Evlendim.. Artık 36 Bedenim !


     Geçen hafta yaşadığım teknik aksaklıklardan ötürü bi çok yazı birikti yazamadım demiştim.. Buna mim'ler de dahil tabiki.. Mim yazmayı severim bilirsiniz.. Hoşuma giden mim'leri de ne yapar eder yazarım.. Pastel uzun zaman önce beni mim'lemişti.. Kendisine teşekkürü bir borç bilir bu borcu ödemek için de mim'i yazarım.. Mim'in konusu ;

"Kadınlara sunulmuş tek gelecek evlilik midir ? "

     Her ne kadar ataerkil bi toplumda yaşıyor olsak da günümüzde kadınların yükselişini açık ve net olarak görmekteyiz.. Daha önceleri kız çocukları doğru düzgün okula bile gidemezken, sosyal sorumluluk projelerinin artmasıyla beraber okula hatta başka illere üniversiteye gider oldular.. Belki bazılarınıza bu çok basit bi şeymiş gibi gelebilir ama insanlara bunu kabullendirebilmek o kadar zor ki.. 

     Kadınlara sunulmuş tek gelecek evlilik midir ? Elbetteki değildir.. Önünüzde tek bi seçenek var ve siz bunu evlilik olarak görüyorsanız, buna gelecek demek ne kadar mantıklı ?  Kadın olsun erkek olsun bi şekilde hayatlarını sürdürebiliyolar.. Evliliği biraz dışarda tutacak olursak, insanlar kendi ayakları üzerinde duruyorlar.. Meslek sahibi biriyle, olmayan birini aynı kefeye koyamam ama insanlar bi şekilde yaşıyolar.. Kadınların ekonomik özgürlüklerinin ön planda olduğu dönemlerdeyiz artık.. Biraz daha ciddi düşünürsek erkekler bile artık çalışmayan kadınları eş olarak seçmek istemiyolar.. Özellikle büyük şehirlerde yaşamanın ne kadar zor olduğunu bilmeyen yok.. İnsanlar evliliklerini maddi sıkıntılar olmadan yürütmek, çocuklarına iyi bi gelecek hazırlamak için çabalıyorlar.. 

      Tek gelecek evlilik demek sanki kadınları aşşağılamak gibi oluyo.. Hani erkekler bi şeyi kısıtladığı zaman biz de bi bireyiz, bizim de düşüncelerimiz var diyosunuz ya.. Evet siz de bi bireysiniz, sizin de düşünceleriniz var ve biz de düşünceleriniz saygı gösteriyoruz. Ama saygı gösterdiğimiz her şeyi de kabulleneceğimiz anlamına gelmiyor. Kısacık etekler, dekolteli elbiseler, daracık pantolonlar giymeyin canım.. Kızdığımızı biliyosunuz :p

     Günümüzde boşanan çift sayısının günden güne arttığı kaçınılmaz bi gerçek.. Bunun sebebinin de kadınların daha fazla söz hakkına sahip olmasından ve ekonomik özgürlüklerinden kaynaklandığını düşünüyorum.. Geçmişte kadın, baba evine dönmektense mutsuz bir evliliği tercih edebiliyordu.. Fakat şu an hayatını sürdürebilecek imkanı bulan kadın, erkeğe tekmeyi basıyor.. 

      Bi de okulu bitirip, üniversiteyi kazanamayan veya üniversiteyi bitirmesine rağmen iş bulamayan kızlarımız var.. Bunlar evlenebilirler, ben izin verdim.. Genç genç evlenmeyin, 25 iyidir.. İşi olan askerliğini yapmış bi adamla evlenin yalnız.. Son zamanlarda çevremde gördüğüm evliliklerde kızların hepsinin aklından zoru olduğuna karar verdim. Hepsi işsiz güçsüz, askerliğini yapmamış adamlarla evlendiler.. Hadi bunlar çocuk peki ya bu aileler ? Yahu sen nasıl bi babasın yaa ? Nasıl kızı verdin be adam ? Kusura bakmayın ama aşk karın doyurmuyor.. Tabi sizinkine ne kadar aşk denirse...

