Çoktan Seçmeli Çekiliş !

     
     Genellikle moda ve makyaj bloglarında sıkça gördüğümüz çekilişlerin bir yenisini de, bu zamana kadar bir karıncayı bile incitmemiş Yaşar Usta ! düzenliyor... Yarışmanın detaylarını ve ödülü açıklamadan önce yapmanız gerekenleri açıklayayım kısaca...

1. Öncelikle blogumu izlemeniz gerekiyor.. Burdaki amaç izleyici sayımı artırmak değil belirtmek isterim.

2. Facebook sayfam olmadığından layklayacağınız bi sayfa yok.. Fakat sizi bundan mahrum etmemek için Wear A Smile'ın linkini veriyorum. Bu linke tıklayıp fotoğrafı beğenin.. Bkz. Link

3. Facebook ve Twitter hesabınızdan bu çekiliş yazısını yayınlamanız gerekiyor.. Blogger, Wordpress, Tumblr gibi sosyal medyanın diğer kollarında da bu çekilişi duyurabilirsiniz.. Her bir paylaşım için bir çekiliş hakkınız olacak.. ( Bir kullanıcı en fazla 5 çekiliş hakkına sahip, abartmayalım )

     Sizi biraz uğraştırıyorum ama tek amacım sadece daha fazla kişiye ulaşmak. Bakın başka bi amacım yok.. Blogum duyulsun, izleyicim artsın falan diye hiç bi zaman düşünmedim. Vee sıra ödülü açıklamaya geldi.. Bis Group gururla sunar !

Ödül benim !

     Ooouu yoooouuğğğ ! İnanmıyoruuouuaammm ! Dediğinizi duyar gibiyim.. Ama hevesinizi sanırım biraz kursağınızda bırakmak zorunda kalacağım. Beni almak kolay mı, sorarım sana sayın izleyici.. Asıl detayları burada vermeye başlıyorum. Kağıt kaleminizi hazırlayın ve önemli detayları not alın !

     Biliyorsunuz her şeye zam geldi.. Doğalgaz, elektrik, benzin, mazot hiç bi şey bir önceki gün gibi değil.. Ee bu durumda benim kız kriterlerimin nasıl aynı kalmasını beklersiniz gerçekten hiç anlamıyorum. Hayır bu iktidar başa geldiğinde asgari ücret 120 TL iken şu an kesintiler dahil 700 TL.. Bu arada ekmek, domates, bir evin aylık gideri hiç değişmedi.. Sağolsunlar elimiz bi para gördü.. 120 nerdeee 700 nerde yanii.. Gelin ata binmiş ya nasip demiş. Neyse işte gördüğünüz gibi bi değişim, bi güncelleme söz konusu.. Şu yazıda (Bkz. Şu Yazı) ve sonrasında bu yazıda (Bkz. Bu Yazı)  belirtmiş olduğum kriterlerde güncellemeye gittim..

     Beyaz tenli, sarışın olmasına buğday tenli'yi de ekledim. Buğday tenli nasıl oluyor henüz bilmesem de ben beyaz tenli ve sarışın değilim diyen kızları üzmemek adına biraz daha esnek davranma kararı aldım. Saç konusunda artık serbestsiniz ama yine de çok uzun olmasın sonuçta ben de Rapunzel'i kurtarmaya gelen prens değilim.. Göz konusunda düşüncelerim hala aynı boncuk gibi mavi gözlü istemiyorum. Onlar çok tehlikeli geliyo.. Ela gözlü olur, yeşil gözlü olur. Ama kahverengi gözleri olursa her sabah "senin en güzel yerin kahverengi gözlerin" diyerek uyandırabilirim.. Biliyorsunuz ben artık 67 kiloyum o 59'lu zamanları geride bıraktım. Yükselen bi göbek grafiğim var. Şu aralar kontrol etmeye çalışıyorum kendisini.. Ben 67 kilo oldum diye belirttiğim kiloda artış yapacağımı sanmayın.. Kilo aralığımız 50-57 ve son olarak 1.65-1.75 boy aralığındaysanız, ilk aşamayı geçtiniz demektir..

