Bu da Bi Tespit Vol 4 !


  Geçen yazımda belirtmiş olduğum tespitimi resmileştirmek amacıyla bir araştırma başlatmıştım biliyorsunuz.. (Bkz. Yazı) Blogger taraftar dünyasına bomba gibi düşen araştırmamız sonuçlandı.. Ben ve uzman ekibim gelen fotoğrafları tek tek inceleyip değerlendirdik demeyi çok isterdim ama bu konuda uzman kişi sadece ben olduğumdan hepsini ben inceledim. Neden ? Çünkü ben güzelden anlarım !

   Her takım taraftarından fotoğraflar gelmesi sevindirici oldu tabi... Gelen fotoğraflarda genelde çubuklu forma göze çarpsa da diğer formalar da yakışmıştı.. Takımlarının renklerinden oluşan bikinileri giyerek fotoğraf çektirenlere burdan tekrar tekrar teşekkür ediyorum.. Kombinler çok iyiydi.. Takımım için soyunurum deyip cıbıl cıbıl fotoğraflarını gönderen taraftarın önünde saygıyla eğiliyorum. Canlarım benim.. Hepiniz benim bebeklerimsiniz !

  Gelen fotoğrafları genel olarak değerlendirdim. Sadece dış görünüşünüzle değerlendirirsem yanlış karar alabileceğimi düşündüğüm için iç güzelliğinizi de göz önüne aldım..  Biliyorum hepiniz kimin birinci olduğunu ve en güzel taraftarın kim olduğunu merak ediyorsunuz ama malesef burdan açıklayamayacağım.. Fotoğrafını ve kim olduğunu açıklamayı çok isterdim ama biliyosunuz ki blog herkese açık.. +18 uyarısı gelsin istemiyorum.. Tahmin edersiniz ki dış güzellikten çok iç güzelliğin daha önemli olduğuna karar verdim.. Her zaman demişimdir zaten en güzel güzellik, iç güzelliktir !

   Bir yarışmayı da anlımın akıynan tamamladığıma göre sıra geldi bugünkü tespit konumuza.. Bir çok tespit ve eleştiri yazımdan sonra beni topa tutan, sen kızlar hakkında ne biliyosun da bu kadar eleştiriyosun, siz erkekler çok mu iyisiniz, kızlarla ne alıp veremediğin var da bu kadar savaş açtın diyen çok sevgili takipçilerime ithafen yazıyorum.. 

    Bizim zamanımızda sevgili bulma yaşı 16-17 falandı.. O da herkesin sevgilisi olmazdı yani.. Asıl sevgililik dönemi üniversitede başlardı.. Şimdi görüyorum ki bu yaş aralığı daha da inmiş.. Ama değişmeyen bi şey varsa bu da kızların sevgililerin her zaman abilerinden korkmasıdır.. Abiler her zaman kardeşlerinin erkek arkadaşı olmasına karşı çıkar.. Ama kendilerinin sevgilisi olabilir onda sorun yok.. İşte tespitimiz bu noktada başlıyor.. Bis Group gururla sunar !


     Bir erkek sevgilisinin olmasına karşın, kız kardeşinin sevgilisinin olmasını neden İSTEMEZ ?

    Bu konu üzerinde ciddi ciddi düşündüm.. Hani bi konu olsun da yazayım blog güncellensin istemedim.. Arada bir böyle benim de karşı olduğum veya olabileceğim konular üzerine kafa yoruyorum. Ben olsam ne yapardım diye.. Blogu takip edenlerin nerdeyse hepsi kız olduğu için yazacaklarımın sadece kızlarla ilgili olan bölümüne katılacaksınız.. Ama daha geniş çaplı düşünmekte fayda var diyorum.. 

    Kızlar, hem kız kardeşlerinin hem de erkek kardeşlerinin sevgilisi olmasına karşı çıkmazlar.. Böyle bi mutluluk bulutları dolanır tepelerinde... Hani erkeklerle pek fazla bi şey konuşmasalar bile kız kardeşlerin kendi aralarında yaptıkları dedikodular, ne yaptı, ne dedi sorularının bini bir para az çok kendinizden biliyosunuz.. Aslında abileriyle falan da bu konularda konuşmazlar, küçük fikirler vermezler de maksat bi sevgili bulsun da benle uğraşmaktan vazgeçsin.. Sizi gidi çakal Carlos'lar siziii...

    Çoğu erkekte kız kardeşimin sevgilisi olamaz düşüncesi hakim.. Biri de çıkıp ya arkadaşım senin niye sevgilin var o zaman demiyo.. Çok sıkıntılı bi durum bence.. Bu konuda kızlara çok üzülüyorum.. Ortada büyük bi haksızlık var yani.. Burda ben her zaman olduğu gibi ezilen tarafın, mazlumun yanındayım.. Fakat erkeklerin üzerinde ki mahalle baskısı olayları bu duruma getiriyor.. Çevremizdeki erkeklerin kızlar hakkındaki düşünceleri, bi kız gördüklerinde verdikleri tepki ve bilmem kimin kardeşini bi çocukla gördüm sözü.. 

