Sevgili Sevgilim !

Sevgili Sevgilim,

Sen bu satırları okurken ben muhtemelen yanında olacağım. Yanında olmasam bile bu yazıyı okuduktan sonra beni arayacağın tartışılmaz bir gerçek.. Bu yazıyı okuyabildiğine göre hayatımda önemli bi yerin olduğunu ve olacağını bilmeni istedim. Hayatıma girmiş olmana benden daha fazla sevinen insanlar olduğuna inan ve ne kadar kıymetli biri olduğunu düşün.. Benden sonra hayatına girip, seni seven insanları sakın üzme !

Seninle nasıl tanışacağımızı ve o an neler hissedeceğimi bilmiyorum ama ilk görüşte beni etkilemiş olmalısın ki şu an sevgiliyiz. Belki o gün çok güzeldin, belki her zaman güzelsin.. Belki bi gülüşün belki bi bakışın etkiledi beni.. Kim bilir belki de o dik duruşun, yumruğunu masaya vuruşun bi etki yarattı ben de.. Belki de o çok sevdiğim ama yıllardır adını bilmediğim parfümü sıktın.. Belki de topuklu ayakkabıyla yürümeyi bilmenden bile etkilenmiş olabilirim.. Fazla makyaj yapmayıp, giymeni istemediğim şeyler de ısrar etmediğin için şimdiden teşekkür ediyorum..

Blogu didik didik edip bütün yazıları okuyacağına eminim.. Hızlı olsan iyi edersin bloğu her an kapatabilirim.. Okudukça anlayacaksın ki yazıların büyük bölümünü kızlar oluşturuyor.. Hayatımda sen olduğuna göre artık kızlarla ilgili bi şey yazamam. Biliyorum ki bi şeyler yazmaya devam edersem sen kızlara mı bakıyosun diye başımın etini yiyeceksin.. Bu riski göze alamam..



Kimler geldi kimler geçti diye bakacaksan, ben şimdiden söyleyeyim.. Hiç birisi senin kadar sevilmedi.. Kızları sevmek gibi bi özrüm olduğunu düşünmeye başladım.. Evet sevemiyorum belki inanmayacaksın ama benim gibi sevgi dolu insan, bir başka deyişle mükemmel insan, sevemiyor. Hatta şu anda fikrim geldi, seni bile sevmiyor olabilirim.. Ben gönül insanıyım, eğlenmeyi seviyorum.. Ben ki 12 taksitle alışveriş yapmayı bile istemezken sen evlenelim diyosun.. Şu an demiyor olabilirsin ama 3-5 güne kalmaz kesin dersin.. Bugüne kadar –ben 24.5 yaşındayken- sevgilimin olmayışı otoriteler tarafından hayretle karşılansa da ben aslında hep kızları düşündüm.. Kendimi düşünsem bir devlet dairesindeki memurların kravatları kadar sevgili değiştirebilirdim ama yapmadım, yapamadım.. Benim vicdanım var, gönlüm el vermedi.. Yahu ben hakkaten mükemmel bi erkek çıktım..

Seninle her alışverişe çıktığımız zaman senden daha fazla kıyafet almam sinirlerini bozabilir hatta nedir senin bu gereksiz harcamaların diye çemkirebilirsin.. Hepsini geçtim bu daha evlenmeden böyle evlenirsek aç kalırız diye düşünüp benden ayrılmak da istemiş olabilirsin.. Bence ayrıl.. Ben olsam ayrılırım..

Bana güzel yemekler yapıp getirdiğinde senin ağzını yerim ben, bu zamana kadar nerelerdeydin sen şarkısını söylediğimde pis pis bakmana sinir oluyorum demek isterdim fakat o sıra yemekle meşgul olduğum için diyemiyorum.. Ağzında yemek varken konuşulmaz !

