Bu Aralar !


     Canım Ciğerim ciğer ve kebap salonunun vazgeçilmez daimi müşterileri gibi benim de bi okuyucu kitlem olduğunu biliyorum.. Her ne kadar günden güne izleyici sayımda bi artış olsa da sebebini bilmediğim bi sebepten dolayı okuyucu kitlem hep aynı.. Aramıza yeni katılanlar var tabi haklarını yemeyeyim.. Bu durumdan rahatsız mıyım ? Elbetteki hayır.. Zaten yapmacık yorumları sevmiyorum..

     Her gün bi şeyler yazsa da okusam dediğim bi çok Blogger var. Aynı şeyi benden de bekleyenler var.. Ama ciddi ciddi yazamıyorum arkadaşlar.. Biliyosunuz uzun süredir kendimle ilgili açık seçik olarak pek bi şey yazmadım.. Daha çok aklıma takılan soru işaretlerini, gözlemlerimi sizlerle paylaşmak istedim.. Bu bi süre çok güzel devam etti. Ben de yazdığım çoğu şeyden memnun oldum.. Ama ne zaman ki ben işe girdim.. Tam anlamıyla çalışmaya başladım.. Blogu baya baya boşladım.. Çünkü gözlem yapamıyorum.. Gün boyu dört duvar arasında kalıyorum.. Dışarı çıksam gözlem yapabileceğim ya da bi ışık görebileceğim bi ortam yok.. Hani ne anlatayım size bilmiyorum ya da şu dikkatimi çekti diyemiyorum.. Bu bi erkek değil de kız blogu olsaydı.. Bugün belediyeye gittim.. Bilmem hangi birimdeki X kişisi çok yakışıklıydı göz göze geldik der, taraftarı ayağa kaldırır, haydi gol gol gol ! tezahüratı verdirebilirdim ama bi erkek olarak İmar'da bi kız yeni işe başlamış, ben böyle bi şey görmedim desem hemen pis sapık ! damgasını yapıştırıyosunuz.. Nedendir bu ayrımcılık bilmiyorum, bilemiyorum.. Bi ara size işyerinde olan bitenle ilgili bi yazı yazayım okurken sıkılın artık napalım.. 

     Bu aralar kendimi bi boşladım, bi saldım.. Serbest meslek erbabı gibi oldum.. Serbest bi insanım yani boş beleş, hiç bi şeyde umudu kalmamış, beklentisi olmayan.. Yani kelimeler bile anlatmaya yetmez öyle söyleyeyim.. Aşırı derecede inadım tuttu.. Zaten inatçı bi yapım var.. Başımdan geçen ters ters olaylar var.. Tersliklere iyice inat ediyorum.. Böyle bi garip oldum.. Sürekli bi sıkılma durumum var.. Programlanmış robot gibiyim.. Belli saatler arasında işe gidip geliyorum.. Elime ne geçerse onu giyiyorum.. Uyum aramıyorum mesela.. Yarın bir gün kot pantolonumun altına klasik deri bir ayakkabı giyip çıkabilirim.. Önemli olan ayakkabının varlığı neticede.. Yaklaşık bir aydır sakallarımı bile kesmiyorum.. Babamın haftada en az iki kere baskısı var.. Geçen hafta Selçuk'un ilk 11'e alınmamasını protesto ediyorum dedim.. Bir daha ki milli maça kadar idare eder diye düşünüyorum.. Bu hafta dayım sordu, zamanım yok dedim kanımca yemedi.. Allah'tan kendinden şekilli bi sakal yapım var da yüzüm kıl yumağı gibi olmuyo.. Mükemmel olmak başka bi şey tabi.. 

     Kafamdaki ev projesini büyük oranda tamamladım.. Tabi sizin bundan da haberiniz yok.. Bana hatırlatın bi ara projeyinin detaylarını sizinle paylaşayım.. Çalanı yakarım ! Şu an için maliyet analizi kaldı sadece ama sanıyorum ki 150.000 TL olmadan bu proje hayata geçmez.. O da buranın şartları için İstanbul'da bu proje en az iki katı olur.. Milli Piyango'dan para çıkmadığı sürece benim bu parayı toparlamam sanıyorum ki bi 15 senemi alır.. Hazır su gibi gereksiz masraflardan kaçınırsam 14 senede de toparlayabilirim.. 

