Senden, Benden, Bizden !

Soğuktan matruşka bebeklere taş çıkardığımız yeni yılın ilk günlerinden herkese merhaba ! Yeni yıl yeni yazı, bir üst sınıfa geçmiş öğrencini defterine açılmış yeni bir sayfa demek.. Gerçi ben hep eski seneden kalmış defterimi kullanmaya devam ederdim. Onun için geçmiş hiç peşimi bırakmıyo galiba.. Neyse haa bi de yeni yıl yeni kızlar demek..

İtiraf etmem gerekirse bu zamana kadar bloga defalarca yazı yazmak için geldim fakat bi türlü başarılı olamadım.  Hep bi engel çıktı yazamadım daha sonra yazacağım şeyleri unuttum.  Bu yazıyı 5 günden beri yazmaya çalışıyorum artık nası bi yoğunluktayım siz düşünün. Buraya asıl yazmak istediğim şeyi de unuttum bu arada.. Bu sırada Francesca gelip seni mim'ledim deyince fırsat bu fırsat dedim. Her ne kadar kolay kolay mim yazmasam da bu mim güzel.. Kısaca geçen yılın özetini yapmış olurum. Mim konusu geçen sene ne istedin ne oldu tarzında.. Ee hadi başlayalım.. 

Hesaplarıma göre geçen sene bu zamanlar mezun olmalıydım. İki dersi kalan bi öğrencinin başka bi şey planlaması beklenemez tabi.. Fakat olmayınca olmuyor. İnsanların egolarını tatmin etmekten kendi yolumuzu çizemez hale geldik. Bu sene ki hesaplarıma göre en erken ay sonu en geç Şubat'ın ortasında mezun olmam gerek.. Bakalım bu sene nası bi süpriz beni bekliyor. 

Hali hazırda devam eden bi işim var. Deli gibi çalışıyorum. Çalışmaktan kör olmam an meselesi.. Sosyal hayat kavramını neredeyse rafa kaldırmış durumdayım. Asosyal biri olarak hayatımı sürdürüyorum. Kendi işimin yanı sıra babamın işlerine de koşturmak durumunda kalabiliyorum. Hal böyle olunca kendi kendime zaman ayıramıyorum. Tüm bunlara rağmen okulun bitmemesinden kaynaklı olarak üzerimde aşırı bi baskı var. Atlas misali dünyanın yükünü sırtıma almış gibiyim. Altta kalmaktan bi hayli sıkıldığım ve hareketlerimin kısıtlı olmasından dolayı sinirlerimi kontrol edemem şu sıralar başıma bi iş açmazsa sevinecem. Boğa burcu bi insanım normalde kolay kolay sinirlenmem tek seferde kusarım ama bu aralar saman alevi mode on.. Geçen gün hocayı dövmek için okula gitmedim, hayır yapmadım bunu.. Beni son dakika durduran ilahi güç i <3 you


William Russell " En büyük işler, büyük hayaller kurma özelliği olan insanlarca başarılmıştır. " dese de benim bu söze malesef inancım kalmadı. Ya benim hayallerim yeterince büyük değil ya da bana yasak.. Bi insanın düşlediği bi şey hiç mi olmaz. Hep mi hevesi kursağında kalır. Nedir bu şansızlık nedir bu kader.. Benim defterim nasıl yazılmış, nasıl bi kategoriye konulmuşum.. Hayat bana gösterip de elletmeyen kız muamelesi yapıyor. Yahu kimsenin tavuğuna kışt da demiyorum. Kimsenin karısına kızına sapıklık da yapmıyorum. Tecavüzcü, gaspçı, sarhoş kimliğim de yok. Ulan sigara bile içmiyorum. Aklıma gelen başıma geldi olayı sadece kötü olaylar için geçerli.. O konuda bir dünya markasıyım !

Burç yorumlarına bakacak olursam bu sene pek iyi görünmüyo gibi.. Mezun olursam ciddi anlamda zor bi sene beni bekliyor olacak. Evdekiler acilen askere gitmemi istiyo.. Tüm çevrem hatta patronum dahil KPSS'ye girip atanmamı istiyo.. Geçen gün patronumla yaptığım görüşme sonucu Temmuz'a kadar işten ayrılmacağım konusunda anlaştık. Fakat ben devlet memuru olmak istemiyorum. Evet devlet yeterince iyi şartlara sahip ama sevemiyorum. Benim maaşım 3 kuruş eksik olsun, daha fazla çalışayım ama çalıştığım yeri seveyim.. Ben sabah işe gittiğimde elinde gazete akşam olsa da eve gitsem diyen insanlarla çalışmak istemiyorum. Sabah kalkıp şıkır şıkır giyinip işe gitmek istiyorum. 50 yaşına gelmiş, parmağını burnuna takmış hazine arayan adamla aynı havayı solumak istemiyorum. Ortamda kızlar olursa da acayip sevinirim. Kızların olmadığı bi yerde seviye inanılmaz derecede düşüyo.. Kızların güzel olması önemli değil nefes alsın yeter falan filan.. Bi de bana sakal yakışıyo kesemem yani..

