Bu da Bi Tespit Vol 7 !


     Her bir sayısı ısrarla beklenen, yazılsa da okunsa denilen Bu da Bi Tespit serisinin 7. ve özel sayısını sizlerle paylaşmaktan onur ve gurur duyuyorum.. Yedi sayısını çok severim benim için çok özel bi sayıdır.. Yedi sayısının asil olduğuna inanırım.. Asillik zaten genlerimde var biliyosunuz mükemmel insan olduğum İsviçre'li bilim adamları tarafından kanıtlandı. Her neyse.. Biraz daha kendimden bahsedersem yine narsist demeye başlayacaksınız.. Konumuz kızlar evet yanlış okumadınız kızlar.. 

     Bu kez yine neye sataşacak diye beklediğinizi biliyorum.. O uzun tırnaklarınızla klavyeye dokunmaya başladığınızın da farkındayım.. Şimdi sakin olun,ışıkları kapatın, rahatsız etmeyecek bi müzik açın.. Arkanıza yaslanın ve derin bi nefes alın.. Allah'ım çok gizemliyim ! 

     Yeni mi evlendiniz ? Evlenme arefesinde misiniz ? Yoksa evlensem mi diye düşündüğünüz biri mi var ? Yoouuww bebeyim youuuuww.. Bis Group gururla sunar !

Evlilik aşkı değil, kadını öldürüyor !

     Bu tespit uzun süreçler sonunda elde edilmiş, özenle hazırlanmış en ince ayrıntıları düşünülerek sizlere sunulmuştur. Bu tespit öyle bir tespit kii bize before-after ikilisini kullanma imkanı tanıyor.. Bu da Bi Tespit serisinin 2. sayısı " Ben Güzelden Anlarım " da size güzel bi hanımefendiden bahsetmiştim..Hatırlayamayanlar için before zamanı !
( Bkz. Before )

      Aradan geçen bunca zaman sonrasında öğrenmiş bulunuyorum ki bu kızımız evlenmiş.. Temmuz ayının ortalarına doğru bi yirmi gün kadar ortadan kaybolduğunda anlamıştım zaten bi terslik olduğunu.. Neyse Allah mutlu mesut etsin ne diyelim artık.. Evlendiğini anlamak için çok fazla bi çaba sarfetmem de gerekmedi açıkcası.. Bazı şeyler o kadar açık ve net ki.. Eski halini bildiğiniz birinin yeni halini görünce size de bi garip gelir değil mi ? Tabi ben kesin ve net sonuç almaktan yanayım her zaman.. Bir bardak çay nelere kadir anlatmakla bitiremem.. Bazen sigaraya mı başlasam diye düşünmüyo değilim hani.. Çayı yanımda gezdiremem ama sigara öyle mi ? 

     Evlendiği için artık telefonla konuşmuyor.. Yani ne konuşsun değil mi ? Zaten adamın yanından kalktı geldi.. Bir de şu dikkatimi çekti.. Hala aynı yol güzergahını kullanıyo yani baba eviyle aynı muhitte bir evde yaşıyo.. Bakın bu da bi tespit mesela.. 

     Telefonla konuşmadığı için o eski belli belirsiz gülümsemesi yok... Nemrut gibi gelip geçiyo.. Önceden o güzelliğine güzellik katan güneş gözlüğü şimdi sanki bi şey saklıyo.. Bi yorgunluk var yani.. Omuzları çökük.. Yol seni yürüsem miii, yürümesem mi diyo sanki...

     Önceden kendinden çok emin yürürdü.. Tuttuğunu koparan kızlar vardır ya.. Belli eder kendini oturuşundan, kalkışından, konuşmasından anlarsın.. Hani yolda yürüdü mü her adımı attığında sanki yeri sallardı.. Şu karşıdaki dağlar var ya işte onları ben yarattım der gibiydi.. Şimdi o kendinden eminlik gitmiş bi şey kalmamış yani.. Sanıyorum kafası çok karışık... Eee evli bi kadın olmak kolay değil tabiki.. Akşama kadar çalış sonra eve gel yemek yap, temizlik yap.. Düşünsenize bi de çocuk olduğunu... Annelerimize ve anne adaylarımıza bi alkış !

     Giyim kuşam eskiye nazaran biraz daha kapalı diyelim.. Çok abartılı değil ama eskisi gibi de değil.. Sonuçta o artık evli bi kadın.. Eşinden kaynaklı mı kendinden kaynaklı mı bilmiyorum ama yaptığının doğru olduğunu düşünüyorum.. Bu konuda yine bana hak vermeyeceksiniz biliyorum ama bana göre doğru olan bu :)

     Okuduğunuz gibi evlilik aşkı değil kadını öldürüyor.. Her evlilik böyle olacak diye bi şart yok tabi ama olmayacağını da kimse garanti edemez.. İşin ilginç tarafı da ne biliyo musunuz ? Şu satıra kadar sizi evliliğe o kadar şartlandırdım ki sorunun başka bi şey olabileceği aklınıza bile gelmedi.. Belki de süper bi evliliği var... 

