Güzelliğin Tanımı !

   Son yazımdan sonra gerekli yerlerden övgü alıp bir o kadar gerekli yerlerden paparayı yedikten sonra günümüzün en önemli sorununa cevap vermek için kolları sıvadım.. Bir tespit insanı olarak bu konuda aldığım mailler, fakslar, iMessage'ler ( yazar burda iPhone kullandığını belirtiyor ) boyumu aştı..

  Dünya'nın en güvenilir tespit örgütleri Bis ölümü gör gel bizimle çalış dese de sizi bırakmak istemedim.. Çünkü beni sizler yarattınız.. 4000-5000 $ için buraları terkeder gidersem kendimi satmış olurum.. Size bunu asla yapamam.. Konumuz başlığımızdan da anlaşılacağı gibi güzellik.. Güzellik her ne kadar göreceli bi kavram olsa da elbetteki bunun da bi standardı var.. Bazı koşulları yerine getirdiğiniz sürece siz de güzel olabilirsiniz.. Bu zamana kadar bana göre güzel kız nasıl olur, benim sevgilim olabilecek kız nasıl olmalıdır şeklinde yazılar yazdım.. Şimdi ise genele hitap edeceğim.. Eee hadi başlayalım..

   Isı yalıtımın ilk kuralından hareket etmenin mantıklı olduğunu düşünüyorum. " Bina kabuğu bir bütündür, parçalanamaz ! " Yani binanın ister ısıtılan ortamı olsun ister olmasın, dış kabuğunun her alanına yalıtım yapmak zorundasınız.. Güzellik de aynı bunun gibi... Yüzünüz güzel olabilir ama vücudunuz olmayabilir, tam tersi olabilir, ya da tamamen güzel olup bakımsız olabilirsiniz. Bunların hepsi önemli bi faktör.. Akıllarda soru işareti bırakmadan tüm sorulara cevap vereceğim kızlar.. Artık aynanın karşısına geçtiğinizde " ufff hepsi senin mi ! " diyebileceksiniz.. Yok ben utanırım söyleyemem diyorsanız ben gelip söyleyeceğim.. İklerin öncüsü Bis Group size bu hizmeti de sunuyor !

     Doğup büyümüş bu yaşa gelmişsiniz.. Artık yapacak bi şey yok.. Eldekilerle bi şeyler yapmak zorundayız.. Zararın neresinden dönersek kardır, napalım.. Öncelikle boy-kilo dengesini çözmemiz lazım.. Yalnız ortada bi yanlış düşünce var buna bi açıklık getirmek istiyorum. Erkekler zayıf kızlardan hoşlanmazlar. Kendinizi bi beden numarasıyla sınırlamayın.. Herkesin bi boy kilo dengesi var. Kadın dediğin biraz etli olur.. Kuru tahta olmaz ki.. Zaten öylelerinin giydiği şey de yakışmıyo.. Yüzü gözü çökmüş, giydiği elbisenin içinde bayrak direği gibi sallanıyo.. Emanet gibi duruyo.. Tasvip etmiyoruz.. 

     Vücudunuzun bi şekli de olmalı.. Alt taraf geniş üst taraf dar olmaz.. Herkes eliyle standart bi kadın görüntüsü çizebilir.. Kendinizi mankenlerle kıyaslamayın ayrıca.. Çoğu zaten güzel değil.. Kabul edin boğazınızı tutamıyosunuz.. Tutun yani ne var.. Yaşınız gençken biraz kendinize özen gösterin.. Allah müsait bi zamanda bazılarınızı özene bezene yaratmış olabilir ama bu sizin onlar kadar güzel olamayacağınız anlamına gelmiyo..

      Bu benim şahsi fikrim burda genel bi yargı yazamıcam kusura bakmayın.. Bi kadını güzel gösteren en önemli uzvu kesinlikle bacaklarıdır.. Benim gibi düşünen bi çok erkek olduğuna da inanıyorum bi çok kadın olduğuna da inanıyorum.. İster pantolon giyin, ister etek giyin, ister elbise giyin detayı veren bacaklardır.. Güzel bir kızın bacakları kesinlikle pürüzsüz olur. Lütfen buna dikkat edelim.. Veet soğuk ağda mı yapıyosunuz, epilasyon aleti mi alıyosunuz, kız kıza ağda salonuna mı gidiyosunuz ne yapıyosanız yapın artık.. Tombul bacak out, zarif bacak in ! Bilekleriniz ince olursa daha makbuldür. Güzel kızın olmazsa olmazı budur.. Bir de bacaklarında kırmızı kırmızı nokta olanlar var.. Bu arkadaşlar utanmadan bir de etek giyiyolar.. Sebebini bilmiyorum ama geçici bi şey olduğunu düşünüyorum. Lütfen bacaklarınızda kırmızı noktalar varken uzun uzun pantolonlar giyin ya da evden çıkmayın.. Bak yine sinirlendim !

