Moda ve Kızlar !

     Çok güzel bi hafta geçirdim demek isterdim ama bunu söylemem pek mümkün değil malesef.. Aslında bu bir mim yazısı ama mim'den önce söylemek istediğim şeyler var. Bazı konular hakkında düşündüklerimi sizlere aktarmak ve biraz da içimi ferahlatmak istiyorum.. 

     Son yazdığım iki yazıyı bi çoğunuz sanırım okudu.. Bis Gözüyle Moda Blogları 2 ve Güzelliğin Tanımı... Bu yazılara yapılan yorumlar, gerek aldığım tepkiler beni yazmaktan soğuttu.. Hadi Moda Blogları yazısı neyse tamam ben hiç bi şeyden anlamıyorum.. Ama güzellikle ilgili olan yazı bazılarınıza baya bi batmış anladığım kadarıyla.. Yazıya sizin gördüğünüz kadarıyla 10 tane falan bi yorum geldi.. Hani derler ya bu buzdağının görünen kısmı görünmeyen kısmı diye, durum aynen öyle oldu.. Bilmiyorum sizde de aynı şey oluyo mu bazen bloga yapılan yorumların maili gelmiyo.. Kumanda panelinden bakmadığım sürece yorum var mı yok mu göremiyorum.. Bundan dolayı 2-3 günde bir mutlaka yorum panelinden kontrol ederim.. Spam'da onlarca yorum olduğunu gördüm ama bunların sizden gelmiş olabileceği aklımın ucundan bile geçmedi.. Bilirsiniz reklamlar genelde spam'a düşer.. Onlarca adsız yorum ve çoğu güzellik yazısına gelmiş.. Tamam yorum yazın ama neden adsız ? İşin en kötü tarafı ne biliyo musunuz.. Yorumu okuduktan sonra acaba bunu kim yazmış olabilir dediğinizde aklınıza bi ismin gelmesi ve bunun içinizde bi soru işareti olarak kalması.. 

    Uzun uzun yazı yazmışım hiç bi yere takılmamışsınız.. Gidip benim espri mahiyetinde yazdığım güzel kız erkeğinin sözünden çıkmaz cümlesine takılmışsınız.. Bu kadar mı zorunuza gitti bu cümle ? Hepiniz için demiyorum ama bi çoğunuz için söyleyebileceğim bi şey bu.. Erkek arkadaşınızdan ayrılmamak için nelerden fedakarlık ettiğinizi bloglarınızdan çok güzel okuyoruz.. En ufak şeyden nasıl zırıl zırıl ağladığınızı yazan da ben değilim.. Ayrıca sevgiliniz yok diye dert yanıp bunu her seferinde belirten de sizsiniz.. Yani diyeceğim şu ki istediğiniz kadar bilmişlik yapın, esin, gürleyin sevgilinizin yanında süt dökmüş kediden bile betersiniz.. Adsız yorumlar yaparak kız başınıza erkeklik yapmayın.. Yok böyle değildi bu söz.. Heh.. En kralına gazoz kapağı !

