Bu da Bi Tespit Vol 5 !

     
      İlklerin öncüsü Bis Group'un hazırlayıp sunduğu " Bu da Bi Tespit ! " yazı dizisinin beşinci bölümüne hepiniz hoşgeldiniz !

     Bir önceki yazımda ( Bkz. Yazı ) bu tespiti hepimizin ortak görüşleriyle yazmak istediğimi belirtmiştim. Siz de sağolun beni yalnız bırakmadınız.. Hafta boyu gelen mailleri okumaktan harap ve bitap düştüm.. Mail okumaktan gözlerim kör olma derecesine geldi.. Düşünün yani o kadar çok mail geldi ki ben de ne yapacağımı şaşırdım.. Tespit konumuz ;

 " Neden kızlar görmüş geçirmiş erkek sever ? Hayatı çok yaşayamamış adamlardan soğuyoruz.. "

    Yazıyı sadece gelen mailler üzerinden kurgulamak istemediğim için araştırmacı gazetecilik yönümü ortaya çıkararak yepyeni veriler elde ettim.. Böyle bi konuyu daha önceden hiç araştırmadım daha doğrusu merak uyandıracak bi şey olmadı.. Hiç beklemediğim cevaplar vardı.. Fenalardayım !

     Öncelikle yeni bi site buldum.. www.kizlarsoruyor.com Belki daha önceden üye olanlarınız, yorum yapanlarınız soru soranlarınız vardır.. Pek fazla inceleme fırsatım olmadı.. İncelemeyi geçtim, üye olacak fırsatım bile olmadı.. Bir de www.kadinlarkulubu.com diye bi sitemiz var.. Bu iki sitedeki yorumlar bu yazının temel taşlarını oluşturuyor. 

      Kadınlarımız diyor ki, yaşı kemale ermiş bi erkeğin şimdiye kadar sevgilisi olmamışsa biz bundan şüphe duyarız.. Kemale erilecek ortalama yaş, aritmetik ve geometrik ortalama oranlarına göre 24 ! Bilmeyenler için ben de 24 yaşındayım.. Tehlikenin farkında mıyız ?
 
     Sizden gelen mailler ve okuduğum yazılarda bir erkeğin sevgilisinin olması, bir kıza göre daha kolay.. Bunda etken olarak çevre ve aile baskısı ön plana çıkıyor.. Tamam bu konuda size hak veriyorum, bakın her zaman yapmam bunu.. Biz erkekler kendimizi bildiğimiz için kardeşlerimizin, kızlarımızın sevgilisi olmasını pek de istemeyiz.. Şey aslında ders çalışsınlar, derslerinden geri kalmasınlar.. Haydi kızlar okula !

   Kadınların şüphe duyduğu noktalar çok sakıncalı yalnız.. Bu kadınlara akıl sır erdiremiyorum.. Çok fesatsınız.. Bir erkeğin 24-25 yaşına kadar sevgilisi olmamış, ilk sevgilisi siz olacaksınız buna sevinmiyosunuz da kalkıp komplo teorileri üretiyosunuz.. Bi sorunu var kesin ! İletişim problemi olduğunu açık ve net söyleyebilirim ! Asosyaldir O, uzak durmanda fayda var ! Kesinlikle dezavantaj ! Gay olabilir ! Yakışıklıysa kesin gaydir, arkana bakmadan kaç !

    Bi düşünsenize bu soruyu soran kızın aldığı cevaplar sonrasında o erkekle sevgili olmadığını.. Eğer bu cevaplar o kızı etkilediyse inşallah evde kalır.. Biri bana lütfen mantıklı bi açıklama yapsın.. Ben böyle saçma cevaplar görmedim.. Belki bu erkeğin çevresinde kız yok, belki şimdiye kadar aradığı kızı bulamadı, belki aramadı şimdiye kadar, belki yakışıklı değil kızlar beğenmedi... Ulan belki de bu erkek benim !

    Ortak bi görüş var ki bu da erkeğin sevgilisiyle beraberken hal ve hareketleri.. Özellikle dışarıya çıktığınızda veya özel bir gününüzde erkeğin nasıl davrandığı, gideceğiniz mekanları nasıl seçtiği, onun yanındayken sizi güvende hissettirip hissettirmediği.. Yani sevgiliniz, erkekliğini yapıyor mu yapmıyor mu ? Size bi şey katıyor mu katmıyor mu ?

