Harem Dediler Geldik !

    
     Ben Sultan Bis Han... Harem var dediler geldik. Kızları görelim.. !

     Üst üste mim yazmak pek adetim değildir ama ısrarla mim yazmam istenmiş. Su ve Milena beni mimlemişler. Üstüne üstlük Milena tehdit etmiş. Yaz desede yazardım yani kızmasına gerek yoktu :)Ama genel olarak düşünürsek bu mim'de bir önceki mim gibi (Bkz. Bir Önceki Mim) kızlara özgü bi mim bence.. Kızlar böyle bi yazı yazsa sorun olmaz ama erkekler yazınca abaza oluyor efendim sapık oluyor.. Zaten kızlar sütten çıkmış ak kaşık.. Vakti zamanında Stil Direktörü bi tweet atmıştı...

     "Aslında abaza adam  diye bir şey yok bence. Arz ve talep dengesizliği var... "

      Kesinlikle mükemmel bi açıklama.. Olay budur.. Abaza adam diye bi şey olmaması, sapık efendim sübyancı gibi kişilerin olmadığı anlamına gelmiyor.. İnsanların güvendiği dağlara kar yağması durumu da var tabi.. Zamanında bazı şeyleri söylediğimizde birilerinin üzerinden prim yapacağımızı düşünüp inanmayan kişiler de oldu tabi.. Hay allah bu konuya da nerden geldiysem ;)

     Mim'den daha fazla kopmadan başlasam iyi olacak.. Harem kurmam gerekiyormuş ama bizim Süleyman'ın haremi gibi güzelim gel sana değerli taşlarımı göstereyim cinsinden değil, herkes olabilir.. Sevdiğin, hoşlandığın, bununla dışarda takılırım, bundan çok iyi kanka olur, onunla sabahlar olmasın gibi :p

     Çevremdeki insanlardan yazmayı çok isterdim aslında... En azından Blogger'lardan yazmak isterdim.. Ama herkes ünlüleri yazmış. Şimdi bi de şöyle bi durum var. Yazacağım kişilerin hepsi kadın olacağı için siz kendi aranızda birbirinizi kıskanırdınız. Buna gönlüm el vermez. Onun için ünlüleri yazıyorum. Dediğim gibi Blogger'lar arasında bi mim yazılsa daha iyi olurdu, tanımadığımız Blogger'lar hakkında daha fazla bilgi edinebilirdik. Bu şekilde pek bi amacı yok gibime geliyo.. Fikir benden yazması sizden bence güzel olur... Eee artık başlayayım..

     Her erkeğin hatta herkesin gözdeleri tabiki Victoria's Secret mankenlerinden geçer.. Elbette benim de favorilerim var.. Doutzen Kroes - Miranda Kerr - Lily Aldridge

     Geçen mim'de yazdığım gibi internet siteleri beni nedendir bilinmez Orlando Bloom'a benzetiyordu.. Miranda ile evlendiği zaman acaba gerçekten benziyorum da ben mi farkında değilim diye düşünmüştüm.. Sonra vazgeçtim evet.. Lily güzelliğinden çok tatlı geliyo bilmiyorum.. Kendisiyle takılabilirdik... Kısmet mısmet artık.. Doutzen o adamla nası evlendin bilmiyorum ama çocuk yapman kesinlikle bi hataydı.. Candice bebeğim kredin ben de her zaman sonsuz...

     Eee tabi bi de Angelina Jolie gerçeği var. Büyük İskender filminde hayranlığıma hayranlık katmış, Wanted filminde kesinlikle işte budur dediğim kadınlardan biridir. İstediği kadar yaşlansın Angelina, Angelina'dır. Oyunculardan söz açılmışken Cameron Diaz var bi de.. Bi çok filmini izlememe rağmen en çok What Happens In Vegas filmini beğenmiştim. O filmde kendini mi yansıttı yoksa gerçekten çok iyi rol mü yaptı bilmiyorum ama çok beğenmiştim. Filmdeki haliyle çok iyi kanka olabiliriz :)

     Bi iki de Türk kızlarımızdan yazalım yahu.. Türk kızlarının suyu mu çıktı... 

     Biliyorum kızacaksınız.. Ama Hadise diyeceğim kusura bakmayın.. Şişman diyebilirsiniz, vergi kaçırıyo diyebilirsiniz. Ne derseniz deyin.. Kız sempatik arkadaş.. Selülitleriyle mutlu belki.. Şunu giymemeyim oram çıkmasın, bunu giymeyeyim buram gözükmesin demiyo... Çok doğal çıkıyo.. Ben buyum diyo resmen.. Ne güzel...

     Ceyda Ateş diye bi şey de var belirtmeden geçmem mümkün değil.. Kız güzel yorum yapmama gerek var mı ? Yalnız saçları sarıyken güzel oluyo.. Farklı renklere boyatmasın.. Saçlar sarı olmadığı sürece hareme alamam, yol geçen hanı mı burası ?

     Bi de sesi güzel olan biri olsun haremde.. Tamam Hadise'nin de sesi güzel ama her şarkıyı söyleyemiyo. Hadise'cim kusura bakma yanii.. Bu konuda Gülşen diyorum... Gülşen'in sesini seviyorum.. Çok güzel şarkıları var.. Gerçi Gülşen, Reha Muhtar'dan sonra çöktü.. Nerde off off Gülşen zamanları :p

     Gördüğünüz gibi çok makul kişileri seçtim.. Sanıyorum ki nasıl tip kızlardan hoşlandığımı çok iyi anladınız. Sonra neden sevgilin yok, sen de kız beğenmiyosun diye karşıma geliyosunuz. Hayır yani bir Doutzen, bir Candice karşıma çıktı da ben mi yok dedim ?

