Sosyalleselim !

Sosyal medyada olmak ya da olmamak işte bütün mes'ele bu !

Her gün yeni bir sosyal medya aracı açılsa da üye olsak diye tetikte bekliyoruz. Şimdi birbirimizi kandırmayalım. Özellikle ilk üye olanlardan olmak da önemli.. Çünkü bu tarz siteler  genelde ilk açıldıklarında ingilizce olduklarından ve ülke genelinde ingilizce bize yabancı bi dil olduğundan kimse kolay kolay üye olmaz.. Sonradan üye olanlara da " ben daha dil ingilizceyken üye olmuştum cınım yaa demek.. " bize bi artı kazandırır. Çünkü sözlük diye bi şey yok ve ingilizcesi olmayan biri mümkün değil o siteyi kullanamaz.. Bir nevi buralar eskiden hep dutluktu demek gibi bi şey.. Neysee...

Her ne kadar Twitter çıktı Facebook bozuldu dense de çılgınlar gibi kullanıyoruz.. Jack demiş ki insanlar Facebook'da sayfalarca yazıyor kullanıcılar anasayfada o yazıyı görmekten usanıyor. Dur ben şunu 140 karaktere sığdırın diyim herkes rahat etsin.. Ama adamın Türklerden haberi yok.. Hayır sen 140 karakterle kimi durduracağını sanıyosun ?!!!'^+'^+'%

Bir Türk hiç bir zaman lafını sözünü esirgemez.. 138 karakter yazıp kalan iki karaktere " ++ " ekleyerek cümlesine devam eder. Çoo afedersin 20 tane tweet atar.. 21. tweete de okunması gereken ilk tweetin en altta olduğunu belirtir. Biz de Arapça gibi tersten okumaya başlarız.. Bi de hiç işi gücü olmayanlar var.. Onlar da kim kendisini takip etmekten vazgeçmiş ona bakıyor.. Bi de bi atar bi trip.. Sen gider bilmem kimi takip edersin ama tweetini ben fav ederim falan filan.. 

Artık yaş kemale erdi.. 25'in ortalarına doğru koşar adım ilerliyorum.. Eskiden Facebook'a girip beğendiğim sözleri yazıp sevdiğim şarkıları paylaşıp çıkan ben, tamamen başka bi boyuta geçtim. Bundan bir iki sene önceye kadar yaz aylarında kim nereye tatile gitmiş, amele yanığı olmuş mu diye bakerken şimdileri kim evlenmiş, kim nişanlanmış bunu takip eder oldum. Kendi adıma yaptığım hiç bi şey yok hep başkaları ne yapıyo ne ediyo.. Tabi bu takip sonucu muhteşem istatistikler ortaya çıkıyor.. Şu ana kadar vardığım sonuç şu : " Millet çılgınlar gibi evleniyor ! "

Şu satıra kadar okuyup 25 yaşını geçmiş kim varsa hemen bilgisayarın başından kalkıp kendine birini bulsun. Yazının geri kalanı artık sizin için bi şey ifade etmiyor. Yorum yazmanız da önemli değil nalet olsun ondan da vazgeçtim,  gidin kurtarın kendinizi.. Arkadaşlarınız beyaz eşya muhabbeti yaparken siz aval aval bakmayın.. Hayır biz bakıyoruz pek hoş olmuyo.. Müzmin bekarlar olarak başka bi konudan konuşmaya başlayınca nişanlı kesim bize uzaylı muamelesi yapıyor..

Nişanlı kesimin de sıkıntısı büyük tabi dışardan göründüğü kadar her şey toz pembe değil.. Kız tarafı buzdolabı gri mi olsun yoksa beyaz mı diye düşünürken erkek tarafı hangisi daha ucuz diye düşünüyor. Bu devirde kız olacaksın ben onu anladım.. Her türlü senin sözün geçiyo.. Yiyosa git beyaz buzdolabı al.. Sıkıntı büyük neyse ben sizi korkutmayayım.. 

Tabi ki hizmette sınır tanımayan işçi ve işverenin dostu, garibanın yoldaşı, zenginin arkadaşı Bis Group Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. ve daha sayamadığımız bir çok zengin gösteren şirket uzantılarına sahip, genç, yakışıklı bir o kadar çekici ve karizmatik, güzel kızları peşinden koşturan, mükemmelliği İsviçre'li ilim ve bilim adamlarının kıskançlıkları yüzünden İsviçre'li bilim kadınları tarafından tescillenmiş gözde bekar Bis sizleri düşünmekten yine kendini alamadı. Vay efendim ben kimseyi bulamıyorum çok yalnızım diyenler için hizmeti ayağınıza getirdi.. Facebook, Twitter gibi sosyal medyada kullandığınız profil fotoğrafıyla beraber nüfus cüzdanınız veya öğrenci kimliğinizde ki fotoğrafınızı bir CV eşliğinde birinceses@gmail.com adresine mail atın. Size en uygun kişiyi bulalım.. Daha ben ne yapayım ? (Alkış efekti)

Kendini sizlere adamış olan bu garip kulunuz da Instagram takipçilerinin sen de daha ölmedin mi sorularına cevap olabilmek için kendini yemeğe verdi.. Evet arkadaşlar hala ölmedim.. Ölecek yer arıyorum.. Yer ve zaman tanımaksızın deli gibi yemek yiyorum.. Güzel yemek Bağdat'ta olsa gidilir diye bi söz var.. Yoksa da artık var.. 

