Kardelen !



     Final dönemine bomba gibi giren, çalışmaktan bir adım ilerisini göremez hale gelen, uykusuzluktan göz altları çöp torbasına dönen gençler, yarın Pazartesi deyip mahalle baskısıyla psikolojik bunalıma giren çalışanlar veee bugün de koca bulamadık iyi mi diyen genç kızlar... Herkese merhabaaaa !

     Yazıya çok hızlı bi giriş yaptım farkındayım ama hızlı olmak zorundayım. Yazmam gereken bi proje var ve ben daha 4. sayfadayım.. Madem işin gücün var ne diye post yazıyorsun diye soracak olursanız doğru bi cevap veremem. Ama cevabı hepimiz biliyoruz.. " Çok çalıştım biraz dinleneyim... "  Geçtiğimiz hafta içerisinde özellikle Twitter'dan derlediğimiz son dakika haberleri ve tespitleriyle BİS Group olarak karşınızdayız... 

     Eski Genelkurmay Başkanı İlker Başbuğ konusuna girmek istemiyorum, yeterince üzücü.. Takip ettiğim kullanıcıların büyük bölümünü blog yazarı ve üniversite öğrencileri oluşturduğundan dolayı ana konu tabiki sınavlar oldu.. Sevgilisinden ayrılanlar, eski sevgilisine demediğini bırakmayan ama bi ışık görse koşarak gidecek olan kızlar/erkekler, sevgilisinde aradığını bulamayan ama hiç yoktan iyidir diyenler, aşırı cool takılanlar ama işaret fişeğini bekleyenler, son model Beyaz Mercedes'i olup acımdan ölüyorum modunda takılanlar, tuvalete gitse tweet atıp sonra evime hırsız girdi deyip ağlayanlar, dönemlik isyeeaannkar şarkıcımız Halil Sezai ve vazgeçilmezimiz Feriha bu hafta gündemin diğer konularını oluşturdu...

    Sınav haftası öğrenci modeli bildiğiniz gibi ( bakın öğrenci dedim, oturup saatlerce ders çalışanları katmadım ) kendinden geçmiş.. Her zaman olduğu gibi " Bu sefer günü gününe çalışıp, sınav günü rahat olacağım " cümlesini vizelerden sonra kurdu.. Ve sınav günü yaklaştığında ki bir çin atasözünde bu duruma hakaşaki mikahoto deniyor, yani yumurtanın kapıya dayandığı gün, oturup çalışmaya başlıyor.. Her ne kadar iyi görünmese de en azından çalışmaya başlaması da güzel bi durum. Fakat atılan tweet'ler durumun hiç de iyi olmadığını gösteriyor.. Yarım saat çalışıp Angry Birds oynayan mı dersin, dur ben bi 5 dakka kestireyim deyip 3 saat uyuyan mı dersin, büt var yeaaa hadi PES oynayalım deyip kendisiyle beraber diğer arkadaşını da yakan mı dersin.. Menü çok geniş, acıkan bile var..
 
     Bir de benim gibi son dakikacılar var.. Hayatımı kul sıkışmadan hızır yetişmezmiş modeliyle yaşıyorum.. Aylardır aradığım ve bulamadığım bir dosyayı yaklaşık 2 saat önce buldum. Belki inanmayacaksınız ama bu dosya tahminlerimin de ötesinde bir seviyeye ulaşarak projemin %60'ını oluşturuyor. Evet her şey çok güzel projeyi bitirmemem için artık hiç bir engel yok(!). Teorik olarak toplamda 1035 sayfadan oluşan 17 dosyayı, max. 80 sayfadan oluşan tek bir dosyada toplamam gerekiyor.. Ama olmuyor.. Sanıyorum bi hastalığım var.. İnternetten çıkamıyorum.. Bilgisayarı kullanmadığım dönemlerde çok güzel ders çalışabiliyorum ama önümde bilgisayar olduğu sürece ayrılamıyorum. Biliyorum yalnız değilim.. Sürekli takipçilerim bilir ki çok meraklı bi insanım.. Her an her şeyi merak edip araştırabilirim ve buna kimse engel olamaz. Aklıma o an bi şey takıldı mı mutlaka bakmalıyım.. Misal, Twitter'da bi tweet gördüm bilmediğim bi kelime var.. O kelimenin ne anlama geldiğini, nerelerde kullanıldığını, eğer laf sokan bi cümleyse hangi durumlarda kullanabileceğimi öğrenmem gerekir. Bu da benim min. yarım saatimi alır. 

