Ne Diyosun !

Kedilerin hala sesinin çıkmadığı bir Mart ayından herkese merhaba !

Yeni yıla girdiğimiz ilk andan itibaren yeni yıl acaba bize ne getirecek sorularına " Allam işşallah sevgili getirir ! " cevabını veren kızların oluşturduğu topluluk geçtiğimiz 14 Şubat'ı da yalnız geçirdi. Üzerinden bir ay geçmesine rağmen etkilerini sosyal medya üzerinde hala görmekteyiz. Yazık !

Dikkatinizi çektimi bilmiyorum ama son zamanlarda insanların her şeyi abartarak anlatması, olayları büyütmesi gözüme gözüme batmaya başladı. Tabi bu son zamanlar dediğim işte 14 Şubat sonrası.. Erkek arkadaştan gelen hediyelerin Instagram'da, Facebook'da ve Twitter'da paylaşıldığını hepimiz gördük. Elbiseler, takılar, ayakkabılar, kozmetik ürünleri vs. vs.. Biliyosunuz böyle özel günlerde hediye karşıtı bi insan değilim. Özenle seçilip alınmasından yanayım.. Ama bazıları öyle bi abartıyo ki alınan hediye standart bi şey.. Girmiş bi mağazaya elbise alıp çıkmış.. Kız bunu öyle bi abartmış ki sanki elbiseyi Yıldırım Mayruk dikmiş.. O elbiseyi kız kaç kere giyer o da şüpheli.. Çok afedersin ben o elbiseye götümü bile silmem.. Her neyse yine de düşünüp hediye aldığı için burdan Burak adlı gence kocaman alkış gönderiyoruz..

Allah kimseyi açlıkla sınamasın.. Aç kalmak açıkta kalmak kötü bi şey.. Allah kimsenin başına vermesin.. Hani yokluktan aç kalmak başka bi şeydir yemek yiyecek fırsatı bulamamak başka bi şeydir. Bazen duyuyorum mesela " Acımdan öldüm ya.. Midem sırtıma yapıştı " Tamam herkes acıkabilir hatta bunu dışarıyla da paylaşabilir.. Ama sürekli sürekli de söylenmez ki.. Anatomik olarak bakıyorum adam ölmemiş, herhangi bi bayılma durumu yok, gözler de kaymamış.. En ilginç tarafı da bu cümleyi kuran adam 3 gün aç kalsa vücudunda ki yağlar erimez.. Psikolojik olarak kendini çökertmiş.. Allah muhafaza yanlışlıkla Survivor'a gitse ölüsü gelir.. Bu kadar abartmada ki amaç ne yani ? Ben de zaman zaman yemek yiyecek fırsat bulamıyorum ama bu kadar sızlanmıyorum. Misal hiç unutmam bundan 4 sene önce falandı hiç sevmediğim bi Cumartesi günü sabah 7'de kalkıp işe gitmişim.. Ağustos'un ortası 40 derece sıcakta ordan oraya koşturuyorum.. Öğlen yemek yiyecek fırsatım olmadı. Akşam oldu saat 8 falan eve dönüyorum babam telefon açtı şirkete geri dön ürün gelmiş.. Haydaaa hop geri dön.. Ben o gece saat 1'de eve geldim. Acımdan ölüyorum, yemek getirin, bi kuru ekmek veren yok muuu naraları da atmadım. Hayır ben insan değil miyim yani ? Abarta abarta söyleyince daha fazla mı yemek veriyolar ? Yani noluyor arkadaş ya biri bana açıklasın !

Bir de işten kaçmak için abartanlar var. En sevmediğim insan tipi ! Bu nasıl olacak ben bilmiyorum, hiç görmedim, fikrim yok, yaparsam bi haftamı alır vs vs.. Dünya'nın bile bir haftada oluştuğu söylentisini hepiniz duymuşsunuzdur.. Bu her ne kadar bi benzetme de olsa Dünya sonuçta.. Bi haftada çok şey yapılabilir. Her şey benim dışımda gerçekleşsin, ben sadece bildiğim işe bakayım bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığında olan insanları hiç bi zaman sevemedim, ısınamadım. Hani bi şeye bakarsınız bi mantık yürütürsünüz az çok anlarsınız ne olduğunu.. Üstün körü bakıp bahaneler uydurmak neyin çabasıdır. Bi otur uğraş ver, düşün.. Yok arkadaş yok.. Bak yine sinirlendim !