Evin tek çocuğu olduğum için annem üzerime fazla düşüyor olabilir ve sen bundan hiç hoşnut değilsin biliyorum.. Ünlü Türk annesi Nadide annemizin de dediği gibi " Elin kızı gelecek benim oğlumu daha çok seviyormuş diye alıp götürecek.. Olacak iş mi? " Peşin peşin söylemem gereken bi şey daha var. Olur da evlenirsek ve bi gün kavga edersek ve en önemlisi bu kavgada ben haklıysam, dışardan bi şey bize doğru geliyosa kesin babamdır.. Kaçalım !

Telefon rehberimdeki kız isimlerinden nefret ediyorsun biliyorum. Bu yüzden kavga da ettik.. Henüz 3 yaşında bi kardeşin var mı bilmiyorum ama varsa beni ondan bile kıskandığının farkındayım.. Gerçi ben de kıskanılmayacak erkek değilim hani, Allah yaratmış yani.. Ben kız olsam ben de kıskanırdım..

Çabuk kızıyo olabilirim, hiç alakasız bi yerde nedenini bilmediğim bi şekilde birden sinirleniyo bile olabilirim. -Böyle de dengesiz bi yapım var- Ama bilmelisin ki saman alevi gibiyim, kızgınlığım çabuk geçer.. Bana karşı yapacağın en büyük hata inatlaşmaktır ki bunu zaten şimdiye kadar öğrenmişsindir.. Ben kii babasına kızıp, o karın kışın soğuğunda bile 6 ay boyunca arabayı kullanmamış insan kişisiyim. Nası bi inadım geldiyse hava eksi bilmem kaç otobüse bile binmiyorum..

 Şu an nerdeyiz, ekonomik durumumuz nasıl bilmiyorum.. Eğer doğup büyüdüğüm şehirdeysek ikinci paragrafı unut kesin annem bulmuştur seni.. Görücü usulü ile evlenmek bana göre değil aslında.. Yahu hatta evlenmek bana göre değil.. İstatistiklere bakacak olursak, zamanında dedelerimiz nenelerimiz görücü usulüyle evlenmişler 40-50 yıldır hala evliler.. Şimdiki zamana bakıyorum severek evlenip boşanan sayısı bi hayli fazla.. Seni de nasıl beğendim bilmiyorum.. Annemle zevklerimiz de pek uyuşmaz.. Neyse artık olan olmuş..

Biz tanışalım veya annem bulsun farketmez.. Akıllı biri olduğunu itiraf etmek zorundayım.. Bundan önceki yazılara bakacak olursan, olacaksa akıllı zeki bi kız olsun yazdığımı göreceksin.. Haa annem bulduysa zaten şüphem yok.. Çünkü annem önce torununu düşünür.. Zeki evlat + Zeki gelin = Zeki torun !

Hazır çocuklardan laf açılmışken tıp çok ilerledi bi şekilde çocuğumuzun olacağı kesin diyebilirim.. Şimdi iki çocuk moda.. O yüzden bi kız bi erkek olması lazım.. Kürtajın yasaklandığı şu günlerde sakın bi yanlış yapıp ikisini de aynı doğurma.. Kız önce olsun ki oğlana ablalık yapsın.. En büyük torun ben olduğum için önümde bi büyük ablam yoktu.. Ergenliğin doruklarında bi yol gösteren, yol yordam öğreten kimse yoktu.. Bunun eksikliğini fazlaca hissettim.. Oğlan bu eksikliği yaşamasın..

Kalbime giden yolun midemden geçtiğini tekrar hatırlatmak istiyorum.. Ne kadar güzel yemek o kadar sevgi, o kadar bağlılık, o kadar at gözlüğü.. Aşırı derecede yemek seçerim, dedektör gibiyimdir yemeğe ne koyduysan anlarım.. Sakın annem gibi koymadım deyip önüme getirme yemem.. En önemlisi de yemeyince annem gibi zıkkımın kökünü ye deme.. Zaten açım bi de böyle hakaret vari tavırlar hiç hoş değil.. 

Satırlarıma burada son verirken benim gibi birinin sevgilisi olduğun için ne kadar şanslı olduğunu bilmeni isterim.. Hakkımda çıkan narsist, megolaman, ukala gibi sözlere sakın inanma.. İşçi ve işverenin dostu, garibanın yoldaşı, zenginin arkadaşı bi insanım.. Ben bir garip Bis oğlanım..

