Nerede Kalmıştık !



     Sözlerime başlamadan önce herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu ve başarı dolu bir yıl diliyorum. Biliyosunuz her ne kadar iyi dileklerimizi sunsak da hepimiz için iyi bir yıl olmayacak. Tecrübeyle sabit.. Bkz. Geçen yıl

     Yazmayalı nerdeyse 2 ay olacak... Geçen yazımda size bi kaç sorundan bahsetmiştim ve yazmayı bırakmak istememin sebebini kısaca açıklamıştım. Ama gelin görün ki çoğunuz bunu yanlış anladınız ve blogu, birilerine tepki olarak bıraktığımı düşündünüz. Aslında yazmama nedenimi çok açık belirtmiştim.. Kendinizi öyle bi kaptırmışsınız ki son kısmı anlamamışsınız... Yaptığınız yorumlara cevap yazdığımda doğruyu anlatmaya çalıştım ama yazıdan sonra yorumları okumadığınız için genelde benzer şeyler yazdınız :) Hiç önemli değil ben herkese tek tek cevap yazarım. Bu benim görevim.. Halka hizmet hak'ka hizmet :)  Ama darıldım, kırıldım aynı zamanda gücendim.. Ya benim bi başkası yüzünden blogu bırakabileceğimi nası düşünürsünüz ? Sorarım sana sayın izleyici.. Beni böyle mi tanıdınız ? Ya da ben mi böyle tanıttım size kendimi ?

     Gördüğünüz gibi gitmedim blogdan ki söylemiştim  gitmeyeceğimi.. Elimden geldiğince yazılarınızı yetim bırakmadım.. Sağolsun bazı arkadaşlar mail attı onlar da beni yalnız bırakmadılar. Günde hiç gelmese 5 farklı kişiden " yazmazsan ölümü ısır maili aldım ! " demek isterdim ama demiyorum. Çünkü almadım.. Burdan isim verip mail atmayanları rencide etmek istemiyorum. Mail atan arkadaşlarıma sevgi ve saygılarımı sunuyorum... Veeee en önemlisi witchieofstars  'ın gönderdiği yılbaşı kartı. (Bkz.Kart) Annem aradı sana yurtdışından bi mektup var isim yazmıyo dedi.. Bu kadının bana gelen postaları açması da beni bitiriyo.. Özel hayatın gizliliği diye bi şey yok... Bi kız bana olan aşkını yazıp gizlice posta kutusuna atsa annem yüzünden ilişkimiz başlamadan bitecek.. Neyse efendim bu haberi alınca akşam işten eve ışınladım kendimi.. İlk defa böyle bi hediye aldım.. Böyle bi sevinç bi kendinden geçiş hakim oldu.. Burdan kendisine tekrardan tekrardan çok teşekkür ediyorum :) Hediye almak güzel bi şey ya.. Valla bak.. Sevdiklerinize hediye alın sevindirin onları.. Hediye almak için özel bi günü beklemenize de gerek yok.. Maddi anlamda çok pahalı bi şey olması da hiç önemli değil..

     Yazmadığım günlerde neler olduuuuu ? Ekstra bi şey olmadı açıkcası.. Bi giyim markasının İstanbul'da Blogger toplaşması buluşması varmış. Beni de çağırdılar. Tabi ben maili okuyunca ne yazdığını tam olarak anlayamadığım için bi kaç kere okudum. Maili gönderene baktım.. Ama benim çağrılma sebebimi bi türlü idrak edemedim. Hayır bacım beni niye çağırdınız da diyemiyosun.. Saf ve bir o kadar temiz duygularımla biri mi oynuyor, organ mafyasının eline mi düştüm yoksa beni çağırıp tecavüz mü edecekler bilemediğim için sordum soruşturdum. Sağolsun Wear A Smile ben de davet edildim deyince içim rahatladı. Tabi ikimiz de neden benim çağrıldığım konusunda bi fikir birliğine varamadık. Sonuçta moda blogu değilim.. Yanlışlık olduğuna karar verdik :)  İstanbul'da olmadığımdan mütevellit gidemedim.. Mail biraz daha erken gelmiş olsa elbette ki giderdim, yanlışlık falan dinlemezdim :p O hafta Galatasaray- Fenerbahçe derbisi de vardı. Bi taşla iki kuş mode on :) Dedikodu blogunda da manşetlere çıktık kii o konuya hiç girmiyorum :)

