Bu da Bi Tespit Vol 11 !

Maya takviminin tutmadığı ve 2012'nin bitmesine sayılı saatler kaldığı şu günlerde bi çok kişiyi hediye telaşı almış.. Bazı kesimlerin yılbaşını Hristiyan bayramı olarak nitelendirmesine karşın bi kutlama havası, bi sevinç bi heyecan hepimizi sarmış durumda.. Sonuçta yeni bi yıla giriyoruz. Geride bıraktığımız yılın son gecesi aynı zamanda önümüzdeki yılın da ilk gecesi.. 

Sürekli resmi kurumlara gidiş gelişim sebebiyle Pazartesi gününün tatil olup olmayacağı konusunda çeşitli söylemler oldu. Her nedendir bilinmez ama bu tatil konusunu kesinleştirmek isteyenler yılbaşını Hristiyan bayramı olarak nitelendirenler.. Madem bu sizin için sıradan bi gün olacak neden bu kadar peşine düşüyosunuz ? Pazartesi gününün yarım gün olma ihtimalinin bile olmayacağını savunuyorlar.. Çünkü yönetmelikte iki resmi tatil arasındaki bir gün yarım gün tatil olacaksa o gün de tam gün tatile çevrilirmiş.. Adamlar bu kadar detaya inmişler sayın seyirciler.. Her neyse gerekli yerler, gerekli kişiler kendilerine gerekeni almışlardır diye umuyorum.. Bu yazıda ki konumuz kızlar için bir çile olan soru : " Erkek arkadaşıma ne alsam ? "

İlklerin öncüsü Bis Group kızları bu çileden kurtarmak için kolları sıvadı ve sizin için küçük de olsa bir liste hazırladı... Yahu resmen ağzı gözü öpülecek erkeğim, Allah beni nası bi müsait zamanda yaratmışsa, maşşallah kendime.. 

 

Bir erkeğe hediye almak aslında sandığınız kadar zor bi şey değildir. Fakat siz kendi dünyanızdan yola çıktığınız için seçim yapmakta zorlanıyorsunuz.. Hediye almak konusunda uzman olduğumu bu kez ben değil hediye aldığım kişiler söylüyor.. Kız olsun erkek olsun vereceğiniz hediye onu mutlaka özel hissettirmeli.. Bunu da kişiye özel hediyeler kategorisinden seçmeniz mümkün.. Adam sigara içiyor diye gidip ona çakmak alın demiyorum.. Çünkü ona çakmak almanız sadece sigarasını yakmak için kullanacağı bi araç olur. Gazı bittiğinde artık bi anlamı kalmaz. Çünkü gaz doldurtma devri çok eskide kaldı.. 

Erkekler genelde işlerine yarayacak hediyelerden hoşlanırlar.. Kullandıklarında keyif alacakları hediyenin üstünde hiç bir hediye yoktur.. Her zaman söylediğim gibi erkeğin resmi giysisi gömlektir.. Gömlek kadınla erkeği birbirinden ayıran yegane parçadır.. Şık bir gömleğin yerini hiç bir kazak hiç bir t-shirt tutamaz.. Tabi gömlek seçmek de önemli.. Bi kere aklınızdan cepli gömlek almayı çıkarın.. Sol tarafında tek bir cep bütün gömleği bozar.. Sonuçta nüfus cüzdanınızı koyacak bi cüzdanımız var.. Regular Fit bir gömleği hiç bi zaman tasvip etmeyiz.. Enine çizgili bi gömleğin ise yanından bile geçmeyin.. Slim Fit, cepsiz, (yok illa da cepli olacaksa bu cepler içine doğru olmalı) mümkünse balinsiz de jilet gibi durabilen yakaya sahip bir gömleğe bence hiç bi erkek hayır demez.. Balinsiz gömleklere güveniyosanız alın çünkü bi kaç yıkamadan sonra yaka kendinden geçerse o gömlek dolabın bi kenarında kalır.. (Bkz. Gömlek, Gömlek, Ceket )

