Bu da Bi Tespit Vol 2 !


    İşçinin, emekçinin, emeğin, alın terinin yılda bir kez akla geldiği ve buna rağmen memurların tatil yapıp işçilerin çalıştığı günden, 1 Mayıs'tan herkese selam olsun... 

     Hep böyle bi giriş cümlesi yazmak istemiştim.. Korkmayın işçi ve işveren hakkında bi yazı yazmayacağım.. Biliyosunuz ben hem işveren hem de başkasının yanında işçi olarak çalışan biriyim.. Yukarı tükürsem bıyık, aşşağı tükürsem sakal misali.. Ama yok illa ki bi şeyler yaz biz senin düşündüklerini merak ediyoruz diyorsanız tabiki sizi aydınlatmak benim görevim..

   İşveren Bis : Arkadaş kimse iş beğenmiyo.. Sonra da diyolar ki iş yok.. Sen işi beğenmezsen tabiki iş olmaz.. İş sana değil sen işe uyacaksın.. Sen kafana göre çalış, maaşını al sonra da hak hukuk.. Nerden geliyo bu yoğurdun bolluğu ?

     İşçi Bis : Sabahtan akşama kadar çalış, her yere koştur aman iş yetişsin aldığın maaş ortada.. İş başına para alsak köşelik olmuştuk.. Geçen Abdurrezzak'la konuştum O da aynı dertten yakınıyo... Patron değil mi hepsi aynı...

Hadi buyur burdan yak !

      Asıl konumuz bu değil tabiki.. Size yaklaşık 15-16 günlük bir sürecin sonundaki tespitimi anlatmak istiyorum.. Biliyosunuz tespit bizim işimiz ! Bis Group gururla sunar... 

Ben Güzelden Anlarım !

     Konumuz güzel mi güzel, tatlı mı tatlı, şık mı şık, bakımlı mı bakımlı, yumurtaya can veren Allah'ın müsait bi zamanında özene bezene yarattığı bir hanımefendi.. Her gün işyerinin önünden geçiyo ve ben güzel bi kadını 1 milyon kişinin içinden tanırım.. İlk geçtiği günden bi ön tespit yaptım.. Yaşı 27-32 aralığında gibi ama en fazla 29 bilemedin 30 diye düşünüyorum.. Yani bana bakmaz.. Evet düşünün bana bakmayacak bi kadın var.. Beni tanısa çok sever o ayrı bi konu.. Bu benim tespit yapmama engel mi ? Tabiki hayır..  Her sabah geçerken elinde telefonu, gözünde kalın çerçeveli güneş gözlüğü, telefonla konuşurken yüzünde ne idüğü belirsiz bi gülümseme...

Tespit 1 : Kesin biri var !

     Bi insan sabahın 8.30'unda kimle konuşur ? Hem de yüzünde bi gülümseme.. Kocasıyla konuşacak hali yok ya.. Daha yeni adamın yanından kalkıp çıktı... Tabiki sevgilisiyle..

Tespit 2 : Evliyse kesin aldatıyo !

     Eğer evliyse kesin aldatıyo.. Bir gün iki gün neyse ama her sabah da kocanla konuşmazsın ki.. Bu soru işaretini aklımdan çıkarmak için şahin bakışlı gözlerimi parmaklarına yönlendirdim.. Evet yüzük yok.. Yuva yıkmama gerek kalmadı...

Tespit 3 : Yeni başlayan bi ilişki, flört dönemi devam ediyor !

     Bu kadar çok arama, telefonda konuşurken istemsiz bi şekilde gülme ya ergenlik döneminde olur ya da yeni başlamış bi ilişkide.. Çünkü her şey çok yeni, heyecan devam ediyor.. Daha bağlanmamışlar, ayırması kolay olur...

Tespit 4 : Bankada çalışmıyor !

