Tatile Çıkmadan Önce !


     Temmuz ayının ortalarındayız.. Bir çoğunuz tatilinizi bitirip geldiniz.. Sizin için bir tatil yazısı yazamadım. Çok üzgünüm.. Ama zararın neresinden dönersek kardır deyip tatile çıkmadan önce yanınıza almanız gereken şeyleri yazma kararı aldım.. Tatile gittikten sonra aaaa şunu almayı unutmuşum demeyin. Evet başlıyoruz... Kalemi kağıdı hazırlayın..

1 Adet Güneş Kremi : Vicüdünüz hassas mı değil mi bilemiyorum bu yüzden kaç faktör alacağınızı yazmadım.. Doktorunuza olmadı bi zahmet eczacınıza danışın..

1 Adet Pilaj Havlusu : Çok fazla çiçekli böcekli olmasına gerek yok.. Normal bi şey olursa kafi.. Şezlongun üzer...

Yazıyı bu şekilde devam ettireceğimi düşünmüyorsunuz herhalde ?

     İlklerin öncüsü Bis Group gururla sunar !

     Tatiller eskisi gibi değil artık biliyosunuz.. Nerde o eski tatiller.. Nerde o eski mayolu kızlar.. Gerçi onlar olmasa da olur. Bikini forever ! :p

    Domatesin bile fiyatının aynı kalmadığı şu günlerde tatile klasik bir valizle gitmeyi düşünüyorsanız, sakin olun ve elinizdeki valizi, içini boşaltarak aldığınız yere bırakın.. Evet şimdi heyecan yapabilirsiniz.. Başlıyoruz !

Tangalı Terlik

Tatilin vazgeçilmezi olan bu terlikler hayat kurtarır.. Rahatlığı ve şık tasarımı bütün gözlerin sizin üzerinizde olmasını sağlar.. Hatta bazı modelleri vardır ki kitleleri peşinizden sürekleyebilir.. Giymesi cesaret isteyen modellerini almadan önce iyi düşünün.. Tatile gittiğiniz mekanda iz bırakmak istiyorsanız bu terlikler tam size göre..  (Bkz. Tangalı Terlik )

Akıllı Telefon

Yoksa siz hala akıllı telefon kullanmayanlardanmısınız ?  Eğer böyle bi hatanın içindeyseniz hemen listenize bunu da ekleyin.. İlk tercihimiz kesinlikle iPhone.. Bunu takip eden Blackberry oluyor.. Android'li telefonunuz varsa da artık napalım idare edicez.. Bu telefonu niye aldık dediğinizi duyar gibiyim.. Tabiki fotoğraf çekmek için.. Benim 5 milyara aldığım fotoğraf makinem vaaaaaaar diyenler de olacak elbet ama her şeyin bi yeri var değil mi ? Sen o makineyi al (!) denizi çek efendim bir kuş çek başka şeyler çek.. Burdaki amaç çektiğin fotoğrafı anında paylaşabilmek... 

Fotoğraf İçin Account

Fotoğrafı çektik.. Peki bunu nerde paylaşacağız ? Facebook ? Twitter ? Allah aşkınıza böyle şeyler söyleyip de benim sinirlerimi hoplatmayın.. Tabiki  Instagram ! Facebook veya Twitter hesabınız olabilir belki de her ikisi var. Ama bu size çektiğiniz fotoğrafları direk paylaşma hakkı vermiyor.. Ortada bi fotoğraf varsa bu fotoğraf kesinlikle ve kesinlikle instagram üzerinden paylaşılacak.. Facebook'da mobile uploads'da Twitter'da  piç.twitter linkiyle gözükmeyecek.. Hayır ezik misiniz yani ? Ezikseniz tatile gitmeyin bi zahmet ! 

( Dikkat ettiyseniz kullandığım ingilizce kelimelerden nerdeyse Türkçe yazamayacaktım, ingilizcemi çok ilerlettim yahu )

Kitap

Şezlonga kro gibi uzanmayın lütfen.. Okumalık, yazılı bi kitap alın.. Mümkünse son zamanlarda çıkanlardan olsun.. Kitabı okumadan önce mutlaka fotoğrafını çekin ve paylaşın.. Kitabı okurken beğendiğiniz sözleri kitabın adını hash tag ederek paylaşın.. Yazmaya üşeniyosanız o kısmın fotoğrafını çekin..

X kişisi

Tatile kesinlikle yalnız çıkmayın.. Çok afedersiniz iti var kopuğu var.. Her önüne gelene de bi fotoğrafımı çeker misin denilmez.. Yok ben kendi fotoğrafımı kendim çekerim, hem yazarım hem oynarım diyosanız bilemem tabi ama zor olur yani.. Şimdi boydan fotoğrafta lazım oluyo.. Haa çekmeseniz de olur.. Dedikodu kazanı kaynar yalnız bunu bi söyliyim.. 