Ağustos'u da bitirdik bu arada.. Herkes deli gibi tatile gidiyor.. Çoo afedersiniz biz de eşşek gibi çalışalım.. Hayattan soğudum zaten hiç bi şey yapasım da gelmiyor.. Sanıyorum Allah bizi bunlar hep çalışsın kategorisine almış.. Çilemse çekerim kaderimse gülerim modundayız.. Fakat gelin görün ki gülemiyoruz da.. Tatilde olan veya tatile gidecek olan herkese şimdiden iyi tatiller.. Düğünü olanları da tebrik ediyorum. Allah mutlu mesut etsin.. En kısa zamanda yeğenleri bekliyoruz.. Yalnız bi ricam var lütfen çocuğunuz olunca Facebook adınızı değiştirmeyin.. Evlenmeden önce sadece adı ve soyadı yazan bi kızın çocuğu olduktan sonra adı, çocuğunun adı, evlenmeden önceki soyadı, evlendikten sonraki soyadı olunca hiç hoş olmuyo.. Ben siliyorum yanii.. 

Görüşürüüz..


13 yorum:

çokomell dedi ki...

seninde mürüvet haberlerini alalım artık BİS ... Hem o zaman en azından kurulun tescilli onaylı olur ;)

MuyuRt dedi ki...

çok teşekkürler yarama tuz basmışsın :) evde kaldım hissi buara artışda. buna bir ilaç bulmalılar.
Mutlu günler :)

tersimpiçtir dedi ki...

Artık sosyal medya'da olmayan insanları garipseyip neredeyse muhabbetlerimizle dışlıyoruz.Deli gibi laf etsek de aynı derece de internete girdiğimiz her aleti elimizden düşürmüyoruz.
Birkaç gün önce bir kesinti oldu da internette kış uykusundan erken uyandırılmışlara döndük. :)
Tabi bunun yanı sıra artık Facebook önemini yitirmeye başlayan yerlerden diye düşünüyorum. EE biz de yapacak bir şey bulamayınca evlenenleri takip ediyoruz.

Ha bir de sevgili ve eski sevgili e bir de onun yeni sevgilisini takip etmek için birebir. ^_^

Şirvan dedi ki...

Çok şükür arkadaşlarım 30'undan sonra evleniyor da henüz evde kaldım moduna girmedim. Ama maaşallah cidden hepsi evleniyor eninde sonunda. Evlilik kaçınılmaz bir son gibi görünüyor ufukta. Karaya çıkmayı reddediyorum azizim. Açık denizler güzeldir :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@çokomell : Ben kendimi halka adadım :P

@Muyurt : Tamam sen de bizdensin aramıza hoşgeldin :D

@tersimpiçtir : Facebook'un hala Türkiye'de kullanılıyor olmasını eski sevgililere bağlıyorum biraz da :D

@Şirvan : Hadi sen 5 sene kardasın :P

minikkus dedi ki...

aahahaha allah seni karetmesin yeaaa! yiyosa git beyaz buzdolabı al demişsin yaa, ordan sonrası bende resmen flu:))))
ama yemek yeme kısmını düşündüm de, orası da kalmış aklımda. cünkü yemek diyince bende de akan sular durur hacı:) malumunuz iki can taşıyorum lafına sıgınarak ögünlerimi 2 katına cıkarmış bile olabilirim cogu zaman :P
ama bu demek degildirki seni özlemiyoruz:) sen bence sık sık gel buralara, daha cok bahset kızlardan. biz de sanki hic kızları bilmiyomuşuz gibi okuyup okuyup şaşıralım heehehe:)
ha bide facebookta sevgilisiyle ikisinin adı birlikte yazan ve kendi icinde kimlik karmasası yasamaya mahkum facebook hesapları beni de cileden cıkarıyo, yannız degilsin müdür:)
öperim gözlerinden:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@minikkuş : Efenim iki olsun üç olsun yemeklerimizi aksatmayalım :) Ben de farkındayım özlendiğimin hayran kitlem o kadar üzgün ki neden yazı yazmıyorsun "tülay nerdesin tülay " demeye bile dermanları kalmamış.. LeG€nD iS B@cKKK !!! :p

bazenoyleolur dedi ki...

Yaz başından beri nişan, düğün ve mezuniyet fotoğrafları arasında gidip geliyorum. İnsaf ya. Bizi hiç düşünmüyorlar.

Tez zamanda tatil diliyorum sana.

Bir İnce Ses dedi ki...

@bazenoyleolur : Tatil benim ağzıma mı düşmüş :)

Lulu's life dedi ki...

O beyaz buzdolabi bu eve giremez anladin mi Bis !! hihih boyle manyakca tartismalar var degil mi ? oluyordur eminim.. olmasa keske.. kendi kendimize sevisip evlensek iste :P neyse gunume iyi geldin sahi ben neden seni takibe almamisim ki ? bazen boyle kucuk malliklarim oluyor elbette.. zararin neresinden donersen don kardir ! ;) Bu arada tatil icin hazirim der heheheh operim de ! x

Bir İnce Ses dedi ki...

@Lulu : Aynı şeyi ben de senin blogunu takip etmediğimi farkedince düşündüm ama yine de kendimize hakaret etmeyelim :)

Gece Yürüyüşü dedi ki...

buzdolabında daha doğrusu beyaz eşyada renk değil marka önemli der noktayı koyarım :).
Henüz 25ime gelmediğim için nasıl rahatım bilemezsin!
Arkadaşlarım evlenmeye başladı. Okullar bu sene bitmeye başladı ve söz-nişan oldu sıra düğünlerde.

lisede benim aralarını yaptığım insanlar evleniyor. Benden önce. Evet. Ne kadar sevinsemde işte biraz saygı! O kadar aranızı bulmuşum uğraşmışım. Benden önce yüzük taktı adamalar!

Neyse. o yediklerini gördükçe her seferinde canım çekiyor haberin ola :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Gece Yürüyüşü : Ben de öyle şeyler yiyorum ki canın çekmemesi mümkün değil :P