Ölüyoruz !

Güzel yemek Bağdat'ta olsa gidilir...

Güzel yemekte sınır tanımayan ve bu konuda bir dünya markası olan Bis Group A.Ş.'nin yakışıklı playboy Ceo'su Bis 20 gün önce Sivas'a köfte ve etli ekmek yemek için gitmiş hayli memnun dönmüştü.. Çıtayı biraz daha yükseltip fırsat bu fırsat diyen Bis, yemeğin böğrüne tatlının bağrına Gaziantep'e gidiyor !!!

Muhtemelen ciğere yetişemicez ama katmer, beyran bizi bekliyor.. Etler, kebaplar, külbastılar Allah'ım sana geliyorum yarebbim.. Tatlılardan hiç bahsetmek istemiyorum zaten.. Yarın detaylı bilgiyi instagram hesabımdan takip edebilirsiniz.. Yalnız lütfen telefonumuzu bir laylon evet laylon bi şeyle kapatalım ki ağzımızın suyu telefona akmasın.. Yazık bayram arası bi de telefonsuz kalmayın..

Bu ara hayatımda ekstra gelişmeler tabiki yok.. Hala deli gibi çalışıyorum.. Aklıma acayip fikirler sokanlar var.. Dış güçlerde kulaktan kulağa söylenen sözler var. Her an her şey olabilir.. Bu kış çok acil mezun olmam lazım.. Hocalara gidip bu okul ikimize fazla deyip bu fazlalığın da ben olduğumu anlatmam lazım.. 

Sürekli çalışan bi insanın da anlatacak çok fazla bi şeyi olmuyo aslında.. Hayatı internetten takip ediyoruz. Sevdiğimiz arkadaşlarımız evleniyo efendime söliiim, burdan blogger arkadaşlarımızın mutlu haberleri geliyo, bebeyimiz oluyo diyolar seviniyoruz falan filan işte.. Hayat çok garip sayın izleyici.. Bazen hiç tanımadığın insanların mutluluğuna canı gönülden ortak olabilirken dibinde ki insanın ne sevincine ortak ne sorununa derman olabiliyosun.. Bazen olmak istemiyosun dışardan bakmak daha doğru geliyo.. 

Neyse işte saat geç oldu ben gece 4.30'da yola çıkıcam kahvaltıya yetişmem lazım.. Herkese iyi bayramlar diliyorum.. Dikkat edin kendinize taam mı.. Hakkınızı da helal edin gençler.. Ölecek yer ararken hakkaten ölmeyelim.. Ölürsem de ne haber olur hee.. Ölmeden önce ki son yazısında öleceğini hissetti !!! 

Haydin by :)

9 yorum:

-Awi- dedi ki...

İyi bayramlar ve afiyet olsun, bu iştahla çatlamazsın inşallah :))

Milena dedi ki...

olum hayret bişeysin ya tam çatlak:)sen anca kolestrol komasına girebilirsin oralarda ondan da sana bişey olmaz.Artık bu sene bitecek bu okul başka şansı yok.ha gitmişken eğlen oralarda ok?
iyi bayramlar kardiş

Lily dedi ki...

Ne fenasın sen ya, bu iştahla bu çeneyle sana hiçbişiy olmaz korkma :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Awi : Yok yok çatlamadım :)

@Milena : Ablacım arada bi ses ver yahu özledik :)

@Lily : Hayır hepsini anladım da niye fenayım ? :)

Şirvan dedi ki...

Nihayet bir BİS yazısı diye sevinçle açmıştım ki mutluluk kısacık sürdü. Antep dönüşü uzun bir yazı bekliyorum senden :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@şirvan : döndüm döndüm ama çok bi şey olmaz heralde :)

bir hayal kur dedi ki...

ben de hep düşünmüşümdür, blog ailesinden güzel dostluklar çıkıyor, sevinçlere hüzünlere ortak olup gerçek hayata da taşıyorsun dostluğunu ama yanı başındakinden haberin olmuyor ve ya kuramıyorsun bir bağ.. yazıların güzelliğigücüişte burasıda... iyi bayramlar:)

çokomell dedi ki...

Biss ölsen ardından bu yazıdan çıkaracağımız en önemli tema '' rahmetli boğazına pek düşkündü '' ( bildiğimiz pisboğazdı ) olur . o yüzden dua et işe bu son yazı karışmasın =)

Bir İnce Ses dedi ki...

@bir hayal kur : İyi bayramlaaar :)

@çokomell : Can boğazdan gelir :P