Ana Kuzusu !

Aylar geçse de üstünden bu kalp sizi unutmadı ! Beni sizler yarattınız sözünün doğru olduğu yegane yerlerden biri olan bloga geri dönüş yapmanın haklı gururunu yaşıyorum. Şu an gözyaşlarım boncuk boncuk yanaklarımdan süzülürken Iphone'umu elimin tersiyle kenara ittim. Sonuçta o kadar para verdik gözyaşı damlar bozulur falan filan..

Hatırlarsanız son yazımda size blogun yeni temasıyla merhaba demiştim. Hayattan yediğim darbelerden sonra bir tokat da blog bana atmış ve temayı yenilemek zorunda kalmıştım. O yazıda size Maldivler'e gideceğimden bahsetmiştim.. Maldivler bir sıcak bir sıcak anlatamam. Yazın tatile gitmenin gereksiz oldğuna karar verdim. 40 derece sıcaklıkta tatil mi olur ? Korkuyoruz ki seksi vicüdümüzü güneşe verip, D vitamini depolayalım. Blogun istatistiklerine baktığımda yurt dışından da takipçilerim olduğunu görüyordum. Siz hiç üşenmeyin benim yazımı okuduktan sonra kalkın Maldivler'e gelin. Uçaktan indim, pasaport işlemlerimi halledip valizimi alacakken insan seli üzerime doğru gelmeye başladı. Benim de haberim yok tabi arkama falan bakıyorum acaba ünlü biri mi geldi diye.. Sarılan mı dersin öpen mi dersin.. Resmen ayak üstü tacize uğradım.. Yer yer moraran uzuvlarım oldu. Kendimi zorluklar içerisinde 7 yıldızlı otelimin kral dairesine attım.. Sahile çıkmak bambaşka bi dert zaten.. T-shirt'ümü çıkarmak istiyorum flaşlar patlıyor.. Seksi vicüdümü gören kızlar ayılıp bayılıyor.. Bi kere dokunabilir miyim diyen bile çıktı düşünün artık.. İmza dağıtmaktan güneşlenemedim bile.. Yanıma fotoğraf falan da almamışım.. Göbeğe atılan imzalar mı dersin boyuna atılan imzalar mı dersin.. Bazı imzalar var kiiii insanın attıkça atası geliyor.. İlklerin öncüsü olarak nerdeyse tüm vücut epilasyondan sonra tüm vücut imza olayına imzamı atacaktım..

Tatilimin son günü son kez bi denize girip kendimi kızgın kumlara atayım dedim.. Rike marka şortumu ve Bay-Ban marka sunglass'ımı takıp sahile doğru yol aldım. Şezlonguma havlumu serecekken 14 metre uzağımda bana doğru bakıp dondurmasını yiyen, 1.72 boyunda 56 kilo dolaylarında, buğday tenli, saçları omuzlarına dökülen, gözleriyle adeta kıps kıps yapan kıza gözlüğümü hafifçe indirerek 7 numaralı bakışımı attım. Kız bayıldı.. Biliyorum inanmayacaksınız ama bayıldı.. Adeta bir Sülüman-Hürrem ilişkisi oluştu aramızda.. Sahilde ki görevlilere tez bu hatunu odama götürün, hekim çağırın diyecektim ki aklımda soru işaretleri oluştu ?????

Bilirsiniz erkek çocuklarının nerdeyse her ailede yeri bir başkadır. Hele de ailenin tek erkek çocuğuysa.. Tek çocuk olsun ya da olmasın on çocuklu bi aile de olsa iki çocuklu bi aile de olsa bi tane erkek çocuğu varsa gerisi teferruattır. Herkes kenarından köşesinden şahit olmuştur böyle bi şeye, az çok fikriniz vardır.