Kocaman kocaman öpüyorum...
                                                                                Sevgili sevgilin Bis


21 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

"Okudukça anlayacaksın ki yazıların büyük bölümünü kızlar oluşturuyor.." başlayıp "bu riski göze alamam" diye bitirdiğin paragrafa bayıldım, kahkahalarla güldüm bis :D

bak bak hep kızlaır düşünmüşmüş.. ah bi sevgilin olsa da görsek :)

Milena dedi ki...

valla sevgilin var sandım nasıl sevinçle açtım anlatamam..olum sen olmadın valla olmadın sen:)

banu dedi ki...

elindeki veriler gayet yeterliymiş bis :)
haftasonunu bile beklememişsin işte :))

-yazıyı ilk görünce bi tırsmadım değil ama aktı gitti yani, no problem :) -

BAMBİ dedi ki...

Ölmeden bir sevgili yapsan da görsem gözüm açık gitmese :D

Ya sen ömrünün en güzel yaşlarında böyle seçici bir insansan yaşlanınca ne olucan çok merak ediyorum 80li yaşlara gelincede blog tut olur mu

Hayal Meyal dedi ki...

Bu kadar uzun yazıp, bu kadar akıcılık nası oluyo aceb? :D

Şirvan dedi ki...

İlk kez bir yazını okurken ağlıyorum. Nedenini de bilmiyorum aslında; anlamsız bir duygusallık var üstümde. Kardeşimden bir şeyler varmış gibi geldi bana. Teşekkür ederim.

BuRCu dedi ki...

:))) İlahi sen!
Uzun zamandır okumamıştım yazdıklarını, hatırladığım iyi oldu seni :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Olursa göstermem nazar değer :)

@Milena : Ablacım sakin her şey kontrolüm altında :)

@BAMBİ : Ben o kadar yaşamam yaa :)

@Hayal Meyal : Blogger olmak böyle bi şey işte :p Eller kadir kıymet bilmiyor Büşra :)

@Şirvan : Yahu niye ağlıyosun hiç oldu mu şimdi.. Ben gülelim diye çabalıyorum burda..

@Burcu : Hakkaten ya ilahi ben :)

huyumkurusun dedi ki...

Allah şimdiden sevgilin olacak kişiye sabır ve kolaylık versin yoksa işi çok zor:P:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@huyumkurusun : Yahu abartmayın ne yazdım da :)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Allah gönlünüze göre versin. Hele ki çocuk mevzusunda. Bune ince düşüncedir böyle. Taktir ettim. :)

Amak-ı Hayal dedi ki...

:D

Yine beni çok güldürdün.

Delinin tekisin sen ya:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Uyuşuk Hayalperest : Bir Bis kolay yetişmiyor :)

@Amak-ı Hayal : Manyak daha çılgın durmuyo mu ? :p

melodram dedi ki...

Bis bence sana hiç bir kız katlanamaz! Can benden çok alışveriş yapacak ?!? Boşarım ulan.

Bir İnce Ses dedi ki...

@melodram : Adım çıkmış yeminlen

Ahu Dudusu dedi ki...

Bu yazıyı ilişkiye başlamadan okusa kız muhtemelen kaçar :D Ama çok güldüm Bis var ol :)))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ahu Dudusu : Yahu bu yazıyı okuyan kızın koşarak evlenmesi lazım benimle nası kaçar :D

sesszgmi dedi ki...

Ahaha çook güldüm. Öyle bir kız bulursan bize de haber ver ki. Öyle bir hemcins var mıymış biz de bilelim :)

Zuhal Varol dedi ki...

:)

Sonra Söylesem dedi ki...

Çok düşündün mü bunları yazarken? :) Alemsin valla. Eglenerek okudum. Allah gönlüne göre versin ne diyelim.

Bir İnce Ses dedi ki...

@sesszgmi : Aranızda saklanıyor biliyorum :)

@Sonra Söylesem : Yazarken düşünmüyorum, düşününce yazamıyorum :)