     Geçen sefer özene bezene size anlattığım bu kız şimdi bana hiç çekici gelmiyor biliyo musunuz ? Bunda evli olmasının zerre kadar etkisi de yok.. Zamanında bi kıza evli olman güzel olduğun gerçeğini değiştirmez demişliğim var ordan biliyorum.. Hayır kız yüzük takmıyorsa içime mi doğsun ? Ayrıca ben güzele bakarım.. Bakarım yani.. 

     O kendinden emin duruşu beni etkiliyomuş demek ki dedim... Sonuçta aynı kişiden bahsediyoruz.. Güzelliğin önemli ama yeterli olmadığını bir kez daha tespit etmiş bulunuyorum.. Bis Group olarak bu tür yazılarımıza Tespit in the Tespit diyoruz... 

Evlenmeden önce iyice düşünün.. Bir sonraki tespit yazısında görüşmek üzereeee.....


10 yorum:

Miyuki dedi ki...

Evlilik değil, 'koca' kadını öldürüyor. Daha da bir şey demem.

Milena dedi ki...

ıı şeyy yok ya o kadar değil ama biraz doğruluk payı var..ben evlendiktan sonra daha güzel ve özgüvenli olduğumu düşünüyorum insanlarda daha güzel olduğumu söylüyo..evlilik yarayan grup:)ama giyim kuşamda farklılık,yorgunluk,biraz bezginlik olabilir haklısın lakin her güzel şeyin bedeli var.
ben çok seviyorum evli olmayı..hemde 5.senede olmama rağmen:)

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Evlilik değiştirir. Nihayetinde o yüzüğün o imzanın bi ağırlığı olmalı. Hem nispeten daha kapalı demişsin. Bende sevgilime karışırım demişsin. Belki onunda kocası karışıyordur. Yani belkide ölmedi de sürünüyor. :D

Mia Wallace dedi ki...

aslında mantıklı bi tespit :D

ama her zaman için değil ve bu kurala uyan kadınları anlamıyorum. bence evlenince insan kendine daha bi bakmalı amaa salan hanımlarımız var valla

-Awi- dedi ki...

Belki evlenince o değil kocası değişmiştir, o da kocasının eskisi gibi olmamasına üzülüyordur.o

Paris in Me... dedi ki...

Ben evleniyorumm nağğber :D ben öyle olmıcam yaa, hatta blog konusunda şöyle şeyler yapmayı düşünüyorum, evlendikten sonra, sevgiliminde haberinin olduğu yeni bir sayfa açıp ordan devam etmeyi düşünüyorum nasıl fikir ? duruşumu da hiç kaybetmicem söz sana :D

minikkus dedi ki...

tespitlerine saglık cınıııım, bence de gayet dogru tespitler zira. aşkı degil kadını öldürüyo genelde, özellikle de cocuktan sonra. ama istisnalar da var, mesela ben:P beni kimse sorsan "lan olum bu bekarken de manyaktı evlendi yine durulmadı, manyak hala aynı manyak" derler misal:) değişime direnmek böyle bişey yani:) ayrıca nası olsa evlendim, beni alan almııış satan satmış mantıgıyla kendini salan kadınlara ve erkeklere de hiiç hak vermiyorum, hatta bununla da yetinmeyip onları kınıyorum. başkası için degil kendine olan saygın icin bikere kendine bakmak gerekir diimi azizim? böyle de konudan konuya atlarım.
yine görüşelim, tespitlerin baş döndürüyo adeta:P

Mystery dedi ki...

Evlilik olum nihayetinde la, hiçbir sorunun olmasa bile, akşama ne yemek yapsam diye düşünürsün yani :D Yazık kıza kıyamam, öğrenmen lazım nesi varmış :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Milena : Allah daha mutlu etsin :D

@Uyuşuk Hayalperest : Ya öyle abartılı bi kapalılık yok.. Çok dar ve mini giymiyo hepsi o :D

@Mia : Ben ne zaman mantıksız bi tespit yaptım ??????

@Awi : Bak bu da bi tespit :)))

@Paris : Bence bizim eniştenin haberi olursa rahat yazamasın.. Hani bi şeye canın sıkılsa yazamazsın.. Gizli saklı her zaman iyidir :))

@minikkuş : Sen henüz istisna sayılmazsın bebeği görelim önce :p

@Mystery : Bi günaydın dese gel bi çay içelim dicem zaten :D

çokomell dedi ki...

yapcak bişey yok , evlilik hatun kısmısını değiştiriyo, açık ve net !