Sihirlerim Hayallerimde Gizli ! (MiM)


     Geçen ayın ilk yazısı mim olur da bu ayın ilk yazısı mim olmaz mıı ? Her ay bir yeni mim.. Bis Group gururla sunar !

     Cherry beni mim'lemiş.. Hem de en sevdiğimden soru-cevap şeklinde olandan.. Gel de cevaplama, gel de pas geç, gel de passaparola de ! Cherry'e teşekkür ediyor ve hemen sorulara geçiyorum..

     Hayatınızda "artık yok" dediğiniz şeyler var mı?

Benim hayatımda var olan ne vardı ki yok olsun diye düşündüm bi süre.. Gençliğim galiba.. Zaman çok hızlı geçiyor farkında mısınız ?  Şöyle bi geriye dönüp bakıyorum da... " 18 yaşındayken şöyleydi, 20 yaşımda şunu yapmıştım.. Üniversite çok eğlenceliydi bitmesini hiç istemedim.. " diyebileceğim pek bi şey göremiyorum.. Yehuuuu hayatımda zaten hiç bi şey olmadığından artık yok diyebileceğim bi şey yok.. Sizden öndeyim gençler ;)

     Eskiden bu yana neler değişti sizce? 

Bu eskinin bi aralığı olsa çok iyi olurdu bence.. Şimdi eski ne kadar eski ? En basitinden eğitim sistemi değişti.. Sonraa yazarlar artık eskisi gibi düşündüklerini insanlara aktaramıyor.. Günden güne utanç verici olaylar yaşanıyor.. Yani eski deyip taaa benim sünnetime döneceksek çok şey değişti..

     Neleri özlüyorsunuz peki? 

Çocukluğumu.. Bilyelerimi, tasolarımı, futbolcu kartlarımı.. Liseyi.. Vişne Çürüğü Total 90 halı saha ayakkabımı.. Kravatımı başıma bağlayıp maç yaptığım günleri.. Cep telefonundan çaldırıp kapattığımız günleri.. En azından telefonum çalıyodu o zamanlar, şimdi günde iki kere ya çalıyo ya çalmıyo... Bi de meybuz bi de yumiyum..

     Ağladığın şeyler ?

Ben eskiden çok taş kalpli biriydim.. Hiç ağlamazdım.. Millet bi şey olur hüngür hüngür ağlar ben de tık yok.. Ama şimdi çok değişti... Kızların ağlamasına hiç dayanamam.. Oto boka ağlayan bi kızı hemen anlarım umrumda olmaz ama bi kız gerçekten ağlıyosa illa ki bi sebebi vardır.. Sessiz sessiz ağlar böyle göz yaşları damla damla yanaklarından süzülür.. Bazen şarkı sözlerinden etkileniyorum.. Arada bir mutlu insanları görünce ağlayasım geliyo ama bu ağlamaktan sayılmaz..  Haa bi de en önemlisi ağlayan bi baba gördüm mü dayanamam..  Böyle bi durur o.. Sıkar kendini..Çaresiz kalmıştır.. İstemez çocukları göz yaşlarını görsün.. Çünkü baba güçlüdür.. Çünkü baba yıkılmaz.. Çünkü baba her zorluğa göğüs gerer.. Çünkü o babadır..

     Neleri yad ediyorsunuz?

Pek yad edilecek bi şey değil aslında.. Yad etmek denilmez buna sadece aklımda yer eden bi şey.. Atamıyorum aklımdan, silemiyorum.. Sene 2004, Lise 2'deyim. Okulun ilk günü.. Bizim sınıfı sürekli kavga ettiğimizden dolayı okul yönetimi parça parça diğer sınıflara dağıttı.. Üç gün önce bizi verdikleri sınıftan bi arkadaşımız hayatını kaybetmiş. Sınıfça o arkadaşımızın ailesine taziye vermek için gittik.. Arabadan indiğimiz an annesinin " Arkadaşları gelmiş " diye attığı çığlığı hiç unutamadım..  Ne zaman bi gencin ölüm haberini alsam hep o çığlık kulaklarımda yankılanır.. Ölümün soğuk nefesini ensemde hissederim.. Mekanın cennet olsun dostum 

     Ya da aklınıza geldiğinde "iyi ki de değişti" dediğiniz şeyler oluyor mu?

