Phoenix !

Hayatta yapılacak en büyük hatalardan biri sanırım iyi bi başlangıç yapamamaktır. Nerden çıktı bu diyeceksiniz belki.. Temanın değişimi sanırım en büyük cevap olur.. Tanrım beni baştan yarat şarkısıyla girdiğimiz bu yola alnımızın akıyla çıktık galiba..

Geçen hafta divider eklemek için bloga yeni bi kod girdim, girmez olaydım.. Tema bildiğiniz çöktü.. Her şey birbirine girdi.. İzleyicileri bile bulamaz oldum.. Yedeği var ne de olsa dedim hiç umursamadım.. Gelin görün kii yedek bile çalışmadı.. Düşünün beni, beni Bis'ini reddetti ! Ne yapabilirim diye düşünmeye başladım. Baktım işin içinden çıkılacağı yok.. Yeni bi tema bulayım dedim.. Her şey çok klasik çok standart ve isteklerimi karşılamıyo.. Yüzlerce blog teması indirdim, kodları ayrı ayrı yazdım.. Hepsini birleştirdim.. Bu kez de kodlar sıkıntı oldu.. Yeni şeyler türettim yeni ekler getirdim. Denemediğim widget kalmadı.. Eninde sonunda ortaya bi şeyler çıkardım.. Bu kez de yorum paneli sen kalk yazının üstüne çık.. İn diyorum inmiyor.. Yetkili mercilerden Paris yazı alanını genişletmeye çalıştı ama yeterli gelmedi.. Leah yazı alanını büyüt dedi durdu.. Melodram bu son hali çok göz yoruyo dedi.. Günlerce uğraşıp bir arpa boyu yol alamayan ben, kapatsam mı diye düşünmeye başladım.. Belki de bu bi işaretti...


Zaten bugünüm var yarınım yok.. Güzel kızların sayısı günden güne artmasına rağmen yaptığım tespitler sonucu kızlar da kendilerine çeki düzen vermeye başladı.. Halka hizmet etmek benim asli görevim.. Bugün yazıyorum ertesi hafta bi bakıyorum o kız gitmiş tam benim tarif ettiğim kız gelmiş.. Kız benim sayemde kendine çeki düzen verdiğini bilse boynuma atlayacak.. Ama ne kadar alçak gönüllü bi erkeksem düşünün artık, söylemiyorum.. Her neyse.. Artık kızlara yazacak bi şey bulamıyorum.. Bulamayınca da dedim ki hazır deprem olmuş tema çökmüşken enkazı bırakıp gideyim.. O sıra sigorta şirketinden Melodram yetişti.. 

Benim günlerce uğraşıp bi şeye benzetemediğim temayı bi kaç saat içinde derledi toparladı bu hale getirdi.. Özellikle header tasarımında çok uğraştı.. Çünkü benim isteklerim bi türlü bitmek bilmedi.. Öyle olsun, böyle olsun, şunu ekleyelim, bunu çıkaralım diye diye kızın burnundan getirdim.. Sabrı ve bu güzel çalışması için Melodram'a kocaman bi alkış istiyorum !

Ayrıca blogun kapalı olduğu dönemlerde mail atanlar oldu.. Sizleri de ayrı bi seviyorum yahu.. İnsan bi hoş oluyo arkadaş.. Yani düşünsenize biri blogun kapalı olduğunu görüp mail atıyo.. Benim davetiyem nerde diyenler oldu.. Çok hoş bi duygu bence herkes arada bir blogunu kapatmalı..

Ayrıca yarın Maldiv'lere tatile gidiyorum.. Gözünüz Twitter ve Instagram'da olsun.. Sıcak fotoğraflar paylaşıp bu soğuk kış günlerinde içinizi ısıtmak için elimden geleni yapacağımdan emin olabilirsiniz.. Her zaman söylemişimdir ben farklıyım diye.. Herkes tatile yazın giderken ben kışın gidiyorum.. Evet mükemmelim !

Küllerimden tekrar doğduğuma göre evet kaldığım yerden devam edebilirim.. Üst kısımda yeni bi sekme oluşturdum, hakkımda bir iki bi şey karaladım.. Ayrıca blogun bu hali ile ilgili görüşleriniz varsa yorum olarak veya mail yoluyla iletebilirsiniz.. Olumlu veya olumsuz tüm görüşlere açığız.. Kendinize iyi bakın.. Gidip de dönmemek var, hoşçakalın !

