Benden Olsa Olsa ! (MiM)


     Bir önceki yazımda (Bkz. Yazı) düzenlemiş olduğum çekilişe katılımın çok büyük olduğunun farkındayım.. Aldığım haberlere göre kriterlere uymadığı için çekilişe katılamayan kızlar Facebook'da  " Bis bi görsen sen de çok seversin " adlı bir grup açmak istemişler. Fakat birbirlerini kıskandıkları için bu eylemden vazgeçmişler.. İlklerin öncüsü bir blogger olarak bu çekiliş hepinizi heyecanlandırdı biliyorum.. Çekilişle kendimi verdim, daha ne yapayım.. Hangi blogger size bu imkanı sundu. Bi blogger sizle kahve içer bilemedin yemek yer.. Heyecandan fenalık geçirip hastanelik olanlarınız da olmuş. Onlara da acil şifalar diyorum.. Şunu da belirtmek isterim bi erkek için değmez :p  Sonuçları ve çekilişi kazananı açıklamayı çok isterdim ama malesef çekilecek bi isim olmadı.. Evet gördüğünüz gibi benim istediğim gibi bir kız hali hazırda bulunmuyor.. Halbuki olmaz olmaz bi liste de yazmadım... 

     Veeeee yazımızın ana konusu mim ! Yeeeeeeeyy ! \o/

     Rakipsiz bonbon Missbone sen kalk beni mim'le.. Hem de sorulu cevaplı.. En sevdiğim.. Gel de yazma.. Yahu kız beni tanıyor.. Hemen mim'e başlıyorum..

1-) Yemek olsan ne yemeği olurdun?

     Benden öyle kolay bi yemek olmazdı.. Böyle bulunması yapılması zor bi yemek olurdum ben.. Ne yemek yapsam diye düşünürken hadi bugün de şunu yapayım deyip, yapılmazdım. Bundan dolayı ben zeytinyağlı yaprak sarması olurdum.. Böyle kalem gibi sarılırdım.. Üzüm yaprağım el gibi olurdu böyle kocaman.. Deliksiz.. Hafiften ekşi.. Pirincim en kalitelisinden olurdu.. Yapılması zor, yenmesi kolay, tadına doyum olmayan...

2-) Müzik aleti olsan hangisi olurdun?

     Klarnet ve keman sesine bayılırım.. Hep bu iki müzik aletini çalmak istemişimdir ama olmadı bi türlü.. Benim eksikliğim tabiki, kimseye suç bulmuyorum.. Klarnet ve keman sesi hem neşe hem hüzün verebilir insana.. Eğer bi eğlence yapacaksanız bu iki enstürman kesinlikle olmalıdır... Beni ağlatmak isterseniz keman kullanabilirsiniz.. Tabiii bu kadar anlattıktan hangisi olduğumu merak ettiniz değil mi ? Ben cümbüş olurdum.. Herkesin çaldığı bi müzik aletini olmamı beklemiyorsunuz heralde.. Cümbüş farklı bi ses benim için.. Güzel güzel çalıyo, böyle yumuşak yumuşak..

3-) Araba olsan hangisi olurdun?

     Bi kere ben spor bi araba olurdum.. Uzun ve yüksek araçları pek sevmiyorum.. Küçük araba olacak ki trafikte harikalar yaratabileyim.. Uzun aracı park etmesi bi dert.. Sollamak ayrı bi dert, makasa girmek daha başka bi dert... Benden güzel bi Audi A3 olurdu.. 

4-) Aylardan hangisi olurdun?

     Tabiki Mayıs.. Mayıs ayında doğmuş olmamdan ziyade asıl bahar Mayıs ayında olur.. Yağmurlar yavaş yavaş kesilir, hava ne sıcak ne soğuktur.. Herkes kendini dışarı atar. Böyle renk renk cıvıl cıvıl elbiseler Mayıs'ta giyilir.. Vee şunu da belirtmek isterim kii bütün üniversite şenlikleri Mayıs'ta olur.. Ne mükemmel bi ayda doğmuşum yahu..

5-) Ayakkabı olsan hangisi olurdun?

     Bu zamana kadar Converse giymedim. Tamam çok güzel ve rahat ayakkabı yapabilirler ama o ayakkabının burnunu değiştirmedikleri ve o arkasındaki ALL STAR yazısını kaldırmadıkları sürece benden Converse olmaz.. Benden kesinlikle Dockers olur.. 

6-) Kıyafet olsan hangisi olurdun?

     Kesinlikle gömlek.. Gömlek erkeğin yegane giysisidir.. Cepsiz, dar kesim, uzun kollu.. Bu üçü çok önemli.. Biri bile eksik olsa  çok şey farkeder.. Bi kere gömlek omuza tam oturmalı.. Pot yapmamalı.. Seksi vicüdumun bel kısmına daralarak gelmeli.. Alt tarafı oval olmalı.. Arka kısım önden biraz daha uzun olabilir..  Markası veya amblemi kocaman olmamalı ki marka ön plana çıkmasın.. Hani ben bu markadan giyiniyorum etkisi yaratmasın.. Hiç sevmem.. Evet ben tam böyle bi gömlek olurdum..

7-) Renk olsan hangi renk olurdun?