     Senin tatil yapman gerek diyenleriniz olacak eminim bundan.. Çünkü çevremdeki 3 kişiden 2'si bunu söylüyo.. Kalan bir kişi zaten benim ne kadar inat olduğumu ve gitmek istesem o an yanında olmayacağımı bildiğinden susma hakkını kullanıyor.. Tatile gitsem sıkılırım biliyorum.. Böyle tatil organizasyonlarında tek gitmeyi sevmiyorum daha da önemlisi işyerindeki problemlerinden dolayı tatile çıkma olasılığım çok düşük.. Nalet olsun bu içimdeki insan sevgisine.. Bi de şimdi gidip deniz, güneş kum olayına giremem.. Gözden uzak bi yerde çiftliği efendim küçük bi göz odalı evi olan varsa değerlendirebilirim.. Yalnız kimse olmasın böyle yeşilli, çiçekli böcekli bi yer olsun.. Geçen gün isim vermeyeyim yine bi giyim markası lansmanına çağırmış beni.. Yahu kardeşim ben moda bloglarının nefret ettiği bi insanım oraya geleyim de beni dövsünler mi ? Hepsi topuklu ayakkabılarını fırlatsa kafam delik deşik olur zaten.. Biri de çıkıp demiyor ki kankan Enrique Iglesias bi ay sonra burda ondan sonra Jennifer geliyor en önden yerini ayırdık.. Markanın reklamı olsun diye pankart açar sahneye atlarım ben :p

     Durum bundan ibaret.. Yazamadığım için açıkçası ben de üzülüyorum.. Cidden üzülüyorum.. Eski yazılarımı okuduğumda gerilediğimi hissediyorum.. En başta çok basit çok amele hatta çok apaçi şeyler yazmışım.. Okudukça bunları ben mi yazmışım diyorum hani.. Sonraları yazım dili olsun konular olsun bi kademe atlamışım.. Ama hepsinde de bi içtenlik var.. Kendimim diye söylemiyorum çok güzel yazmışım :p 

En güzel yazılarda görüşmek üzere...


7 yorum:

Beyaz Sayfa dedi ki...

Ev projesi için kredi almayı düşünün bence belkide işe yarayabilir :):) Olsun arada bir yazmakta iyidir iyi..

ansiklo pedia dedi ki...

Ne olursan ol kotun altına o kundaraları giyme! Yoo yoo bu bis olamaz,biri blogunu mu ele gecirdi? :|

minikkus dedi ki...

ev projesini ben de merak ettim şimdi bak:) anlatsana yeaaa kimseye söylemem ben o.0
işler yogunlaşınca blogu boşlamak bi gelenektir cicim, üzülme yani, rahat ol. ama mademki biliyosun izleyici kitlende bi artış oldugunu, o zaman o kadar da salmıycaksın, arada girip iki ciziktirceksin bişeyler. biz yazı bekleriz, okumalık bişeyler isteriz. müşteriyiz biz olum, her zaman haklıyız:)

özz* dedi ki...

Projenin bir kısmını bana anlatmıştın yihuu :) ama bence böyle bir ortamda paylaşma çünkü gayet orijinal bir fikir ve birileri senden önce davranabilir! Biliyoruz ki dünyanın bin bir türlü hali var :o
Bir de şunu söylemek istiyorum. O okuyucu kitlen var ya hani? Her zaman sabit olan hani? Biz sen ne yazsan okuruz sen bizi düşünüp de sıkıntıya sokma kendinii :)

-Awi- dedi ki...

bu aralar kendini salmak adetten herhalde herkesten aynı şeyi duyuyorum kendim dahil. Yeni bir şey bulmalısın bence bir uğraş ya da bir arkadaş gibi..(kelin merhemi olsa kendi kafasına sürer hesabı bir yorum yaptım farkındayım :p )

Mia Wallace dedi ki...

aaahh biiss!

annemin de bir ev projesii var 2 sene içinde olucakmış da du bakalım ama sen şimdiden bunları düşünüyosun helal valla ama bi tatile git evet :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Beyaz Sayfa : O kredi beni aşar :D

@ansiklo pedia : Giydiğim gün benim için yıkım olur zaten :D

@minikkuş : Ev projesi çok yakında :p

@özz : Ben anlatırken sen bilmiyormuş gibi yap :))

@Awi : Arkadaş öyle hemen bulunmuyor ki.. Olan da gidiyo yavaş yavaş.. Ev şart :p

@Mia : Bak annen ne güzel tarih belirlemiş. Benim o bile yok :D