     Bir diğer konu da şu.. Bazılarının artık ne kadar zoruna gittiyse beni merak etmişler.. Msn muhabbetleri mi desem artık ne desem bilemiyorum bazı konuşmalar geçmiş.. Bu kendini ne sanıyor, kızlara karşı neden bu acımasız diye.. Daha da abartıp dikkat çekmek için Moda Blogları'nı ve kızları kullandığımı düşünmüşler. Arkadaşlar ben acımasız olduğumu düşünmüyorum.. Ama doğruları okumak size acı veriyosa elimden bi şey gelmez kusura bakmayın.. Yazıları yazarken anlattığım karakterleri bi hayal dünyasından getirmiyorum.. Hepiniz bi şekilde karşılaşmışsınızdır çarşıda pazarda.. Kendi penceremden nasıl gördüğümü anlatıyorum hepsi bu.. Dikkat çekmek istesem elime geçen fırsatları şimdiye kadar çoktan değerlendirirdim. Ne kitap çıkarma gibi bi derdim var ne de binlerce okuyucum olsun ben de reklam alayım, beni de bilmem nereye çağırsınlar gibi bi derdim var. Daha önceden belki tesadüf eseri belki bi yanlışlıktan kaynaklı bende bi yerlere çağrıldım. Bulunduğum şehrin konumundan dolayı gidemedim. O kadar dikkat çekme meraklısı olsam, bi uçağa biner giderdim.. Vereceğim 500-1000 TL'de gözüme gelmez. Allah'a şükür elim ekmek tutuyo... Beni merak edenler çok çabalamasınlar.. Ben istemedikten sonra bulamazsınız.. Ama sizin düşündüğünüz kadar çirkin değilim, kızlardan darbe de yemedim.. Kızlardan uzak duruyo da değilim merak etmeyin gay değilim.. Benim yanıma yakışacak birini aradım hepsi bu.. Biraz fazla detaylara indim ama pişman da değilim.. En azından sizin gibi birini kendime sevgili yapmadığım için mutluyum.. Beni bu kadar merak ediyosanız herhangi bi mail adresinden bana ulaşın fotoğrafımı mail atayım size.. Yazık o güzel parmaklarınız yorulmasın.. Fazla yakışıklı değilim ama bi giderim var evet.. Bi de şu konu var yazıyı kızın dış görünüşüne göre yazmışsın demişsiniz.. Evet öyle yazdım. İç güzellik konusu çok eskide kaldı bence.. Güzel dedin mi dıştan güzel olur... Konu et parçasına kadar gelmiş yani o kadar detaylara inilmiş.. Evet ben nefes alsın yeter demiyorum, demem de.. Nefes alması önemli tabi ama yeterli değil.. Güzel ve nefes alabilir olmalı ;)

     Çoğunuza kırıldım.. Cidden kırıldım şaka yapmıyorum bu kez esprisine yazmadım.. Diğer yazılardaki yorumları da güzel güzel okudum, tweetleri de okudum.. Ama susmam gerekiyo bu sefer daha da uzamasın.. İt yesin ciğer işte sevdiğim insanlar var :) Bundan sonra moda ve kızlar hakkında bi şey yazmayı düşünmüyorum.. Blogun ana temasını kızlar oluşturduğuna göre bu da yazmak için yeni bi şeyler bulmam anlamına geliyo.. Yorum yazan herkese teşekkür ediyorum.. Keşke adınızla yazsaydınız, medeni cesaretinizi ayakta alkışlamak isterdim.. Kısmet değilmiş.. Yalnız Blogger'da baya bi güzel kız varmış bunu da öğrenmiş oldum.. En azından 10 adsız ve bir o kadar güzel kız var.. 

     Değişim kararı aldım. Çünkü iyi düşüncelerimle bir arpa boyu yol alamıyorum, üstüne üstlük insanlar hakkımda yanlış düşüncelere kapılıyorlar.. Telefonu değiştirmem biraz baskı sonucu olmuştu ama son zamanlarda anladım ki aslında bu bi işaret.. Bundan sonra eski Bis yok.. İçimdeki diğer Bis'i gün yüzüne çıkarma kararı aldım. Her zaman etraf ne der, bilmem kim ne düşünür deyip durdum.. Şu an anlıyorum ki bunlara hiç gerek yok.. Şu an ki bilgi birikimim ve tecrübelerimle artık yeni modelin piyasa çıkma zamanı geldi.. İlklerin öncüsü Bis Group gururla sunar.. Bis " 4S " !

     Son olarak bir teşekkürüm daha var. Seni arıyolar, dikkat et diye adsız yorum bırakan kişi yada dostum mu desem bilmiyorum.. Senin gibilerin var olduğunu bilmek güzel.. 

