Sweet Sugar Candyman !

Bu haftaki yazımızda da günün anlam ve önemini içeren bi giriş yapmak isterdim fakat elimizde olmayan sebeplerden ötürü günü sabahtan akşama kadar 90x200 ebatında bir yatak içinde geçirdim. Yani bugünün anlam ve önemi yok.. Çoo afedersiniz çok boktan bi gün oldu yani.. 

   Çok uzun bi süredir farkındaysanız bi şeyler yazmak için kendimi feci halde zorluyorum.. Yazmayı, eleştirmeyi, okumayı seviyorum ama nedense bu ara bi tıkanıklık var.. Önceden olsa sağda solda gezer illa ki bi şeye takılır gelir yazardım.. Şimdi o da yok gezmiyorum, gezemiyorum.. Hadi onu geçtim Blogger'da takip ettiklerim de yazmıyor.. Yani yazanlar var ama böyle ne bileyim eskisi gibi değil.. Tatmin etmiyo.. Hani nasıl anlatayım.. Bi yemek yemek vardır bi de bi şeyler atıştırmak vardır.. Bi süredir bi şeyler atıştırıp çıkıyorum sanki Blogger'dan.. Siz yazmayınca doğal olarak ben de yazamıyorum.. Kendinizi düşünmüyosanız beni düşünün.. Önceleri kumanda panelini açınca bi sürü yazı olurdu hangisini okuyacağımı şaşırırdım şimdi ulan yine aynı yazılar deyip kapatıyorum.. Kendinize gelin yahu bi silkelenin.. Tamam anladık hepinizin sevgilisi var ama az gezin biraz da ne var yani :p Eski yoğunluğu özledim yahu.. Maillere cevap yazmayı özledim.. Gelen dedikoduları özledim.. Özledim teninin kokusunu özledim.. öhm öhm..

    Bi ara yazma yeteneğimi kaybettim diye düşündüm ki hala da düşünüyor gibi gibiyim.. Daha doğrusu ya gözlem ya yorum ya da yazma yeteneğimi kaybettim.. Çünkü bu bi şeytan üçlüsü.. Hep birlikte olunca ortaya bi şey çıkıyo..  Facebook'un bende ki yeri yıllar yıllar önce son buldu diyebilirim.. Şu an hala aktif bi kullanıcıyım tabi ama ne kadar aktif denir orası meçhul.. Twitter desen burdan beter.. Hadi burası neyse bi yazı falan yazıyoruz ama orda 140 karakteri bir araya getiremiyorum.. Şu aralar favorim Instagram.. Hiç bi şey yazmıyosun, tek bi fotoğraf her şeyi açıklamaya yetiyo ! Vee dikkat ettiniz mi bilmiyorum profil fotoğrafımı değiştirdim.. Bugüne kadar kim olduğunu bilmediğim bi adamı kullanırken bu işe bi son vermem gerektiğine karar verdim ve kendi profil fotoğrafımı oluşturdum.. Evet fotoğraftaki benim.. Selam kızlar !

   Tabiki kapitalist düzen Instagramı genel bi paylaşım alanı olmaktan çıkarıp bazı işletim sistemlerine özgü kılmış.. İşçi ve işverenin dostu Bis Group bu düzene bir dur demek ve izleyenlerini, takipçilerini bilgilendirmek adına blogunun sol tarafına bi görsel yerleştirdi.. Son altı fotoğrafı oradan takip edebiliyosunuz.. Bu fotoğraflar ve daha fazlası için " Menüde başka ne var ? "  bölümündeki Instagram linkini kullanabilirsiniz.. Gördüğünüz üzere fotoğrafların büyük bölümünü yiyecekler efendim içecekler oluşturuyor.. Bu da tahmin edeceğiniz gibi benim boğazıma ne kadar düşkün olduğumu gösteriyor.. Burdan benimle evlenmek için can atan 1.60-1.75 boylarında, güzellik sınırlarını zorlayan, zeki, tercihen buğday tenli hanım kızlarımız sanıyorum ki kalbime giden yolun midemden geçtiğini anlamıştır.. Güzel yemek yapamıyorsanız lütfen dükkanın önünü kapatmayın.. Yemek yemek sadece yemek yemek değildir.. Yemek yerken zevk almak önemli.. Ben yemek yiyince mutlu olan bi insanım.. Yeter ki keyfim yerinde olsun.. Her önüme geleni de yemem yalnız felaket yemek seçerim.. Yıllardır düşünür dururum vejeteryan olanlara bi türlü akıl erdiremem.. Et yenmez mi yahu. Et yahu et.. Bazıları sağlıklı yaşam diyolar ama yok inanmıyorum.. Bırakın yediğim yemekten zevk alayım 5 sene erken öleyim benim açımdan problem yok.. Yaz planlarıma Gaziantep'e yemek yemeye gitmeyi ekledim.. Düşünün yani böyle de plan program yapan bi insanım..

