Eyvah 14 Şubat Geliyor !


     Yarın 14 Şubat bildiğiniz gibi.. Böyle güzel bir güne özel bi yazı yazmazsam işim rast gitmez diye düşündüm.. Sevgilisi olmayan olsa da böyle özel günleri kutlamak istemeyenlerin ortak görüşü sevgimizi bir güne mi sığdıralım ya da bugün olmasa biz sevgili olmayacak mıyız ?  gibi içi geçmiş cümleler kuracağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz.. Evet heyecanlandınız ben de farkındayım.. Lütfen hamile ve kalp rahatsızlığı olanlar yazının bu kısmından sonrasını okumasın.. 

     2012'ye girdiğimizden beri Twitter'da bir tutuşma bir kendinden geçme bir ne yaptığını bilememe eyvah bu sene de mi (!) korkusu hakim.. İnsanlar yeni bi yıla girdim diye sevinir bunlar Şubat yaklaşıyo diye üzülüyolar.. Hadi 14 Şubat'ı geçtim lanet olsun.. Maya takvimine inanan bi kısım da sevgilim olmadan öleceğim diye üzülüyor. Gelde ölme... Ocak-Şubat arası anan aşağı baban yukarı derken hep Sevgililer Günü konuşuldu... Veee Bis Group olarak sizlere hizmet vermekten onur ve gurur duyacağım bir organizasyonla tekrar karşınızdayım... Olay tamamen şu mükemmel sözün beynimde yer etmesinden çok bir hormon gibi salgılanarak seksi vücudumun tümünü kaplamasıyla başladı.. 

            "Bunca insan yalnızken neden bunca insan yalnız ? "

     Böyle mükemmel bi sözün üstüne daha fazla yorum yapılamaz Bis harekete geçmelisin dedim ve Twitter'a altın karakterlerle kaydolmuş şu hash tag'ı gördüm...  #eyvah14subatgeliyor

     İnsanlar sürekli bi sevgili arayışında, 14 Şubat'ı yalnız geçirme korkusu sarmış herkesi.. Yalan ! Korkan eden de yok.. Bilmem kimin sevgilisi var benim niye yok düşüncesinde.. Vay efendim ben her zaman 3.tekil şahıs olmak zorunda mıyım ? Her gece rüyamda işin ne seniiinnn, hep seni görmek zorunda mıyımmmm ... Öhmm.. Hal böyle olunca arada bi bağlantı eksikliğinin olduğuna kesin karar verdim.. Veeeee Bis Group gururla sunar.... ( Alkış efekti ) 

  eyvah14subatgeliyor@hotmail.com
  
      Halka hizmet Hakk'a hizmet parolasıyla yola çıktığımız günden beri, hizmetlerimizin ardı arkası kesilmedi. Daha iyi bir blog daha iyi bir blogger ve daha güzel günler için burdayız.. 14 Şubat geldi diye üzülüyor musunuz ? Ağda yaptırmaktan vazgeçip, biraz daha uzasın kazak örerim mi diyorsunuz ? Sevgilim yok yaza da çok var ben şu tatlıdan birazcık daha alayım mı diyorsunuz ? Basenlerim ve ben süper bi ikili olduk çokarikayız demekten kendinizi alamıyor musunuz ?

     14 Şubat geldiği için üzülenler artık gülme sırası sizde.. Adınızı, yaşınızı, bulunduğunuz şehri, öğrenim durumunuzu, karşı cinsten beklediğiniz/istediğiniz özellikleri yazıp, bize biraz kendinizden bahsedin. Bir adet boydan olmak koşuluyla en az 2 adet fotoğrafınızı ekleyip eyvah14subatgeliyor@hotmail.com adresine mail atın.. Size en yakışan kişiyi bulup buluşturup, yakıp yakıştıralım.. Hem de bunu cinsiyet ayrımı gözetmeden yapıyoruz. Yapıyoruz dediğim ben yapıyorum yani.. Güzel kızlar bikinili fotoğrafını gönderebilir, hatta bikini olmasa da olur yanii.. :p

     Bu postu daha önceden yazabilirdim ama herkese bi 14 Şubat hediyesi vereyim dedim :)

     Şaka bi yana sevgilisi olan, platonik aşk yaşayan, şizofreniye bağlayıp kendine sevgili yaratan herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun... Erkekler olum gidip sevgilinize güzel güzel hediyeler alın.. Zaten almıyosunuz bari bugün alın.. Sevindirin kızları hadi bakıyıımm :)

Not: Yalnız mail adresi de ölmeyecek cinsten.. Her sene kullanılabilir :)


                Bir İnce Ses



10 yorum:

kitana dedi ki...

Tespitler süper.Bir an Sözle bizi BİS, BİS'te evlen benimle, BİS'le nikahıma alayım seni'ye falan varacaksın sandım:)

tubitos dedi ki...

hahaha yine çok güldüm yaaa. şu söz çok doğruymuş yalnız "Bunca insan yalnızken neden bunca insan yalnız ? "

en güzeli yazının bitiş paragrafı :) bence de herkes birbirine güzel güzel hediyeler alsın.. hayır yani yılbaşında alınıyor doğumgunu vs vs alınıyor da sevgililer gününde ticaret bu yeaaa deniyor onu hiç anlamıyorum.


sevgilisi olanın olmayanın, sevginin kıymetini bilenin sevgililer günü kutlu olsun efem..

enes dedi ki...

Aziz Valentine'in kemikleri sızlıyor şimdi;DD

Holly dedi ki...

Imm şey sevgililer günü geldiğini pttdeki kalpli kartlardan anladım dün, bugünde azaldığını fark ettim. Bence yalan dolan sevgililer günü yılbaşı gibi günler bkz:parasız genç.
Kapitalist düzenin oyuncağı olma bile dedim bu yüzden kendimi çok aştım sevgilimse güldü çok acı.

Yasemin dedi ki...

Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

Lazanya dedi ki...

berbat bi sevgililer günü geçirdim.sap olmama rağmen :S

Bir İnce Ses dedi ki...

@kitana : Tespitte üzerime yoktur. En yeni ve en doğru tespitler Bis Group'da :p

@tubitos : Yılbaşı, doğum günü gibi günlerde alınanlar da bi ticaret tuzağı kimse farkında değil :D

@enes : Bence o da hayal ürünü :p

@Holly : Kapitalist düzene kaptırmayın kendinizi herkes eşit tek yol blog :p

@Yasemin : Nedense bu yorumun kopyala yapıştırdan ibaret olduğunu düşünüyorum.

@Lazanya : Ya anlamadım şimdi olmana mı, olmamana mı ?

iρεκβöcεĝι~ dedi ki...

Ay gayet ciddi başladım okumaya sona doğru koptum allah seni napmasın yaa:D

Bir İnce Ses dedi ki...

@ipekböceği : Ben çok ciddi yazdım aslında kimse mail atmadı o ayrı konu :D

Adı-yokmus dedi ki...

Söylemeden gecemeyecegim "gelde ölme" demişsin, de ayrı olmalı :)


(artık blogunda hata yapmamı bekler durursun bu yorumun üstüne :)) )