     Neyse mim'e geçelim yazıyı çok uzattım.. Canım ciğerim ciğer ve kebap salonunun daimi müşterileri Sylvie ve Melodram beni mim'lemişler.. Sorulu cevaplı mim, en sevdiğim mim'dir zaten :)

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

     Bu yazıyı geçen hafta yazsam cevabım herkesten uzak bi yerde kimseye yük olmadan yaşamak diye cevap verirdim.. Fakat güncellenmiş Bis 4S olarak cevabım bundan çok uzak olacak.. Biliyosunuz ailenin tek çocuğuyum.. Geride ailemin düşüneceği kimse yok.. Bankadan gider güzelce bi kredi çekerdim. Altıma son model bi araba alır, İstanbul'un en güzel semtinden bi ev kiralardım.. Daha önceden hoşlanıp söyleyemediğim kızlar şu an İstanbul'da.. Onların yanına gider zamanında ben senden hoşlanıyodum derdim çeker giderdim.. Haa sevgilisi varsa da en fazla dayak yerim, zaten ölecem.. Geriye kalan kısmı da o kız senin bu kız benim gezer tozardım.. Hoşuma giden kızlarla da Paris senin İtalya benim ordan oraya gezerdim.. Ben öldükten sonra da babamlar arabayı falan satıp borcu ödesinler.. 

Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
 
    Dışarda yemek yerken dişimde yada dudağımın kenarında bi şey olmasından hep korkmuşumdur.. Lavabodan çıktıktan sonra acaba fermuarımı kapadım mı diye hep düşünürüm.. Halbuki her seferinde 100 defa kontrol etmeden çıkmam..

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?

     Dünyada hiç bi insan kalmadığına göre  yapacak bi şey de yok demektir.. Yatarım.. 

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

     Fransa'ya giderim.. Hep Fransızca öğrenmek istemişimdir.. Eiffek Kulesi'ni de çok merak ediyorum.. Akşam ışıkları yanarken önünde fotoğraf çektirmeden ölürsem içime dert olacak..

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

     Henüz kimseyi ağzından öpmedim..

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

    Belediye'de projeyle ilgili bi soru sordular.. O an aklıma cevabı gelmedi ve doğru yaptığımı bile bile onların dediğini kabul etmek zorunda kaldım.. Sonra intikamım acı oldu ama o an cevap verememek gerçekten küçük düşürücüydü..

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

     Cüzdan, telefon, anahtar.. Kız olsam tek bi cevapta bi çok şeyi yanıma alabilirdim.. Bir çanta nelere bedel.. 

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

     15 yıldır ticaretin içindeyim. O kadar çok insanla tanıştım ki insan sarrafı oldum artık.. Karşımdaki hem de en yakın arkadaşım uzaylı olacak.. Mümkün değil.. Haa uzaylı kısmını geçip sadece en yakın arkadaşım olarak sorarsak, cehennemin dibine kadar giderim, sorgulamam.. 

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir? 

     Allah aşkına böyle bi şey bulunsa benim gibi birine denetirler mi ?

Kimseyi mim'lemiyorum.. Artık kim dost kim düşman kestiremiyorum.. Her şeye rağmen hoşçakalın.. 

Not : Beni arayan güzellerime bu yazıda bi hediye bıraktım.. Hepinizi ıslak ıslak öpüyorum.. Hepiniz benim bebeklerimsiniz !

15 yorum:

semmma dedi ki...

daha önce hiç yorum yapmadım ama uzun zamandır okuyucunum, önceki yazılarını da; yapılan yorumları da takip ettim. bildiğim tek şey, dikkat çekmek amaçlı yapılan tüm yorumlara rağmen seni okurken eğlendiğim.

böyle üzülerek dönüşmeseydin keşke ama ben BİS 45i de zevkle okuyacağımdan eminim..

Risa dedi ki...