     " Hep üstten çekmiş fotoğraflarını.. Kesin selülitleri gözükmesin diye yapmıştır ! Bak bu fotoğrafı da yarım yamalak.. Yanında kimseyi götürmemiş ki vicüdünü kimse görmesin.. Kim bilir yağları nasıl bıngıl bıngıl sallanıyor. Bi de utanmadan bikini giymiş.. Tüüü terbiyesiz.. Herkes sen ben mi şekerim boy boy fotoğrafları olsun.. "  

     Erkekler için bi şey yazmamışsın diyen biri illa çıkacaktır her zaman olduğu gibi.. Evet yazmadım.. Çünkü bizim için detaya gerek yok.. Şort-havlu-terlik her zaman iş görür :)

Evet eksiklikleri tamamladığımıza göre tatile hazırız !!! Yeeeeeeyyyy !!!!

Haa bi de unutmadan güzel olursanız iyi olur.. Hani fotoğrafları açınca şok olmayalım falan filan fındık fıstık :p

14 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

Eylül'deki tatilime gitmeden önce instagram açıcaaaaaaaaaaaaam :D

Leah dedi ki...

Sana 2000 RT alan ezikli instagram tweetimi söyliyim mi!

EZİĞİZ AMA GURURLUYUZ.

İstediğimizi yazarak da paylaşıyoruz çok şükür.

HELL YEAH.
LEAH.

Servis dedi ki...

Kalitesi ve uygun fiyatlarıyla sizlere en iyi tatil imkanını sunan antalya otelleri adına teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dileriz.

Nora dedi ki...

hahahah çok faydalı bi yazı olmuş :D

Wear A Smile! dedi ki...

yahu okurken çok eğlendim ama sonradan aydım, bana mı taş atıyon sen bakiim?? :PPPP
amme hizmeti yaptık biz, tatile çıkamayanları düşünüp dakika dakika paylaştık ama ne yaptıysak yine de yaranamadık sana :S

Fido dedi ki...

ahahahha..Leah'in hemen yanında yer alıyorum :) ben de eziğim hem de eziğin dibiyim,elde kitaptan başka bişey yok,tatile gitmesem mi napsam??ahahahh...

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Bi sen eksiktin zaten :)

@Leah : Kro musunuz nesiniz yaa :P

@Nora : Halka hizmet Hakk-a hizmet :)

@Wear A Smile : Sen paylaşmazsan halk isyan eder.. Taş elimde daha atmadım :)

@Fido : Eziklerle muhattap olmuyorum ama yorum yazmışsın cevap vermek zorunda kalıyorum :p

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Çooeğlendim :) yazdıklarının hepiciğine canı gönülden katılıyorum, tumblr'a dqa bok atsaydın ya, ben onu da hiç sevmiyorum , ıyyyk :)

Şirvan dedi ki...

Asıl önemli olan tavsiyeyi unutmuşsun; "güzel olursanız iyi olur" diyorsun da nasıl güzel olunacağını yazmıyorsun aşk olsun. Bu konuda da bir yazı bekliyorum :))

yerdenuzak dedi ki...

:))))süper olmuş;)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sylvie ribeL_ : Başka platformlara sataşmıyoruz. Ayrıca bok atmak da çok ayıp eleştiriyoruz :p

@Şirvan : Nerdesin sen yaa :D Güzel olma konusunda yoğun istek var en kısa zamanda ilgileneceğim :)

@yerdenuzak : Teşekkür ederiiim :)

safransarı dedi ki...

Ah siz akılsız telefonlularr :d

minikkus dedi ki...

aahaaha daha güzel bi özet olamazdı heralde:P ki bu özetin içinde yer yer kendimi görmüş olsam da "hakkaten adam dogru söylüyo" dedim, bi alkış kıyamet koptu içimde. ama tatilin en olmazsa olmazı, senin de dedigin gibi okumalık, böyle içinde yazıları olan bi kitaptır:) kapağı filan da vardır :P
erkekler de artık tangalı terlik giyiyo yannız, ayrıca onlar da akıllı telefonu bir sınıf göstergesi olarak yanlarında taşıyo. kendinizden bi cümleyle bahsedip masummuş gibi görünmen hiç hoş degil utkan kişisi, otur 10, 100 üstünden 10 hem de :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@safransarı : Benim telefonum akıllı görsen bi çok uslu abisi :p

@minikkus : Ben tangalı terlik için bi şey demedim ya ondan benim de var :) Herkeste akıllı bi telefon var artık ya o sınıf göstergesi eskid kaldı bence :) Ayrıca evet masumuz :p