    Güzel kız kesinlikle giyimine dikkat eden kızdır.. Bakın şimdi bacakların önemine geliyorum.. Benim gibi eminim ki sizler de görmüşsünüzdür tayt giyen kızlarımızı.. Çoo afedersiniz kızda bir bacak var kocaman bi çapa sahip.. Tayt dediğimiz şey senin için üretilmemiş kızım.. Zaten senin giydiğin şey taytlıktan çıkmış resmen siyah çorap olmuş. O kadar esnemiş ki alttan bacağı görünüyo.. İnsan utanır ! Çok ince bacaklarda da tayt güzel olmuyo kusura bakmayın.. Bir de jeggins olayı var ki sormayın... Adamlar düşünmüşler taşınmışlar güzel bi şey ortaya çıkarmış ama bu da herkesin giyebileceği bi şey değil.. Çok ince bacaklara son sözüm şudur.. İyice dar şeyler giyerek görüntüyü bozmayın.. Hafif bol şeyleri tercih edin..

    Bacak ve ayak bir bütün sonuçta birbirini tamamlayan iki elemandan bahsediyoruz.. Ayak deyince aklımıza ne geliyor ? Tabiki ayakkabı ! Kadınlar için çeşit çeşit üretilmiş, belki de ilk olarak kadınlar için üretilmiştir.. Nasıl kızlarımız çeşit çeşitse ayakkabılar da çeşit çeşit ve herkese özel bi ayakkabı var bence.. Yani herkes her ayakkabı modelini giyebilir diye bi şey yok.. Mesela topuklu ayakkabı diyoruz ama bunun çeşitleri var. Bazılarını görüyorum böyle 2-3 cm ince bi topuk.. Televizyonda hep dansçıların ayaklarında görüyorum.. Bence bu ayakkabılar dansçılar için üretilmiş.. Dışarda giyinmeyin :p Mesela boyu kısa olan veya boy kompleksi olan kızlarımız var.. Platform topuk giyerek bu açığı kapatmaya çalışıyolar.. Bir de utanmadan ispanyol paça pantolon giyiyor bunlar.. Biz de körüz zaten, bilmiyoruz..  Topuklu giymeyi sevenlerden bahsetmiyorum yanlış anlaşılmasın.. Bazıları da var topuklu ayakkabıyla yürümeyi bilmiyolar. Cidden bilmiyolar.. Yarım adım atarak yürümeye çalışıyolar. Ben böyle bi rezillik görmedim hayatımda.. Ayakkabı üreticisi olsam yemin ederim yürüyemeyene satmam.. Ayakkabıyı rezil ediyolar çünkü.. Topuklu ayakkabı giyiyosan hakkını vereceksin arkadaş ben bunu bilir bunu söylerim. Bi adım attığın zaman yeri sallayacaksın ben geliyorum diye.. İşte ben böyle kızlara bayılıyorum :p

     Mesela babet olayı var.. Yahu bu babet kızlar için bir lütuf.. Kim düşünmüşse aklına sağlık.. Şu sıcak yaz günlerinde kapalı ayakkabılarda ayağımız pişiyo.. Siz babet bulmuşsunuz giymiyosunuz.. Bu neyin kafası ? Ayrıca şunu da belirtmek isterim ki boyu uzun olan kızlar babet giymesinler.. Allah bi boy vermiş maşşallah bi de ayak vermiş 39-40 numara.. Hep beraber bi söyleyelim.. " Babet " Bakın söylemesi bile ne kadar zarif.. Ortalama ayak numarası bi kadında 37 diye biliyorum.. Arada 2 numara fark var ve sen kalkıp babet giyiyosun. Bütün estetik bitti.. Kaldır kendini çöpe at..

     Yakışanı giyin.. Evet moda diye bi şey var.. Ama bu sadece bi öneri.. Bu sene bu tarz elbiseler modaymış diye alıp giyinmeyin.. Yıllardır söylerim ve siz de bi çok yerde duymuş, okumuşsunuzdur.. Moda yakışanı giymektir.. Giydiğiniz şey belki çok ünlü bi modacının tasarımı olabilir ama size yakışmadıktan sonra ne anlamı kalıyo ? Sorarım sana sayın izleyici.. 

    Fazlalıklardan kurtulmak gerek.. Her zaman söylemişimdir kii güzel kız sade olandır.. Göze batmayandır.. Kıl, tüy, ekstra tokalar, bilezikler, yüzükler ve daha burdan sayamadığım bilimum takılar.. Daha da önemlisi kozmetik ürünleri.. Daha öncede yazmıştım yanılmıyosam.. Fazla makyaj yapıldığında aklımda soru işaretleri oluyo.. O makyajın altında bi şeyler saklandığını düşünüyorum.. Bundan dolayı fazla ve gereksiz makyajdan hoşlanmıyorum.. O makyajla çok güzel bi kız haline dönüşmüş olabilirsiniz ama bu size kesinlikle artı puan kazandırmaz.. 