Valla bis hiç alınma yani Herkesinde Bir gururu var Kız başınızla erkeklik yapmayın hala yanı kafadasın valla O zır zır aglıyor dedigin kızları hep takip edip yorum yazıyorsun o kızlar seni hep destekleyen Kızlar tamam kötüler şöyleler böyleler senin blogunu okuyup destek olanlarda onlar hani bir hemcisini göremedim yorum bırakan sen bilirsin başka konulardan yazman güzel olur bencede severek okudugum bloggerın aşşagılamalarından kurtulurum kendi adıma :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@semmma : Ben birilerini aşağılamak ya da küçük düşürmek istemedim yazılarımı yazarken ama herkes böyle algıladı.. Bundan sonra da böyle bi yazı yazarsam kullnacağım kelimeleri hiç bi zaman yuvarlamayı düşünmüyorum. Çünkü ikisi de aynı kapıya çıkıyo. Acımasızca eleştiriyosun diyolar ama acımasızca tepki alan ben oluyorum.. Umarım ben de senin istediğin şekilde yazarım sen de zevkle okursun :)

@Risa : Risa sen de alınma ama magazinciler gibi işine yarayacak kelimeleri, cümleleri cımbızla çekip alıyosun.. Ben adsız yorum yapanlar için kız başınıza erkeklik yapmayın dedim.. Benim devamlı yorum yaptığım insanlar, sürekli iletişimde olduğum kişiler zaten bana direk düşüncelerini söylediler.. Blogu okuduğunda aşşağılandığını hissediyosan da okuma yani ne diyeyim. Kimseye zorla gel blogumu oku demiyorum.. Herkes yazının hoşuna gitmeyen bi ucundan tutuyo nereye çekerse oraya gidiyo..

francesca mckennitt dedi ki...

Şimdi bana da cımbızla çekiyorsun diyeceksin ama kız başınıza erkeklik yapmayın cümlesi, geçen yazıda verdiğim tepkiyi haklılaştırmıyor mu sence de? Ha evet adsız yorumlar, takipler falan cidden çok saçma ve anlamsız, ve dediğin gibi bazı kızların sevgilisi varken / sevgilisi yokken şeklinde iki ayrı karaktere sahip olduğunu da biliyoruz... Benim eleştirim bunları yapanlara da karşı. Demek istediğim, işine gelince çocuk da yaparım kariyer de deyip, sevgilisi olunca hemen şekil değiştirmeleri. İnsanlar "biz" olmakla "emireri" olmayı birbirine karıştırıyorlar... Ben bundan hazzetmiyorum. Kadının birey olarak varolmasını engelleyen hemcinslerime de, karşı cinslerimden daha çok kızıyorum bilesin. Dikkat çekmek amaçlı yazdığını düşünmüyorum. Dikkat çekmek isteyen adam belli başlı konuları belirler insanların dikkatini çeken, bir oradan bir buradan yazar.

Tepki aldım kötü olmalıyım tavrı da yanlış bana göre. Demek ki düşüncelerinde insanlarda tepki uyandıracak bir şey var, bunun analizini yapmalısın. İyi olan özelliklerini değil, kötü olan özelliklerini değiştirmelisin... Naçizane görüşüm elbette.

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Francesca sen beni aylardır okuyosun.. Belki biri çıksa deseki Bis ne yazıyo bu kimdir, en iyi anlatanlardan biri sen olursun. Kadınlar hakkındaki düşüncelerimi tutumumu azdan çokdan biliyosun.. Bunları bile bile senin kalkıp ciddi ciddi yorum yazman açık söyleyeyim beni üzdü.. Yeni takip edenlerden biri olsa derim ki benim üslubumu bilmiyo, ne düşündüğümü bilmiyo.. Ben bu zamana kadar hangi yazımda evlilik konusunda kadınları ezdim ? Hangi yazımda erkekler kadınlardan üstündür bu böyledir, böyle gider dedim ? Demek ki ben bu zamana kadar hep boşa yazmışım ya da bu şekilde düşünerek hata etmişim.. Şimdiye kadar erkeklerin kadınlar hakkındaki düşünceleri yüzünden kaç kişiyle tartıştım ama boşmuş.. Hem burdan hem de gerçek hayatımdan bunu gördüm.. Hep ben bu düşüncelerim yüzünden kötü oldum.. Çevrenize bakın kadınlara et parçası olarak davranan erkekler her zaman el üstünde tutulur. Benim amacım da aman aman kızlar beni konuşsun, peşimden ayrılmasın olayı değil. Bunu da bilin.. Yazdıklarımdan ben derdimi anlatamamışım açık açık söyleyeyim, napayım artık..

