Benim O !

Komik insanlar...

- Sizi hep güldürürler,komiktirler,

- Her zaman yanınızda olur, size destek olurlar,

- En iyi arkadaşınız, kankanız olurlar,

- Hep gülerler,dertleri yokmuş gibi davranırlar,

- Ve dertleri olduğunu birisi fark etmeden ve sormadan dertlerini anlatmayacak kadar naif ve utangaçtırlar aslında,

- Bu yüzden dertleri yok sanırsınız ve sormazsınız bile,

- Yalnız kalırlar,

- Çünkü çoğu insan onlarla moral bulmak, gününü değerlendirmek, gülmek veya eğlenmek için konuşur,

- Ertesi gün kimsenin aklına bile gelmezler,

- Bunun farkına varırlar, hayattan soğurlar, acı çekerler ve mutluymuş numarası yapmaya devam ederler.

- Nerden mi biliyorum? 

Ben de o komik insanlardan biriyim.

Vee evet karşıdaki palyaço benim !

Öylesine yazdım.. Tamamen alıntıdır..




12 yorum:

Ekimoza dedi ki...

ben de o insanlardanım ama kim gitmiş kim kalmış umrumda bile olmuyor,önemli olan benim gülüp eğlenmem,hayattan zevk almam:)

Melodram dedi ki...

Bunu bende blogumda paylaşmıştım.:)
Gerçekten beni çok etkilemişti bu yazı.:)

Milena dedi ki...

sahiden öylesine dimi?böyle hissetmiyorsun yani.Yok hissetmemelisin zaten.mat sınavı dündü Bis en güvendiğim matris determinant sorularını salak gibi işlem hatalarından kçırdım ama diğe sorular fena değildi:)sağol kardeşim.

Beyaz Sayfa dedi ki...

Bak şimdi..Ayağa kalktım, ve elimi yukarı kaldırarak dedim ki..

nayırrrr benim o:):):)!!!!(ünlem gülmeden sonra tikkatinizi çekerim)

iyi haftasonları

huyumkurusun dedi ki...

Maalesef benim o.Kim inanır kimse:)Gülmeye devam öyleyse.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ekimoza : Ben artık zevk alamıyorum hayattan :(

@Melodram : Ne zaman yayınladın ? Ben niye görmedim ???

Milena : Hadi ya.. Gecer not aliyo musun peki ? :)

@Beyaz sayfa : Ayağa kalkman kesinlikle önemliydi :D

@huyumkurusun : Hiç kimse inanmasa Kadir İnanır :p

Sylvie ribeL_ dedi ki...

yazının ortalarında aynı palyaçolar gibi dedim ve sende öyle bitirmişsin zaten.. Bende çok gülen neşeli bi insanım , ama o güldürdüğüm insanlar derdim varkende dinlesinler beni arkadaş modundayım :D accık bencil olmak da lazım tabii :D

Mystery dedi ki...

Ay var yaaa bana da öyle diyolar yaa. Hatta bi keresinde arkadaşımın sevgilisi bana fal bakıyodu da aaa sen hiç göründüğün gibi biri değilsin biliyo musun aklında bin tane şey dolaşıyo dedi, ben de bu fal bu kadar yeter bence dedim :D

Hayat işte.

Melodram dedi ki...

http://melodram-blog.blogspot.com/2012/05/komik-misin-simdi.html

Tüm yazılarımı göreceksin diye bir kural yok :)

Follow_me dedi ki...

çok seviyorum öyle insanları. Bende beklerim.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

doctorsherLock dedi ki...

genelde öyledir komik insanlar aslında dramanın merkezinde yaşayan insanlardır..

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sylvie : Ya ben de bi derdim olduğunda anlatamıyorum kimseye böyle içime kapanıyorum :D

@Mystery : Fal yarıda kesilmez günah :p

@Follow_me : Görüşürüüüüz öpt kib by :)

@doctorsherLock : Küçük Emrah bile benim kadar acı çekmemiştir.