     Bakımlı  ve temiz olmak zaten sizin asli göreviniz.. Bunu defalarca belirttim.. Bana elli kere söyletmeyin.. Hiç olmadı benim kadar bakımlı olmak zorundasınız.. Giyim konusunda ortak bi noktada buluşabiliriz.. Giyim zevkimiz bi şekilde uyuşur, uyuşmazsa da ben uyuştururum ille de güzel giyinin demiyorum. Çünkü güzellik göreceli bi kavram.. Giyime karışmıyorum demedim dikkat ederseniz.. Açık saçık giyinemezsiniz.. Kimse benimle tartışmaya girmesin.. Yok böyle beğendin sonra böyle yaptın.. Bu tarz polemiklere girmek istemiyorum.. Özel bi gün olmadığı sürece açılıp saçılamazsınız.. Ben kıskanç bi erkeğim.. Tamam hiç sevgilim olmamış olabilir ama olsa kesin kıskanırdım.. Güzel olmanız gerektiğini söylememe gerek yok sanırım.. Mesela güzel nedir ? 10 üzerinden 7 ve üstü..

     Tabi her şey dış görünüşle bitmiyor.. Trip atabilirsiniz.. Zaten trip atmayan kızdan şüphe duyarım.. (Kesin başka biri var !) Biraz hamarat olmanız lazım.. Ben yemek yemeyi seven bi insanım ki bu çok önemli.. Benim gönlüme giden yol kesinlikle midemden geçer.. Evin temizliği de önemli tabiki.. Bunlar zamanla halledilebilecek şeyler, fazla sıkıntı yaratmaz gerçi.. 

     Artık yaş aralığı da gündeme kesin olarak geldi.. Bu en önemli güncellemelerden biri.. En yakın arkadaşlarımdan birinin sevgilisi 1988 doğumlu.. Ki bu büyük gelin oluyor.. Diğerinin sevgilisi ise 1992 doğumlu.. O da küçük gelin oldu.. Şimdi benim evleneceğim kişi bu aralığa düşmeliki bi ortanca gelinimiz olsun.. Yani doğum tarihiniz 1988-1992 aralığında değilse yazının bundan sonrası sizin için hiç bi şey ifade etmiyor. Üzgünüm..

     Astroloji ile ilgili merakım her zaman vardı.. Biliyosunuz ben boğa burcuyum.. Yani övünmek gibi olmasın, boğa burcu erkeği kara borsaya düşmüş... Hoşlandığı erkeğin boğa burcu olmadığını öğrendiğinde intihara kalkışan kızlar mı dersiniz, boğa burcu erkeğinden başka hiç bi erkekle ilişki yaşayamayan kızlar mı dersiniz, boğa burcu olmayan erkeğe erkek mi denir be ! diyen kızlar mı dersiniz.. Ha boğa burcu erkeği ha evlenilecek öğretmen bi kız.. O derece yani düşünün nasıl bi uçurumdayım.. Başak burcu kızlarla her zaman aram iyi olmuştur. Kendileriyle iyi anlaşabiliyorum.. Başak burcu olursanız bu size artı puan kazandırır.

     Sonuncu ve en önemlisine geldik.. Sesime ve fiziğime güveniyorum ben bu çocuktan doğururum diyosanız hiç durmayın çekilişe gerek yok gelin beni isteyin. Babam vermezse kaçarım. |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

     Çekilişin bütün detaylarını verdim artık gerisi size kalmış.. Bir sonraki yazıma kadar süreniz var. Başvurularınızı yorum ve mail yoluyla yapabilirsiniz. Random.org'dan yapacağım çekiliş sonucunda kazananı blogumdan ve twitter hesabımdan duyuracağım.. Yukarıda saydığım özellikleri yerine getiremeyenler üzülmeyin yani kısmet artık ne diyelim..

Hadi öpt kib by

Not : Başlıkta bilerek çekiliş kelimesini kullandım. Eğer bu yazının trafiği diğer yazılara nazaran tavan yaparsa size iyi dileklerimi sunarım :)

             Bir İnce Ses

17 yorum:

Nora dedi ki...

Bu yazının amacı ne ? :)

cherry dedi ki...

Nora ben de aynı şeyi soracaktım. Çok yaşa :)

esved dedi ki...

