Bu da Bi Tespit Vol 3 !


 Heelloooo !

    Bu kez beni çok özlediniz biliyorum, hissim geldi çünkü.. Uzun süren teknik aksaklıklardan ötürü bi süredir hiç bi şey yazamadım.. Ama yazacak o kadar çok şey vardı ki anlatamam.. Hani 15 günde en az 5 yazı yazabilirdim.. Anneler günü için yazdığım yazı güme gitti ama napalım artık bi ara onu da yayınlarım.. 

      Peki geçen bu zaman diliminde boş durdum mu ? Tabiki hayır.. Yepyeni tespitlerimi ilerleyen günlerde sizlerle paylaşmaktan büyük zevk alacağım.. Belki inanmayacaksınız ama tespitlerin birinde kızların tarafını tuttum.. Hani o kızları çok atıyosun, hepsine savaş açmışsın ne alıp veremediğin var diye adsız yorum atanlara ithafen yazacağım o yazıyı.. Neyse konudan kopmayalım...

     Bildiğiniz gibi şampiyon olduk.. Haa bunu vurgulamam yanlış anlaşılmasın, tespiti şampiyon olduğumuz gece yaptım... Gün boyu akşam maçı nerede izleyeceğim bi türlü belli olmadığı için sıkıntı üstüne sıkıntı yaşadım.. Zaten teknik olarak burada fazla arkadaşım yok biri hasta diğeri ben totem yaptım izlemeyecem diyo.. Kaldım mı ortada.. Ve o an karar verdim ki benim kesinlikle bi maçları beraber izleyebilecek bi sevgiliye ihtiyacım var !  Galatasaraylı olan güzel kızlar için müracaat : İçeri !

      Akşam oldu ve sonunda maç izlenebilecek ferah ve nezih bir ortam bulduk.. Ferah ve nezihten kastım elit yani, burjuva mekanı.. #Buaralarçokelitim 

    İçeri girmemle yıllardır maçları kesinlikle yanlış yerde izlediğime karar verdim.. Etrafta güzel güzel kızlar.. Hepsi de formasını giymiş canlarım benim.. Beyaz beyaz formalar da bir yakışmış bir yakışmış.. Saçlar falan yapılmış böyle güzelleşilmiş.. Gören maça değil de düğüne gidiyo sanar.. Fenerin sayılmayan golünde bir sevinmeler bir kendinden geçmeler.. Gooooolll ! diye bağırmalar falan.. " Senin ağzını yerim ben, bu zamana kadar nerelerdeydin sen " dememek için kendimi zor tuttum.. Yahu maç başladı hala içeri bi kız girişi var.. Grup grup geliyolar.. Bis olum çok yanlış bi zaman da buraya geldin, lig bitti utan kendinden dedim.. Bir de maça odaklanamıyorum, en önemlisi küfür edemiyorum.. Çok sıkıntı yaşadım maçı izlerken.. Elit bi yapım olduğu için ekstra tepkiler vermek istesem de veremiyorum.. Ben vermek istesem bünyem el vermiyor.. 

       Şöyle bi etrafıma 5D gözlerimle bakıp 10 sn içinde bütün güzellerin koordinatlarını belirledim.. Böyle güzel kızların olduğu yerlere gitmeyi de çok seviyorum nedense.. Yahu bi estetik görüntü var.. İnsanın böyle içi açılıyor.. Böyle kendi aralarında bi gülüşmeler, saçlarını savurmalar falanlar filanlar.. Ben de diyordum bu kızlar nerelere saklanıyorlar böyle.. Hani utanmasam yaauuu sen nerdessiinn ? Ben seni yeeaarriim yeeeeaarrimm deyip muhabbete gircem :p |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

    Devre arasında attığım şu tweet (Bkz. Tweet ) bazı kesimler tarafından  onaylanırken bazı kesimler tarafından malesef onaylanmadı.. Napayım yani gözüme mi inanayım size mi ? Fenerli kızlar güzel.. Alex'in hakkını Alex'e vermek gerek.. Tamam Galatasaraylı kızlar da güzel ama Fenerli kızlar bi başka güzel yani.. Burada yılların tespit uzmanı tespitleri uzman kişilerce onaylanmış bir insan kişisi var.. Peki Bis Group olarak biz bu karalamaların altında kalır mıyız ? Hayır dediğinizi duyar gibiyim.. Bis Group gururla sunar !