Mezuniyet sonrası en büyük planım, zamanında bana yanlış yapanları bir bir ezmek olacak.. Onların düştüğü yerde olmayı iple çekiyorum. Yüz ifadelerini görmek için her türlü fedakarlığı yapabilirim. Aslında özümde iyi biriyim ama acıma duygumu kaybetmiş olmam beni bunu yapmaya itiyo. Belki inanmayacaksınız ama zerre pişman değilim !

Ee bu kadar konuştuk sevgili durumundan da bahsedeyim bari o eksik kalmasın.. Günden güne yalnızlığa bir adım daha yaklaşıyorum. Yaklaştıkça alışıyor, alıştıkça seviyorum. Yalnızlık konusunda bi yazı yazcam çok güzel olacak bence neyse onu zamanı gelince detaylandırayım.. Ne diyodum heh kızlar.. Anlayacağınız üzere aşırı bi çalışma temposu içerisindeyim.. Çalışma saatlerim 08.15 - 18.30/19.00/19.30 bazen 20.00 olunca takdir edersiniz ki yoruluyorum. Tamam Allah belamı vermiş zaten önemli değil yorulmadım hala enerji doluyum.. Fakat burası bir İstanbul bir Ankara değil.. Ben saat 8' den sonra kızı dışarı çıkaramam. Elimde kalan tek gün Pazar ve o gün dinlenmek istiyorum. Onu da kaybedersem kendimi toparlayamam.. Hadi diyelim ki kız bana çok aşık, Allah kahretsin çok yakışıklıyım yani napayım mevlam yaratmış bi kere.. Kıza yazık bence.. Sevgilim var deyip görüşememek hiç güzel bi şey değil.. Belki önüne daha iyi fırsatlar çıkar benimle körelmesin.. Kimsenin günahına girmeyelim.. Zaten kız da yok :p

Hadi size psikolojik bi test yazayım.. Bi çok versiyonunu duydum fakat en doğrusunun bu olduğunu düşünüyorum. Cevapları bir sonra ki yazıda yayınlayacağım. Sizden ricam lütfen test hakkında yorum yazmayın. Bu cevap şuna işaret ediyo falan filan bi şey görürsem hiç yapmadığım bi şey yorumu silerim.. Cevaplara örnek olarak benimkileri yazcam siz de ona göre cevaplarınızı oluşturun ya da şöyle yapalım. Cevapları yorum olarak yazın hep birlikte sonuçları görelim.. 

1) Dünyaya bi hayvan olarak gelmek isteseydiniz hangi hayvan olurdunuz, neden ?

Aslan olmak isterdim.. Aslan güçlü bi hayvan, kendi yemeğini, yaşayacağı yeri her şeyi kendi başına çözümleyebiliyor. Bi duruşu var kendine has güçlü özellikleri var. Avına odaklandığında kolay kolay peşini bırakmıyor.. 

 2) Bi hayvan beslemek isterseniz hangi hayvan olurdu, neden ? 

Her zaman köpek beslemek istedim. Aslında köpekten korkarım. Ama beslemeyi çok isterim. Evet belki bütün hayvanlar bizim dostumuz ama köpek bi başka benim için.. Köpek demek dost demek.. Sen istemediğin sürece kolay kolay gideceğini sanmıyorum. Mesela ben köpeğimle koşmayı çok isterim. Filmlerde falan görüyorum çok hoşuma gidiyo. Sen bi köpeğe 1 adım yaklaşırsan o sana 2 adım gelirmiş gibi düşünüyorum. Bi de böyle tam sevilesi olanlar var harika.. 

3) Akvaryum sizin için ne ifade ediyor ? Balıkların orda hapis olduğunu düşünüyor musunuz ?

Akvaryum huzur demek.. Sadelik demek.. Şartlar uygun olursa kendi evime kocaman duvara gömülü bi akvaryum yaptırmak istiyorum. Bi insan ne kadar sinirli, stresli olursa olsun akvaryumun karşısına geçip izlemesinin onu yatıştıracağına inanıyorum. Haa tabi o kadar balık koca akvaryum biraz temizliği var ama o kadar da olsun artık. Balıklara gelince o da onların dünyası.. Belki onlara göre de biz hapis hayatı yaşıyoruzdur.