Mimlenenler
 

     Yazdınız mı bilmiyorum bakacak fırsatım olmadı.. Hadi size kolay gelsin.. Ve unutmadan bir link paylaşayım.. Mrs. Baros blogunda şöyle bi yazı paylaşmış (Bkz.Yazı) Bence süper bi fikir olmuş. Moda bloggerları bana kızacak ama biraz daha içten şeyler görmek istiyorum ben.. İçten dediysem iç çamaşırı değil yani :p
 
İç çamaşırı mı ? ;) |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]
 
 
               Bir İnce Ses


18 yorum:

Milena dedi ki...

iyi ki tehdit etmişim hiç pişman değilim:)güzel harem olmuş beğendim.
dostum hayret sahiden baya bi kadın olmuş ben en fazla 3 bulur diyodum:)
orlandoya benziyosun cidden ya:)
kaderinde onun gibi olsun inşallahhhh:)
Selülitsiz kadın mı olur ya olmaz herkeste var yok diyene inanma:)hadise iyidir bence de..

Missbone dedi ki...

Ceyda Ateş bence de doğru karar, o kız bana inanılmaz seksi geliyo ya. Valla erkek olsam, ya da erkek olmama gerek yok yani, bu halimle bile onun hastası olurum.:D

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Yalnız direk victoria nın haremi olmuş bu ahah:D ama lily den dolayı zevkli ilan ediyorum en doğal güzel o bence:)
Allah versin ne diyelim:p

Bir İnce Ses dedi ki...

@Milena : Ya nası 3 Victoria'S Secret'da 3 tane mi manken var sadece :p

@Missbone : Senin sevgilin var mümkünse hastası olma :)

@İpekböceği : Dilenci miyim ben ya ? Ne o Allah versin.. Hayır kıskanıyosanız da belli etmeyin yani ben zaten biliyorum kıskandığınızı :)

Missbone dedi ki...

@Birinceses: Biscim malesef sevgilim kızlardan kıskanmıyor, yatağıma alayım desem ses etmez.:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Ben ses ederim arkadaş :)

Missbone dedi ki...

@Birinceses: Adamsın! :D

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Allah allah ya gönlüne göre versin,dilerim bulursun o güzellikte bir kız demek istedim herhalde.Neyi kıskanıcaz anlamadım ki:D
Hatunlar felaket güzel söz yok ^^

Bir İnce Ses dedi ki...

@ipekböceği : Kadınlar olarak kıskançlık hormonu var sizde.. Kıskanacak bi şey bulursunuz siz :)

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Sevgilimiz annesi yaşında kadına "ne hoş" dese kıskanabilitemiz vardır haklısın da herşeyi herkesi de değil yahu hepten hasta yapma bizi lütfen:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@ipekböceği : Ortada bir erkek -ki olmasa da olur- ve ikinci bir kadın varsa kıskanmamak mümkün değil.. Denemesi bedava deneyin görün.. Ben hep burdayım :)

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Haklısın sen de, var herşeyi kıskanma kapasitesi olanlar. Ama güzele güzel diyoruz gördüğün üzre hakkını vermek lazım:D Zevkler uymayabilir o ayrı.Kıskanacak bişey yok,adil dağıtmamış yaradan aha okan bayülgen izliyorum bu adam yakışıklı olsa ne iyi olurdu^^
Yalnız cidden ben kıskanç biri değilim yapı itibarıyla.Arkadaşımı bırak abimi bile kıskanmadım hayatım boyu.
Yalnız sevgilim söz konusu olmadığı sürece:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@ipekböceği : Abi falan kıskançlıktan sayılmaz. Önemli olan sevgili.. Sevgilisini dişi karıncadan bile kıskanmayan tek bi canlı türü getirin.Buralardan giderim :)

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Hahah haklısın bu konuda.En başta dedim ya annesi yaşında olsun farketmez.p
Ama burda cinsiyet ayrımı son bulur. Erkek te kıskanır ki elbette aşkta kıskançlık olmalı zaten,dozunda tabii:)

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Abilerin abisi çok teşekkür ederim mim için. Bu haremindekiler de pek güzelmiş hani. Angelinayla ilgili söylediklerine katılıyorum. Sonra Hadise doğru bir seçim gerçekten. :D En kısa zamanda bu mimi yapıcam. Beni de düşündüğün için çok teşekkür ederim. ^_^

Holly dedi ki...

Kesinlikle arz talep ilişkisi, ne ekersen onu biçersin. Çoğu kadın ya da erkek mesafe nedir bilmiyor...

enes dedi ki...

Bir de örümcekler var eşlerini yiyorlar o kadar kıskançlar ki kimselere yar olmasın diye sindiriyorlar;D

Kesinikle arz-talep herkes Victoria's Secret gibi ister tabii talep gelir mi bilinmez;D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Vişne : Düşünmez miyim hiç seni Vişne'cim yaa :)

@Holly : Arz talep cidden önemli :)

@enes : Victoria's Secret'dakiler gibi olan da bana niye gelsin bu da önemli bence :D