Al Birini Yanına !


     Havalardan mı kaynaklı yoksa benden mi bilmiyorum ama bi süredir uğursuzluk peşimi bi türlü bırakmıyo.. Bi süredir dediğim 5-6 ay oldu yani.. Hasta olup kilo vermemle başladı önünü alamadık.. Zaman zaman kendime Bis oğlum çok bozdun öyle böyle değil dediğim bile oldu... 

     Tam böyle kendime gelmişim tartılar hiç görmediği rakamları görmeye başlamış.. Nazar değmesin diye kıçımı kaşımaktan kıçım yara olmuş bi haldeyken sen kalk hastalan.. Aldığın kiloları bi güzel ver.. Ve tekrar eski haline gelmeye çalış.. Zor bela bi 10 kilo almışken bunun 7'sini geri verdim.. Evet bir kız olsam zayıfladığım için kendimden geçebilir ve kimselerin giremediği bedenlerde elbise alabileceğim için mahallede sevinç çığlıkları atabilirdim.. Amaaa hepinizin de bildiği gibi anatomik olarak erkek sınıfına giriyorum.. Her ne kadar seksi vücudumun fazla kiloya ihtiyacı olmasa da spor yaparken kaybettiğim enerjiyi şu anki halimle dengeleyemiyorum.. 

      Biliyosunuz ben kolay kolay bi şey beğenmeyen biriyim.. Altı ayda zor bela bi ayakkabı alan ben aynı ayakkabıyı 1.5 ay sonra garantiye gönderdim.. Sen kalk altı ay boyunca ayakkabı beğen, tam istediğim ayakkabıyı buldum de sonra o ayakkabı kalksın renk versin, kenarları açılsın, iyice deforme olsun.. Marka ismi vermeyeyim dedim ama vereyim rencide olsunlar.. Tommy Hilfiger'dan ayakkabı alırken iyice düşünün.. Ayakkabının boyası bağcıklarına bile çıktı.. Boya verirken kimsenin aklına çorabı boyadığı gelmesin.. Ayakkabı dışardan boya veriyo.. Bak hatırlayınca yine sinirlendim.. 

     Parfümümü çok çok severek aldım.. Hala da seviyorum.. Kokusu tam benlik.. Bi çok parfümüm olmasına rağmen bundan hiç vazgeçemedim.. Nereye gidersem ne giyersem giyeyim hep aynısını kullandım.. Hatta baktım yakışıklılığıma yakışıklılık katıyo tam takım ne var ne yok aldım.. Fakat son zamanlarda bilinmeyen bi sebepten ötürü parfüm bana kokmamaya başladı.. Ulan sıkıyorum sıkıyorum koku evden çıkıncaya kadar dayanıyo.. Sonra benim için her şey bitiyo.. Yolda yürürken biri yanımdan geçince deli gibi parfüm kokuyo.. Hatta bazıları var gelmeden bile kokuyo.. Kullananların bi kaçını da tanıyorum.. Orjinal parfüm kullanmıyolar eminim.. Ben hem orjinal parfüm kullanıyorum hem kalıcılığı az hem de bi ton para veriyorum.. Nerde bu devlet ? Merak ettim geçen gün girdim d&p'ye ver bakalım aslanım şu parfümü dedim.. Koku aynı.. Kalıcılık daha fazla.. En azından ben parfüm koktuğumu biliyorum.. Sonra da kalkıp biri bana desin ki orjinal parfüm al ! 30 ml aldım 10 tl, ben 90 ml'ye veriyorum 170 tl.. Arada uçurumlar var hatta biraz daha zorlasam bi iki şişe daha alsam aradaki farkla bi parfümcü dükkanı açabilirim.. Bu konuya bi çözüm bulmam lazım.. Şu zıkkımın bi kullanma kılavuzu yok ki acaba yanlış mı kullanıyorum diye bakayım..

      Geçtiğimiz aylarda Trendyol'da arkadaşımla bi hırka gördük alalım dedik.. Aldık sonra bedeninden emin olamadığımız için iptal ettik almadık.. Saolsunlar sorgusuz sualsiz iptal ettiler, paramızı geri yatırdılar.. 10 gün kadar geçti geçmedi arkadaşım beni aradı, tam istediğin gibi bi saat buldum Markafoni'de dedi.. Saate baktım hoşuma da gitti attım sepete bi iki inceledim saati aldım.. Neyse saat geldi.. Yanlış göndermişler.. O günkü kampanyayı hatırlıyorum sadece bi tane saat satıştaydı.. Yani karışmış olabileceğini düşünmek istiyorum ama düşünemiyorum.. Markafoni'nin benim üzerimdeki ilk vukuatı bu değil çünkü.. Daha önceden de bi tshirt almıştım, tedarik edemediklerinden iptal etmişlerdi. Aynı durumla karşılaşacağımı o an hissettim.. Aradım geri gönderin biz size döneriz dediler.. Şimdi ben yanlış siparişe mi yanayım, o saat gelmeyecek ona mı yanayım ? Tepem attı.. Bizim şirketin avukatını aradım.. Durumu anlattım sıkma canını bi hal çaresine bakarız saati alırız dedi.. Böyle bi kendime güvenim geldi.. Oturdum tek tek sitelerde saati arıyorum.. Üretici firmanın sitesinde buldum saati.. Zıkkıma kalasıca taa New York'da.. Böyle bi inadım geldi saati bi gün bile takmayacak da olsam alacam diyorum.. Aylar yıllar sonra hoşuma giden bi saat buldum onda da pürüz çıktı.. İade kargosu Markafoni'ye ulaşınca aradılar beni.. Yok tedarik edemiyoruz yok bilmem ne.. Madem tedarik edemeyeceksin niye satışa çıkarıyosun ? Bi de şu lafları yok mu sinir oluyorum.. Biz stoklu çalışmıyoruz.. Bana ne arkadaşım ya bana ne.. Ben sözleşmeyi seninle yapıyorum pazardan mı alırsın yol kenarındaki zencilerden mi alırsın nerden alırsan al.. Böyle çıldırmışım zaten.. Mahkemeye verecem dedim.. Ne kadar para giderse gitsin umrumda değil yani.. Adamlara diyorum ki saat üreticinin sitesinde var.. Tedarikçinize söyleyin getirtsin.. Getirtemiyosa da siz alın getirin.. İki gün müsade istediler.. Ama her gün arıyolar.. En sonunda aradılar saati bulamıyoruz.. Ya çıldırmamak elde değil.. İstanbul'da olsam gidip basacam yani... Bi de demiyolar mı mahkemeye veremezsiniz dava 1100 TL'nin altında tüketici hakları bakıyo..  Şeytan diyo ki ver mahkemeye millet bi dava nasıl kazanılır görsün.. Sonra ver gazeteye dava sonucunu, millete emsal göstert.. Yarım saat konuştuk telefonda ben saat diyorum o hediye diyo.. Sözde kendilerini affettirmek için bana hediye saat gönderecekler.. 20 gün oldu daha bi şey yok.. Bi de şu 10 TL'lik hediye çeki yok mu küfür gibi... Yani demem o ki Markafoni'de müşteri memnuniyeti diye bi şey yok.. Büyümeyi kaldıramadılar.. Bardak her yerinden taşıyo..  

     Bu olaydan sonra biraz önce bahsettiğim hırka Morhipo'ya geldi.. Gördüğümüz gibi aldık.. Sipariş onaylandı falan filan.. Bekliyoruz ki göndersinler ama sipariş sürekli hazırlanıyor... Bekle Allah bekle bugün geldi yarın gelecek.. Aradık Morhipo'yu barkodlar karışmış yeni ürünleri bekliyoruz 2 gün sonra gönderiyoruz dediler.. Dedim tamam bu da yattı.. 3 gün sonra aradılar.. Tedarik problemi sebebiyle siparişi iptal ediyoruz.. Şimdi ben katil olmayayım kim olsun ? İşin ilginç tarafı ne ? Tedarik edilemeyen bu ürün geçen hafta Trendyol'a tekrar geldi :)  Morhipo'dan harici disk almıştım.. En azından o geldi diye sevindim bi de kutuda ne göreyim ? Lokum ! Tamam dedim bebeyim sen gönlümü aldın :)  Online alışverişte Trendyol ve Morhipo'dan vazgeçmeyin arkadaşlar.. 

     Uğursuzluklar böyle bitti sanıyorsanız yanılıyorsunuz.. Bundan sonra ders kaydım onaylanmadı.. Yatıdığım harç gözükmedi.. Sonra harcı yatırdığım dekont kayboldu.. Bu sırada ders kayıtları bitti ve benim kaydım yapılmadı.. Yaptırana kadar akla karayı seçtim.. Bu hafta içi Karadeniz turu planımız vardı.. Burdan yazamayacağım kadar çok sebepten dolayı iptal oldu ve ben sanırım çıldırmak üzereyim.. Üstüne üstlük bugün Twitter'da Markafoni bi soru sordu.. Şeytan Marka giyer filmindeki Miranda hangi derginin yayın yönetmenidir diye.. Böyle isteksiz hatta istemsiz bi şekilde soruyu cevapladım.. Ayın 11'inde Ghetto'da ki Fashion&Film partisine davetiye kazanan 5 kişiden biri kim bilin bakalım ? Biliyosunuz ben İstanbul'da yaşamıyorum.. Ben gidemiyorum bari eşimiz, dostumuz bi arkadaşımız gitsin dedim.. Yok arkadaş kimseyi bulamadım.. Ayağımıza gelen bu fırsatı da tepmiş olduk.. 

     Buradan yazamayacağım kadar çok fazla olumsuzluk yaşadım.. O kadar çok ki artık aklımda bile tutamıyorum.. Haaa biriniz çıkıp yahu senin hayatında hiç mi olumlu bi şey yok be adam diyebilir.. Valla yok ya.. Şöyle bi dönüp baktım da yok.. Kalmamış.. Bilinmeyen bi mıknatıs gibiyim sanırım.. Her şeyi üstüme çekiyorum.. Bari uzun sürmese.. Uzamasssın.... |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]


14 yorum:

Ekimoza dedi ki...

Kilo verme konusunda yorum yapmıyorum,tahmin edersin ki sinir oldum sana şu an:)Tommy'den aldığım bi ayakkabıda ben de daha önce bi problem yaşadım,hatta ne problemi taksimin göbeğinde ayağıma bastılar arkadan cartt ayakkabı yırtıldı,mübarek kağıttan yapılsa daha dayanıklı olurdu,o gün bugündür tövbe ettim daha da ordan ayakkabı almam,birkaç kişiden daha aynı şikayetleri duydum demekki bu konuda bi sorun var.Diğer uğursuzluklara gelince gelir geçer,bunlar ne ki kurşun döktür daha büyüğünden korunmaya bak sen:)

Leah dedi ki...

Bir takım cenabetlikler dört bir yanını sarmış la.

1v1y çok iyi bak, hemen yolluyolla 2 günde falan. Orayı dene bi.

Mia Wallace dedi ki...

ayy bis bu nasıl bi uğursuzluk ya! şaka gibi. parfüm konusunda haklısın. orjinal chanel kullanıyorum ama öyle kırk metre öteden parfüm kokmuyorum niye ya :(

minikkus dedi ki...

sen çok dolmuşsun tatlım yaa, azcık cıkıp hava alaydın iki:))
benim trendyoldan da markafoniden de morhipodan da vukuatim yoktur:) iade edin derim ederler, otur dersem oturur kalk dersem kalkar falan filan:P ama senin duruma üzüldüm. gerçi sen de hafiyelik yapmışsın resmen. "adamların sitesinde var, gidin söyleyin getirtsinler" demek herkesin aklına gelmez yani:) tedarik edememe sebepleri bence, markalarla belli sayıda ürün icin anlasıyolar onlar, o sebeple de adamlar ellerindeki ürünü vermek istememiştir markafoniye. hal böyle olunca da sen madur olmuşsundur. geçmiş olsun hem o konuda, hem de kilo verme konusunda.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ekimoza : Kurşunlara gelmeden bi kurşun döktürsem iyi olabilir evet :D

@Leah : Kaç takım olduklarını bilmiyorum ama takım takım geliyolar kank..

@Mia : Parfüm olayına çözüm bulamazsam d&p forever diyecem artık.. Davidoff beni kaybeder..

@Minikkuş : Doldum taşıyorum :p Ben adamlara daha neler neler söyledim de anlatmaya başlasam saatlerce okunan bi yazı olur çıkar :) Kiminle uğraştıklarının farkında da değiller.. Onların 100 milyonluk saatlerine de meraklı değilim.. Ayrıca şunu da belirtmek isterim ki belli sayıda ürün için anlaşıyolarsa tedarikçi bunu temin etmek zorunda.. Başkalarının hatası yüzünden neden ben mağdur oluyorum ? Olayın bir başka boyutu da şu.. Neden ben ? Neden başkası değil de ben :)

Janis dedi ki...

Ohaa bu nedir yahu?Herşey seni bulmuş.Ufak tefek şeyler gibi gözüküyor fakat sinir bozucular yinede.

Allah beterlerinden korusun diyorum :)

-Awi- dedi ki...

bence sen online alışveriş yapma:p benim de başıma çok böyle yanlış göndermeler(morhipoydu hatta ), sipariş iptal etmeler malum tedarik edemiyolar, parayı geri yatırmamalar falan geldi, çok beğendiğim bir şey olmadıkça almamaya çalışıyorum :)

melodram dedi ki...

Bis sen moda & kozmetik blogu falan açsana yaaaa, nasıl tatlı anlatıyorsun öyle :) Alır alır yazarsın şöyle oldu böyle oldu diye, hem firmalar ürün mürün gönderir bana falan verirsin belki :D :D olamaz mıııığğğ? :D

Bu arada bir parfüme 170 tl verilir mi yea, 10 TL ye doldurt doldurt sık, kalıcı da bak hem.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Janis : Üst üste gelince çok kötü oluyo ya.. Hani tuttuğun dal elinde kalır diyolar ya öyle bi şey :)

@Awi : Online alışveriş yapmak zorunda kalıyorum. Burada istediğim şeyleri bulmak pek kolay olmuyo :)

@melodram : Yaa kullandığım tek kozmetik ürünü parfüm olduğundan blog açacak kadar çeşit yok :D

melodram dedi ki...

Olsun krem vücut losyonu şampuan falan kurtarırız bi şekilde tamam mı hadi aç hadi hadi :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@melodram : Palmolive Anti Stress duş jelim, mümkün mertebe Kerastase Biotic şampuan kullanıyorum.. Nereyi kurtarayım başka :D Hepsi bu :)

melodram dedi ki...

İsmini bilmen bile yeter, benim öküz sevgilim duş jelinin ismini bile bilmez.:)

Sen de var bi cevher, üstüne git onun :D

çokomell dedi ki...

ben okurken artık çıldırma noktasına gelip yeter beeee diye bağırmak istedim seni düşünemiyorum =)

Pembe Kereste dedi ki...

Markafoni'ye dava açarsan maddi manevi destek olurum sana :D
O var ya benim ömrümü yedi.