    Bir de İtü sözlük'ten sevgilisi olmamış bir erkek için yazılan yorum var.. Bu da hoşuma gitti.. Bi parça ben var sanki :)

"Mükemmeliyetçi erkektir. Aşk'a inanır. Yıllardır onu bulmak için çabalamıştır ama aşkına layık olacak bir bayan bulamamıştır. Muhtemelen bütün kadınlara aşıktır O. Her kadından bir parça güzellik serpiştirerek kafasında ütopik bir sevgili oluşturmuştur. "

    Bu yazılanları okuduktan sonra kendimi ele aldım ki almaz olaydım.. Kritik yaşın doruklarındayım.. Bu zamana kadar bir kızın elinden tutmuş değilim.. Allah'a şükür oturmasını kalkmasını, nereye ne zaman gidilip nerde ne söyleneceğini biliyorum.. Ama yine de bu benim hakkımdaki şüphelerin yok olmasını sağlamıyor.. Belki de bu kadar mükemmel bir erkek olduğum için kızlar bana yaklaşamıyo.. Sonuçta davul bile dengi dengine canım.. Haa bi de gay değilim.. Yakışıklı da değilim !!birikiüç!!

     Sizlerden gelen maillerden kısa kısa bi şeyler paylaşayım... Gelen mailler kesinlikle çok zevkliydi ve hepsi kendi bloglarına yazar gibi uzun uzun yazmıştı.. Hepinizin ellerine sağlık, çok teşekkür ediyorum. Bütün yazıları yayınlamak isterdim ama yazı çok uzun oldu :)

İlk mail sorumuzun sahibesi Mystery'den geldi..

" ... Çok bilmiş erkek de değil kızların istediği yanlış olmasın. Zaten çok bilmiş erkekle insan kanser olur yani benim öyle bi sevgilim vardı, sıkıntıdan kusturdu beni.. Bence kızların ve hatta benim tek istediğimiz, sanki çocuğumuzmuş gibi yapması gerekenleri söylememize gerek olmayacak bir erkek o kadar. En azından bi hesap istemek için garson yüzüne bakana kadar beklemesin yani. Ya da bi şey olduğunda "dur sen ben hallederim" diyen biz olmayalım. Yanımızda o varken gözümüz kapalı olabilsin, bu kadar. "

Üsturupsuz'un yazdığı dobra dobra maili blogunda okumak istersiniz.. Yine böyle çatır çatır yazmış hani :)

"... Kadınlar yapı olarak sahiplenilmekten hoşlanır. Bunun tabi ki maddi açıdan bir rahatlığa erme durumu da vardır. Affedersiniz ama 1 saat s**eceğiniz karıya da para verirsiniz, neticede her hatun evleneceği adamla sefalete yelken açmak istemez, ev ister, araba ister, efenim bilemedin süsüne püsüne yetecek parası olsun ister. Neticede herkes bir Pure Beauty kullanmasa da Golden Rose alacak durumda olmak ister. Ama asıl durum arkasında "heheeeyt" diyecek bir erkeğin olmasıdır. Bunun sebebi, ataerkil topluma dayanır mı? Tabi mutlak surette etkisi vardır amma hacım asıl mesele Freud babanın da dediği gibi malum babaya olan hayranlık falan. Gerçi baba faktöründe yoksun kalanlar babanın yerine koyacak herif ister. "

Yorumuyla destek olan minikkuş'umuz var.. 2 yıllık gelinimiz, karşıt düşüncesiyle dikkat çekiyor..

" O zaman ben de 26sında evlenmiş ve 2 yıllık bir bağyan olarak belirtmek isterimki, kadınlar asla hayatında görmüş geçirmiş erkek olsun istemezler:) bilakis ilk göz agrısı ben olayım, aman diyim başka kimselere dokunmamıs olsun ister. bikbikbik hergün dipdibe olalım ister kuşlar gibi:) ama erkeklerin de kadınlar gibi vıcık vıcık samimiyetten hoşlanmadıgını hesaba katmazlar. öyleki kadının en mutlu oldugu dakikalar yanında sevdiceginin oldugu zamanlarken, erkeğe o an kal bile gelmiş olabilir.  Bence kadınlar erkeklerden kendileri gibi olmalarını beklemeyi kesmeli, hem de bi an önce:) ve evet ben de bi kadınım ama bunu hala başarabilmiş diilim:P kocam beni boşar mı haydar bey heheeh:P "

    Kadınlar, erkeklerden kendileri gibi olmalarını beklemeyi kestikleri gün kıyametin kopmasına sayılı dakikalar kaldı demektir.. Hani öbür tarafta laf olursa biz beklemeyi kestik siz değişmediniz diyesiniz :p 

Canımız ciğerimiz Twitter'ımızın gülü, gönüllerin bülbülü, Blogger'a transferi an meselesi olan Ececan'ımız da yorumlarıyla ortamı şenlendirdi.. 

" ...Görmüş geçirmiş erkek biraz daha olgundur ,kız arkadaşına nasıl davranacağını bilir.Yani bir kız buldum kaçırmayım diye her dediğine  EVET demez,ya da tam tersi öküzlük yapmaz.Sonuçta kızların ilk başta hoşuna gitse de her dedigine evet diyen ,her istediğini yapan adamı mutlaka ama mutlaka bırakır.Çünkü eve kedi almıyoruz değil mi :) Erkek arkadaş diyoruz kediden farklı olmalı yani...