     Vee bu zaman dilimi içerisinde tespit insanı olan ben, kendimle ilgili bir tespit yaptım.. Evet terzi kendi söküğünü dikti. Yazamama sebebim aslında konu bulamamam değil, konuya odaklanamam.. Aslında yazabileceğim bi çok şey var. Taslaklarda o kadar çok yarım kalmış yazım var ki.. Bugün hepsini okudum.. Çok güzel başlamışım ama bi türlü sonlandıramamışım.. Bitirip yayınlamadığım yazılar da var.. Onlarda herhangi bi konu yok... Hani birine bi konuda bi şeyler anlatırsınız ama sonra başka bi konuya geçersiniz ve ben ne anlatıyodum dersiniz ya.. Hah işte tam olarak öyle.. Kafamın içerisinde o kadar çok şey var ki.. Hayatımı bu kadar etkileyeceğini tahmin etmezdim.. Bazen kontrolü kaybediyorum.. Nerdeyse klavyemden CTRL tuşunu koparıp cebimde taşıyacağım.. O derece kontrolsüzüm.. Ve inanın hiç gücüm yok..

     Kızlarla işimiz bitmedi demiştim hatırlarsanız.. Bi kendime geleyim burnunuzdan getirmeye devam edeceğim hiç merak etmeyin.. Sizin yüzünüzden güzel güzel yürüyen ilişkiler saçma sapan sebeplerden dolayı bitiş noktasına geliyor, başlamak üzere olan ilişkiler başlayamıyor. Dün direkten döndük, yılbaşı gecesi zehir olabilirdi. Bir diğer arkadaşım başlayamadan bitirdi. Hep bu kızlar yüzünden.. ( Evet bu sefer genel konuştum, hep siz mi erkekler diye başlayacaksınız cümlelere ) 

     Sonuç olarak şu anki durumuma fırtına öncesi sessizlik diyelim.. Benim gibi mükemmel (!) bi erkeği bile kızdırdılar.. Neyse nerde kalmıştık...


                 Bir İnce Ses

15 yorum:

MaviPelerinliKülkedisi dedi ki...

Bir erkegin aşşağılayan bakışı,küçümseyen sözleri ve kalkan eli mutlaka bir kadını gösterir.Relax ol bis kadınlar bişi yapmaz sana.Ne alıp veremediğin var bu kızlarla ki blogunu okuyıp sana destek verenlerin hepsi kız bence sen kızlara ders vericeğine hemcinslerine insanlık ögret.

Bir İnce Ses dedi ki...

@MaviPelerinliKülkedisi : Bence çok acımasız davrandın bana. Buna ben cevap vermeyeyim, bu yorumu okuyan ve benim hakkımdaki düşüncesini belirtmek isteyen olursa yorumuna bir iki cümle daha eklesin :)

Bana destek verenlerin hepsi kız evet haklısın. Kızlarla alıp veremediğim bi şeyler elbette ki var. Ama hepsi için geçerli değil bu. Kötü bi şeyler sezmediğim sürece hiç bi kız hakkında yorum yapmam. Hep söyledim ve her zaman söyleyeceğim. O beğenmediğiniz erkekleri seçen hep siz oldunuz. Bu kadar itiraz edip, erkekler hakkında genel yargılarda bulunmanızı da ben anlayamıyorum. Yine de teşekkür ederim :)

tinker dedi ki...

seni ben yirim yiirm incem sesim :) hayatı şöyle aktarmana bayılıyorum mükembel erkek :D

Milena dedi ki...

aaa olum yazmışsın ya..valla ne güzel oldu.yaz yaz sen kopuk olsun boşver kadın milleti zekidir anlarız biz:)
ah bu kızlar ah bu erkekler geyiği bitmez bu iki cins ne birbiriyle ne birbiri olmadan yapamaz..ben olayın derinine girmeden kaçar..
iyi ki geldin dostum ya..

pınar dedi ki...

