Bis Cosmetics !

Sene geçen sene moda ve makyaj bloglarının tavan yaptığı bi dönemdeyiz..
Bi çok kişinin Blogger'lığı meslek edindiği günler.. Kişisel blogların geri çekildiği, kış uykusuna yattığı hala da doğru düzgün uyanamadığı dönemlerin başlangıcı o günler.. Hadi kızlar bi şeyler bulup buluşturuyo yazıyo ama erkeklerde durum çok sıkıntılı. Yazacak bi şey bulamayınca olduğun yerde kalıyosun.. Benim de giyim kuşama olan merakımı bi çoğunuz tarafından bilinir. O sıralar bana da moda bloggerı olan falan diyolar.. Ben kim moda bloggerı olmak kim... Eee o olmadı hadi erkek kozmetiği yaz falan filan derken geçen gün yine böyle bi muhabbet geçince hadi yazalım bakalım dedim.. Korkmayın uzun soluklu bi yazı dizisi değil sadece bi yazıdan ibaret olacak.. Yani erkeğiz arkadaşlar kozmetik dediğiniz şey kadınlar için var.. Bakalım bir elin parmaklarını geçecek mi ?

Farzedelim ki benim dışarı çıkmam gerek.. Yani o gün bi ilham gelmiş çok afedersin bi götüm kalkmış.. Gideyim de iki üç kızın canını yakıp geleyim dedim.. Bunun için ilk şart ne ? Duş almak.. Duşa girmeden önce mutlaka sakallarımı düzeltirim.. Instagramdan takip edenler bilir kendinden şekilli bi sakalım var.. Otomatik şekilli çıkıyo. DNA kodlarım bu şekilde yazılmış.. Sakalı düzeltmek için en önemli aletimiz tabiki traş makinesi.. Yılda bir en fazla iki kere jiletle traş olurum.. Nasıl ki kadınların epilatörü var erkeklerin de traş makinesi var.. Dediğim gibi traş makinesini sadece sakallarımı düzeltmek için kullandığım için süper bi makine alma gereği duymuyorum.. 1 numara alsın yeter. Bunun için de elektronik piyasasına yön veren Urfa'lılardan aldığım mükemmel makine Dingling'i sizlere sunmaktan gurur duyuyorum.. Şarjlı harika bi makine.. Tamamen Çin malı olup hiç bi garantisi yoktur. 35 TL fiyat biçilip 15 TL'ye alındığı için garantiye ihtiyaç duymazsınız zaten.. (Bkz. Dingling) Ayrıca burun kıllarını uzatıp boncuk takmak istemeyenler için bir diğer mükemmel ürünümüz Sinbo ! Kendisi pilli olduğu için yarıyolda kalabilirsiniz ama normal zamanda tam bir görev adamı.. Kullan yıka yerine koy hiç itiraz etmez.. (Bkz. Sinbo)


Artık makinelerle işimiz bitti şimdi detaylara inebiliriz.. Şampuan seçimimiz Head&Shoulders ! Mentollü olan çok harika bi şey.. Yaz ayları için ferahlık kaynağımız. Daha önceleri aşırı saç dökülmelerim, saç diplerimde yaşadığım sorunlar yüzünden baya bi süre Kerastase Biotic şampuan kullandım. Bi de bunun 15 ml bakım kremi var haftada bir kere kullanılıyo.. Saçlara kazandırdığı parlaklık, yumuşaklık o dokundukça dokunma hissi bambaşka bi şey.. Çok güzel bi kokusu var onu da belirteyim eksik olmasın.. Sevgilisi olan erkekler kullanabilir, paraya kıyıp alın.. Şu an benim kullanmam bi şey ifade etmiyo neysee... Tabi bir de duş jeli olayımız var.. Bu çok önemli arkadaşlar.. Lütfen artık şu yeşil sabun efendim hacı şakir yok bilmem ne bunları geride bırakalım.. Adamlar kalkmışlar sizin için mis gibi kokasınız diye duş jeli üretmişler.. Benim favorim Palmolive Men Pure Arctic.. (Bkz. Duş Jeli) Parfümümü set olarak aldığım için bi süre parfümümün duş jelini kullandım ama herkesin kendi kulvarında gitmesi gerektiğine inanıyorum. Bi de şu çok önemli.. Benim kullandığım ürün bitti mi hemen tedarik edebilmeliyim.. Markete gidip rahatça alabilmeliyim.. Avm avm gezip şundan var mı bundan var mı diyemem.. 