    Bir de şöyle bi yanlış düşünce var.. Dekolte giyinmek, mini giyinmek, vücut hatlarını belli etmek sizi sadece ilgi odağı yapar.. Bulunduğunuz ortamda dikkat çekersiniz.. Evet belki gözler sizin üzerinizde olabilir. Ama sadece bakmalık olursunuz.. Belki argo bi tabir olacak ama erkekler böyle durumlarda kız çok güzel demezler, kız çok iyiymiş derler..

   Güzel kız dediğimiz şey bunları hesap eder.. Sen otur akşama kadar yemek ye, televizyon seyret, yan gel yat, çoooo afedersin göt büyüt ondan sonra da vay efendim ben kilo aldım da veremiyorum.. Bedenime uygun güzel bi şey bulamadım.. Neden benim bi sevgilim yok, ben niye yalnızım..

    Dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama çok absürd şeyler yazmadım.. Çok basit, klasik, yolda karşınıza rahatlıkla çıkabilecek kişiler bunlar.. Tabi bu dış görünüm açısından.. Kişisel fikirler açısından yorum yapmak istemiyorum.. Burdan sonrası evlenilecek güzel kızlar kategorisine giriyor :p 

   Yine de şunu belirtemeden geçemiciiimm.. Güzel kız esmer olmaz.. Boyu 1.75'i geçmez.. Kesinlikle bakımlı olur. Erkeğinin sözünden asla çıkmaz.. Kıskanır ama abartmaz.. Niye benimle ilgilenmiyosun diye trip yapmaz.. Zeki olur.. Güzel yemek yapar.. Ben bilmem beyim bilir der. Fazla alışveriş yapıp bütçeyi zora sokmaz. Öğretmen olabilir ve en önemlisi benim çevremde olur !

   Fazla detaya girmedim diye herkes de ben güzelim demesin lütfen.. Geçen seferlerde yazdığım yazılarda hep sizi tarif ediyomuşum, öyle yorumlar geldi.. Buyrun efendim hodri meydan.. Güzelliğinizi Bis Group tarafından tescillendirmek istiyorsanız, birinceses@gmail.com adresine fotoğrafınızı (en az 1 adet boydan olmak kaydıyla) ve kendinizi tanıtan kısa bir özgeçmişinizi atın. İsterseniz burdan isterseniz yine mail yoluyla cevap yazalım..

Victoria's Secret mankenleri Bis Gruop tarafından tescillendirilmektedir.. 

Bis Group, ilklerin öncüsü !

21 yorum:

minikkus dedi ki...

ahahaah sen kalk o kadar anlat, yok efendim topuklu giymeyi biliyosan topuklu giy, yoksa babet giy de. babeti de ayaklrın 37 numaraysa giy de, dekoltenin fazlası zarar diye anlat. ben gidiyim en çok "güzel dedigin esmer olmaz" lafına katıla katıla güleyim ahahaa:) sanırım ben de öyle düşündügüm icin burda sana ziyadesiyle katıldım.
benim burda victorias secret mankenlerinden hallice bikac arkadasım var, oldukca da kumrallar, onları sana yönlendiriyim o vakit :P

Mia Wallace dedi ki...

"Guzel dedigin erkeginin sozunden cikmaz" cumlesine kadar iyiydi de iste. Ben bilmem beyim bilir filan. Bu mu guzellik olcutu bis!

Ha onun harici guzelim ben yeaaa :D

Risa dedi ki...

"Guzel dedigin erkeginin sozunden cikmaz" Kamyon arkası lafı gibi şu erkeklerin aşşagılık ve kıskançlık kompleksleri yok mu .

Sadecebenemel dedi ki...

Sen simdi sakin ol birak o klavyeyi azicik tur at gel ben sana bulucam kiz sen yeterki sakin kal bis :D allahim nedir bu guzellik yanilgisi ?? Ben soylediklerine katilamiyorum ne yaziikki bence guzel kadin cilveli kadindi net¡¡

Adsız dedi ki...