Hani kızlar hep dert yanar ya şöyle ana kuzusu böyle ana kuzusu.. Annesini dinler, annesinin sözünden çıkmaz vs vs.. Zamanında bu tarz cümleler kurmuş olan ve hala da kurmakta olan annelere bakın, onların da ana kuzusu çocuklar yetiştirdiğini göreceksiniz. Nasıl ki daha terlik giymesini bile beceremeyen bi kız anne olunca güdümlü terlik fırlatıyor bu da aynı şey.. Bunların hepsi annelik hormonunun içinde saklı.. Siz istemeseniz de vücut sizi yönlendiriyo, kaçamıyosunuz.. Bildiğiniz gibi kızlar XX erkekler XY ile oluşuyor.. Bütün her şey o Y'nin içinde geliyor. Zıt kutuplar birbirini iter kavramından kızlara bu kadar ilgi gösterilmiyor. Doktor olacak adamım maşşallah !! Baba desen zaten erkek çocuk olmuş soyumuz devam edecek derdinde.. Sanki peygamber soyu.. 

Bilenler ve bilmeyenler için hatırlatmam gerekirse ben evin yegane erkek çocuğuyum.. Tek kurşun ! Bundan 26 sene önce nokta atışı yapılmış ve dünyaya gelmişim.. O günden bugüne bir şehzade edasıyla yaşamışım.. Mesela kahvaltı yapmadan evden çıktığım gün sayısı 20'yi geçmez.. O da ya kahvaltıyı dışarda yapacağımdan ya da acil bi işim çıktığındandır. Uyandığım an kahvaltı hazırdır. Annem bizden önce kalkar kahvaltıyı hazırlar ben öyle uyanırım.. Masaya oturduğum an çayı içerim. Çay demlenmedi, olmadı biraz bekleyelim gibi bi süreç yoktur. Ancak ve ancak evden hep beraber çıkıyorsak ya da o gün evde sadece ben kalacaksam yatağımı toplarım. En son ne zaman yatağını topladın derseniz sanırım üniversitede yurtta kaldığım dönemlerdi. Aradan 1,5 sene geçti.. Mesela akşam yemekleri de böyledir.. Ben eve geldiğim an yemek hazırdır. Elimi yıkayıp direk sofraya otururum. Meyvesidir, çerezidir şuyudur buyudur hepsi aynı.. Annem hizmette sınır tanımaz.. Haa bunları ben yapamaz mıyım, yaparım.. Ama annem yaptırmaz, yaptırmıyo da.. Kadının kahvaltı da çayımı bile doldurmama izin vermediği zamanlar oluyo.. 

Şimdi böyle bi ortamda yetişen, büyüyen bi erkeği düşünün.. Bu adam evlenir mi ? Böyle bi ortamı evlendiği kız yaratabilir mi ? Sorarım size hanginiz eşinizden önce kalkıp da çayı hazırlar ? Annem ev hanımı, kadının bütün günü evde geçiyo her türlü şeyi yapabiliyo.. Çalışan biri olsa bu kadar yapamaz belki de.. Ben evleneceğim kadın bunları yapsın yoksa boşarım evlenmem de demiyorum. Aynı meslekten olan bi çifti düşünürsek, kadın her işi yapsın erkek yatsın.. Çok büyük haksızlık var ortada ama o da kız doğmasaymış.. Şaka bi yana hayat müşterek elbette aynı hayatı paylaşıyoruz, aynı şartlarda yaşıyoruz. Çiftlerin birbirine yardım etmesi kadar doğru bi şey yok. Fakat gelin görün ki benim gibi bi erkeğin böyle bi durumda evlenmesi gerçekten çok zor. Bi kere yemek yapmayı bilmeyen bi kızla nasıl yaşarım bilemiyorum. Muhtemelen açlıktan ölürüm. 

Peşimde ki onlarca kızı neden reddettiğimin kısa bi cevabı olmuştur umarım.. Alışmış kudurmuştan beterdir sözünün ispatını da bu yazımda yapmış oluyorum. Kırmızı köşede her şeyini oğluna adamış fedakar anne, mavi köşede seni seviyorum diyen genç ve güzel kız... Her zaman söylediğim gibi aşk karın doyurmuyor, anne doyuruyor.. Sonra da gelin kaynanayı sevmiyor.. Sevmez tabi...

Saygılar, sevgiler...

21 yorum:

!-MELODRAM dedi ki...

Can'la aramızda ki sorunu yakaladım. Sanırım tam da sana benzediğinden bizim ev gümledi! Çocuğu kaldırıp okula bile gönderemedim ya, bu anneler bu kadar mükemmel olmak zorunda değil, kesinlikle değil.:D

Adam şehzade gibi yetişirken, birden benim yanımda gerçek kimliğini bulup korktu tabi.:D

!-MELODRAM dedi ki...

Ha bu arada unutmadan, o eşsiz egona hastayım, yarım kilo varsa bana da gönder :D

-Awi- dedi ki...

annene maşallah ama bu kadar da olmaz ki! sen bu şartlarda evde kalırsın nettt haha :)

Leah dedi ki...

Sen teksen ben 2 kızdan sonra doğmuş evin tek oğluyla beraberim. 3 kadın büyütmüş benimkini. 5 senedir neler çektim düzeltene kadar. Patates salatasına maydonoz koydum diye azar bile yemişliğim var. Neyse ki şu an annesiyle işbirliği içindeyim ve çatır çatır ağzına sıçıyorum oğlunun. Geçen gün sofrada 'beğenmediysen yeme tatlıaaam' falan yaptım hatta. Valla aklını alırlar, alıyorlar adamın bisimo. İndiriverirler bak seni sırça köşkünden. Demedi deme. :D

Hayal Meyal dedi ki...

yahu tipik boğa görüyorum sende. yoksa sen boğa burcu muydun? Yazı akışına falan bitiyorum. Biz bu yazıyı değerlendirelim dergide derim. Kabul eder misin :)

Milena dedi ki...

bendede senden var bi tane kızkardeşide varmış ona hizmet eden tam olmuş:)adam benim çalışmamı istemiyo rahatı bozulmasın diye o derece.evlenirsin ama olan o kızcağıza olur ah garibiiimmm:))

AhuDudusu dedi ki...

eski sevgilimin 3 tane kız kardeşi vardı, tam 3! evde "paşam" diye sesleniliyordu adama lan! ayy kafayı yedim senelerce. sonunda tabi ki annesi beni sevmediği için terkedildim. 5 sene puff havaya uçtu.

şimdiki de öyle ana kuzusu ama ben anasıyla ittifak olmayı başardığım için iki koldan yiyoruz çocuğu :)
yani bir gün annenin de bayıldığı bir kız olursa fena yandın haberin olsun ^_^ kadınlar bi anda dayanışma kuruveriyor, sonra o paşalık, şehzadelik yalan olabiliyor -.-

Paris in Me... dedi ki...

Annene don bile aldırıyomuşsun daha nolsun lan :D sen hayatta evlenemezsin olum benden demesi :D ya da görücü usulu evlen, oyle bi kızı sana ancak annen bulabilir. :)

minikkus dedi ki...

kızları kendinden uzaklaştırmak istiyosan, ana kuzusu oldugunu söylemeye, annenin senden önce kaffaltıyı hazırlayıp seni hep öyle uyandırdıgını anlatmaya devam et:) emin ol bikac ay icinde dişi sinek bile kalmaz etrafında:P zira şimdiki nesil kendine iş çıkaranı degil, elini hiçbir işe sokturmayanı tercih ediyo anacım:)))
maldivler yaramış sana heeheheh :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Melodram : Ego mu ? Benim mi egom vaaarrrr ? :p

@Awi : Bu şartlarda evde kalmak daha mantıklı sanki :)

@Leah : Ağzına sıçıyorum nası bi şey arkadaş.. Annesi duysa vazgeçer bence :D

@Hayal Meyal : Karaborsa boğa burcu erkeklerden kim kaldı :) Dergi işini bilahare görüşelim..

@Milena : Kız beni almış abla ya neresi garip :D

@Ahududusu : Annemin bulduğunu ben beğenirsem zaten olay bitmiştir :D

@Paris : Utanıyorum yahu ne var bunda, annem yıllardır bu sektörün içinde :D

@minikkuş : Yaa kızlar peşimi bırakmıyo ne dersem diyeyim.. Allah vergisi bi yakışıklılık bi karizma mevcut.. Müsait bi zamanda yaratılmışım :p

Sayın KARACA dedi ki...

KuzeyGüneyle ve Vakti zamanın Gümüş dizisiyle ortadoğu ve balkanları sallayan Kıvanç Tatlıtuğdan sonra Maldivleri sallayan BirİnceSes :) Bu tatilini ve hatta otel odasında giydiğin beyaz terlikleri twitterdan hatırlıyorum galiba :) Sonrasına dair anlattıklarını ilk kez duyuyorum. İspatlayacak delillerin var mı elinde? En azından bayılan kızın fotoğrafını paylaşsaydın huuhahaa :)

Zuhal Varol dedi ki...