Erkeğin kozmetik ürünleri arasında malesef ki pek fazla çeşit yok.. Bi kıza kalkıp bi makyaj seti alırsanız dünyaları ona vermiş olursunuz ama erkekte bu durum henüz söz konusu değil.. Elimizdeki ürün sayısı sınırlı.. Parfüm, traş sonrası balsam, deodorant, traş köpüğü, jöle-sprey vs.vs.. Bu listede elle tutulur bi tek parfüm var.. Bi erkek için güzel bi seçim olabilir.. Klasik standart fakat işe yarar.. Sürekli traş olan bi sevgiliniz varsa ve balsam nedir bilmiyorsa bu da güzel bi hediye olabilir.. Tahriş olan cildi kendine getiren ferahlık sağlayan ve öpülesi yanaklar için ortam hazırlayan bu hediye kesinlikle mutualist !

Has erkek.com üyelerinin vazgeçilmez aksesuarı bence iyi bi tespih olabilir.. Fakat bir kız olarak iyi bi tespih nasıl seçersiniz inanın hiç bi fikrim yok.. Ben bile iyi tespih nasıl anlaşılır, nerden alınır bilmiyorum.. Çok tehlikeli bi hediye olur, uzak durmakta fayda var..(Bkz. Tespih)

Devamlılığı baki olan, kullanışlı, her zaman lazım olan ve sanırım yukarıda saydığım hediyeler arasında kendini ön plana çıkaran sade, şık bir saat.. Devamlı kolunda taşıyabilecek, pili bitse kesinlikle değiştirilecek, kırılmasın diye özenle korunacak ve en önemlisi her bakıldığında bir hediye olduğu ve kimden geldiği asla unutulmayacak mükemmel bi aksesuar.. Saat seçmek gerçekten zor bi iştir.. Çünkü gereğinden fazla çeşit var.. Benim fikrimi soracak olursanız analog ve deri kordonlu bi saat her zaman diğer saatlerden bir adım önde olur.. (Bkz. Saat )

Bis Group Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. ve daha sayamadığımız bir çok zengin gösteren şirket uzantılarına sahip, genç, yakışıklı bir o kadar çekici ve karizmatik, güzel kızları peşinden koşturan, mükemmelliği İsviçre'li ilim ve bilim adamlarının kıskançlıkları yüzünden İsviçre'li bilim kadınları tarafından tescillenmiş gözde bekar Bis'in hazırlayıp sunduğu "Bu da Bi Tespit !" serisinin 11. sayısı burada son buluyor.. Yeni yılın hepinize sağlık, mutluluk, başarı ve para getirmesini diliyorum.. Sevdiklerinizi sevindirmeyi unutmayın !

19 yorum:

Ekimoza dedi ki...

Bence en güzeli hiç hediye almamak,üç gün sonra herif buhar olup uçtuğunda ben hala aldığım saatin taksitini az ödemedim.Düşünsene herif başka kollarda başka alemlerde volta atarken ben hala taksit ödeme derdindeyim.Sonra demezler mi böyle aşkın ızdırabını...En ideali 30ml'yi aşmayan parfümlerden almak kanımca,parfüm bittiğinde herif hala benimleyse yin bi 30 luk alip yolumuza devam ederiz.

-Awi- dedi ki...

ahaha bence hediyeleri çok kendine göre seçmişsin benim sevgilim senin tarif ettiğin gibi bi gömlek giymez mesela:p bir sonraki konu önerisi olarak yılbaşında ve öncesinde her yerin gereksiz kalabalık olmasını yazabilirsin zira dişçilerde bile randevular doluymuş, partide beyaz diş isteyen hatunlar var herhalde :))
@ekimoza'nın yorumu da güzel bir tespit olmuş :)

Leah dedi ki...

Parfümlerin allah cezasını versin, kendime alması ayrı sevgilime alması ayrı dert. Zaten 4 yıl oldu 5 yıl oldu alcak bi şey kalmadı evlensek de çocuk hediye etsem :p

Şirvan dedi ki...

