Ölürüm Sana !


***Bu yazı yüksek dozda kendini beğenmişlik içerir ! ***

     Bakın direk ana fikri belirttim.. Sonra amma da kendini övdün demeyin.. Evet yaptım ama bi sor bakalım niye yaptım ?

     Mükemmel erkek - biliyosunuz bu ben oluyorum - ve arkadaşları kop kop geceler için göt donduran soğuklarında yine dışarılarda.. Bir de üstüne üstlük duş alıp dışarı çıkıyorum, böyle de bi manyağım.. Hal hatır hoş beş güzel muhabbetlerden sonra yanımıza gelmeden parfüm kokusuyla beni cezbeden ve tek amacım sevap kazanmak olduğu için kafamı çevirip baktığım güzel kız gecenin dönüm noktası oluyor. Merak etmeyin kıza evlenme teklif etmedim...

     Gecenin konusu artık kızlar olmuştu. Ben ve benim mükemmel prensiplerim... Allah beni kahretmesin.. Ne geliyosa başıma hep bu inadım yüzünden geliyo zaten.. Herkes benim çok ince eleyip sık dokuduğumu düşünüyor. Dışardan bakınca hatta şu yazıyı okuyunca ( Bkz. Şu Yazı) bilemedin bu yazıyı (Bkz. Bu Yazı) okuyunca çok şey istiyormuşum, böyle bi kız anca peri masallarında olurmuş gibinize geliyor. Bakın yeni bi kelime türetttim. Allah'ım çok mükemmelim.. Ama aslında yok öyle bi şey.. Ama gel de bunu anlat.. Tamam dış görünüşe fazla takılıyor gibi görünüyor olabilirim ama aslında güzellikten çok bakımlı bi kız olsun istiyorum.. Güzel sevgilim olsun istiyorsam suç mu ? Hayır anlamadığım bi şey de şu.. Belirtmeden geçemiycem kusura bakmayın.. Kızlar yakışıklı erkek ararken iyi de erkekler güzel kız aradığında niye kötü oluyo ? Bana bunun cevabını mantıklı bi şekilde açıklayın.. Hele bazıları var burdan isim verip rencide etmek istiyorum ama neyse.. Kaslı erkek diye nerdeyse ölecek.. Git üşenme eski sevgililerine bak o çok istediği baklavalardan eser yok hepsi tulumba.. Yok, olduğunu iddaa eden varsa hemen ona yakışıklı ve bir o kadar kaslı sevgiliyi ben ayarlıyorum. Evet Bis bu hizmeti de sağlıyor.. Halka hizmet Hakk'a hizmet !

     Bir diğer konu kızların bi masada bi erkekten etkilenebilme, hoşlanma olasılığındaki süreç.. Bu konuda ikiye bölündük.. Ben ilk izlenimin yine dış görünüş olduğundan yanayım.. Giyimine dikkat eden bi erkeğin her zaman bi adım önde olacağını düşünüyorum. Tabi bu ilk karşılaşma için geçerli genel olarak söylemiyorum, yanlış anlaşılmalara meyil vermeyeyim. Ben bi kızın yakışıklı bi erkek olan bi masada ilgisinin direk ona kayacağı taraftarıyım.. Masada edebiyat parçalayan başka bi erkek ne derse desin yakışıklı olanın sadece gülmesi bile her şeyi değiştirebilir. Tabi bundan sonra kızı elde etmek yakışıklı olanın becerisine kalmış. Tabi bi de zeki olan kızlar var... İşte orda ben devreye giriyorum..

     Genelde erkeklerin zeki kızlardan hoşlanmadığı ya da hoşlansa da sevgili olarak düşünmedikleri düşüncesi kızlar arasında hakim.. Ama ben de ille de zeki olsun istiyorum. Beni sözleriyle sıkıştırsın istiyorum. Yeri geldiğince cevap veremeyeyim istiyorum. Bugüne kadar sevgilim olmamış olabilir ama kızlar hakkında çok fazla şey bildiğimden eminim. Belki daha önce de yazmışımdır hatırlamıyorum ama kızlar hakkında sayfalarca yazı yazabilirim. Ve bu hayatımdaki en büyük yanlışlardan biridir. Bazen soruyorum kendime ne vardı oğlum bu kadar şey bilecek.. Bi kızdan hoşlanıyorum ama kızın düşünceleri beni etkilemiyo.. Verdiği tepkiler çok standart.. Trip atacağını 5 mesaj önceden görebiliyorum.. Ne anlatmaya çalıştığını biliyorum, elini kaldırsa ne söyleyebileceğini tahmin ediyorum. Ve inanın bu artık kabak tadı vermeye başladı. Bi adım sonrasını görmek istemiyorum. Klasik mesajlar atsın istemiyorum. Aradan geçen aylar sonrasında " Ben seni rüyamda gördüm " mesajını atınca, o kadar aklından çıkmıyosam bu zamana kadar beklemeseydin demek istemiyorum. Bi de hiç arayıp sormuyosun mesajı var. En nefret ettiğim şeylerden biri de bu .. Aramak istesem arardım zaten.. Madem konuşmak istiyosun basit bi naber napıyosun mesajı at, çok daha güzel olur.. Ben de aramadığım için bi bahane uydurayım özür dileyeyim.. Bunlar bilindik mesajlar diye yazıyorum, daha neler neler var. Bi de anlamadığım bi şey sevgilim değil bi şey değil trip atmaya çalışıyo.. Sonra kötü olan da ben oluyorum.. Hayır ben senin tribini yer miyim ?  Kıskanılmayı, kıskanmayı severim.. Yerinde olursa trip atılmasından hoşlanırım. Sevgilim karşımda çatır çatır konuşsun isterim. Böyle olmayacaksa aşık falan olamam ben...

