Eleştir Beni Bebeyim !


     14 Şubat'ın üzerinden tam olarak 45 gün geçti.. Ve her gün özenle baktığım inbox'umda herhangi bir mail göremedim. Dikkat ederseniz cümle içerisinde ingilizce kelimeler kullanarak ben ingilizce biliyorum mesajı verdim. Bu önemli çünkü ilerde project manager falan olurum, ingilizce bilmiyo demesinler.. Tabi burda önemli olan hiç kimsenin mail atmaması.. Hizmeti ayağınıza getirdim. Elinizden tutayım bi şekilde tanışın buluşun dedim ama yok.. Hatta üşenmedim özel yazı yazdım. (Bkz. Yazı)

     Esra Erol'a gidersiniz, bilmem hangi tanışma buluşma sitesine üye olursunuz, Twitter'da açıklama kısmına Blackberry Pin'inizi yazarsınız.. Tolki'de elin kızıyla/oğluyla beş dakika konuşmak için can atarsınız ama iş Bis'e gelince hiç bi şey yapmayın. Burda tüm işimi gücümü bırakıp sizlere hizmet etmeye kendimi adamışken, sizin bu yaptığınız oldu mu şimdi ? İzleyici kitlemi kızların oluşturduğunu düşünürsek size yaranılmaz arkadaş.. Hayır yani ne yapsam bilemedim.. Kimseyi bulamazsak ben kendim evleniyorum diye kampanya mı yapsam acaba ?

     Biliyosunuz yazılarımın çok büyük bölümünde bi şekilde kızları eleştiririm. Bir önceki paragrafta bunun örneğini görmek mümkün.. Blogumun sol tarafında Eleştir Beni başlığında bir link var. İstediğiniz zaman bu linkten beni eleştirebilrsiniz.. Daha önceden kullanmamış olanlar için küçük bi açıklama yapayım. Eleştirinizi isterseniz hazır şablonları seçerek, isterseniz de düşündüklerinizi yazarak yapmanız mümkün.. İyi de olsa kötü de olsa eleştirilmekten kesinlikle hoşlanırım. Çünkü eleştirinin beni bir adım daha ileriye götüreceğine inanırım. Fakat şunu da belirtmek isterim ki, aklıma-mantığıma yatmayan bi şey olduğunda illa ki sorup soruşturmak isterim. Sebebini öğrenmek ister, yanlışımın ne olduğunu bilmek isterim. Allah kahretsin ki çok meraklı bi insanım.. Bunu bastıramıyorum malesef, elimde değil :)

     Dün tesadüfen linki Twitter hesabımdan paylaştım, olur da bi iki eleştiri gelir diye.. İki olmasa da bi eleştiri geldi.. Fakat ben cevap hakkımı kullanmak istiyorum.. Böyle düşündürecek ne yaptığımı bilmek istiyorum. Sizlerin de görüşlerini almak istiyorum aslında.. 

     " Kızlara karşı çok acımasızsn nasıl bütün erkeler aynı değilse bütün kızlar da aynı değil ayrıca insanları küçümser bir tavrın var biraz daha mütevazi olabilirsin. "

     Küçük bi hesap kitap yaptım.. Twitter'da ki takipçilerimin çoğu Blogger'lar.. Böyle bi eleştiri yazabilecek birinin blogumu iyi bi şekilde takip ettiğini düşünüyorum. Muhtemelen bu yazıyı da okur.. Bana direk cevap yazmasını istemiyorum. Genel olarak sizin yorumlarınızı almak istiyorum aslında.. Kızlara karşı gerçekten çok mu acımasızım ? Tamam bazen çok sert yorumlar yapıyorum, kabul ediyorum ama hepimiz bi çok blog okuyoruz. Okuduğumuz blogların çoğunda erkekler şöyle böyle diye yazılıp, çizilirken herkes hak veriyor. Ben kızları yazınca kötü mü oluyorum ? Kızlara acımasız davranma meselesinde sizlerin ortak görüşüne göre karar vericem.. O konuda muallaktayım.. Hala burnunuzdan fitil fitil getirebilecek potansiyele sahip olduğumu düşünüyorum :) Ama insanları küçümser tavrım gerçekten beni üzdü.. 

     İlk defa böyle bi şeyle karşılaşmıyorum aslında.. Daha önce de bu tarz şeyler söylendi bana ama pek önemsemedim.. Bir iki üç derken benim de kafam karışmaya başladı. Yazılarımı okurken sizi ya da başkalarını küçümsediğimi mi düşünüyosunuz ? Siz de öyle bi etki mi bırakıyorum ?

     Bu eleştiriyi yapan kişiye ne kadar teşekkür etsem azdır.. Yaptığı eleştiri beni üzse de en azından bunu düzeltmem için bana bi fırsat verdi.. Demek ki doğru yaptığımı düşündüğüm şeyler yanlış olarak algılanıyor. Blogumu okuyan, yorum yapan kemik bi kadro var. Biliyorum beni seviyorsunuz. Hayır elinizde değil biliyorum.. Ben de sevilmeyecek çocuk değilim hani :p  Öhmm.. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz, beğenmediğiniz, şu olmasa iyi olurdu diyeceğiniz neler var bi yazın bakalım.. Hep siz beni okuyosunuz, biraz da ben sizden kendimi okuyayım :) 

     Yorum yazan herkese şimdiden teşekkür ederim.

Not : Düşüncelerinizi yorum olarak atmak istemiyorsanız, birinceses@gmail.com adresine mail olarak da atabilir ya da Eleştir Beni linkini kullanabilirsiniz.