İyi olan özelliklerimle dediğim hiç bi şey olmamış bu yazılanlar en basit örneği.. Yorumları ben okudum ben gördüm.. Ne olup ne bittiğinden kimsenin en ufak bi fikri yok ama yine suçlu ben ilan ediliyorum.. Bunda da benim yapabileceğim bi şey yok artık.. Gerekirse hiç bi şey yazmam en azından kafam rahat eder...

Leah dedi ki...

Bence kişisel blog olmanın güzelliklerinden biri bu: Düşündüğünü yazıyorsun, düşündüğümü yazıyorum. Herkes herkesi her konuda desteklemek zorunda değil.

Ben seni anlıyorum. Niye anlıyorum? Çünkü biliyorum ki biz aynı çevrenin insanı değiliz. Biliyorum ki sen benim baktığım pencereden bakmıyorsun olaya. Kişi kendinden bilirmiş, sen kendi yaşadıklarına göre yorumluyorsun gördüğünü. Ben buna saygı duyuyorum ama duymayan ve duymayacak birçok kişinin olduğunu biliyorum.

Daha önce moda bloglarıyla ilgili ben de birkaç yazı yazdığım için biliyorum. Eleştiri yazıları çok zordur, çok kaygan bir zeminde yürürsün. Boşver kim ne derse desin, kaparsın blogunu adsız yorumlara olur biter. Sen birazcık eleştirdin diye insanlar kılığını kıyafetini ya da sevgilisine olan tutumunu değiştirdi mi? Sen niye değiştiriyorsun olm. Deli misin divane misin. Peh.

esved dedi ki...

Bi dakikaa yaa ne oluyor burda bis üzüldüyse ciddi bişeylr var epeydr blog dünyasına uzak kaldım 3 hafta kadar yani olanlardan haberm yok ama tahmin ediyorum sanki senin tarzın yazdıkların tepki görmüş sanırım, bis ya ne olmus olursa olsun kişisel blog burası ve tanıdıgım en içten yazanlardansın üzülme oluyor böyle ne deyim :) dur bi önceki yazını da okuyayım

Milena dedi ki...

ben bazen anlamıyorum ya aslında genelde anlamıyorum yani bu bir kişisel blog adı üstünde senin kişisel fikirlerin itiraz edilebilir herkes fikrini söyleyebilir elbet ama nedir bu yok arama peşine düşme filan olayları, bu derece sert eleştiriler filan çoğu blogda görüyorum acayip saçma geliyor özgür alan bu isteyen okur istemeyen okumaz budur yani..sende tarzını kendini filan değiştirme kardeşim ya alıngan olma bence gereksiz her eleştiride kendini değiştirirsen hayat çok zorlaşır..
yanındayım biliyosun..ben senin nasıl bir dost kardeş yoldaş olduğunu biliyorum..seni bilen biliyor gerisi boş..

Mystery dedi ki...

Ben sana kiyamam lan nasıl kızdırmışlar bir bak :) insanların anlayamadığı hatta ileri gideyim beyinlerinin basmadığı bazı seyler var bu hayatta. Bunlardan biri de herkesin her konuda kendince bir fikri olduğu ve o fikre saygı duyulması gerektiği. Seni az biraz okuyan herkes dilini de üslubunu da bilir yani neresi saka neresi gercek bunu idrak etmek zor olmamalı beyni olan biri için. Adsizlardan sövmeler falan o kadar komik ki biz bunları ilkokulda bile yapmıyorduk la.