      Sevgililerimizi giyim, kuşam, hal ve hareketleri konusunda kısıtlamalarımız hep mahalle baskısı yüzünden.. Erkeklerin nerede nasıl tepki vereceklerini çok iyi bildiğimiz için bazı kısıtlamalar getiriyoruz.. Ne zaman böyle bi konu geçse bütün kızlar toplanıp biz de bi insanız, kısıtlayamazsınız diye ağız birliği yapıyosunuz ama göz göre göre, diğer erkeklerin düşüncelerini bile bile sizi de rahat bırakamayız.. Yani ben yapamıyorum, elimde değil.. Evet hiç mantıklı gelmiyo böyle kısıtlamak, engellemek ama bazen doğru şıkkı bile bile yanlış şıkkı karalamak zorunda kalabiliyosunuz.. Bu belki basit bi örnek ama hayatımız boyunca doğru bildiğimiz çoğu şeyi yanlış yapmıyor muyuz ?

    Çıkıp o zaman kendinizi değiştirin diyenler olacaktır.. Hani burda kızların tarafını tutuyorum diye kendinize hemen pay çıkarmayın.. Biz haklıyız diye böbürlenmeyin.. En sevmediğim şeydir böyle ben haklıyım işte üste çıktım tavırları.. Erkekler olarak sütten çıkmış ak kaşık değiliz bunu her zaman söylüyorum.. Sanıyorum ki biraz içimizde fesatlık var ama kızlar da çok masum değil kusura bakmayın.. 

    Erkekler arasında malesef böyle şeyler oluyo napalım artık.. Kurunun yanında yaş da yanıyor deyimi sanıyorum bu anlattıklarımı en iyi şekilde özetliyor.. Siz de açık saçık giyinmeyin, erken erken sevgili bulmayın canım :)

Unutmayın kii siz ne kadar büyüseniz de her zaman küçük kız kardeşsiniz...

11 yorum:

Melodram dedi ki...

Ya insanların her dediğine kulak asmamak en iyisi bence, ama bu erkekler için biraz daha zor sanırım. 'Millet ne der ulan?' ağzınızdan sık duyduğumuz bir cümle neticede. ahahaha.

O yüzden abilere ben kızamıyorum pek. Öyle gelmiş, öyle gidiyor.

O değilde keşke abim olsaymış.

esved dedi ki...

Evet abisi olmayan küçük kız kardeş

Milena dedi ki...

Benim bir erkek kardeşim var bi de sen varsın:)etti mi 2 erkek kardeş valla bu dönemde abla olmak zor şimdi kardeşimin yeni kız arkadaşından korkmaktayım ya kandırıyorsa çocuğu ya kalbini kırarsa filan diye manyak mıyım neyim?off kısaca büyük olmak zor zanaat..

Mia Wallace dedi ki...

e ama bu mahalle baskısı değil de erkeklerin fikirlerini bilmekten kaynaklanıyor ve yine suçlusu siz erkeklersiniiiiz hııııhhhhhh

Bir İnce Ses dedi ki...

@Melodram : Napacaksın abiyi yaa.. tek olmak iyidir bence :)

@esved : O da kısmet artık.. Takdiri ilahi...

@Milena : O bir makinacı ya nereye kandırıyo :D

@Mia : O fikirlerde mahalle baskısıyla oluyor yalnız :D

minikkus dedi ki...

bu mahalle baskısını çıkaranın da, erkekten arkadaş olmazcı yaklaşımı büyüklerin kafasına enjekte edenin deee.. hepsini sevgiyle kucaklıyorum yanlış anlaşılmaya mahal vermeyelim!
"ben erkegim yaparım, sen kızsın yapamazsın"cı zihniyet de zaten hemen bu yukarda bahsettigim arkadasları takip eder herzaman. yani erkekten arkadaş olmazcı yaklaşımla büyüyen bi erkek insanoglusu büyüdügü zaman da ben erkegim yaparım, sen kadın başına yapamazsın diyo. öyle yani. zaten bu da bi tek bizim güzel ve güzide ülkemizde mevcut diger tüm absürtliklerde oldugu gibi ;)
çok mu konuştum ne o.O görüşelim yine :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@minikkus : Kesinlikle katılıyorum.. Erkekler ve kızlar üzerinde o kadar büyük bi baskı var ki atmak istesen de atamıyosun bazı düşünceleri.. Sert bi tepkiyle karşılaşıyosun.. Öğrenilmiş çaresizlik gibi bi şey..

Görüşelim ya ben hep burdayım :D

the world is "mine" dedi ki...

tespit olayı çok iyi takipteyim bundan sonra :) ben de beklerim

Bir İnce Ses dedi ki...

@the world is "mine" : Bi çayını içerim :P

Mystery dedi ki...

Ay benim bi arkadaşım var, kız kardeşi de arkadaşım, nası tatlılar bi gör. Oğlan hiçbi şey demez kızın özel hayatına öyle de bi saygı sevgi. Ben öyle seviyom valla her şeye karışan abi sevmem ben :D Allah vermemiş bi abi çok şükür :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Olsa kesin karışırdı, aile saadetiniz bozulmasın diye Allah bi abi vermemiş sana :p