Valla erkekten once annesinin ve kardesinin kalbini kazaninca gerisi teferruat bence:)o kayinvalideye sevgi verince ogluyla ilgili tum bildikleri ve olmasi gerekenleri paylasiyor seninle ve bu bilgiler seven bir kiz icin paha bicilemez bilgiler..:)e tabi sevgilinin gozunden kacmiyor bu gelisim:)bu kiz hem guzel bakimli hem de ne yerim ne icerim ne giyerim herseyi biliuor diyerek simsiki sariliyor:)ole iste. yeter ki isteyin o ana kuzulari ole bir emre amade oluyor ki!

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sayın Karaca : Bizim sözümüz senettir :p

@Zuhal :" Bu kız hem güzel hem bakımlı hem de ne yerim ne içerim ne giyerim her şeyi biliyor "

Daha ne isteyelim Zuhal ? Allah'dan belamızı mı isteyelim :D

Sonra Söylesem dedi ki...

Bu millet erkek evlat düşkünü yahu. Ego tavan yapmış sende..Çekilir çile degilsin, Allah seni alacak alana peygamber sabrı versin diyorum:))

Gece Yürüyüşü dedi ki...

İşin sırra çalışan anne kızı.
Yaz bunu bir kenara.
Ama kız ya tek kız olacak ya da büyük kız.
Annesi çalıştığı için okula başladığı zamanlardan beri kendisi kalkmış, kahvaltı hazırlamış, yemiş ve okuluna yetişmiş daha sonra akşamları yemekte annesine yardım ederek öğrenmiştir yemek yapmayı. Kardeşi olmuştur bakımında annesine yardımcı olduğu için öğrenmiştir. Tatillerde annesi hala çalıştığı için tüm yaz evin tüm görevi ona kalmıştır. Mutfak, temizlik , ütü vs.
Bu kız hafta içi senden yarım saat önce kalkar kahvaltı hazırlar sende hazır bulursun uyanınca. Sonra gidersiniz birlikte işe. Yemeği zaten akşamdan hazırdır. Tüm malzemeler , suya ıslanacak bir şeyler varsa vs. O da 1 saatte hazırlar yemeği maksimum.
Ama bir zahmet yatağını kendin topla. Hafta sonları da malum tatil gün birlikte uyanıp birlikte hazırlarsınız kahvaltıyı. Paylaşımınız olur. Aksi halde sana bir evlilik yapmanı değil hizmetçi tutmanı öneririm. Saygılar :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sonra Söylesem : Abartılacak bi şey yok.. Senin alacağın adam da böyle bi şey olacak :)

@Gece Yürüyüşü : Adamımsın ! Bak işte aranılan cevabı sen yazdın.. Ben yemek yapmayı yemeyi seven bi insanım yardım ederim sıkıntı yok :) Şimdi önceliği çalışan anne kızı bulmaya vermeliyim :D

Moira M dedi ki...

Erkekler kadınları babalarının yaptığı gibi el üstünde tutuyor mu ki, kadınlar erkeklere annelerinin yaptığı gibi hizmet etsin :) Eş başka anne baba başka. Aşk başka aile başka. Karıştırmamak gerek. :) Sendeki egoya da hayran kaldım :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Moira : Yaptığınız yanlış seçimleri genele mal etmeyelim bence :D

Moira M dedi ki...

Ben seçimimden memnunum gayet de burada söz konusu ben değilim. Maalesef genelde ilişkilerin çoğu zaten böyle ben mal etmediğim halde. Bence sen henüz seçim yapamamışsın. :)

Sonra Söylesem dedi ki...

''Abartılacak bi şey yok.. Senin alacağın adam da böyle bi şey olacak :)- ''
Nasıl kesin bir tespit bu böyle şaştım kaldım:)
Gerçi tespitten çok beddua mı ettin naptın sen ya :|

Bir İnce Ses dedi ki...

@Moria : Seçim yaptıracak biri çıkmadı diyelim :)

@Sonra Söylesem : Bir tespit insanı olarak ifadelerim nettir :p