      Burası bi İstanbul bi Ankara değil.. Her gün çok güzel kadınlara rastlayamıyoruz.. Dikkat ederseniz çok güzel dedim, güzel demedim.. Tabi burdaki güzel bana göre güzel.. Her gün özene bezene süslenmeler, saçlar başlar, her gün farklı kıyafetler farklı ayakkabılar.. Her şey farklı... Önce bankacı olduğunu düşündüm.. Bankadaki temsilciler çok güzel oluyo.. Bu zamana kadar yaklaşık 10 farklı bankayla çalıştık ve çalışanların %60'ı güzeldi.. Adamlar işi biliyor.. Neyse bizimki bankada çalışmıyor.. Geçen gün kot pantolon t-shirt falan giymişti.. Freestyle takıldı.. Sanıyorum ki bizim sektörde geçen gün elinde ozalit vardı.. Mimar olabilir..

Tespit 5 : Sevgilisi devlet memuru !

      Cumartesi günleri telefonla konuşmuyor.. Geçen 23 Nisan'da da konuşmadı veeee bugün 1 Mayıs yine konuşmadı.. Bu demek oluyor kii adam devlet memuru.. Tatil günlerinde uyuduğu için telefonda konuşamıyorlar.. Vicdansız ! Ne var kalkıp 10 dk. konuşsan canın mı çıkar.. O kız konuşurken nasıl mutlu oluyo.. Ama nerdeee... 

Tespit 6 : Benim içim mi fesat !

        Evet asıl tespit burda.. Şimdi şöyle bi düşündüm kendimce.. Hani hep diyorum ya işte sevgilim şöyle olsun böyle olsun.. Dedim al olum Bis farzet ki bu kız senin sevgilin.. Ya bakmaya kıyamazsın diyolar ya işte öyle bi durum.. Hani sevgilin olsa sarıp sarmala paket yap yanında taşı.. Kimseler görmesin, bakmasın.. Mesela dışarı çıkınca da görüyorum bazı kızları.. Yaa öyle güzel olmuş ki... Ne hoş olmuş diyorum içimden içimden.. Ama benim sevgilim olsa böyle giydirmezdim de diyorum.. 

       Burdan sevgilim olmak için yanıp tutuşan kızlara sesleniyorum.. Kusura bakmayın ben böyleyim.. Çok güzel olun ama çok da güzel olmayın.. Ben karışırım yani.. Kıyafetinize karışan erkeklere ateş püskürüyosunuz biliyorum ama karışmayınca da olmuyo.. Gerçi siz erkekler için giyinmiyorsunuz bunu da biliyoruz..  Evet öyle beğeniyoruz.. Sonra sevgili oluyoruz tamam işte ne güzel.. Evde kalmadın kızım derdin ne ? İlla açılıp saçılacaksan bana açıl saçıl :p

      Ve şunu da düşündüm.. Tamam kız hoş güzel ama niye bu kadar detaylı bakıyorum ? Sonuçta bi sevgilisi olduğunu az çok biliyorum.. Birinin benim sevgilime böyle bakması hoşuma gider miydi ? Elbetteki gitmezdi.. Gerçi benim tek amacım güzele bakarak sevap kazanmak ama olsun.. Yine de hoş bi şey değil.. Acaba benim içim mi fesat ?

       Vee son olarak da gönüllerin şampiyonu Wear A Smile'ı tebrik ediyorum.. Biz gerçekten kimin kazandığını biliyoruz. Onlar da biliyorlar... Keşke herkes gerçeğin ne olduğunu bilseydi, görebilseydi...

       Kandil geceleri kandil oluruz, Kandilin içinde fitil oluruz, Hakkı göstermeye delil oluruz, Fakat kör olanlar görmez bu hali...

|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]         Bir İnce Ses

30 yorum:

ececan dedi ki...

tabi kii senin icin fesat ahahahah:D

francesca mckennitt dedi ki...

Başkasının bakmasını istemezdim diyerek objektif bir yorum yapman pek hoş tabii ama "giydirmezdim" hoş bir fiil değil be bis. Sonuçta o ayrı bir birey, sen ayrı. Yöneteceğin bir işçi değil, memurun değil ya da çocuğun değil. Bir insan ve de en önemlisi sevgilin... Bunun dışında, ne kadar detaylı incelemişsin inanamadım :)

esved dedi ki...

