Twitter Bazaar'da !


     Pazar yazısıııı geldiiiii !  

     Geeeeaaalll vatandaşş ! Ssk doktoru gibi bakma ablam yakına gel ! Titanik burda.. Batan geminin malları bunlar ! Seda Sayan' da burdan giyiniyoo ! Benim adım deli Bekir, beğenmezsen geri getir ! Ablacım bakar mısın, bakar gibi yapar mısın  !  İkizlere selam takkelere devam ! Fatmagül'ün suçu yok, bütün suç tezgahtaa geeeaall !

     Evet hep bunu yapmak istemişimdir.. Gerçi hala şu Pazar yazısı olayını anlamış değilim. Noluyor yani Pazar yazısı deyince.. Neden böyle bir ayrımcılık var ? Pazar yazısının anlam ve önemi ne ? Daha da önemlisi Pazar yazısı denince benim aklıma neden semt pazarlarıyla ilgili bi yazı geliyor ? Semt pazarlarıyla ilgili bir yazı yazıp Pazar yazısının hakkını vermek isterdim ama aklıma bi şey gelmedi.. Artık bununla idare edeceksiniz, napayım.. Her ne kadar mükemmel olsam da bazen ben de bazı şeylere yetişemiyorum.. 

     Biliyorsunuz benim bi Twitter hesabım var.. Çok fenomenik tweetlerim var.. Ayrıca özenle okuyup retweet ettiğim ve çok çok beğenip favorite ettiğim tweet'ler de mevcut.. Dikkat ederseniz retweet ve favorite dedim.. Yani Twitter'ı ingilizce kullanıyorum. Allah kahretmesin çok elitim !

     Eskiden retweet ettiklerimi de görebiliyodum ama Twitter yeni sürüme geçtiğinden beri göremiyorum. ( Bilen varsa bana da söylesin. ) Bu yazımda sizlerle beğendiğim tweet'leri paylaşmak istedim.. Seçmece bunlar ablam seçmeceeee !

 
Bence yalnızlık kendi fotoğrafını kendin çekmendir...

     Ne mükemmel ne doğru ne harika bi sözdür bu.. #benceyalnizlik hash tag'ı vardı o gün.. O kadar çok şey yazılmıştı ki yalnızlıkla ilgili.. Zaten yazılanların %90'ı sevgilisi olmayanların isyanı.. Sevgili ne büyük dertmiş demiştim o gün.. Gerçekten çok büyük eksiklik.. Ama şu tweet öyle mi ? Yahu bazı sabahları aynaya bakıyorum, " Oğlum bugün çok yakışıklı oldun " diyorum kendi kendime... Hani bi anı olsun, bi güzel fotoğrafım olsun diyorum ama fotoğraf çekecek kimse yok.. Tek başıma çekmeye kalksam en az 15 dk.. Düzgün bi yer seç.. Makineyi bi yere yerleştir poz ver.. Gerçi ben habersiz çekilen fotoğraflarda daha yakışıklı çıkıyorum :p

 
Biz oje sürerken mesaj attığınızda TEK PARMAK HAVADA cevap veriyosak, o pes'e ara verilip cevap YA-ZI-LA-CAK.

     Cevap verme yani ne yapalım.. 5 dk sonra cevap yaz.. Hem sen anında cevap yazıyosun diye sevgilin de yazmak zorunda mı ? Biliyosun ki PES oynuyoruz.. Bölme maçı ne var yani.. Hem biz iki kişiyiz.. Sevgilini düşünmüyosun anladık da benim ne suçum var.. Ben niye bekliyorum ? ( Bu isyan gerçek kesit içerir )


Yakışıklı erkekler bakmamız için, çirkin erkekler sevmemiz için yaratılmıştır. BirGüşşasözü.

     Neden sevgilim olmadığını bilmem anlatabildim miii ? :p

(500) Days of Summer

''On parmağında on marifet olmasına gerek yok, birinde yüzüğümüz olsun yeter.''

     Bana evlenme teklif ederken bu sözü kullanabilirsiniz... Bence güzel... 


Kadın olsam cezalı maçlara gitmem. olaya gel; ceza=kadınların maç izlemesi. Aşağılayıcı.

     Adam haklı.. 

- V. Hugo -  

İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar, Kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir.

     Bakın bunu ben söylemiyorum.. Hayır ben söyleyince kıyamet kopuyor.. Hugo söyleyince herkes adama hak veriyor.. Ben de bunu anlamıyorum.. Tamam iyiyim ama bi Alex şey yani Hugo değilim...

İstediğimiz kişi doğru insan değil aslında, yoksa karşımıza çıkan bütün doğru insanları ezip, yanlış adama/kadına koşuyor olmazdık..

     Bu kızlara özgü bi şey bence.. Sorsan hepsi Biscolata Carlos diyo.. Kaslı olsun diyo..  Bana yalan söylemesin yok beni sevsin bilmem ne.. Kaçınızın böyle sevgilisi var ? Ya da doğru düzgün biri çıkıyo karşınıza yok şu yok bu diyosunuz.. Mis gibi adam elden kaçıyo.. Sonra biriyle sevgili oluyosunuz, adam istediğiniz gibi çıkmıyo.. Allah erkeklerin belasını versin.. Şimdi bizim suçumuz ne ? 