Burası kişisel bir blog. İstersen kızları yazarsın istersen kıçını yazarsın, bir Allah'ın kulunu da ilgilendirmez. İstersen ismen yazarsın, mystery Allah senin cezanı versin pislik dersin mesela la kime ne. Ben cemkiririm orası ayrı :)) ama gercekten böyle seyleri gördükçe sinirim bozuluyor yani yazık lan gercekten yazık koca koca insanlarız ama daha birbirimize saygı duyamiyoruz, icinde bulunduğumuz durumu algilayamiyoruz. Ya da algilayamiyolar la biz gayet akıllıyiz :))

Senin yazılarını da, fikirlerini de, telefonunu da seviyom dostum :)) insan olmak karşındakini bütün olarak kabul edebilmektir. Sen bana ters bir sey de yazsan, en fazla bence öyle değil böyle derim, başka bir bok yemek de düşmez zaten. Hiçkimseye düşmez hem de. O yüzden iki üç salak için kafanı yorma, yaz babam yaz canin istedikce, aklına estikce. Hadi öptüm :*

minikkus dedi ki...

bence dolmuşsun sen. yoksa o adsız adı altında yorum yapanların cogunun boş gezenin kalfası oldugunu, ona buna bok atmayı kendine görev bilen ve bunun icin 7/24 calısan embesiller oldugunu anlaman gerekirdi. belliki cok üzülmüş ve fark edememişsin tüm bunları. neyseki ben varım, sana bunları söylüyorum heeheh:)))
bence Bis 4s olarak da yine kızlı modalı eglenceli yazılarına devam etmeli.
eglenmeyen de kaldırıp totosunu baska bloglara gitsin, malzeme baksın kendine!
bak yine geldiler soldan soldan!

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

İnsan istemese de şu çoğu yalan net dünyasında, yüzünü, adını sanını bilmediği, bazı kişiliklerin her lafını ciddiye alıyoruz. Bi moral oluyor bir lafı. Bir lafı da moralimizi yerin dibine sokuyor.
Uzun lafın kısası, takmamak lazım.

Şirvan dedi ki...

Kelimenin tam manasıyla şok oldum. Ne kadar ciddi yazmışsın. Belli ki hem çok üzülmüş hem de çok kızmışsın. Bir önceki yazını okumuş ama yorum yapmamıştım ilk adsız yorumu okuyup çok da gülmüştüm hatta; bu her kimse BİS'in tarzını hiç bilmiyor diye. O son paragraf tamamen espiri olsun diye yazılmış (ya da tamam senin idealindeki güzel kadın için yazılmış).Bunu anlamak için de senin üslubunu az çok göz önünde bulundurmak yeterli.

Daha önce de sanırım böyle bir yorum yazmıştım sana; yine söylüyorum:

Bloglar bizim günlüklerimiz; yani içimizi özgürce dökebildiğimiz yerler. O, bu, şu ne der diye yazarsak biz olmayız ki. Biz kurgusal bloglar yazmıyoruz. İçimizi döküyoruz. İstemeyen okumasın bir zahmet kimseyi de zorlamıyoruz. Sıkma canını bence. Hiç değmez. Hiç kimse için değmez.

Ciiden dedi ki...

Dur yahu daha yeni takip etmeye basladım seni 4s'i sever miyim bilmem :)

Ayrıca bomba. Ben seni kız sanıyodum kehkeh ( Evet sadece 1-2 postunu okumus yorum yapmıstım)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Haklısın kanka.. Ben niye değiştireyim.. Artık daha açık yazayım yazılarımı :)

@esved : Farkımız tarzımız parolasıyla çıktığımız yolda tepki üstüne tepki aldığımız doğrudur :)

@Milena : Ablaların ablas teşekkür ederim :)

@Mystery : Sen önce bi sakin ol, kızınca çok kötü oluyosun :p Anlayamadığım taraf işte beni tanıyan insanların böyle düşüncelerinin olması.. Anlam veremiyorum..

@minikkus : Modaı yazınca da olmuyor ama sonra hoş olmayan yorumlar görüyorum ;)

@Uyuşuk Hayalperest : Moral olunca iyi de olmayınca kötü oluyo ya :D

@Şirvan : Yahu beni boşver de sen nerdesin ya, yine kayboldun :)

@Ciiden : Ya bilmiyorum ki napayım.. Yani ne diyeyim ? Erkek işareti koydum, adımı yazdım, ben erkeğim diye 9 milyon kere belirttim. Olmadı yazı yazdım. Sanırım intihar edecem :)

Beyaz Sayfa dedi ki...

:):):) severek okudum:)