       Ben Fenerbahçeli değilim ama güzelim.. Güzelliğim dillere destan, bir gram fazlam yok mu diyorsunuz ? Ben Fenerbahçeliyim evet ben güzelim diğerleri kıskançlıklarından çatlasın mı diyorsunuz ? Ben takım tutmuyorum takım tutanlardan da daha güzelim mi diyorsunuz ?

       Hemen fotoğraf makinenizi alın, en güzel kıyafetlerinizi giyinin ve en az 3 farklı açıdan çekilmiş, ikisi boydan 3 adet fotoğrafınızı, takım seçiminizi, yaşınızı, ilişki durumunuzu, hangi ilde yaşadığınızı (bu çok önemli) varsa mesajınızı yazarak birinceses@gmail.com adresine gönderin.. Yapacağımız oylama sonucunda en güzel taraftarı belirleyelim..  Fotoğraflardan biri bikinili olursa tabiki daha iyi olur..

       Sonuçta iç güzellik de önemli yani :p



17 yorum:

Leah dedi ki...

BOK.

özz* dedi ki...

hahah bayıldım! fenerbahçeliyim ama maalesef güzelliğimi onaylamıyorsun bis :( :p

Milena dedi ki...

Bis
tuhaf tesbit dostum:)ama Leah iyi demiş..ben direk söylememiş oldum:)valla ben evde kocamla formalarımızla izledik.Bende mor forma var biliyosun uğurlu forma:)küfürler tepinmeler gırla gitti ama 3 saat kupa beklemek fenaydı!
pS:türev bitti sevdim bide o sorduğum sorunun kuralını buldum:)

ececan dedi ki...

TERBİYESİZZZ!!

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah, Milena, ececan : Ben sizi katmamıştım zaten :p

@özz : Bu onay öyle kolay kolay verilecek bi şey değil :p

pınar dedi ki...

Bişi diyim mi ben beşiktaşlı ve güzel bi kızçeyim.Burda hiç bahsetmemişsin bizden olamamış yani biscan.)

bir çeşit ben işte dedi ki...

:D hah vala feneri de fenerbahçeliyi de sevmem o ayrı konu. Ama yazı süper olmuş arkadaşmla okuduk baya da güldük yani :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Yaa ben size seçenek sundum. Gönderin fotoğrafları gerçekler ortaya çıksın :p

@bir çeşit ben işte : Burda ciddi bi tespit yazısı var yalnız :p :D

Pembe Kereste dedi ki...

Oylamaya gerek yok ki demişsin zaten bariz ortada fenerli hatunlar güzel.:D

Mystery dedi ki...

Ahahaha twite vereceğim cevabı verdim dostum ama buradan da bir teşekkür edeyim :D Çıbıklı formamla hep daha güzelim bunu da belirteyim :D

huyumkurusun dedi ki...

Gerçekten fotoğraf yollayan olacak mı çok merak ettim..):)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Pembe Kereste : Tespit yanlış olmuş dediler ben de doğrulamak için oylayalım dedim.. Yoksa bizde yanlış olmaz :p

@Mystery : Görmemiz gerek ben güzelim deyip kenarı çekilemezsin :p

@huyumkurusun : Ben de çok merak ediyorum :D

Mia Wallace dedi ki...

hahahaha :D

bu yazıyı komşu kızıyla sesli sesli okuduk gülmekten öldük :D

tespitine katılıyorum! tüm güzel kız arkadaşlarım fenerlii.

ve komşu kızının yorumu :D

"çocuk maç izlemeye gitmiş aklını yemiş"

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Ablanla okusaydın ya komşu kızını napayım ben :P

Zuhal Varol dedi ki...

Alex'in hakkı Alex'e...Sana noluooo bir fb'li olarak bile yuh diyorum:))))))))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Zuhal Varol : Konu Alex değil ya.. şimdi Fenerli kızlara şirin görünmek gerek, bunun yolu da Alex'den geçiyo ;) :P

Gece Yürüyüşü dedi ki...

:)
Biz de o maça sevdiceğimle gittik. Aynı takımda birini bul bak. Güzel oluyor.Gerçi sevdiceğim maçtaki halimi görünce pek hoşlaşmadı ama olsun :)
Dişi Kanarya olarak güzellik konusunda üstüme alınsam mı bilemedim şüphelerim var.

Yalnız ben o maçta tüm kızlara nasıl sinir oldum. Sırp şampiyonluk maçı diye gelmişler Futbolun F sinden anlamıyorlar. Hepsinin ağzına çarpasım geldi.

Son olarak; Ahhh Alex ahhh!