir de iyi tarafından bakalım BİS, evet kırk yılda bir beğeniyorsun ve beğendiğin kız gayet karakterli çıkıyor. Sözlüsü olmasına rağmen seninle flörtleşebilirdi de. Bu da senin seçicilik konusunda ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor.

BİS klasiklerine bir slogan daha ekle o zaman ;) Eee slogan cümleni de sen seç...

Bu kadar poh poh yeter sana, olsaydı iyiydi ama napalım, bir dahakine eveririz artık seni ;)

bir hayal kur dedi ki...

kısmet işi, kendini paralarsın olmaz, hiç bir çabanın olmadığı bir gün ayağına kadar gelir kendiliğinden gelişir her şey...

Şirvan dedi ki...

Canım yaa, yazık olmuş; ama olsun en azından denemişsin içinde kalmamış.

Yerinde olsam tabii edebiyatçı olmamdan mütevellit mesajdaki "siz"le başlayıp "sen"le devam eden ifade tarzından dolayı aklımda soru işareti kalırdı.

Gece Yürüyüşü dedi ki...

İnsanlar facebook gibi sanal bir ortamdan tanışmaya korkuyorlar artık. Sözlüsü ben olsam kızın kıyameti koparırdım ilişkisi yoku görünce. En azından hani durum belirtmemiş olsa dersin ailesinden gizli vs diye.
Bu nedenler kızın yalan söyleme ihtimali %60.
Niye çok daha fazla ihtimal vermedim her an her şey olabilir. İnsanlar farklı farklı.
Hissettiğin şey sadece beğenme mi yoksa daha mı derin? Bu çok önemli.
Bir de kız senin facebook da fotoğrafını gördü mü?
Yakışıklı erkekler de korkutmaya başladı artık kız milletini benden demesi :)
Neyse ben bu konuda saatlerce yazabilirim.
Deneyim çok.
Kendi deneyimim değil ama çok fazla ara yaptım. İnsan arkadaş hatırına çiğ tavuk yiyebiliyor.
Burda ne yazıyosa o sonuçta bir de ( alın yazısı :D)

ahukader dedi ki...

Ah canim benim :) O kiz kaybetti :)

çokomell dedi ki...

sen bile bunu yaptıysan herkes her mesajı atabilir her istediğini söyleyebilir herhalde ama bırak ya cidden o kaybetti ne kaçırdığını bilmiyor o bilse böyle olmazdı

Milena dedi ki...

kardeşim çook sevindim valla sevindim bi kere mezuniyete çok çook sevindim tebrikler ikincisi bir kız beğenmen her şekilde süper ben artık beğenemez diye düşünmeye başlamıştım:)bence de sözlü olabilir ama kendi aralarında söz diye bir durum var malum daha ailelere tamamen açıklanmıyor filan facetede ilan edilmiyor o yüzden ancak nişanlanınca aile izin veriyor böyle durumlar var ah be keşke olsaydı..olsun belli olmaz bu işlere.

Lily Aldrin dedi ki...

onu bunu boşverde sen kız begenmişsin ya.. bildigin böyle etten kemikten bir kıza güzel demişsin bis..
ikinci olaraktan kızın yalan söylediğini düşünüyorum. ya bir de kız bu yani. erkek olsa neyse erkeklerin pek yüzü yok bu ilişkisi var bilmem ne şeyinde. ama kız yani. ne yapıp edip o ilişkisi var durumunu güncellemeliydi eger varsa öyle bişi. var da yapmıyorsa bu daha büyük bi ayıp. o kadar kişinin hakkı degil mi kim nişanlı kim degil ögrenmek..
ha ama eger seni begenmeyip böyle birşey söylediyse boşver bu kızı. dürüst degil bi kere.

-Awi- dedi ki...

bir hafta yoktum neler yapmışsın :D
kısmet değilmiş Bis'cim, yeni adaylara insallah :((

ayrıca sözlü olup single yazmak yalan söylediyse cok ayıp cidden.

Bir İnce Ses dedi ki...

@weba : Hayır mı şer mi emin değilim ya :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@uyuşuk Hayalperest : Galiba araştırmanın dozunu artırıp kızı korkuttum :)

@Şairin Defteri : Herkes şokta zaten :)) ben bile inanamıyorum :)

@Morfea : Ya yapılan yorumlara bakıyorum hemen pes ettiniz :)) olmaz ki böyle sizin bana gaz vermeniz lazımdı :)

@bir hayal kur : Sözlüklerden hayırlısı ve kısmet kelimelerini kaldırcam :)

@şirvan : soru işareti değil işaretleri var :) resmen mitoz bölünmeyle çoğalıyo :)

@gece yürüyüşü : henüz sevgi bekleme yahu :) kızı sadece 3 sn gördüm :) şu an bi hoşlanma duygusu hakim ama derine yönelik lay lay lom değil :)

@ahukader : yahu ben kaybettim kız bi şey kaybetmedi :)

@çokomell : hah bak ne güzel söylemişsin kaçırdı :) kaybetmedi resmen beni kaçırdı kız :)

@milena : abla sorma olaylar çok karıştı :) ben bile kendi hayatımı takip edemiyorum :) ama o kadar vahim değilim kız güzel olunca beğeniyorum :p

@lily : beğenmemiş olabilir normaldir ya öyle düşünme.. Çaba harcamış birine senin tipini beğenmedim denmez kız da kökten çözüm üretti :)

@Awi : benim hayatımda her an her şey olabilir.. O yüzden max ayrılıklar 3 günle sınırlı :)

ebygale dedi ki...

çaban gerçekten takdiri hakediyor BİS, kısmet ama, vardır bir hayır, yeni haberler bekliyoruz senden, mutlu, musmutlu))

tuba atmr dedi ki...

Yokartı, cidden bunları yaptın mı ? O kız bu yazıyı okumalı bence :) sözü falan atar sana aşık olur eminim :) Böyle şeyler yapabilen birini buldun mu bırakmamak gerek :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@ebygale : bu çok hayırlı oldu ya :) olmaması cidden bi hayır oldu yani :)

@tuba : yok yok aşık olmasına gerek yok :) zaten sözlü değil onu da öğrendim :)