...son olarak görmüş yasamış adamın amacı bellidir.kime hangi amaçla yanaşacağını bilir,kızları tanır.Boşuna ciddi düşünecek kızla hem vakit kaybetmez hem de kızı kandırmaz .hangi iş için hangi kıza gidilir bilir. ''düzgün,evlenilecek'' kız diye tabir edilen kızı gözüne kestirir enn son durak onu secer:) (tabi bu tespit duzgun adamlar icin ) "

Vee son olarak yazının geneline nokta koyan sözün sahibesi Fido !

     Fido'nun yazısı o kadar güzeldi ki hiç parçalamak istemedim. Olmadı yani, bi yerini alsam eksik kalıyor, hepsini yazsam çok uzun oluyor.. Fido'nun mailini de blogunda görmek isteriz :) Yazısının giriş kısımlarında bir kızın gelişim sürecinde ailesi tarafından el üstünde tutulduğundan ve ilerde yaşayacağı ilişkilerde de el üstünde tutulmak isteyeceğini belirten Fido, yazısına şu sözlerle devam ediyor :

"... Ve özel bir günde bakalım napacak,ona bi bakalım.Diyelim ki 14 Şubat geliyor ve sizin ilk 'Sevgililer Gününüz'.Şimdi burda en önemli şey hangi restauranttan yer ayırttığı.Elindekinin en iyisiyle ne yaptığı.Götürdüğü mekan ilk intibaı için çok önemli.6 aydan sonra seni paçacıya da götürse bişey olmaz ama ilk mekan önemlidir.Sonra içkiyi nasıl içiyor,ağzıyla mı yoksa kıçıyla mı.Garsonlara nasıl davranıyor.Nasıl yemek siparişi veriyor.Hesap öderken nasıl ödüyor,senin gözüne soka soka mı yoksa gayet profesyonel,siz konusurken iki arada bir derede ödüyor gibi mi.Bahşis bırakıyor mu,yoksa tam bir keko mu. Hediye olarak nasıl bişey tercih etmiş,ilk hediye önemlidir,1 sonraki sevgililer gününde pazardan  t-shirt de alsa olur (yalan!) :) 

     Görmüş geçirmiş bir erkek değilseniz sorun çok büyük.. Dünya yıldızlarını da kadronuzda barındırsanız ikinci ligden başlamak ve süper lige çıkmak zorundasınız..       ( Bu kısım erkekleri ilgilendirdiği için anladığımız dilden yazdım :p )

        Bir erkek gözüyle tespitimizinden de anlıyoruz ki yaranılmaz arkadaş.. (Bkz. Link) Bir kız gözüyle de sevgili Fido'nun dediği gibi;

Ham Meyvenin Tadı Olmaz !


18 yorum:

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Güzel bi yazı olmuş :) ben geç kalmışım bu postta yerimi alabilirdim halbuki, ama ben bu tarz bişey olcağını bilememişim , neysem .. evet sahiplenilmek ve koruyucu bir güç ister herzaman kızlar ama görmüş geçirmişlik olayı bana çok da gerekli gelmiyo yani, görmüş geçirmiş değilse de birlikte görmüş geçirmiş insanlar oluverriz anacım.. Neyse ben susıyım bu yorum anlamca başka yerlere kayıyo :)

Leah dedi ki...

Düşünsene benim görmüş geçirmiş biriyle olmadığımı. Öldürürüm ya ben onu. Şırkarım dayaktan falan. Ezerim herhal, nihayetinde ben de otoriter bir insancığım. Yok, bana gelmez öyleleri. Maço olcek, kodu mu oturtcek, görmüş olcek geçirmiş olcek. Yumuş kollarını ısırdığım yumuşum yea. <3

Miyuki dedi ki...

oha! adam haklı beyler...

ececan dedi ki...

Sensin canımız cigerimiz:)
Sen mukemmelsin senden korkuyor kızlar, hadlerini biliyolar yanasmıyolar.Hem yanasmasınlar zaten ben sana getircem benim Adriana'yı bosver:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sylvie Ribel_ : Lütfen kaymayan yorumlar yazınız :p

@Leah : Sen kesin döversin öyle biri olsa ondan hiç şüphem yok :)

@Miyuki : Burda haklı olan tarafın ben olduğumu umuyorum :)

@ecean : Ece beni eversene :P

Milena dedi ki...

yok ya illa her erkek 15inde başlar kız muhabbetine diye bişey yok ben şahsen hayatının aşkını bekleyenlere çok acayip saygı duyuyorum.kız erkek farketmez bence.O insanların bir bakış açıcı inançları var ne güzel.. öyle bir adam bulmak isterdim ama nerdeee ..binde bir açığı bile olsa eli ayağı birbirine bile girse çok şeker bulur eksiklerini tamamlardım.kadınlar hep herşeyi bilir ilkinde bile:)
benimkisi kaç baharın yoğurdunu yemiş denir ya öyle geldi napalım kısmet seviyorum ben böyle onu:)

Miyuki dedi ki...

evet evet sensin. çok pis olayı çözmüşün arkadaş! :/

Mia Wallace dedi ki...