     Mavi olurdum heralde.. Siyahı çok severim aslında ama mavinin her zaman bi albenisi olmuştur bende..

8- ) Hayvan olsan hangisi olmak isterdin?

     Aslan olmak isterdim.. Galatasaray'lı olmam belki bi etken ama bu hayvan yemek için yaratılmış aynı ben :)

9-) Şu an okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var?

     " Kazıyorsunuz. En azından deniyorsunuz. Herkesin sert toprağa küreklerle, kaşıklarla kazıdığı noktaya gidiyorsunuz. Dizleriniz titriyor ve mideniz bulanıyor. " Lütfen," diyorsunuz Aadi'ye. " Onu polise götürmeme izin ver. Hiç bir şey söylemem, sadece onu bulduğumu söylerim.. "

     Heather McELHATTON' ın Şahane Hatalar adlı kitabını okuyorum. Kitabın kapağında " Kendi Maceranı Kendin Yarat ! Tek Başlangıç Sayısız Farklı Son ! yazısını görünce içini bile açmadan kasaya koştum. Her bölüm sonunda size bi seçenek sunuluyo ve siz bu seçeneğe göre başka bi bölüme geçip hikayeyi devam ettiriyosunuz. Yalnız erkekseniz okumayın arkadaş, kitabı unisex yapmamışlar.. Karakter bi kız.. Neyse nalet gelsin dedim okudum, 20 dk sonra öldüm.. Okulu bitirdim, üniversiteyi kazandım, işe  girdim, evlendim, öldüm.. Al sana şahane hata..  Ondan sonra da vay efendim sen niye evlenmiyosun.. Evlenip de öleyim mi?

            Bir İnce Ses


14 yorum:

Şirvan dedi ki...

Evlenme de ölme bari :)) Converse giymeyen bir ben kaldım sanıyordum.

huyumkurusun dedi ki...

O kitabı okuma isteği duydum şimdi bakalım bende ölecek miyim.:PBu mimi benimde yazmam gerek mimlenmişim senin cevaplar iyimiş ama merak etme kopyacı değilim.:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şirvan : Converse giymeyen kaç kişi kaldık :p

@huyumkurusun : Kopya çekebilirsin sorun değil :) Eğer kopya çekiliyorsam doğru bi şey yapıyorum demektir :)

esved dedi ki...

Ahaaa:D oğlum var ya böyle aranırsan gelen kızdan hayır gelmez azıcık cool ol yoksa böyle ortalık malıymış gibi cık cık olmaz biscim olmaz :) ha bu arada kına gecende keman çaldırcam zırıl zırıl ağla yaprak sarması :D:D

Missbone dedi ki...

Bi kere en güzel ay Nisan'dırr oluuuuuummmm :D

Bahar da geldi çoktan hem, ben yağmur çamur demeden askılı badilerimi çıkardım meydana.:D

Artı olarak tabii ki seni iyi tanıyorum, böyle şahane bi insanı tanımayan utansın der giderim.:)

Amak-ı Hayal dedi ki...

kitap güzele benziyor bende alıyım:)

evlenme sen evlenmeee:)

cherry dedi ki...

Şahane Hatalar 1'de ben de yaşamayı becerememiştim, bu yüzden ikincisini almadım :)

Ayrıca converse giymemek mi? Hangi yerdeysen çık, insan içine karış :P

Gömlek cepsiz olmalı bence de :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : Hanım hanım senin karşında son zamanların en cool erkeği duruyor !

@Missbone : Adını altın harflerle yazdırmalıyım :D

@Amak-ı Hayal : Bence de gerek yok yani :)

@cherry : Bezden ayakkabı yapsam hiç biriniz giymezsiniz. Adam alıyor keteni yapıyor ayakkabıyı fiyatı da koyuyor hadi alın :D

Laliş dedi ki...

Bu nasıl bir kendini beğenmişliktir yareppim =).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Kıskandıınn mıııaaaa ? :D

esved dedi ki...

Huh huu! Cooliteni sevsinler :) ya hasta olsam da seninle ugrasmadan duramam :D

Milena dedi ki...

ya olum sarma yiyen var yiyemeyen var kendini anlatıcam derken gözümden sarmalar uçuştu valla:)spor araba oacaksan sen audi filan olmazsın sana ferrari porshe filan yaraşır:)
dockers candır:)

NEFES dedi ki...

Ama convers çok rahat.
Şahane hataları aldım ama daha okumadım geçen talih kuşu diye ikinci kitabıda gördüm onuda aldım.Bekliyorlar okunmayı.
Birde bu ara felaket kötü durumdayım.Neti bile açtığım yoktu.
Az önce eve geldim beni mutlu edicek bir şey yapmalıyımderken seni okumak geldi aklıma.
Bloğumu açıp hiçbir şeye bakmadan direk yandan buraya geldim.
Sanki birarkadaşımı ziyaret eder gibi.Bana keyif veriyor burası.hep daha çok yaz ne olur.hergün yaz.ben her gün okuyayım seni.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Milena : Ya Ferrari falan pahalı ben o kadar etmem :D

@NEFES : Ya sen üzülme de ben her gün yazmaya çalışırım.. Yani yazamıyorum ama uydurcam artık bi şeyler :)