Bu da Bi Tespit Vol 6 !

     
      Yaklaşık bir ay sonra tekrardan aranıza dönmekten onur ve gurur duyuyorum.. Ve her zaman olduğu gibi biliyorum ki yine beni özlemediniz.. Hayır özlenmeyecek çocuk da değilim hani.. Neyse..

     Bu zamana kadar yaptığı tespitlerle halkın güvenini kazanmış, en güvenilir blogger ödülünde yıllardır koltuğu kimseye kaptırmayan Bis Group yepyeni bir tespit, yepyeni bir yazı dizisiyle karşınızda..

Bildiğin ayranı bilmediğin yoğurda değişme !

     Bu söz yıllar yıllar önce söylenmiş ve dilimizde yer etmiş.. Zamanında insanların başına türlü türlü olaylar gelmiş ve bu söz ortaya çıkmış.. Bi tecrübe var bi tespit var.. Belki de bu sözü söyleyen benim büyük büyük büyük dedemin dedesi.. Bu denli güzel bi tespiti herkes yapamaz sonuçta.. Tespit geni DNA kodlarında saklı olarak günümüze kadar gelmiş ve ben de tekrardan aktif konuma geçmiş.. Bakın ne kadar mükemmel bi erkek olduğum tıbbi olarak da kanıtlandı.. 

     Bloga yazmadığım dönemlerde başıma türlü türlü olaylar gelse de hala yıkılmadım ayaktayım ! Bunlardan en önemlisi saçlarımı kestirmem oldu.. Çok sevgili kuaförüm, saçlarımın imaj meykırı, muhabbetine doyum olmayan, bir saç kesiminin en az 1,5 saat sürdüğü, adam gibi adam diye tabir ettiğimiz Ali Abi'min istenmeyen sebeplerden dolayı dükkanı kapatmasından dolayı yaklaşık olarak 2 ay saçımı kestiremedim. Bugün açar, yarın açar diye beklerken saçlarım kendinden geçti.. Bir ahenkle dans ediş, bir aman sabahlar olmasın modu oluştu.. Zaten hava sıcak, bir de saçlarımın uzun oluşu sıkıntı üstüne sıkıntı yarattı.. Vee ben de çok büyük bir hata yaparak saçlarımı başka bi yerde kestirmek zorunda kaldım.. Acı kaybımız !

     İyi dediler, güzel dediler, kestir dediler.. Girdik bi yere.. Mekan olarak güzel, hizmet iyi ona bi şey demiyorum.. Ama bu yeni müşteri kapma durumu var ya işte onu hiç sevmiyorum.. Ayıp olmasın diye de bi şey demiyorum sonuçta bi kere gelecem yani.. Ben bi şeyi bi kere anlatırım.. İkinci defa sorulmasından hoşlanmıyorum.. Haa anlamamış olduğunu hissedersem anlatırım problem değil ama ortada bi laf kalabalığı olursa sinir oluyorum.. Agresif de bi insanım hani.. Gerektiğinde gözlerimden alev çıkarabilirim.. Çok basit bi şekilde nası kesmesi gerektiğini anlattım.. Bakınız size de anlatıyorum:

       İki parmak kısalt, üst kısımları biraz uzun bırak, enseyi çok kısaltma dağınık bırak, alnıma düşen saçların boyu eşit olmasın, sakalımı bir numarayla al.. 

      Bakın ne kadar açık ve net bi şekilde anlattım değil mi ? Sen gel bunu anlama.. Saçımın her yerini eşit kes.. Bir de övüne övüne söyle.. Usturayı tarağın üzerinden geçirince anladım zaten bi terslik olduğunu ama yapacak bi şey yok.. Saç kestirmek de lanet bi şey biliyosunuz.. Bi kere başladı mı durduramıyosunuz... Zevk almaya bakmak zorudayım.. Bitmek bilmeyen bi konuşma, espri yaptığını sanmalar.. Adam iyice batırmasın diye bi de her yaptığı espriye gülmek zorunda kalıyorum.. Ara makasıyla saçımı kesip beni korkutmaya çalışmalar.. Sanki çocuk var karşısında.. Onu yemediğimi anladı bu kez elinde ustura saçımı tutmuş sıfıra vereyim diyo.. Ben de bi insanım sonuçta benim de bi sabrım var.. Onu yapmak göt ister dedim de sustu kurtuldum.. En güzel hamlesini de sona saklamış, sakalını sıfır alayım yakışır diyo.. Ya ben sana bir diyosam bir.. Adam hala ağzı gözü yerinde diye şükretmiyo bi de güzel olmuş değil mi diyo.. O kadar da emin yani.. 

     İşin ilginç tarafı ne biliyo musunuz ? Saçımı benden başka herkes beğendi.. Bekliyorum ki biri kötü olmuş desin.. Hoş durmuyo desin... Yok.. Herkes beğeniyo.. Ama saçı kullanan bilir.. Ben beğenmediysem bi sebebi var.. Saçın kesimi günlük kullanıma uygun değil.. Ben saçımı her sabah kalkıp yapamam ki.. Tara düzelt şekil ver.. Benim dediğim gibi kesse saç kendiliğinden şekil almış oluyor zaten.. Bir iki el hareketiyle saç kendini buluyor.. Ben bi hata ettim başka yerde kestirdim.. Keşke 2 ay daha bekleseydim de kestirmeseydim.. 