Başardın işte Bİs bunun üstesinden gelebildiiiin:))
Ayrıca kızlarla ilgili genellemeni hiç tasvip etmedim olmadı olmadı:)

enes dedi ki...

Yani istisnalar kaideyi bozmaz her erkek ya da kadın evil değildir ancak seni eviltince anlarsız Bis'te muhtemelen bunu dile getiriyor düşman olarak kadınları seçilmez seçilmemeli yani bunu biliyordur.

hemen hemen çoğu kızların bloğunda dikkat ederseniz erkekler için bilimum büyükbaş hayvanlar,öküzler,sığırlar bilimum ali baba çiftliği tarzında eleştiriler havada uçuşmaktadır.Erkekler adına Afganistana dönmüştür sürekli bir bombardıman bir bombardıman sormayın yani tabii ki hepsi böyle değildir birkaç tane yazı için tüm insanlığı suçlayamayız 6 milyar kişinin suçu ne di mi..

Mia Wallace dedi ki...

hediye konusunda katılıyorum. öyle büyük şeylere gerek yok küçücük bi şey bile nasıl mutlu ediyor

Bir İnce Ses dedi ki...

@tinker: Daha hiç bi şey aktarmadım yahu :)

@Milena : Bence birbiriyle yapamıyor :D

@Pınar : Çok pis planlarım var bunlar ne kii :p

@enes : İşte budur ya.. Enes'cimm sen nerelerdeydin :) Benim de en çok kızdığım ve bi türlü anlam veremediğim şey o.. Kızlar erkeklere demediklerini bırakmıyolar, biz iki kelime etsek hemen bi laf çarpmalar. Vay sen misin bunu demeler :)

@Mia : :)

enes dedi ki...

Drizzt niye Örümcek kraliçenin zalimliğinden kaçmıştı bir düşünün yani türümüzün derdini bir tek Drizzt anlar her zaman kadınların istediği olsa da yine de yaranmak gerçekten zordur tabii hepsi için demiyorum eleştiri mızraklarını ve oklarını bana yöneltmeyin amazon değilsiniz di mi;DD

Bir İnce Ses dedi ki...

@enes : Enes sana karışan olursa ben.. bugüne kadar bir karıncayı bile incitmemiş Yaşar Usta onların hakkından gelirim :)

enes dedi ki...

Kadınlar düşman olarak seçilmemeli az buçuk tırsıyorum hani onlardan force falan varda o bir yere kadar yani 90 yaşında ki psikanalizin babası Freud bile çözememişken işimiz zor yani..

Bir İnce Ses dedi ki...

@enes : Kadından korkmayan kafirdir zaten :D

Mystery dedi ki...

Hakkaten hediye almak da vermek de çok güzel. Ama tabii ki ben bana hediye verilmesini daha çok seviyorum ahahahah :D Ben sana gurban olurum Bis'im İnce'm, ben de bazen başlıyorum yazılara sonunu bağlayamıyorum, öyle yayınlıyorum valla :D Sen iki satır da yazsan yayınla gardaşım, okuyoz biz :D

Amak-ı Hayal dedi ki...

Hey! mükemmel erkek,

Hala yazıyor olmana sevidim:)

Aynı dert bende de var. Yarım kalmış yazılar girişi güzel başlamış fakat sonuca varamadan üstünden elimi çektiğim bir sürü yazıyla dolu taslaklar...

Konu çok ama odaklanamıyorsun bir formül bulursan bana da söyle..

Adı-yokmus dedi ki...

seni kız ve moda bloggerı sanmıslar bence :P