Your Smile, My Happiness !

Sürekli gülebilen insanlar var... Bence müthiş bi şey.. Düşünsenize bi dert yok tasa yok.. Belki de çok derdi vardır ama yüzünden gülümseme hiç eksik olmuyo.. Bazen düşünüyorum acaba bana mı hep böyleleri denk geliyo ? Onlara bakınca kendimi daha kötü hissediyorum işin açıkcası.. Aynadan fotoğraf çekme furyasına ben de katıldım.. Ama mazeretim var asabiyim ben.. Bi insanın hiç mi gülen fotoğrafı olmaz.. Gülemiyorum arkadas olmuyor.. Hani acaba güldüğüm kareyi mi kaçırıyorum dedim geçtim aynanın karşısına.. Olmuyor olmuyor.. Hep bi yapmacık gülümseme.. Nerdeyse Youtube'dan fıkra açıp dinlicem ki güleyim de bi iki fotoğraf çekeyim.. Yarın bir gün torunlarıma işte bu 32 dişi görünen genç delikanlı dedeniz diyemeyecek miyim ? Gülen bi fotoğrafım olmadığı için evlenemiyorum..  Yoksa kızlar kapıda kuyruk biliyosunuz..

Bir diğer soru da bu insanlar profesyonel gülücü mü yoksa gerçekten içerden gelen bi mutluluk yüzüne mi yansıyor ? Biliyorsunuz ki biz cenazenizde göz yaşı düğünlerinizde halay başıyız... Diyelim ki bu insanlar aşırı derecede mutlu.. Taşıyor artık.. Bu mutluluğun kaynağı ne ? Nerden geliyor bu yoğurdun bolluğu ? En büyük zevkim sabahın erken saatlerinde instagrama bakmak.. Sabahın köründe kalkıp aşırı mutlu olan insanlar var.. Ben sabah zorla yataktan kalkmışım.. Yüzümü yıkayana kadar ekran netleşmemiş.. Utanmasam biri gelsin yüzümü yıkasın dicem... Bi de onlara bakıyorum süslenilmiş püslenilmiş.. Aşırı mutlu bi yüz ifadesi.. Bi kahkaha atsa ortalık yıkılacak nerdeyse.. O kadar hoşuma gidiyo ki.. Bazen de diyorum ki acaba ben sadece madalyonun bir yüzünü mü görüyorum.. Sonuçta gülen kadar belki de daha fazla mutsuz olan güne ağlayarak başlayan insanlar var.. Belki de o yüzünü görmek istemiyorum.. Evet belki de başkalarının mutlu olması bi nebze beni de mutlu ediyo.. Sevdiğim insanların mutlu olduğunu bilmek, onların mutluluğu için bi şeyler yapabilmek de benim hoşuma gidiyo.. 

Gülmeyi unuttum mu diyorum bazen kendi kendime evet unuttum.. Yani bi şekilde gülüyorum ama böyle içimden gelerek gülemiyorum.. Hani bi söz var.. Bi fakir çok zengin olmuş da 40 yıl üstünden o fakirliği atamamış.. Ben de aynı durumdayım.. Atamıyorum yapıştı kaldı.. Saçlarımın beyazlaması ayrı bi dert.. Ben sorun etmezken benden başka herkes peşine düştü.. Annem geçen boyayalım bile dedi düşünün artık.. Tamam biraz beyazlama var ama abartılacak kadar değil.. Hiç bi hayat gayem olmadığından nerdeyse eminim artık.. Resmen vakit geçsin diye yaşıyorum... 

Şu sıralar herkesin beni bi kızla baş-göz etme çabası var.. Ciddi ciddi istemiyorum diyorum kimsenin umrunda değil.. Hayatında bi değişiklik olsun bi şeyler değişmeye şekillenmeye başlasın diyolar.. Ben kendimi düzeltcem diye neden bi başka kızın hayatına müdahil olayım ? O kıza da yazık değil mi ? Bi süredir düşündüm taşındım bi karar verdim.. Şu şartlar altında benden kesinlikle iyi bi sevgili olmaz.. Kusura bakmayın kızlar hayallerinizi biraz suya düşürdüm ama napayım.. Hayır şimdi Allah müsait bi zamanda özene bezene yaratmış beni inkar etmiyorum ama size de yazık.. Hala deli gibi mesaj yazabiliyorum.. Ağzım feci şekilde laf yapıyo geçen bi arkadaş için test edip başarılı sonuç aldım.. O iş de olsun da bi gencimizi daha baş göz edelim inşallah.. Neyse konumuz bu değil.. Flört aşamasında sıkıntı olmaz ama sonrası sıkıntılı.. Ben eski ben değilim.. Duygularımı kaybettim, hislerimi kaybettim.. Sanki biri geldi üstümden aldı bi kenara kaldırdı. Ben yahu ben.. Acıma duygumu çok kötü şekilde kaybettim.. Olayların üstüne çizgi çekmem saliselerimi alıyor artık.. Ben bile yer yer kendimi tanıyamıyorum, napıyosun olum kendine gel diyorum.. Psikolojim delicesine bozuk.. En nefret ettiğim yazı tipini de yazdım şu an.. Resmen günlük yazdım aferim bana.. 