     Her zaman erkeklerin kolay kandırıldığı söylenir ama bence kızlar çok daha kolay kandırılıyo.. Hele egosunu erkeklerle tatmin etmek isteyen kızlar.. Gözünü kapat git, elinden tutar getirir seni.. Tabi doğru yaklaşmak gerek :)

     Bak yazının sonunda aklıma ne geldi.. Herkes Megan Fox ile ilgili bi şeyler yazmış. Ben yazmasam küsersiniz diye düşündüm. Twitter'da olan biten neydi Allah aşkına ya.. Megan Fox sizin sümüklü sevgilinize mi kaldı ? Gideyim kendime Türkiye'den koca bulayım diye mi düşünmüş.. Yani olay bu mudur ?

Megan uçağa binmiş ya nasip demiş !

|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]


                  Bir İnce Ses

21 yorum:

Milena dedi ki...

valla kızlar hakkında çok acayip bilgin olduğu bi gerçek ama seninle ters köşe noktalarımız var biliyosun:)fizik mühim de zeka bence en seksi şey..masada salak salak oturup gülen bi yakışıklıdansa böyle zeki esprileriyle çatlatan az güzel ama fena zeki tipi seçenlerden oldum hep:)
olum ölücem yaa Millet Meganın kocasına hiç değinmiyor Megan Fox karısı dünyanın en manyak en hoş adamlarından biriyle evli brian austin green le evli kadın napsın bizimkileri??ahaha
haa murat boza seksi dedi!ona eyvallah demeyen taş olur:)

Missbone dedi ki...

Stop!
Valla anormal miyim değil miyim bilemiyorum tam şu an ama söylemezsem çatlarım. Çul çaput bile giyse suratı baby face olan bir erkeğe karşı koyamaz-öhöğm-dım! :)

Mia Wallace dedi ki...

şu klasik bilindik mesajlar kısmındaki cümleler gerçekten de tam olmuş

esved dedi ki...

emin ol aynısının erkek versiyonları da var sadece kızlara özgü bişey değil. trip atan erkek zaten karizmayı bırak yerlere atmayı magmaya göndermiş demektir benim nazarımda :)

ben bazen diyorum bu devrin insanı değilim!!
Kızlar paraya, erkekler güzelliğe bakıyor!! Bütün mesele bu!
Sadakat yok, aşk yok..........

pınar dedi ki...

Biscim; iyi güzel demişsinde ben kızların kaslı erkek tercihleri kısmına katılmıyorum.Misal biscolata erkekleri biçok kıza itici geliyo.İdeal erkek kavramı kel ve göbekli oarak tanım değiştrdi artık.Sonracığıma senin aşık olmamana gelince,çok klasik belki ama bu aşkın bi standardı kalıbı yok.İstediğin kadar kuralın olsun bigün biri geliyo ne kural kalıyo ne bişi tüm kural o oluyo:)karşık bişiler yani

Volante dedi ki...

doğru demişsin.tipi iyi olan bi erkek her zaman 1 adım öndedir ama bazen tipi iyi olmasa da bi çekim oluyo ne biliyim.tamam tipi iyi değil ama çekiyo beni diyorum bazen ve kesinlikle kıyafeti,giyim tarzı çok önemli! ne kadar yakısıklı olursa olsun giyim tarzını beğenmezsem o biter benim için ya da giyim tarzı ne kadar iyi olursa olsun tipini beğenmezsem yine biter benim için.bence hem fiziksel yönler hem de giyim beraber ilerliyor ^_^

Leah dedi ki...

Benim hiç 'şöyle olsun böyle olsun' diyecek vaktim bile olmadan hep bi sevgilim oldu lan. Zaten istikrarlı bi şekilde 3-4 senedir aynı adamla birlikteyim. Kas aramadım ama kafi derecede var yani. Kastan öte boyu posu önemli bi kere. 165-170 boyundaki adamın her yeri kas olsa nolur allasen? Yukarıda sanırım Pınar demiş biscolata erkekleri birçok kıza itici geliyor diye, bu da yanlış bi düşünce. :D Biz birçok kız olarak gayet beğeniyoruz Carlos'u falan. :F

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

oy oy oy :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Milena : Megan ne zaman evlendi ? :)

@Missbone : Burdaki bayb face ben oluyorum evet :p

@Mia : Bi gün birine sen kimsin ki beni rüyanda görüyosun dicem artık :)

@esved : Kızların parası olan bi erkek aramasını ben yadırgamıyorum.. Herkes güzel bi yaşam sürmek ister. Aşk karın doyurmuyo :)

@Pınar : Ya kızlar tercih ediyolar ama bulamıyolar. Bi de böyle bi şe var :D

@Volante : İşte gerçek survivor diyorum ya.. İşin özü senin satırlarında gizli :)

@Leah : Daha ilk cümleden hemen de havanı at :) Ayrıca ben 175'im sen şimdi bana hakaret mi ettin çaktırmadan çaktırmadan ? :)

@Pollyanna : Kusura bakma seninle evlenemem :p

Amak-ı Hayal dedi ki...