Tabi ki kilom.. 67 kiloyum gençler iyi ki değişti daha ne olsun

     Hayatınızda neyin değişmesini isterdiniz?

Mümkünse benim hayatım komple değişsin ya.. Böyle bi reset atalım ne bileyim bi güncelleme yapalım.. Tamam biliyorum Steve Jobs mezarından kalksa bu iş olmaz...

     Yeni bir eşya, yeni bir hayat, ya da yeni bir icat mı istediğiniz?

Arkadaşım bu soru gereksiz bakın üst soruda bunun cevabını verdim..

     "Hayalimdir.." dediğiniz bir şeyi söyler misiniz?

Ben hep böyle çok büyük bi şirkette çalışmak istedim.. İçimde hep bi müdürlük vardı.. Böyle 9-10 katlı binamız olsun.. Böyle aynalı camları olan.. Sabah güvenlik görevlisinden başlayıp yukarı kata çıkana kadar herkese günaydın diyeyim.. Sonra böyle bi çalışma ekibim olsun.. Herkesi kıskandıracak işler yapalım.. Sabah Hacer abla bana kahve yapsın.. Arada bi sinirleneyim herkesi 10 dk içerisinde odamda istiyorum diyeyim.. (Tamam bu bi film repliğiydi)..  Böyle bi şeyin olmayacağını anladığımdan beri hayal kurmuyorum.. 

     Benim için hayal ulaşabileceğim en üst nokta olmalı.. Evim olsun, ailem olsun, işim olsun.. Bence bunlar hayal değil.. Bunlar hayatın bi döngüsü zaten.. Bi şekilde iyi de olsa kötü de olsa bu döngünün içerisine karışıp gidiyoruz.. Bakın hayal diyoruz.. Söylerken bile uzaklaşıyorsunuz değil mi ?  

8 yorum:

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Henüz sahip olmadığımız her şey o kadar cazip ve hayallerde ki, doğal akış içinde zaten bizim olacak olsa da:)) ummadığımız kadar güzel süprizler de içerebiliyo bazen tabii,dilerim bizlere de bu olur^^

cherry dedi ki...

Ne güzel olmuş ki..
Sen lise2deyken ben 7.sınıftım :O

8.sınıftayken ben de okulumdan bi' arkadaşımı kaybetmiştim,okula gelmişti cenazesi. Öf feci.

Her sene adına etkinlik düzenlenir ama, geçmiş acı veriyor çoğu zaman.

Bir İnce Ses dedi ki...

@ipekböceği : Ummadığım şeyler beni bulduğunda hiç hayırlı olmuyo, bari sizin ki hayırlı olsun :)

@cherry : Yani diyorsun ki aramızda 4 yaş var :D

NEFES dedi ki...

Şimdi ağlıyorum.
Sende baba ol ve hiç ağlama inşallah.Çünkü babalar güçlüdür.
Cevaplar benim içimden düşmüş gibi.Hayretler içindeyim.

Bir İnce Ses dedi ki...

@NEFES : Ama ben buraya hep beraber gülelim diye yazıyorum.. Ağlarsan yazmam bak..

Adı-yokmus dedi ki...

heheh o icadı yapan birisini bulursan lütfen bana da gönder :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Adı-yokmus : Her kimsen neysen bu yorumu okursan bana mail at :)

birinceses@gmail.com

Yıldıray Yıldırım dedi ki...

Arkadaşlar rica etsem benim bloğumada bakarmısınız
http://milyonbilgi.blogspot.com/