Neyse işte fırsatınız varken gülün.. Mutlu olun, çevrenizdekilere mutluluk saçın.. Hayat güzel günleri görmek için çok kısa olabilir.. Hiç bi şeyi ertelemeyin.. Ertelediğiniz gün kaybettiğiniz gündür.. Şimdi herkes sevdiği kişiye kocaman sarılsın.. Sevdiği yanında olmayanlar da arayıp sevdiğini söylesin, arayamayanlar da gelecekteki güzel günlerini düşünsün.. Hayal etmek geleceğe bi köprü kurmaktır.. Mutluluk yumağı oluşturun hadi bakalım..

12 yorum:

Leah dedi ki...

Bu yazı çok içli, çok hisli yazılmış gibime geldi. Doğru mu geldi?

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : İçimden ne geçiyosa aynen yazdım kanka :)

çokomell dedi ki...

BİS den göremeyeceğimiz yazılardı bunlar =) bunları da gördük...

Mia Wallace dedi ki...

uu bis!

sen sevmediğim yazı türünden yazdım demişsin ama içini böyle samimice dökmen çok güzel olmuş.

ayrıca sana kimse kız ayarlayamaz ablam var sırada :P

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Geçmişte çok büyük sorunları atlattığı, en kötü acıları yaşadığı için o insanlar küçücük bir şeyde mutlu olabiliyor.
Hayatın küçük dertlerinde boğulmak yerine o an yanında olanların varlığına şükretmeleri gerektiğini biliyor ve bilmekten öte hissediyor.

Geçmişte çok ağladığı için belki de gülmenin kıymetini biliyor ve ufacık bir şeye tutunup içten gülebiliyor.

bazenoyleolur dedi ki...

Devamlı gülen, gülmekten vazgeçmeyen, yerinde duramayan süpersonik neşeli bir insan olarak geceleri hüzünlerimi koynuma alıp uyuyorum.

Yine hiç durmadan gülen insan fotoğraf çekilirken birden ciddileşiyor. Sırf oraya gülerek yapmacık poz vermek istemiyorum. Sanırım ben de senin gibi gülerek bir türlü yakalanamıyorum.

Tuhaf.

Devamlı gülerken dudağımın kenarına hüzün konuyor, kimsenin haberi yok.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Çokomell : Bakın bi daha bulamazsınız iyi okuyun :P

@Mia : 2 senedir bekletiyosun zaten daha ne kadar beklicem bilmiyorum :)

@Gece Yürüyüşü : Benim almadığım darbe kalmadı kum torbası misali yaşıyorum :) Tutamaçlarım sıkıntılı galiba tutunamıyorum :)

@bazenoluröyle : Bi gün gülcez ben inanıyorum :)

Lily dedi ki...

İnat etme sende görüş ayarlanan kızlarla. Belki öyle bulacaksın ideal kızını. Gökten zembille inmesini bekliyorsan orasını bilemem tabi.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Lily : Zamanı geldiğinde ilahi bir güç onu bana getirecek :D

ebygale dedi ki...

Hmm dönem dönem her insan evladında yaşanabilecek durumlar bunlar, önemli olan bu tükenmişlik benzeri durumu uzun süreli yaşamamak, atlatırsın BİS. Sürekli gülen insanların çok gerçekçi olmadıkları, aslında içlerindeki yaraları bastırmak için gülümsediklerini hatta kahkahalar attıklarını bizzat yaşayarak deneyimledim bu yaşımda. Azıcık baş etme becerilerimizi güçlendirerek daha pozitif bakabilirz hayata, haydi kolay gele:)

Şairin Defteri dedi ki...

Bu aralar çok benzer şeyler hissediyorum Bis.
Ve o gülen insanların arasında ben de varım. Ve kendi içime döndüğümde hep bi hüzünle karşılaşıyorum mutlulukla değil. Bi gün içten gülebiliriz belki :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@ebygale : Geçmiyor geçemiyor, atlatamıyorum :))

@Şairin Defteri : Ben de o günü bekliyorum ama böyle giderse o günü görmeden ölcem :)))