8 yorum:

esved dedi ki...

hmm şimdi biscim dedin ya kızlara hitap ediyorm kimseden 14şubat hizmetime geri dönen olmadı diye.. Eee olmaz tabi eger erkeklere hitap etseydin bak inbox!! nasıl dolup tasardı :)

o eleştiri cok yerinde madem sordun söyleyelim; evet kızlar erkekleri bu kadar eleştirirse erkeklerde eleştirir. Tamam eleştir ama bazen gercekten kibirli bir edayla söylemen kırıcı oluyor bence. Uslup önemli burda sanırım.

mesela biz selam vermeden selam da vermşyorsun gibi gibi..

esved dedi ki...

ayrıca kelin ilacı olsa kendi başına sürer diye bir laf var :) senin hiç sevgilin olmadığını bırak onu ne kadar cekingen bak beceriksiz demiyorum :)) oldugunu bilmeyen kalmadı blog aleminde :) ee insanlarda olsa zaten kendisinin olurdu iş cıkmaz bundan demiş olabilirler ben elçiyim zeval olmaz :))

Missbone dedi ki...

Ahahah neden kızlara kötü davranıyorsun yavruşum sen.:) Ben kız değil miyim bana güzel davranıyorsun, özel hissettim şimdi kendimi.:P Ama genel anlamda birebir kızlara iyi davranıyorsun zaten sen. Sadece yazılarında biraz acımasızsın, ama biz de kızlar olarak yazılarımızda erkeklere mavi boncuk dağıtmıyoruz, bokluyoruz erkekleri...

Bu çok normal yani ne bileyim. Aman bis ya hep sen bana dersin ya şimdi sırası geldi ben söliyim
'çok takıosun' :D
Öperim.

Milena dedi ki...

bisim cankardeşim
ya yazılarında biraz böyle bir izlenim oluyor sanki seninle konuşmayan biri yaa bu çocuk niye böyle kızlara sataşıyor nefret ediyor sanırsam filan diyebilir..ama söyleyeyim aslında bisde böyle bi durum yok kızlar ki kendisini artık baya iyi tanıyorum kardeşim gibi demeyeceğim kardeşimdir yani bildiğiniz:) dünyanın en nazik en hassas en yardımsever üstelikte kadın ruhundan çok iyi anlayan romantiklerinden biri..
yani biscim aslınla yazıların biraz çelişir gibi:)
not:biliyomusun türeve bile giriş yaptım matematikten gariban y den nerelere geldim:)y yi yalnız bırak çok işe yaradı canka sağol:)

Şirvan dedi ki...

Kızları eleştirmek konusunda acımasız olduğun düşünsesine katılmıyorum. Gerçi bu benim de sivri dilli olmamdan kaynaklanıyor olabilir. Ama sırf bir eleştiri geldi diye üslubunu değiştirmeyi düşünmen yanlış; çünkü bu blog senin kendini özgürce ifade edebileceğin bir alan. Ve sana ait. Sen içinden geldiği gibi yaz; beğenmeyen okumasın. Bence asıl acımasızlık birinin ifade özgürlüğünü elinden almaktır. Sen şimdi "acaba şunu yazsam ağır mı kaçar, bunu yazsam kırılırlar mı" diye düşünerek mi yazacaksın yazılarını? Yani biz eksik kalmış yarım bırakılmış bir BİS'i mi okuyacağız? Blog bizim içimizden gelenleri en sansürsüz dile getirdiğimiz mecra ol(a)mayacaksa ne işe yarar ki? Sen kendin ol tatlım. Beğenmeyen küçük kızına almasın ;))

NEFES dedi ki...

Yine süpersin.
Yürü be koçum.
Eleştirilerin yerinde.Sadece kızları eleştirmiyorsunki sen kızlarının arkasına saklanıp hayatı eleştiriyorsun.Annem hep söyler ben eleştirildiiğim zaman hiç sesimi çıkartmadan dinler ama kendi bildiğimi yaparmışım.O bunu fark etmemi sağladı.Yalnız senin kız arkadaşın olmayı isterdim (Eğer müsait bir durumumuz olsaydı)Çünkü ben her konuda konuşabilen ve beni eleştirebilirsin diyebilen bir erkeğin fazlalıklarından arınmış doğru insan olduğunu düşünüyorum.
Ama yinede eleştir beniye girip bakıcam şimdi:)

NEFES dedi ki...

Eleştir benide hazırlarından seçilecek bir şey yokki
Ne yaşını ne boyunu posunu nede burnunun sümüklü olup olmadığını biliyoruz.
Ama kendimde eleştiricek bir şey bulamadım.
Olum sen baya iyisin!!!

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : Lafı söyle söyle ondan sonra da ben elçiyiö, elçiye zeval olmaz :)

@Missbone : Sen bir kız olamazsın Missbone, sen bir meleksin :)

@Milena : Bence yazılarım çelişmiyo aslımla.. Sen bu yazılarımdaki kızlar gibi değilsin :) Bu arada türevde takıldığın yerde online destek verebilirim :)

@Şirvan : Böyle bi kaç eleştiri alınca acaba gereğinden fazla mı sert yazıyorum diye düşünmeye başladım. Hani gördüğüm şeyleri başta güzel güzel anlatıp, sonuna gelince ipin ucunu kaçırıyor muyum diye düşündüm. Ama yorumlara göre kaçırmıyorum galiba :)

@NEFES : Ben mükemmel erkek tanımına uyuyorum diyorum kimse inanmmıyo :p Yalınız böyle şeyler yazarsanız ben utanırım :)