Yaa senden de bu beklenir olmayacak duaya amin demişsin bile:) ya sen niye söyle bi dengini bulamadın be biscim :) cokk bakma aşık olursuun.... Ayrıca çeyizin hazır mı senin?:D

Mia Wallace dedi ki...

"İş sana değil sen işe uyacaksın" doğru!

bi de yazıda "ayırması kolay olur" gibi bi cümle gördüm çok güldüm :D

hadi onları da geçtim devlet memuru şıkkında yuhh dedi! ajan gibi bissin valla :)

hepsini geçtimm şu güzel olmuş ama sevgilim olsa giydirmem ne demek. cık cık cık..

Wear A Smile! dedi ki...

bu kadar detaylı analiz yapabilmene ben bile şaşırdım :) senden çok iyi ajan olurmuş bis bi kez daha anladım :P
vicdansız herife ben de kızdım ama, tatil de olsa insan kalkar 10dk konuşur sonra uyur, öküzmüş bununki..

ayırması kolay olur?? :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@ececan : zaten hep ben hep ben :p

@francesca : Yönetmek istemem tabi ama biraz da müdahil olmak isterim.. :)

@esved : Çeyize ne gerek var, beni alıyo daha ne ? :)

@Mia : Yazıyı okuyup yorum yapanların hepsi kız olduğu için size ters gelebilir ama bi de bi erkeğe soralım yanii :P

@Ahsen : Analiz bizim işimiz :P Sen öyle birini bul, sonra bi 10 dk ayırma.. Güzel kızlar da nerde bi ilgisiz adam var gidip onu bulur işte.. Şu anki yaşım ve konumum elverişli değil yoksa şimdiye kadar kesin ayırmıştım :P

Milena dedi ki...

aaaa Bis sonunda takipte:)aslında sevindim ama sen ne diye yağmur atacan mode dasın be olum 30 yaşında kadınla ne işin var??hadi onu geç bide sevgilisi var bak bak..normal olamazdı zaten:)
bende kocama çok uyuz oluyorum bazen çok karışıyor diye ama sonunda benim istediğim oluyor önemli olanda bu:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Milena : Genç kız triplerini kim çekecek şimdi.. Sevgilisi olmayaydı iyiydi :p

pınar dedi ki...

Çok güldüm ya:)Yoldan geçen bir kzın analizi ancak böyle güzel yapılır yani:)Senin için fesat biscan.Güzel kız istiyosun, bakımlı olsun diyosun sonrada kimse bakmasın.Yok yani olmaz o:)

nini dedi ki...

senin tespitlerin evelre şenlik:)

Leah dedi ki...

olm ececan senin bloga yorum yapıyo benimkine hiç yapmıyo lan.
resmen içim kan ağladı şu an.
aynı koltuğa göt koyuyoruz nerdeyse kızla. püüü. :D
paççoooooooooooooz! :D

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Ohaa çüşünsss bunları düşündün mü bukadar cidden, ayy yavrum kıyamam harbi için erimiş la kıza :) Neyse kısmet bu işler, bu arada beni kırtasiye ürünlerinin içinde bulunduğu fotolu tivitlerinden mahrum bırakma emiiii :D

NEFES dedi ki...

Bis
Kaç yaşındasın?
sen bu kızı izlerken kız seni hiç farketmedimi?
Birde bu kadar analiz süper ötesi:Ultra detaycı gördüm seni.Bir kız hakkında bu kadar derin analiz yaptıysan insanlar ince işlerinde kesin senden senden yardım almalı.Akıllara zarar bişeysin.

Bir İnce Ses dedi ki...