4) Okyanus ucu bucağı olmayan bi okyanus.. Sizin için ne ifade eder, elinizde her türlü imkanınız olsa bütün tehlikelere hatta ucunda ölüm dahi olsa sonuna kadar gider misiniz ?

Ucu bucağı olmayan bi okyanus özgürlük demek benim için.. Gözümün almadığı bi su yüzeyi var.. Bundan daha fazlası suyun altında da var.. Elimde imkanım olsa ta kii öleceğimi hissettiğim ana kadar giderim.. Daha fazlasını yapamam sanırım..

Sorular bu kadar hiç aklınıza gelmeyen sonuçlar çıkabilir onun için çok fazla düşünmeden cevaplayın, içinizden nasıl geliyorsa.. Sadece detaylandırın.. Bu da benden size yeni yıl hediyesi olsun.. Cevapları çok geçmeden yazmayı düşünüyorum sanırım en geç Çarşamba olur.. Aklınıza takılan bi şey olursa birinceses@gmail.com ' dan bana ulaşmanız elbette mümkün.. 

Hadi bakalım yeni yıl yeni macera.. Bakalım her yeni başlayan macera heyecan dolu mu ?

17 yorum:

Şirvan dedi ki...

Ya ayıptır sorması o fotoğraftaki hatunun yazıyla ne alakası var BİS? Sırf meraktan soruyorum :)) Cidden merak ettim yani.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : ya aslında çilek yiyen bi kız aradım düzgün bi şey bulamadım onu koydum :) Genelde kız fotoğrafları kullandığım için o denk geldi :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hayvanlı sorulara verecek tam bir cevap bulamadım ama kuş olmak isterdim sanırım. Uçabiliyor olmaları çok güzel.
Evde de maymun beslemek istiyorum, bayılıyorum maymunlara, hem de insan gibi ya hoşuma gidiyor.
Akvaryumun balıklar için adeta işkence olduğunu düşünüyorum.
Okyanusun sonuna kadar giderim, adeta seyyahım zaten biliyorsun :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Francesca : Detaylandır daha fazla açıkla.. Tek kelimelik olmaz :)

SWL dedi ki...

Hey 20:00 mi seni bunalıma sokan saat :) ben 20:00'de çıktığım günü hey bugün erkenciyim diye niteler oldum :)
Bide testi cevaplamak isterdim ama benim hayvanlarla aram pek iyi diil aga :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Swl : Seval hanım çalışma şartlarımızın aynı olmadığını belirtmek isterim. Haftanın 6 günü aşırı yoğun tempo pek kolay olmuyor :D Sen testi enişteye yaparsın :D o daha zevkli :)

Lily Aldrin dedi ki...

Mimden önceki yazıyı okudum bi tek. mime de şöööyyle bi baktım geçtim. Yazının bi yerlerinde 'Bis Group gururla sunar' yazısı falan çıkacak zannettim ama çıkmadı niye ki :/

Bir İnce Ses dedi ki...

@Lily : Nası bi şey bekliyodun ki?

Lily Aldrin dedi ki...

kendini öve öve bitiremedigin bir yazı bekledim :(

francesca mckennitt dedi ki...

Tek mi kelime, daha ne yazayım ki :) sebep sonuç yazdım işte aaa. Test sonuçlarını da açıklayaydın ne güzel olurdu, google a şeyetmeyelim şimdi :p

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Mail atarım sana :) Zaten kimse umursamadı :) Ayrıca Google'da yok :)

morfea dedi ki...

Yahu BİS çarşamba dedin cuma oldu ses soluk yok senden... Cevaplarım hazır bekliyorum...

Bi de daha sık yaz, hatta bir sipariş vereyim, yalnızlık konusunu detaylandıracaktın, tez zamanda olsun lütfen, yalnızlıkla arandaki ilişkiyi merak ediyorum...

Bir İnce Ses dedi ki...

@morfea : Sınavlarım var yeaa :) Sipariş aklımda onu kesin yazcam merak buyurmayınız :)

morfea dedi ki...

Başarılar diliyorum sana o zaman :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@morfea : Maile yanaş bi :) Cevapsız kalma :)

Mia Wallace dedi ki...

Bis hep diyorum yine dicme;

HAYIRLI EVLAT!

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Bence bu kadar hayır yeter :D