Yaziya ba yil dim!

Ben de kacirmisim bunu yani gordum de mail atamadim tuh keske ben de mail atsaydim yaa ayrica ben de sunu soylemek istiyorum ki

Gormus gecirmis erkek isteriz her zaman ama diyelim gormus gecirmis degil sevgilisi daha once hic olmamis ama tam da istedigimiz gibi, e bence en superi! Cunku sevgilinin ilk sevgilisi olmak da ayri bi duygu bence :)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

:) Yazının tamamını yazsaydın kapatılırdı, site falan kalmaz.

uhaueuah.
Hacım ellerine sağlık ne diyeyim, denilen herşey çok doğru,cidden doğru.

Laliş dedi ki...

Araştırmaya dayalı güzel bir yazı olmuş fakat bu ilişkiler öle bir çıkmaz ki, asla olamam dediğin adama takılıp kalabiliyorsun. Çok karışık. O yüzden hiçbir yorum tam olarak gerçekleşmez bir ilişki de. Aşk farklı bir durum, gözü kör eder.

Bence en güzeli hem dost olabildiğin hem de sevgili olabilidğin ilişkidir. O zaman gelsin eğlence, gelsin mutluluk =).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Milena : Ablacıımm kıymetimiz bilinmiyor. Gör yeni yetme kızları :p

@Miyuki : Çözmez olaydım :(

@Mia : Siz de çok şey istiyosunuz canım.. Bu arada ben= çok şey :p

@Üsturupsuz Yazar : Herkes de doğru demesin ya burda 24 yaşında bi erkek var :(

@Laliş : Hem dost hem sevgili olmaz geçeceksin o işi.. Kanka ayağı neyse işte :p

Miyuki dedi ki...

@ Mia: çok afedersin ama yuh kızım! :D :D :D evlenmeden önce bi de uzaya çıkıp gelsin mi? :P

Adsız dedi ki...

bence görmüş geçirmiş sıfatı biraz nicel değil de nitel olmuş, neye göre kime göre .
Neyi görüp geçirmiş, insanların isteklerinin ve yaşamlarının görüp geçirdiklerine göre şekillendiğinin düşünürsek bu kavram kızların nasıl erkek istediğini anlatmaz.

Adsız dedi ki...

Örneğin evlenmek isteyen bir kız yaşını birazcık almış diyelim, belli bir yaşam tecrübesi olan, çok kadınlar ve çok yerler görmüş bir geçirmiş bir adamla ne kadar mutlu olabilir yada nereye kadar mutlu olabilir, ya da tam tersi böyle bir adam neden bir evlilik istesin ki

Adsız dedi ki...

yani görmüş geçirmiş olmak böyle birşey mi yoksa kadından kadına değişebilen bir kavram olan yakışıklılık gibi midir muamma ??
herkesin görmüş geçirmişi kendi sevdiğidir :))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Adsız : Sevgili adsız bu yazdıklarını diğer kızların da okumasını isterdim ama muhtemelen görülmeyecek.. Ama muhtemelen görmüş geçirmiş kadından kadına değişen bi şey :D

Mystery dedi ki...

Ay valla harika bir yazı olmuş Bis'cim teşekkür ederim :D Kızların benim gibi düşündüğünü bilmek harika! Minikkuş hariç hepsine tek tek hatta kelime kelime katılıyorum. İstediği kadar sevsin saysın, eğer hayatı senden daha az biliyosa o erkekle bi cacık olmaz valla.

Ben çok iyi biliyorum ki ne var canım zamanla öğrenir diye başlanan ilişkiler boka sarıyo. Hem erkeğin ilk sevgilisi olma muhabbeti de bence hiç hoş değil. Daha doğrusu ilk sevgilisi değil de, olay tam olarak şöyle, ilk sevgilisi olabilirsin ama bunu sen hissetmezsen kabul edilebilir.

Ay bu mevzu uzar gider ben sana diim, yazarım yazarım da enginlere sığmam taşarım yani :D İyisi mi burdan 'herkes hayatı kendinden daha çok bilen erkek ister' mesajımı verip ayrılayım :D

Bir de eline koluna ve de gözüne sağlık canıııııım! :*

Uyuşuk Hayalperest dedi ki...

Ne benden çok çok görmüş, ne de az görmüş olsun. Yada en iyisi bu farkı bana hiç belli bile etmesin. (: