Havadan Sudan ! (MiM)

   
     Direk konuya giresim var.. Böyle yazacak bi şeyim de yok zaten.. Yazamıyorum artık siz de sanırım farkındasınız.. Gerek çevre koşulları gerekse yorgunluğum bi şeyler yazmama engel oluyo.. Elimden geldiğince güncel tutmaya çalışıyorum ama olmuyo olmuyo.. Bi akıl fikir verin bi şey söyleyin şunu yaz deyin.. Bu da dilenci yazısı gibi oldu..

     Elimizde bir adet mim var.. Mim'ler de olmasa naparım bilmiyorum.. Hadi başlayalım.. 
 
Günün nasıl geçti ? 

     Her pazar olduğu gibi bu pazar da erken kalktım.. Ayakkabı almak için dışarı çıktım ve ilk defa tek seferde ayakkabı aldım.. Haa şu da var.. Geçici bi süre giymek için aldığımdan mütevellit çok da özenmedim.. Genel anlamda iyiydi diyebilirim..

İsim vermeden bahset..

     Her sabah işyerinin önünden geçiyo.. Ama bu yeni eskisi değil, galiba eskisi evlendi.. Bunun yaşı da uygun büyük değil.. Ama güzel, diğeri daha güzeldi o ayrı konu.. İstesende isim veremem zaten adını bilmiyorum bu çok daha ayrı bi konu.. Kız güzel bana hayatta bakmaz bu çok çok daha ayrı bi konu.. 

Neden hep cam kenarı ?

     Ben yolda uyumayı seviyorum.. Kafamı yaslayacak bi yere ihtiyacım var.. Elin adamının omzuna mı yaslayayım ?

Bugün kendin için naptın ?

     Söylediğim gibi ayakkabı aldım.. Başka da hiç bi şey yapmadım.. Bu yazıyı hafta içi yazsaydım hiç bi şey yapmadım derdim.. Hayatım çok boktan kendim için bi şey yapamıyorum.. 

Twitter ana sayfanı aç gözüne ilk takılan;

      "Saçınız dökülüyorsa 20 gram çörek otunu öğütüp, 20 gram susam yağı ve 10 defne yağı ile karıştırın. Saçınıza sürüp bekletin"

     O saça bu kadar yağ sürersen bitlenirsin.. Benden söylemesi.. Sonra vay benim saçımda bit var yok adım bitliye çıktı efendim ben evde kaldım deme..

Düşün ki o bunu okuyacak

     Burayı okuyabilecek sanırım bi kişi var.. Hayallerimi süsleyen bi prenses de olmadığına göre.. 

      Milletin okulu açılıyo, herkes üniversitesine dönecek.. Bu nöbet ayağına yeterince bizi kekledin.. Haftada bi gün kapıma gelip PES'e gidelim dersen gelmem bak şimdiden söylüyorum.. Tamam anladık seviyeli bi ilişkiniz olabilir ama 10 yıllık arkadaş da bu kadar satılmaz ki :)

Kahkaha atmana sebep olan karikatür;

 

Klavyeye bakmadan birşeyler yaz;

     Çok fazla bi şeyler yazabileceğime inanıyorum çünkü uzun zamandır klavyeye bakmadan bi şeyler yazabiliyorum :)

Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;

     insanın düşün Böyle deyince de gelmiyor ki ne desem aklına şimdi

Ctrl + V yap;

     Ctrl + V yap;  ( mimlendiğim yazıdan kopyalıyorum, esktrem bi şey beklemeyin yani.. 

     Bir mim'in daha sonuna gelmiş bulunuyoruz.. Yayımda Paris'e, yapımda Melodram'a geçen emeklerinden dolayı teşekkür ediyoruz.. Bu arada Melodram'ın son yazısı Blogger Magazin'e göz atmakta fayda var.. Benimle ilgili bilinmeyen şeyler de mevcut.. İlerleyen günlerde bakarsınız siz de kendinizi bunun gibi bir yazıda bulursunuz.. Belki daha da ilerler röportajlar, fotoğraflar ve daha bir çok bilinmeyen şeyle karşılaşırız.. 

Öpt kib by !

18 yorum:

Leah dedi ki...

MİM YAZMAYIN GARİ. SEVMİYOM BEN MİM.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Başka bi şe bulamadım kanka ya yoksa ben de sevmiyorum :/

Paris in Me / Sylvie Ribelle dedi ki...

ahh bu leah beni öldürcek :) onu sevmiyom bunu sevmiyom, ne yazalım lan , aaaa sen de yarat bişiler onu yazalım ,bu ara sinirli hatun :)

ayrıca bir bloggerdan bahsetcektin isim vermeden biz napalım senin yoldan geçen hatunu yaaa :):)

Beyaz Sayfa dedi ki...

güldüm:) iyiydi..

Leah dedi ki...

evet isim vermeden olanı mahvetmişsin bis. senin gibi bi insandan beklemezdim. bu aralar eski performansını aratıyosun zaten. OTUR SIFIR.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Paris : İsim vermeden bahset demişsin ama blogger olsun dememişsin ki :D

@Beyaz Sayfa : :D

@Leah : Bi ara bi isim vermeden genel bi isim vermeme yazısı yazayım da bi 100 alayım o zaman :)

Melodram dedi ki...

"Saçınız dökülüyorsa 20 gram çörek otunu öğütüp, 20 gram susam yağı ve 10 defne yağı ile karıştırın. Saçınıza sürüp bekletin"

Bence de bu kadar şey saça sürülse bit yapar, en azından ben kesin bitlenirim :D

Mimlerde olmasa, harflerine hasret kalıcaz Bis :(

memento mori dedi ki...

bu mim çok iyi oldu ya karikatürlere bakıp gülüyorum :D

Melodram dedi ki...

Bis bak ikidir blogunu açıp duruyorum haa o bebeyi nerden buldun? İstiyom onu :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Melodram : Buyuk bi yoğunluk içindeyim bi seyler karalicam az kaldı :)

@Momento : Allah askına en guzel karikatür benim ki degil mi ? :p

@Melodram : Benim ya o baska kim olacak :D

zuuu dedi ki...

:) mımlenmek guzel:) takıbındeyım bende beklerım:)
http://zuutrendss.blogspot.com/

Ekimoza dedi ki...

isim vermeden bahset kısmı komik mi trajikomik mi çözemedim ama sanırım hayat ''kendin için bugün ne yaptın'' sorusuna ''ayakkabı aldım'' cevabının dışında bir şeyler verebildiğimiz gün daha bir güzel olacak:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@zuu : kısmet olursa bı çayını icerim :p

@Ekimoza : bugün kendim icin PS3 aldım dediğim gunu gor sen :p

Ekimoza dedi ki...

o gün her türlü mutluluktan daha kıymetli kanımca:)üç ayakkabı az al PS3 al desem??

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ekimoza : isin zor kısmı alınca başlıyo zaten.. Ben Ps'yi kimle oynayacam :D

Ekimoza dedi ki...

Sen ps'yi al ben sana öğretirim,acemiliğini atarsın:)şaka bi yana o zaman sana gökten bi ps bi de yanında bir adet promosyon dileyelim ölçüleri yerinde,şöylee huyu ballı kaymaklı,bi de sadık ve geyşa ruhlu oldu mu tamamdır:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ekimoza : öyle bı durumda PS'YI ye gerek yok bence :p

Ekimoza dedi ki...

doğrudur tecrübeyle sabittir:)