Bu Bir Grup Mim'dir !

     Evet yanlış okumadınız bu bir grup mim. Mim furyasından her zaman olduğu gibi ben de nasibimi aldım. Sevgili Laliş ve Milena beni mimlemişler. Fakat iki hatta üç farklı mim var. Hepsini nasıl yazacağımı bilmiyorum.. Milena'nın ikinci mim'ini sanırım cevaplayamayacağım. Cevaplarını belki defalarca yazılarımda anlattım sizlere..  Sorulardan oluşan mim'leri cevaplamayı çok sevdiğimi daha önceden de belirtmiştim zaten. Neyse yazı zaten uzun olacak başlayayım artık.. Su küçüğün mim büyüğün deyip Milena'nın mim'inden başlıyorum.

     1. Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve sound trackinde hangi şarkı olurdu ?

" Ve Tanrı Beni Yarattı ! "  Dünya üzerinde eşi benzeri bulunamayan, Facebook'da adını yazsanız sadece bir sonuç çıkan başka kim var ? Tabi ki ben.. Zaten benim filmimde öyle iki saatlik bi şey olmaz... Seri yaparız..  Şarkı da muhtemelen bu olurdu.. |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]  Çok sade ve serin bi şarkı.. Dinleyince dinlendiğimi hissediyorum..

     2. Birşeyleri değiştirme gücünüz olsa, neyi yada neleri değiştirirdiniz ?

Sanırım önce kendimden başlardım.. Kimse kalkıp savaşları engellerdim, açlığa çözüm bulurdum dememi beklemesin. Böyle bi şey yazsam sadece sizi kandırmış olurum.. Ama bi imkanım olsa şu Fatmagül'ün ağlamasına bi çözüm bulabilirim. Yazık kız her bölümde ağlıyo..

     3. Sizi en çok etkileyen sinema sahnesi nedir ?

Aşk Tesadüfleri Sever'i ne kadar sevdiğimi daha önceden de yazmıştım. En çok etkileyen sinema sahnesi de elbetteki bu filmden olmalı.... |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

     4. Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiçkimse yok. Ne yaparsın ?

Napayım ben boş şehri.. Bari iki güzel kız olsaydı.. Şehrin orta yerine sıçarım :)

     5. Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler nelerdir ?

Pretty Little Lairs.. İzlemem için Leah önermişti.. Çok beğendim, mükemmel bi dizi. Tabi mükemmel olmasını sağlayan bi sebep var ;)

     Sıra geldi Laliş'in mim'ine.. Oturmuşlar 5N1K yapmışlar.. Ben de böyle pat diye sorulanlara cevap veremem ki.. Çok düşündürücü ve zor bi mim bence..

     Ne ?

Bir insan.. Bir hanımefendi.. Bir lady.. Bir afrodit !

     Nerede ?

Yanılmıyosam Amerika'da..

     Nasıl ? 

Boyu boyuma, huyu huyuma..

     Ne zaman ?

O ne zaman isterse...

     Neden ?

Güzel kızlardan hoşlanıyorsam suç mu ?

     Kim ?

Ashley Benson.. Pretty Little Liars dizisini Ashley için izliyor olabilirim emin değilim. Emin olduğum bi nokta varsa o da şudur... Ashley beni tanısa kesin çok severdi.. 

                 Bir İnce Ses

10 yorum:

Missbone dedi ki...

Ashley köpeğin olsun lan.:D

Laliş dedi ki...

Tam senlik bir 5N1K olmuş bu :D. Nasıl hepsini de kıza bağlamış yea :D.

Milena dedi ki...

soundracki çok sevdim.Aşk tesadüfleri sever çok iyi filmdi cidden çok ağlamıştım yaa..haha iki kız ne olum şehirdeki tüm kızları verdik gitti:)

Mia Wallace dedi ki...

aşk tesadüfleri cevapları çok iyi olmuş bu filme ben de bayılırım çok özeldir ve hele de o sahne ah ah

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Ozaman seni boş haliyle istanbula bırakalım da bi güzel ağzına sıç buraların ahahah :D

Mr.E dedi ki...

İki mim çok güzel birbirine bağlanmış eline sağlık

Hem 5N1K'nın müsebbibi olarak...çok zor değil tamam mıaaa!!! :P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : O benim evimin kadını çocuklarımın anası olacak :p

@Laliş : Kıza bağlamadım ya bağlandım :)

@Milena : Yok ya çok kız olmasın sonra paylaşamıyolar :p

@Mia : Ooo Mia seni görmek ne şeref :)

@Sylvie : Ya ben İstanbul'a hiç gelmedim. Şimdi geldi sıçtı gitti demesinler :)

@Mr.E : Yaa bence zor arkadaşım. Hayır yanii Ashley'cimm olmasa ne yapardım bilmiyorum. :D

Mystery dedi ki...

Yaaa nası özlemişim yazılarını delii :D Seni kim tanısa sever olum bence, konuşsan insanı güldürcek bi tip var sende :D

NEFES dedi ki...

Hayır kendini değiştirme böyle çok iyi.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Vayy efendim sizi burda görmek ne şeref ne şeref :) Bence konuşmadan da güldürebilirim.. Tipim buna çok müsait.. Hatta ben denizde hiç batmam :p

@NEFES : Bi iki değişikliğe ihtiyacım var bence :)