Duştan çıktıktan sonra mutlaka soğuk suyla yüzümü yıkarım.. Bi canlansın bi ferahlasın bi kendine gelsin.. Tabi bu sırada boş durmuyoruz. Dişimizi fırçalıyoruz.. Diş macunu reklamı da yapmayalım bi zahmet.. Dişi fırçalamayla biter mi ? Bitmeeeez.. Hepimizin bildiği Listerine hem ağız sağlığı için hem de ağızda süper bi koku bıraktığı için olmazsa olmazımız.. 

Saçımı yapmak için çok az miktarda jöle kullanırım. Yiğit Bulut'tan sonra tiksindim zaten.. Daha önceleri Osis'in Mess Up'ı vardı onu kullanıyodum.. Mat bi görüntü bırakır.. Az miktar kullanımla çok iş yapar. Fakat temini zor olmaya başlayınca yollarımız ayrıldı.. (Bkz. Mess Up) Jölenin markasına gelince Egos iyidir iyi.. Ama özel bi gününüz olur daha uzun süre verim almak isterseniz saç spreyi şart.. En çabuk bulunabilen her derde deva tabiki Taft !

Sakallarımızı düzelttik veya sinek kaydı traş oldunuz. Duş aldınız sabun değdi şu oldu bu oldu.. Cildimiz kuruyabilir.. Bu sırada kurtarıcımız kim ? Tabiki Nivea Q10 Traş Sonrası Balsam.. Krem dedik mi akla Nivea gelir.. Yıllar yıllar önce Arko'nun yeşil beyaz tüpte kremini kullandık evet ama devir Nivea devri.. Bi erkeğin yüzü ve eli yumuşacık olmalı ben bunu bilir bunu söylerim.. Parfüm kokabilir ama yanağı bi başka kokmalı.. Yüzümüzün muhtelif yerlerine balsamı sürüp mis gibi olup banyodan çıkıyoruz.. (Bkz. Balsam) El kremi için marka çok önemli değil. Vazelin sürmeyin yeter. Nivea krem olursa iyi olur.. Anneniz hangisini kullanıyosa siz de onu kullanın işte :)

Günümüzün en büyük sorunlardan biri kesinlikle ter kokusu.. Toplu taşıma araçlarında yaşanılan sıkıntıyı hepimiz biliyoruz.. Lütfen bi deodorant bi roll-on kullanalım.. Yok ben parfüm de kullanırım arkadaş diyosanız aynı ürünü kullanalım.. Bi çok parfüm kullandım ama Davidoff'tan vazgeçemiyorum.. Başka marka alınca aldatmış gibi hissediyorum.. Bir nevi üvey evlat muamelesi yapıyorum.. Son 2 yıldır Champion kullanıyorum. Çok memnunum.. Hem şişesi güzel hem kokusu.. Roll-on'u da tavsiye ederim. İkisi birlikte iyi iş çıkarıyolar.. (Bkz. Parfüm, Roll-On)

Artık dışarı çıkmaya hazırız.. Gördüğünüz gibi bir erkeğin kıldır, tüydür, parfümdür, kremdir her şeyi bunlardan ibaret.. Haa buna ek olarak yüz temizleme jeli alınabilir, peeling uygulanabilir ama bırakalım o kadarını da kadınlar yapsın.. Tabi bu benim kendi fikrim :)

Kızlar gibi binlerce çeşit ürün kullanmıyoruz bildiğiniz gibi.. Sıradan, her an bulunabilir, ekstra bi şey beklemediğimiz basit ürünler.. Çoğunu marketten temin etmek mümkün.. Sevgilisi şu yazdıklarımın yarısını yapsa bulutların üzerine çıkabilecek kızlar tanıyorum.. İşin en güzel kısmı da bu zaten.. Kızlar onca krem sürüp maske yapar erkek farkında bile olmaz, erkek dişini fırçalar parfüm sıkar kızın farketmesi sadece 3 sn sürer.. Az laf çok iş denilen şey bu olsa gerek :)

Bu arada önerilere açığım.. Eklemek çıkarmak istediğiniz şeyler olursa mutlaka dinlerim

Hoşçakalın !