Bir kaç sorum var yazın hakkında 1.Güzellik dedigin etden kemikden ibaret midir.Ki bence degildir ama hep etden bahsetmişsin :/
2.Niye Erkegin sözünden çıkmıyor Erkegin sözünde ne var Erkege Vahi geliyor mu? veyada Töbe haşa böyle Tanrısal yetenkleri falan mı var ki sözünden dışarı çıkılmıyor ha vahiy falan gelmiyorsa Bu bilgelik bu herşeyi ben bilirim tavrı ne karşısındaki Gerizekalı mı da onun sözünden çıkmıyor veya Kukla.
3.Ben niye bilmem 1.gerizekalı 2.Psikolojik sorunlarım var da mı ben hiç birşey bilmiyorum bir boka yaramıyorum sadece yemek yap bakımlı ol bu ne kadar sıg bir anlayış Beyime gökten zembille bilgi yagmadıgına göre tabiki oda bilemez bende oturup iki İNsan oldugumuza göre konuşarak karar alamaz mıyız? İlla birine beyinsiz muamelesi yapmak zorunda mıyız? Teşekkür her zaman ki gibi tek bakış açısı ve sıg bir anlayış.Bence isteyen herkes babet giysin esmer kızlarda çok güzel olabilir.Güzellik derken eli yüzü düzgün güzel giyinmiş bir barbie bebek kadar çirkini yoktur Ruhunu önemsemessen.

Bir İnce Ses dedi ki...

@minikkus : Evet kesinlikle yönlendirmelisin :D

@Mia : Her güzelim diyen güzel olsaydı ufuuu :p

@Risa : Erkekler böyle işte naparsın..

@Emel : Yaa ben kimseyi aramıyorum ki nerden çıktı bu :D

@Adsız : Ya yazıyı tam okumadın yada okuduğun halde anlamadığını düşündüm bu yorumu okuyunca.. Belki de ilk defa benim yazımı okudun ondan bu kadar yadırgadın :)

Milena dedi ki...

güzel kız esmer olmaz dedi adam resmen ya o zaman güzellik yarışmalarındaki venezuellalı kızları atsınlar hayır hep birincilerde:)
olsun kardeşim esmer sevmiyo adamın tarzı bu ya bak benim kuzen büyüdü 17 yaşına geldi dur bi ünvyi kazansın bitirsin evlendircem sizi:)

yerdenuzak dedi ki...

BİS, yaktım seni, 1.81 boyum, 40 numara ayaklarım var:))))))

Leah dedi ki...

Beni anlatmak için bu kadar uzun bir yazı yazmana gerek yoktu bis, direkt beni söylesen yeterdi. :P

Mystery dedi ki...

Ay o koca ayağa babet olayı beni de sinir etmiştir her zaman. Bi şehrazat vardı binbirgece dizisinde, deve ayaklarına babet giyerdi. O gün soğumadım ya babetten daha da soğumam :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Milena : Ablacim iste o dünya güzelleri aslında guzel degil bunlar hep mahalle baskısı :D

@yerdenuzak : Ben bı sey yapmıyorum standartlar böyle :D

@Leah: Kanka seni tescillemistik, şimdi arkadasinın tarafinı tutuyo diye sey yapmadım :D

@Mystery: amacımız halka hizmet etmek, dogruyu göstermek.. Herkes sen ben degil ki bilsin doğrusunu :D

francesca mckennitt dedi ki...

Erkeğinin sözünden asla çıkmaz diyene kadar iyiydi de... XX kromozomuyla da beyin hücreleri aktarılıyor yani, hatırlatmak istedim.

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca: yahu niye herkes oraya takıldı anlamadım.. Guzel kız benim yanımda olur dedim kimse itiraz etmedi.. Sartlanmissiniz :D

francesca mckennitt dedi ki...

Yoo şartlanmayla ne alakası var, güzel kız benim yanımda olur'da takılacak bir şey yok bence ama erkeğinin sözünden çıkmaz'da çook şey var. Eğer ciddiysen sana yakıştıramadım açık söyleyeyim.

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Yahu bir paragrafda espri yapayım dedim burnumdan getirdiniz :) Daha da kızlar hakkında bı sey yazmicam

francesca mckennitt dedi ki...

E hiç espri gibi durmuyor orada ama. Yok yok yaz ki fikir alışverişi yapabilelim di mi.

Sylvie ribeL_ dedi ki...

mimlendin can :)

-Awi- dedi ki...

haha çok komik yazmışsın neden bu yazılardan sonra üzücü yorumlar aldın anlamadım, herkesin gocunduğu bir yanına değinmişsin herhalde ki rahatsız olmuşlar :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Awi : Yani :) Öyle bi hal almış ki artık evlenecek kız seçmeleri yapıyomuşum gibi oldu :)

Adsız dedi ki...

hahahaha sebebi bilinmeyen o kırmızı noktalara kooptuuummm :D

Bence araştırmalısın öğrenirsin o noktaların sebebinii :D

Bir İnce Ses dedi ki...

İstenmeyen tüylerin vicuttan uzaklaştırılması sırasında gerçekleşen bi olay diye düşünüyorum :)