     Bi de şu var adam kendime bakayım diye spor salonuna gidiyo.. Sen o kasları kime çıkarıyosun bakayım ! Yaranılmaz arkadaş...


Adamlar Günaydın dediğinde bile +20 favori alıyorsa suç onlar da değil sizin gibi moronlarda...

     Fenomenlikbuysa hash tag'ıyla başlamıştı bu tweet.. Çoğu kez gözüme takılır böyle şeyler.. Özellikle çok fazla takipçisi olan kullanıcıların tweet'lerini mutlaka incelerim.. Kimseyi kıskandığım yok yani kötülemek gibi algılanmasın bu.. Adamın ya da kadının suçu yok çünkü.. Ne bilsin biri çıkıp retweet edecek..  Hepsini geçtim öyle saçma salak insanlar var ki bazen Twitter hesabımı kapatasım geliyo.. Ya geçen kızın biri pms dönemindeymiş bi şey yazmış.. Hadi nalet olsun o gün 500 tane kızda pms döneminde diyelim, retweet etsinler.. Yahu adam sen niye retweet ediyosun..  Bir başkası evine dolap almış.. Onu paylaşmış.. Tamam sorun yok güzel.. Ulan hepiniz mi dolap aldınız ? 

Anonim

Lütfen her kıza bakış atmayın.. Bazı kızlar o bakışı yediklerinde, tedavisi mümkün olmayan küçük dağları ben yarattım hastalığına yakalanıyor.. 

      Tamam ben kötüyüm.. Ben kızları eleştiriyorum.. Hepsine savaş açtım.. Ama şimdi.. Hadi ben susayım da siz konuşun :)

Bi de şu şarkıyı çok sevdiğimi söylemiş miydim ?

So this is goodbye 


13 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Bis, hepsini geçtim de senin bu egon ne olacak :)
Fenomen ve kızların sevgili olayına ben de takmış durumdayım. Kadınlar erkekleri fiziksel özelliklerine göre sınıflandırıyorsa, kendileri için de "her şey güzellik değil" dememeliler. Bana çok anlamsız geliyor bu düşünce yapısı. Adamın seni çeken özelliği kaslı olması mı yani? Komik bence.

Venüs dedi ki...

Sonuncusu nasıl tanıdık acaba kim yazmış olabilir ki? Bi düşün derim hıh.

Ondan sonracağımaa şuna bittim.
Adamlar Günaydın dediğinde bile +20 favori alıyorsa suç onlar da değil sizin gibi moronlarda...

ahahah.:D

mustafa soydan dedi ki...

Hepsi doğru tespit süpersin :)

En çok dert yandığımız konu erkekler kadınları bu kadar kötülemiyor yada çok fazla erkek takip etmediğimden sanırım.

Ama doğru adamları yanlış beklenti ve gözlerle arıyor kızlar benden söylemesi..

İstedikleri kadar fiziksel zırva istesinler erkekler konuşmalariyla etkiler bir kadını birebir ortamlarda ki en sagliklisi bu olmalı

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Ya nolmuş benim egoma.. Allah aşkına ne yazmışım :p

@Venüs : Kim yazmış ? Ben Facebook'da paylaştım ama birinden görmüştüm.. Fenomenlikle ilgili başka birinin daha vardı böyle bi sözü de tweeti silinmiş yazamadım. :/

@mustafa soydan : Kadınlar kötüler ama ben asla bi kadını kötülemem.. Görmezden geldiklerini onlara söyleyince ben kötü oluyorum :)

özz* dedi ki...

Bu şarkıyı ben de çok seviyorum Bis! Son Anonim tweete de bittim. O kadar doğru ki hahahh :)

huyumkurusun dedi ki...

Hepsi de itinayla seçilmişler belli.:)Ama altına yazılan yorumlar daha ilgi çekici olmuş eline sağlıkbazı tespitlerse çok yerinde.:)

Leah dedi ki...

Bu tweetleri neye göre seçtin la ona göre çalışiyim de gelecek yazıya ben de giriyim :D

Bir İnce Ses dedi ki...

özz : Biz de yanlış olmaz.. Bütün tespitlerimiz doğrudur :D

@huyumkurusun : Ya yorumları ben yazdım yani nasıl ilgi çekmesin :p

@Leah : Halkın yararına olan tespitler bunlar.. Bis Group olarak amacımız yalan yanlış tespitlere halkımız inanmasın :D

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Pazar kahvaltısı gibi bişi heral pazar yazısı :) yaa arkidaş sevmiyosan bakma hatunlara, hem sevmiyom savaş açtım diyon, hemde egon tavan, kızlar bana bayılıyo diyon ben anlamadım noluyo lan ordaa :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sylvie ribel_ : Ya ben sevmiyorum demedim kii :) Kızların bana bayılmasında benim yapabileceğim bi şey yok işte.. Hepsi hasta bana.. O hastane senin bu hastane benim geziyorum hergün :p

Milena dedi ki...

ssk doktoru gibi bakma mı süpermiş:)
twitter ne ya:)

Pembe Kereste dedi ki...

twitter açasım geldi ama çok üşeniyorum

pastel dedi ki...

Almadığın bir ödülün, yapmadığın bir mimin var.

Şimdi paslıyorum! Yakala bis!

http://ikiuykuarasinda.blogspot.com/2012/05/ikisi-bir-arada-mim-by-biricit-semmma.html