8 yorum:

iç ses dedi ki...

Bence tastamam bir yazı olmuş :)
O değil de bu yazının bir kız olarak bana çookk büyük bir katkısı oldu :)
Çok önceden kullandığım bir parfüm, ama ne yapsam hatırlamıyorum, evde boş şişesi bile yok. Bir baktım Davidoff.. Ayrıca teşekkürler bunun için :)

bazenoyleolur dedi ki...

Yazı gerçekten çok yerinde olmuş. Siz şu kadarcık şeyi yapmaya üşenirken bizim neler yaptığımızı anlayın artık. Azıcık siz de bakımlı olun. Başka bir şey istemiyoruz.

Leah dedi ki...

Hacı Şakir'e laf edenin klavyeye dokunan elleri yanar. :D
Duş jelleri o kadar güzel oluyor ki en iyi duş jellerine taş çıkarır. Bu sektöre para saçan bir insan olarak çok seviyorum duş jellerini. Zaten hepsinin kokusu, etkisi anlık oluyor. Benim favorim Hacı Şakir. Zeytinyağlı oluyorlar, benim son aldığım ballı, hindistan cevizli. Çokzel tavsiye ederim. 3-4 lira bi şeydi. :D
Hacı Şakir'in PR'ını yaptım resmen ayak üstü :D

Paris in Me :) dedi ki...

Duş jeli bence dünyanın en güzel icatlarından biri, onlar olmasaydı hala sabun denen şeyi kullanıyor olcaktık ki artık ellerimizi yıkamak için bile kullanmıyoruz neredeyse sabunları.. Roll-on ve parfüm konusuna aşırı aşırı katılmakla birlikte, bence harbiden dediğin gibi erkeğin de kozmetiği bukadar valla :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@iç ses : Bis Group olarak öyle yazılar yazarız ki bütün cinsiyetlere hitap eder :p

@bazenoluröyle : Dövseydin :D

@Leah : Duş jeli kullanmayan kız evde kalır bakın benden söylemesi :)

@Paris : El yıkamak için bazı sabunlar çok güzel oluyo yaa :D Daha da detaylandırılabilir aslında göz altı kremi falan diye ama gerek yok erkek adamın öyle şeylerle işi olmaz :P

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Leah'a kesinlikle katılıyorum. Hacı şakirin özellikle ballı olan duş jeli müthiş kokuyor.

Ama her zaman duş jeli kullanmamalı. Çünkü sabun cildi kurutuyor ve herhangi bir yara , sivilce varsa kurutuyor.
Haftada bir de olsa kullanılmalı bence :)

Ben erkekte jöleyi falan çık itici buluyorum. Yağlı gibi gösteriyor saçı.
Kızlarda da aynı sorun mevcut. pis kirli gibi görünüyor bana.
Ama bak yumuşak yapan köpükler var onlar çok doğal duruyor. bence onların kullanımı daha güzel olur :)

morfea dedi ki...

Her erkek kendine bu kadarCIK baksa dünya mis gibi bir yer olurdu. Çok temel ve önemli noktalara değinmişsin BİS, duş jeli konusunda bu aralar kopamadığım, tinerci gibi sürekli gelip gidip çektiğim bir koku var ki söylemeden geçemeyeceğim: Palmolive, çikolata tutkusu, şiddetle tavsiye edilir :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Gece Yürüyüşü : Ne hacıymış yaa :)

@morfea : Tamam yine döndük dolaştık kızlara geldik :D