Manyaksın ya!!:D baslıgı görünce bir an sen de cekilişci blogculardan oldun sandm ki yine bir girişimci kız arkadası olmamış bis cabası :) uuuu sen boğasın demek hmm :) hadi bakalım kolay gelsn bahtın acık olsun. İnsallah baban vermez de sen de kacarsın heyecan olr :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Nora ve cherry : Siz ne anladınız :D

@esved : Sonuçları bekleyip görelim bence :D

Wear A Smile! dedi ki...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))) delisin sen yaa! :D
resmen kıkırdayarak okudum yazıyı sonuna kadar, eşim de karşımda bakıyo bana noluyo diye.. :P

benim linkimi vermen çok büyük incelik, çok teşekkür ederim <3
birçok bakımdan şartlara uysam da :P iki major sorun var, medeni durumum ve yaşım. o bakımdan "çekiliş"ine katılamıyorum ama bu über serin post daha çok kişiye ulaşsın diye her türlü paylaşıma gireceğim, bakalım dışarılarda bir yerde beyaz atlı prensini bekleyen bir kızı mutlu edebilecek miyiz :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Wear A Smile : Yarışmayı kazanmayı hak eden sensin, tabiki linki yayabildiğim kadar yaymak istiyorum. Bi de ben çok beğenmiştim hatırlarsan. Hem de yarışmaya o fotoğrafla katılmışsın :)

YeShe’s Diary dedi ki...

Aksam aksam beni güldürdün ya Allah'ta seni güldürüp bahtini acik etsin :)))))))

Kriterlerinin hic birine uymuyorum galiba. Bu simdi iyimi kötümü bilemedim ama eger devamli böyle akici ve keyifli postlar atiyorsan ki blogunu takip edecegim benim nesemi en azindan devamli göklerde tutacaksin demektir. Eh bu da gayet iyi birsey yani ;)
Kendine cok iyi bak ve aradigin kizi bulamazsan haber et belki benim akrabalarimdan cikar kismetin :)))

Bir İnce Ses dedi ki...

@YeShe’s Diary : Sürekli yazamıyorum. Elimden geldiğince arayı fazla açmamak istiyorum. Keyifli yazılar yazmaya çalışıyorum işte :) Beğendiysen ne mutlu bana :D

Amak-ı Hayal dedi ki...

Allahım yazıya bak ya sen beni bir gün öldüreceksin:):)))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Amak-ı Hayal : Yok ya henüz kimseyi öldürme gibi bi düşüncem yok :)

huyumkurusun dedi ki...

Gülmekten öldüm.:)Olsun kriterler net bulabilirsin yani birini bakarsın bu yazı vesile olurmuş.:PKriterlere bakılırsa çekiliş yok kura yok diyeceğin günlerde gelebilir tabi bu durumda.:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@huyumkurusun : Ben indirim yapılmayan ürün gibiyim :p

pastel dedi ki...

ikidir okuyorum hala gülüyorum :D

minikkus dedi ki...

aahaha işte pazarlama stratejisi, işte reklamcılık, işte kendini satabilen yurdum insanı. Ne kadar da detaylıca anlatmışsın, sonradan hiçbişey süpriz olmasın diyerekten:P ben bunu alır paylaşır ve yetkili sayılabilecek birçok merciye ulaşmasını saglar, çok yakın bi zamanda da olumlu sonuçlar getirmesini umarım, evet bunu yaparım bak;)

Allegra'nde dedi ki...

valla onu bunu bilmem 400. izleyicin olduğum için bile ödülü hak ediyorum. ama hiçbir kriterine uymadığımdan büyük ödülü genç kızlarımıza bırakarak ödül olarak nikah şahidi olmayı talep ediyorum. hiç olmadım da.

Bir İnce Ses dedi ki...

@minikkus : asıl mesleğimin pazarlamacı olduğunu söylemiş miydim :D

@Allegra'nde : Tamam blogger'dan bulduğum bi kızla evlenirsem nikah şahidim sen ol.. Hatta ben evlenebilirsem nikah şahidim sen ol :D

Adı-yokmus dedi ki...

Merak ediyorum böyle birisini bulabilecek misin :)) neyse en azından ne aradıgını biliyorsun bu da güzel, etraf kararsız insan dolu :)