@Leah'nın gelecekteki hediyesini beğendim :)) Bi sevgilim olmadığı için hediye telaşım da yok çok şükür.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ekimoza : Yahu henüz tam bi temele oturmamış ilişkide ne diye adama pahalı pahalı saatler alıyosun :) Lütfen dikkat edelim bu konular hassas :)

@Awi : Yaa hani birinin gönlünden geçer falan şu çocuk bu kadar yazmış bi saat alayım der.. Düşünmesin ne model alacağını diye şeyettim ben :)

@Leah : He ya kanka bi çocuk hediye et bi yeğenimiz olsun sevelim :)

@Şirvan : En güzeli bak yalnız olmanın bir avantajı daha ! :)

Ekimoza dedi ki...

Ne derler fakir işini bilse fakir olmazdi.Ben de işimi bilsem evde kalmazdim işin özü bu işte.

francesca mckennitt dedi ki...

Parfüm bence en güzel hediye. "Ben bu kokuyu seviyorum, böyle kokman hoşuma gidiyor" demenin yolu:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ekimoza : Bundan sonra ilişki koçun benim, o iş bende :p

@francesca : Haa erkek bu elbiseyi giyme deyince sen bana karışamazsın ama sen parfüm alınca böyle kokman hoşuma gidiyor.. Yek yaaa :p

weba dedi ki...

:(
Askere gitti benim sevdiceğim.
Ve yılbaşında, ilk buluşma tarihimizde,sevgililer gününde ve 2.yılımızda burada yok!
Napsam Bis ya?
Hediyeleri alıp geldiğinde versem nasıl olur?
Acaip seviyorum ona bir şeyler almayı. Ama gelince de böyle hediyelere boğunca adam noluyoruz der mi?

Bir İnce Ses dedi ki...

@weba : Yahu adam askere gittiyse ne telaş yapıyosun hediye için.. Askerden gelen adama en güzel hediye sevgilisi olur :) Bi de mümkünse şu ilk buluşmadır efendim 2. yıldır bi kenara kaldıralım.. Adam gelince sen güzel yemektir pastadır yap sonra da gidin güzelce bi el ele kol kola gezin.. Bunun üstünde bi hediye olamaz :)

melodram dedi ki...

Tesbihten anlayan erkekler ateş kızılı kehribara hayır demez sanırım ama onunda orjinali 1000 TL civarında, ben alamam :D

Onun haricinde benimde aklıma gelenler, Ps3, traş makinesi, elektronik cihazlar :D

Bir de cepli gömlekleri sevmediğini daha önce de söylemiştin hemen Cana cepli mi cepsiz diye sordum cepsiz dedi.:) Okudum zevkleriniz aynıymış ehe :D

banu :) dedi ki...

bis ne diyosun ya benim noelle bizim kutladığımız yılbaşını aynı şey zanneden arkadaşlarım varmış, onu öğrendim, şaşkınım :D

hediye konusuna gelince,
öf o kadar sene olmuş hediyeylemi uğraşıcam allasen:) bi doğumgünü bi yıldönümü, bitti, bu kadar :D

minikkus dedi ki...

çok klişe olcak ama ben kendime parfüm alırken ermana da parfüm aldım, onunki bitmek üzereydi çünki:)
saylanır mı hacı:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@melodram : tespitlerimiz genele hitap eder :p

@banu : evlilik aşkı öldürmüş evet :p

@minikkuş : teknik olarak saylanmaması gerekir ama niyet önemli, sayılır :D

tubitos dedi ki...

ben hem gömlek hem saat aldım, öğrenmişim bu işi :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@tubitos : Sen bi idolsün ! :)

Zuhal Varol dedi ki...

Valla her ayin ozel bir gunu oluyor ozel gunlerin bir regl donemi var ki sorma...cakmak aldim bi kere gazi bitti sonra utanmadan kaybetti zaten.cakmak hic alinmasin yazik paraya.Dogumunda saat aldim gobegim catladi neyseki onu hic cikarmiyo muptelasi oldu.yilbasini da triko kazakla kapadiM. Eger o bana almasa ben de almam aslinda daa iyi olur dur dusuneyim.

tubitos dedi ki...

yalnız blogun tasarımı muhteşem olmuş!

Bir İnce Ses dedi ki...

@Zuhal : O sana almasa yarın bi gün kıyamet kopar benden söylemesi :p

@tubitos : Teşekkür ederim :)