     Başıma gelen bu talihsiz olay yetmezmiş gibi aynı gün standartlarımın dışında bir gömlek aldım.. Ben kii yıllardır gömlek aldığı markayı değiştirmemiş, hep aynı kesim gömlek almış, gömlek piyasasını ayakta tutan nadide insan, kalkıp yakası paçası olmayan salaş mı salaş bir gömlek aldım.. Askıya asarken bile bi garip durdu.. Diğer gömleklerim ona üvey evlat muamelesi yaptı resmen.. Benim de giyesim gelmiyo.. Nasıl cenabet bi günse o gün ne yaptıysam bi türlü memnun olamadım.. PES'de bile yenildim düşünün artık.. Saçın telafisi kolay olmuyor uzamasını beklemek zorundayım ama gömleği terziyle çözdüm.. Artık o da bir dar kesim gömlek.. Terzi forever !

     Sonuç olarak sevgilinizi aldatmayın.. Sevin, sevilin.. 

Not: Bir yazıyı daha kadın erkek ilişkilerine bağlamanın haklı gururunu yaşıyorum..

Önemli Not : Bir sonraki yazıda moda bloglarına sataşabilirim, hazır olun :)

17 yorum:

özz* dedi ki...

Affına sığınarak soruyorum: Bu yazıdaki tespit tam olarak nedir? :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@özz* : Kırmızı kırmızı puntolarla ne yazmışım ben orda ? Tespiti bir atasözüyle bağladım. Bildiğiniz şeyden şaşmayın diyorum daha ne diyeyim :)

Wear A Smile! dedi ki...

fotoğraftaki 1 numara sakalınla sen misin?? hell yeah! :D
yine kıkırdayarak okudum yazıyı:))) bir yorumu daha harcanıyorsun diye bağlamanın haklı gururunu yaşıyorum :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Wear A Smile : Sence ben o kadar yakışıklı mıyım :) Ama harcandığım konusunda haklısın :p :)

gülümse dedi ki...

valla görünen kısımlar fena durmuyor hacı:)kendine haksızlık etme.Bi de biz kadınların halini düşün kuaförlerde,ucundan kırıkları al dioruz adam 10 cm kesiyor sonra bekle ki uzasın tekrar:))

Melodram dedi ki...

Fotoğrafta ki bebenin çene yapısı aynı sen! Doğru söyle o sensin dimi :D

Değilsen de olsaymışsın, dudaklara bak yahu :D

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Haklısınız. İstikrar lazım bazı konularda. Hele konu saçsa. Gerçi hiç gitmedim ama durumu tahmin etmek zor değil. :)
Resme bende takıldım.

Milena dedi ki...

ah canııım kardeşim büyük geçmiş olsun.büyük talihsizlik ama olsun kökü sende uzar meraklanma:)

esved dedi ki...

Bencede o fotograftaki bizim bis group'un ciosu ya :D ahhaaa:) bis yaa benim işe hiç el atmıyorsun napcam beeeen? :(

Leah dedi ki...

Olm bu adam kim la resimdeki??? :D

Hacı gömleğin düzeldi mi gari ohh :D

Mystery dedi ki...

Ay ben seni okuyup okuyup gülmeyi çok özlemişim la ne adamsın :D

missipisi dedi ki...

saçlarımı bir kez kestirince kestirmelere doyamıyorum. insan bir kadın olarak bir ay içinde 3 kez saç mı kestirirmiş ? kestirirmiş evet.

özz* dedi ki...

Bis ya o ben değilim dediğine bakmayın siz :D Bis itiraf et artık :p

Bir İnce Ses dedi ki...

@gülümse : Siz de çok faketmiyo ya saç zaten uzun :) 5-10 cm'in hesabını mı yapalım allasen :p

@Melodram : Benim dudaklarımda iyidir yani.. Kızlar hep öpmek istiyo ama evlenmeden olmaz :p

@Uyuşuk Hayalperest : Takılmayın yahu alt tarafı bi fotoğraf :)

@Milena : Tek tesellim o zaten :)

@esved : Sana noldu bu ara çok uzağım olayları bilmiyorum ?

@Leah : Gömlek tamam kank, yepisyeni oldu :)

@Mystery : Hakkat ya ne adamım :) Ben de seni özledim, yazmaya başla artık :)

@özz* : Etmiyorum :)

Adsız dedi ki...

sex sells :P

BAMBİ dedi ki...

Fotoğrafta ki merceği öpmüş hiç hoş değil.

Bir İnce Ses dedi ki...

@missipisi : kestirmek geniş bi ifade olur o zaman :) Milim milim mi kestiriyosun :)

@BAMBİ : Öpene değil de öptürene sorabiliriz :)