19 yorum:

-Awi- dedi ki...

blog harika olmuş valla melodramın ellerine sağlık :))
ama o ortadaki adam daha yakışıklı olabilirdi bence :p iyi tatiller, tatilden izlenimleri de bekliyoruz :p

Emrah Ateş dedi ki...

dönmemek olmaz :)
blogun da bomba. kıskançlık damarım tuttu yine :)

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Yaa teman bomba gibi olmuş abi.
Valla ben bayıldım. Çok başarılı.
Güle güle kullan ^_^

Leah dedi ki...

Tam benim istediğim gibi olmuş. Tam da benim blogum gibi olmuş, sade, şukela. :P

Aferin, bu arka planda kal gari elleme.

Paris in Me... dedi ki...

Melom harikalar yaratmış valla :) beğendim blogu baya, şuan bu yazın sönük kaldı ama , ilgi blogunda :D

damlasakizli dondurma dedi ki...

Harika olmuşşş.. Melo'nun ellerinee sağlıııkk.. =))

melodram dedi ki...

Kışın tatile gitmek bence harika fikir yaa :D Param olduğunda bende düşüncem bunu :D

Tema Bis ve Melo ortak yapımı olarak tarihe geçti.:P Kurdelayı da kestiğine göre afiyet bal şeker olsun, güle güle kullan :D

AhuDudusu dedi ki...

Tema çok güzel olmuş canım eline sağlık Melo'nun.

Maldivler'de de yerimize de eğlen iyi tatiller -.-

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Güzel olmuş. Sade gibi ama değil. Güle güle, güzel yazılarda kullanın. :)

minikkus dedi ki...

bence bütün bloglar böyle sade ve güzel olmalı, daha okunası hale gelmiş! aferim cocugum, otur 100 :)
ha bide 88liymişsin, anam sen pek bi küçüksün ama yeaaa :)

Zuhal Varol dedi ki...

Olmus olmus.. Gerci web surumune bakmadim cep surumuyle yorum yapilmaz ama:)header iyi.meloya tesekkur takma adlari bile kisaltirim ben neyse maldivlere gitme yok ole bi yer sadece hayal et daha gercek oluyor.zaten sort yok olmaz yani.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Awi : Melo senin resmini koyalım dedi de ben blog fazla trafikten çökmesini istemedim :p

@Emrah : Kıskanma kıskanma çalış senin de olur :)

@Vişne : Saol Vişne'cim :)

@Leah : Şukelalıktan ölebilirim :)

@Paris : Ya yazı ben ölmedim amaçlı yazılmış bi şey. Önemli değil :)

@damlasakızlı : Teşekkürler :)

@melodram : Saol canısı senin de ellerine sağlık :)

@Ahududusu : Eğleniyorum :)

@Uyuşuk Hayalperest : İnşallah :)

@Minikkuş : Yaa ne küçüğü kocaman adamım ben :p

@Zuhal : Rike marka şortum olduğunu söylemiştim sanırım.. :)

Milena dedi ki...

Bayıldım bayıldım..Melomun ellerine sağlık döktürmüş yine.Sana çok yakıştırdım headarıda temayıda.Güle güle kullan:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Milena: Teşekkür ederim ablacım :)

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Öyle karamsar bir halden çıkardı ve gülümsetti ki beni bu yazı her şey mükemmel görünüyor şu an gözüme :)

İyi tatiller :)

weba dedi ki...

Allah beni kahretsin ki yazıyı yeni okuyorum!
Tema da 10numara olmuş bildiğin kıskandım.
Dikkat edersen Maldiv konusunu açmıyorum bile Bis!
:(

α.к.α.т.я.i.є.ℓ dedi ki...

yeni tema 10 numara 5 yıldız olmuş :D ayrıca iyi tatiller :)

LUCA dedi ki...

yeni keşfettim blogunu. tasarımına bayıldımmm :) sade ama özel olmuş..

Bir İnce Ses dedi ki...

@Gece Yürüyüşü : Yahu aslında o kadar da gülümsetecek bi yazı değildi ama neyse sevindim yine de :)

@weba : Maldivler anlatılmaz yaşanır :D

@Akatriel : Teşekkür ederim :)

@LUCA : Yeni keşfetmekle çok büyük kayıplardasın. Hemen açığı kapatmalısın :p Şaka bi yana hoşgeldin teşekkür ederim. Beğenmene sevindim :)