     Daha önceki yazılarımdan birinde de görücü mevzusunu yazmıştım.. Biliyosunuz siz istediğiniz kadar güzelim deyin, maharetliyim deyin iş erkekte biter.. Önce anneniz, neneniz yaşındaki kadınlar gelir sizi bi güzel incelerler , pazardan mal alır gibi... Onlar olur verirse damat adayı sizi görmeye gelir.. Bi de düşünsenize damat çok yakışıklı ama sizi beğenmedi.. Al sana psikolojik bunalım.. Gerçi şöyle de bi gerçek var ki günümüzde görücü usulü evliliklerin ömrü çok uzun...

    Evliliği yürütmek gerçekten bi sanat.. Bi nakış gibi işliyosun günden güne.. Bazı şeylerden ödün veriyosun, fedakar olman gerekiyo.. Şaka bi yana evlilik zor iş yahu.. Bu kızlar niye bu kadar evlenme meraklısı hiç anlamam.. Düşünsenize bi kere aynı yatakta yatıyosun.. Ben 24 yıldır yalnız yatan bi insanım.. Yalnızlığın verdiği rahatlığı başka hiç bi şey veremez.. Burda tecrübe konuşuyor.. 

     Şimdi sıra geldi günün sorusuna.. Mystery'nin özel isteği olan bir tespit yazısıyla karşı karşıyayız.. İlklerin öncüsü Bis Group yepyeni bi projeyle karşınızda..

 " Neden kızlar görmüş geçirmiş erkek sever ? Hayatı çok yaşayamamış adamlardan soğuyoruz.. "

     Bu sorunun cevabını arıyoruz..  Siz de bir sonraki yazıya ortak olmak istiyorsanız bu konudaki düşüncelerinizi birinceses@gmail.com adresine mail atın..  Ortak görüşleri bir arada toplayıp, güzel ve ilginç yorumlarınızı adınız veya nickinizle birlikte yazmayı düşünüyorum.. 

Hadi hepimize kolay gelsin...

16 yorum:

Mystery dedi ki...

Ay iyi ki eklemişsin, unutmuştum sana mail atmayı, dur atayım şimdi :D

Bis la ben evlenmekten soğudum galiba :D evlenmek istemiyom şöyle 30u kesin göreyim istiyom. Evlilik muhabbeti açılınca bi yerde aman bee ne evliliği gençsiniz daha diye diye bi hal oldum la yaş oldu 25 :D

esved dedi ki...

içim karardı valla gidip finallerime çalışayım ben :)) biscim benm senden tespitlerini merak ettiğim bir konu var ilgilenirsen :)

Şu sıralar etrafıma bakıyorum da gerek kuzenler olsun gerekse sınıfta okul ortamındaki erkekler hep balık etli ya da bildiğin kilolu hatunları seciyor.. Hani zayıflık iyiydi ne oldu bu çocuklara anlamadım :) Manken gibi hatuna bak ama tombik kızla sevgili ol yeni trend bu mu?

BAMBİ dedi ki...

Harbi insanlar neden evlenmek ister nereden baksan tutulacak yanı yok hep zarar.

Bir de görücü usulü şeysinde niye damat yakışıklı çıkıyorda hanım kızımız depresyona giriyor.

Leah dedi ki...

ben evlenmek istiyom. mıncırmalık bebek de yapmak istiyom.

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Valla hocam uzun uzun yorum yazayım dilersen, malum bu konuda canı en sıkkın olanlardanım. Ama küfür serbest mi ona göre? He bacım amk demek serbest diyorsan taam yazıyorum maili ses et bana.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : 30 geç olur 27'yi geçme.. Yaşlanıyoruz farkında değiliz :D

@BAMBİ : Damadın yakışıklı olduğunu düşünürsek hanım kızımız elbetteki evlenmek istiyor.. Fekat beyimiz kızı beğenmeze kız üzülüyor ve akabinde depresyona giriyor..