Dile dolanan şeyler de var mesela.. Dizide, reklamda filmde bi yerde duyarsanız.. Hani kullanacak yer ararsınız diyeyim.. Maksat özentilik işte başka bi esprisi yok.. En bariz iki örneği var.. Her gün mutlaka bi şekilde karşılaşırız.. Biri "candır" diğeri " ya la " Yahu nedir bu iki kelimeden çektiğimiz.. Olur olmaz her cümlenin sonunda kullanmak zorunda mısınız ? Tamam arada sırada kullanın ama oto boka da kullanılmaz ki.. Allah'tan adım Can değil, adımdan tiksinirdim.. Bi kere hiç bi samimiyet hiç bi ciddiyet yok.. Hele o ya la.. Bırakın yöresinde kullanılsın.. Her haltın sonunda ya la.. Neyi yalıyoruz anlamadım ki... Herkes derdini güzelce anlatsa olmuyo mu ? Her cümlenin sonuna koyunca farklı bi anlam mı kazanıyo ? Mis gibi Türkçe var yahu.. İşinize gelmedi mi " - de ayrı canım ya "

Kadınlar günüyle ilgili yazı yazmadığımı unuttuğumu sanıyorsunuz ama yanılıyorsunuz.. Her zaman söylediğim gibi konu kadınlar olunca gerisi teferruattır.. Her ne kadar beni kadın düşmanı olarak tanımlasanız da sizi unutmadım.. Bu ay Paris ile beraber Blogum Dergisi'ne konuk yazar olduk.. 6. ve 12. sayfadayız.. (Bkz. Dergi)

Hoşçakalın !




11 yorum:

Melodram dedi ki...

Sami'yi hatırlattın bana.:D

AhuDudusu dedi ki...

Diğer konularda haklısın da açlık konusunda insandan insana değişir be Bis. Mesela ben; açken hiçbir işi yapmam, yapamam. Gözüm döner, sinirden elim ayağım titrer. Ha ölür müyüm ölmem ama yapımda var bu. Açken ben ben değilim yani ^.^

-Awi- dedi ki...

bir çok konuda abartmaya ben de karşıyım, hatta her işi bu çok acilllll diyerek önüme getiren insanlara ayrıca sinir oluyorum :)

weba dedi ki...

Sabahsabah ofiste kahkaha attırdın Bis!

"Candır" ve "ya la" olayına da ayrıca katılıyorum.

"Neyi yalıyoruz anlamadım ki... "

ALLAH SENİ KAHRETMESİN!
nkfkdgndkjfgnkgnd

Bir İnce Ses dedi ki...

@Melodram : Sami bir ben iki :D

@Ahududusu : Toleransım sadece şeker hastalarına ama sen de arkadaş kategorisinden faydalanabilirsin :p

@Awi : O çok acillerin hepsi yalan :D

@weba : Ben de insanları güldürüyorum ama kimse beni birinci yapmıyor buna da bi çözüm bulalım :D

Emrah Ateş dedi ki...

bir laf vardır; arap yağı bol bulunca götüne sürermiş. o misal :)

Paris in Me... dedi ki...

Şimdi sen böyle dedin ya, yorum yapmak için söyleyeceğim herşeyin sonuna ya la koyasım geliyo :D Angaralıyık ya la napak, seviyoz la kullanmayı :D Hiç bişeyi abartısı iyi değil kanka , hayat dengeli yaşıcan, abartmak demeyi de hiç sevmiyorum bokunu çıkartmak diyelim o daha güzel, ee mis gibi türkçemiz var di mi kullanalım :D

banu dedi ki...

ne güzel yazmışın yine ya la :P :))


-çatlardım, inan ki çatlardım :))-

Sonra Söylesem dedi ki...

O kadar dolandın da bir markete gidip iki kraker alamadın mı yani..
Valla abartmıyorum ben açlığa dayanamam ama sevdiğim birşey olmazsa da yemem aç kalırım daha iyi( nasıl iyiyse artık).
Hem bence Can güzel isim. Bir düşün derim :D :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Emrah : Bunlar tüm vücut yapmışlar :D

@Paris : Türkçe'yi kullanalım, kullanmayana kullandırtalım :)

@banu : Genelde güzel yazarım evet :p

@Sonra Söylesem : Belki inanmayacaksın ama gittiğim yerler hep marketlerdi ama fırsatım olmadı :D

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

aslındaaaaaaa haklısınn hele marka olaylarıı cok fena hallerde :)) hepımız bıhterızsankı :)