    Şimdi sıra size yeni bi haber vermeye geldi.. Daha önce size Facebook'da Blog Yazarları adında bi sayfadan bahsetmiştim.. (Bkz. Yazı) Sayfanın kurucusu, geliştiricisi her şeyi olan Melodram hem kendi blogunda hem de Blog Yazarları Facebook sayfasından Blogger Magazin'i paylaştı.. Çok fazla kimsenin haberi olmadığı Blogger Magazin önümüzdeki günlerde e-dergi olarak karşımıza çıkacak.. 

Blogger Magazin'de ne olaki diyenler için... 1-2-3-4-5 

Daha fazla bilgi almak, görüşlerinizi paylaşmak hatta ben de varım diyorsanız Melodram ile iletişime geçebilirsiniz.. (Bkz. İletişim)

Bu haftaki Bis'le birlikteliğiniz sona ermiştir.. Önümüzdeki günlerde daha sık görüşmek dileğiyle.. Hoşçakalın.. Bitti..

8 yorum:

Nisa C. dedi ki...

Ben de vejeteryanları hiç bir zaman anlamadım :) Melodramın dergisi gerçekten harika ben bayılıyorum bu arada... Bu arada o tıkanma durumu sanırım zamanla geçiyo :)Umarım en kısa zamanda yazılarını okuyabilirim daha önce hiç yazını okumamıştım bu ilk her halde :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Nisa : Hiç okumadın mı ? Büyük kayıp hemen ilk 10 yazıyı atlayarak okumaya başla :p

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Yemek konusunda hem fikiriz.
Etsiz hayat olmaz.
Kurban boyunca etsiz bir şey yemedim ama hala gözüm et arıyor.
Sebze? Eh işte. Bazılarını severek yiyoruz ama bazılarını :)
Antep'de acı olur ama yemekler. Etli hep de yağı ve acısı fazla olurmuş.
Benden demesi.
Bir erkek yemek hakkında böyle konusunca iyi de bir bayan için pek iyi değil gibi.
Bu nedenle burada bırakıyorum konuyu ve son olarak soruyorum. Dergide senin de bir tuzun( görevin)olacak mı?

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Ben de yaziyorum da kimse yorum yapmaya tenezzul etmeyince aman siktir et diyorum yazasim gelmiyor hersey taslak da duruyor

minikkus dedi ki...

şimdi şöyle bi düşündüm de, eskiden iki günde bir post yapardım, üç gün geçse vicdan yapar kendime kızardım blogumu boşladıgım icin. şimdi haftada bir yapsam kar kalıyo yanıma.. ama bunun sevgiliyle kocayla karıyla alakası yok tabi. tamamen bir heves almışlık, bir inzivaya çekilmişlik, bir banadokunmayanyılanbinyaşasıncılık durumu bu:)
hangi blogları takip ettigine göre degisir aslında o söyledigin tıkanma durumu:) yani sadece fotograf paylaşıp bugün sütümü içtim diyen blogları gezersen tabi sıkılrsın cocuugum. bize içerik lazım içerik diyosan, fersah fersah yazan blogları gezecen:P
bide bulunca bana da haber et, ben de takip ediyim onları:)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Havalardan mı acaba? Öyle derler ya.. Çoğu kişide, bende dahil, yazı yazma konusunda sıkıntı yaşanıyor.
Düzelmesini diliyoruz. Sizinde düzelmenizi bekliyoruz. :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Gece Yürüyüşü : Bi düşüncemiz var tabi dergi konusunda ama kesin değil.. Olabilir de olmayabilir de :)

@Üsturusuz : Kimse yorum yapmıyo diye niye yazılarını yayınlamıyosun ki ? Sen yaz okumak isteyenleri mahrum etme :)

@minikkuş : Fotoğrafçılardan pek fazla takip etmiyorum.. Çünkü söyleyecek şeylerim oluyo söyleyince bi dert söylemeyince başka bi dert :)

@Uyuşuk Hayalperest : Tanrı bizi korusun :)

Adsız dedi ki...

MELO BEN MELO OKULDAYIM DA CINIMMMMM

Yazamamama sendromu bence bütün bloggerları ara ara yoklayan bir olay. Bana da sık sık oluyor ama ıkına ıkına çıkartıyorum yazıları, blogumun güncel kalmasını seven bi bloggerım ben biliyosun :D

Blogger Magazin'in reklamını yaptığın için saol.:D Bu arada ben profil fotoğrafını bir süre alıntı sanmıştım,sonra dikkatle bakınca anladm ama sen olduğunu :D