@Leah : O zaman İngiltere'lere gitme de otur evlen :p

@Üsturupsuz Yazar : Yaa böyle candan ciğerden yazacak insanlara ihtiyaç var :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : Tombul kız nadirdir ya.. Çok zayıf kız makbul değil bence, hafif balık etli iyidir.. Şöyle etli butlu olsun biraz.. Çırpı gibi kızı napalım :D

minikkus dedi ki...

o zaman ben de 26sında evlenmiş ve 2 yıllık bir bağyan olarak belirtmek isterimki, kadınlar asla hayatında görmüş geçirmiş erkek olsun istemezler:) bilakis ilk göz agrısı ben olayım, aman diyim başka kimselere dokunmamıs olsun ister. bikbikbik hergün dipdibe olalım ister kuşlar gibi:) ama erkeklerin de kadınlar gibi vıcık vıcık samimiyetten hoşlanmadıgını hesaba katmazlar. öyleki kadının en mutlu oldugu dakikalar yanında sevdiceginin oldugu zamanlarken, erkeğe o an kal bile gelmiş olabilir.
bence kadınlar erkeklerden kendileri gibi olmalarını beklemeyi kesmeli, hem de bi an önce:) ve evet ben de bi kadınım ama bunu hala başarabilmiş diilim:P kocam beni boşar mı haydar bey heheeh:P

acıdan_geçtim_güzelleştim dedi ki...

az bilen, fikir yürütemeyen, ezik bi erkek, sahiplenilmeyi genel anlamda beğenen kadın için eksiktir.

Milena dedi ki...

ımm şeyy hııı ne desem bilemedim valla ben evliyim sen evlilik hakkında daha çok şey biliyosun benden:)ben öyle denk geldi evlendim valla acayip aşıktım naptım bilemedim ki 28 yaşındaydım bide:)ama iyi kide yapmışım hayatımdaki en doğru karar..
güzel bişey yani bence..:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@minikkus : Ya nerde bu kadınlar peki ? Ben niye göremiyorum.. İlk göz ağrım denecek erkek burda :p

Son cümle başarılı.. Teoride iyi bi noktadasın.. Aynı başarıyı uygulamada da gösterirsen kocan seni boşamaz :p

@acıdan_geçtim_güzelleştim : mümkün

@Milena : Tabi canım.. Bi arkadaşa bakacaktım dedin evlendin zaten :D

esved dedi ki...

ya cırpı gibi bence de güzel degil. ya valla bak hatunlar yeni doğum yapmıış da srkmış gibi göbekleriylen bizim oğlanları bir bir kapıyorlar.. el at şu işe gözünü seveyim. bu dedigim kızlar 70 ve üzeri kilodakiler bunlarda balık etli olmaz bildiğin kilolu.. Hadi bakalım sıkıysa su konudaki tespitlerini de yaz seni blog dünyasının en yılan blogcusu ilan etcem :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : Eee güzel kızlar bana kalmış daha ne isterim neyini araştırayım bunun :p

Bu kilolu kızların ne artıları var sen ondan haber ver bakayım. Ya da erkekleri çekecek neleri var ? :D

esved dedi ki...

ben ciddiyim bak! gercekten sebeblerini merak ediyorum ben erkek olsam orta kilo boy bacakları güzel poselen yüzlü bir kızla olurdum :) ama bu kızlarda bu cocukları ceken ne şimdi anlamadım? Yağlar cekim alanını güçlendiriyor mu? Bu kızlar bide bildiğin fazlaca esmer :)) fazla esmer+ kilolu=yeni tren midir sevgili bis group ve tespitler bakanı :) kızlarla bunu konustuk işin içinden çıkamadık yazını fikirlerini bekliyoruz :)

Beyaz Sayfa dedi ki...

:):):)Fazla tuz tansiyon yapar:):) Doğru kişiyle evlilik bir fiil güzeldir :)İş ki onu bulabilmekte :)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Görmüş geçirmiş adam sevdası olduğunu hiç düşünmemiştim, valla ben hiç bişeyden anlamam da evlenceğin insanın yanında her konuda rahat olabiliyosan,bide birbirine saygılıysanız, gidin evlenin, gerisi öyle böyle düzeliyor..