@pınar : Hep ben kötüyüm zaten.. Biriniz de beni savunmadınız alacağınız olsun :(

@nini : Her türlü tespit itinayla yapılır :)

@Leah : Kanka yakında gider başkalarının bloguna da yorum yapar.. Satar bu bizi :p

@Sylvie_Ribel : Yaa bi süre daha fotoğraf çıkmaz heralde.. Fuardan geldi onlar görünce hemen aklıma sen geldin :)

@NEFES : Her an 24 olabilirim :) Kız beni farkedemez çünkü sürekli telefonla konuşuyo ve ben çaktırmadan izliyorum. Zaten işyerinin önünden geçmesi en fazla 10 sn sürüyo.. Herkese yardım ediyorum da ben bi kendime yardım edemiyorum işte :)

Mystery dedi ki...

Ahahahahaaha ay ne güldüm yaaa sevgilisi devlet memuruymuş bi bak :D Aklın farklı çalışıyo olum senin :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Bence mükemmel çalışan bi aklım var, kıskanılıyorum :P

BAMBİ dedi ki...

byağı yaşlı yakında ölür takma kafana. :D

esved dedi ki...

MİMLENDİN TATLIM :)

huyumkurusun dedi ki...

:):)Tespitler yerinde kız arkadaşınınsa çekeceği var senden.

Ekimoza dedi ki...

ben de bu durum bi tek bende mi var acaba diyordum bazen insanları uzun uzun inceleyip gözlemliyorum,davranışlarından neler neler çıkarıyorm ama benimkiler seninkiler kadar masumane olmuyor:)demekki yalnız değilmişim birileri de benim gibiymiş buna sevindim.bazen de insanların yüzlerini dakikalarca izliyorum tabi göz göze gelince pek hoş olmuyor,bunu sadece erkeklere değil herkese yapıyorum:)bu arada geçen gün twitterda imzanın görünüp görünmediğini sormuştun sabah saatlerinde ısrarla cevap vermeme rağmen görmedin sanırım(melodiesizm)

Bir İnce Ses dedi ki...

@ekimoza : yok ya görmedim, görsem mutlaka cevap yazardım. Ama yazdığının gelmediğine eminim çünkü sürekli kontrol ettim

Ekimoza dedi ki...

allah allah çok ilginç aptal gibi hissettim kendimi hatta sen sinirlenip birileri cevap versin dedikçe ben bi yerlerimi yırttım ama tınlamıyor beni galiba deyip sustum:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@ekimoza : mail atsaydın keşke :) Senin cevap verdiğini bilsem niye kendimi parçalayayım :D

Ekimoza dedi ki...

aklıma gelmedi haklısın boşuna koymuyoruz buraya mail adreslerimizi değil mi,yardımım dokunamadı maalesef:(

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ekimoza : Yaa ben baktım şimdi.. Ben seni takip etmiyomuşum. Senin de profilin kapalı.. Ondan görememişim :D

Ekimoza dedi ki...

tamam o zaman açıklığa kavuştu:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ekimoza : Çözüm bizim işimiz :p

minikkus dedi ki...

güzel kızların kaderimidir nedir bilmiyorum. gerçi ben güzel degilim ama benim şimdiki zamanlarda kocam olan ve eskiden sevgilim olarak tabir ettigim insan da "amaaaan ne telefonla konusacam la, 10 dakka daha uyurum, zaten uyanınca bütün gün onunlayım"cı bir erkek olduğundan, ben de o şanssız kesime giriyo olabilirim:P tespitlerine bayıldım veee kız ayarlanacaklar listeme(evet öyle bi listem var benim, içinde bissürü arkadasım var bekleyen:P) seni de ekledim. gerçi sana sıra gelene kadar ne olur bilinmez ama önemli olan katılmak sonuçta:)
bide o kadar anlatıp anlatıp, Beyaz'ın Çelik'ten özür dilemesi gibi Ahseni araya sıkıştırmışsın ya, en çok da onu sevdim :)))

ececan dedi ki...

Anaaa pacozlara bak arkamdan konusmuslaaaarr!!!!
Yani degerli yorumlarımı sizlenn paylastıgıma dua etmiyosunuz daa hala şikayet ediyosunuz pehhh:P

Bir İnce Ses dedi ki...

@ececan : En sevdiğim akrabam ececan :) Nerdesin naparsin ? Buralar sensiz çok sessiz adeta annesini kaybetmiş bir cocuk gibi :p