Görsellik önemli her kim bunun aksini söylerse yalan söylemiş olur ama bundan sonraki enn enn önemli şey bir erkeğin sempatikliğidir...
Sempatik olmayan erkek ağzıyla kuş tutsa benim için bişey ifade etmiyo:)

Genelde öyle çatır çatır konuşsun dediğin kızlar pek erkekler tarafından tercih edilmiyo ama susandan iyidir:)

Trip konusuna gelince hayatımda en sevmediğim durumlardan biridir helede derdini anlatmak yerine susan ve ne anlatmaya çalıştığını anlamadığın erkek tipi( ki bayanı da aynı)çekilmiyor ya.. Trip ne ya bazen ömrün anlamsız tepkileri kovalamakla geçtiğini düşünüyorum... Benim hiç tahammülüm yok direk konuya dalanlardanım:D

Buz dedi ki...

Haklısın dış görünüş çok önemli ve bir erkeğin zeki kız istediğini çok iyi biliyorum. Dış görünüş önce etkiler ama kız da zeka yoksa o ilişki fazla uzun sürmez.

Bana pek fazla bir şey istemiyormuşsun gibi geldi. Sadece zamanın var demek...

enes dedi ki...

genel fikir kızlar banka hesabına ya da kredi kartının limitine erkekler ne kadar Adriana Lima'ya olan benzerliğine her ne kadar Biscolata erkekleri revaçta görünse bile aslında öyle değil..

Kadınlara göre erkekler aptaldır.
Erkeklere göre kadınlar..

Aşk denilen şeyin zaten bir tanımı yok ister kimyayla açıklarsın ya da edebiyat ile istersen varlığının tiryakisi yokluğunun delisiyim diye sahne kur yakışıklı bir yüze sahip değilsen bakmayabilirler bile..

Kadınlar erkekleri güvenilmez bulur.

Erkekler de kadınları...

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

o yazıdaki tüm maddelere uyuyodum ama ben. hıh

olm iyi ki bi evlenme teklifi ettik ha. alay etme fırsatı çıktı sana da

Bir İnce Ses dedi ki...

@Amak-ı Hayal : Bence cebindeki paralardan kuş yapan adam sempatik olmasa bile çok şey ifade edebilir :)

@Buz : İşte bi gerçek survivor daha.. Benim çok şey istemediği kabullenmek istemeyenlere örnek olsun bu yorum

@enes : Bana göre aptal kadın yoktur ya.. Hepsi şeytan gibi mübareklerin. Akıllarını kullanamıyolar sadece..

@Polyyanna : Açığı yakalamışım hiç bırakır mıyım :)

Pocahontas dedi ki...

Ahah bis gene döktürmüşsün yahu, kaslı erkek modası nereden çıktı bilmiyorum kemikleri batar öylesinin, şimdilerde romantik erkek nadir.

Ayrıca Megan hakikaten onların sümüklü sevgililerine mi bakacak komediymiş o konu da.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Pocahontas : Yahu olur mu kaslı erkekte dağlar tepeler çiziyor millet, ne kemiği :)

sokak dedi ki...

usta sen kısa mesajla yürüyen ilişkileri anlatmışsın nerdeyse. senin anlattığında zaten karşındakini görmüyorsun ki, kendi cep telefonu yeter insana. sevgilin mutfağa gittiğinde mesaja ananesi cevap verse anlamazsın yani o derece. hem kadıncağız da mutlu olur bir atraksiyon içinde olmaktan o tarafı iyi ama...bir de ilişkinin elle tutulanı gözle görüleni var. kontürsüz olanı yani. hadi iyi anlaşılsın diye açayım. 3D olanı. :)

mavimetropol dedi ki...

hehehe inanılmaz beğenseymişim yalnız:D Çok güldüm yahu

Bir İnce Ses dedi ki...

@sokak : Bi yerde bi sıkıntı var ama çözemedim. Ya ben anlatmak istediğimi anlatamadım ya da sen bu yazıyla alakasız bi yorum attın :)

@mavimetropol : Ha yani beğenmedin ? Beğensen inanılmaz olurdu.. Çok mu kötü yazmışım yahu

francesca mckennitt dedi ki...

Valla bence zeka hepsinden daha önemli bis. Cidden, zeki olsun bizim olsun. Eli yüzü düzgün olsun yeter yani, yakışıklılık en fazla bonus olabilir :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Aa bonus en sevdiğim şey :p