    Müzik dinlemeyi çok severim. Yerli, yabancı hiç farketmez.. Ama yabancı şarkılara da ayrı bi tutkum var. Sözlerinin tek kelimesini anlamıyorum.. Hatta Türkçe çevirisine bakıyorum yine hiç bi şey anlamıyorum. Burdan yabancı şarkı çevirenlere sesleniyorum, arkadaşlar lütfen bi bütünlük içerisinde çevirin.. Okuyunca güzelim şarkının ne boktan sözleri var demek istemiyorum. Bazı şarkıların kendisi de sözü de bi başka güzel tabi.. Gavur yapmış yaaa diyebiliyosun.. Tabi ki benim için önemli olan ders çalışırken hareketli şarkılar dinlemek.. Slow şarkılarda uykum geliyo elimde değil.. Burda da şöyle bi sorunla karşılaşıyoruz kii hareketli şarkılarda yerimde duramıyorum.. Allah kahretsin bu içimdeki Clubber BİS'i ! Ama onun da çözümü var. Acaba bu bilgisayarın kamerasından hacker'ler beni dikizleyip, görüntülerimi ders çalışırken kayışı koparan çocuk adı altında youtube'a verirler mi düşüncesiyle kendimi frenliyorum.

     Evet yeni şeyler öğrenmek istiyorum.. Eğitime aç bi Kardelenim ben.. Ama bence bu kadarı da fazla olmaya başladı.. Artık şu projeyi bitirmek istiyorum.. İşin aslı ne biliyo musunuz ? 

Eğitim sistemi ! ( Şaka şaka biz çalışmıyoruz :) )

Haa bu arada aklıma gelmişken Ricky Martin bile koca buldu siz evde kaldınız kızlar... :)


                 Bir İnce Ses

13 yorum:

esved dedi ki...

bana baksana senn! biz kariyer yapıyoruz bikerem!!! :) 1 SAYFALIK Ödevin 25 sayfa tutup koca haftasonumu yiyecegini bilemiyoruz gayet calışıyoruz ve öyle koca sevgili mevzularına vakit kalmıyor!

http://www.youtube.com/watch?v=PvfvCU7tNKE
ben bu çocugu dinliyorum çok tatlı :)tavsiye ederim dinlerken yine yılan dansını yapabilirsin bisim :)

kolay gelsin hepimizee haftaya özgürüm :)

Missbone dedi ki...

Çalışmıyoruz falan ne ayak?
Eğitim sistemi bozuk de yırtalım.:D

eviminnuru dedi ki...

canım yaa hem çok güldüm hemde biraz kıskandım yer değişelimmi diyecem emma....
gönlün nasıl diliyorsa öyle yaşaman dileğiyle

Milena dedi ki...

Hahaha Bis le kop kop geceler!!kardelen Bis olum sen öldürcen bigün beni..kendine kardelen dedi adam ya..

tubitos dedi ki...

valla ben de internetten ayrılamıyorum ayrı kalırsam üzülüyorum bildiğin. hiç yumurta kapıya dayandı öğrencisi olmadım üni.deyken,inek değildim ama planlıydım sadece :)) bu arada sonunda olayı Ricky'e bağlamana koptum :D

nini dedi ki...

hepimiz sistem kurbanıyız!

"Haa bu arada aklıma gelmişken Ricky Martin bile koca buldu siz evde kaldınız kızlar... :)"

bayıldım:))

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : Videoyu izledim. Gerçekten güzel kızlar var :p

@Missbone : Bi bozukluk var evet :D

@eviminnuru : Teorik olarak anne olamayacağım için bence değişmeyelim :)

@Milena : Kardelen'ler illa kız olmak zorunda mı :P

@tubitos : Ben hiç planlı olamadım ya.. Planlı olanlara hep özenmişimdir ama :D

@nini : Bence oturun ağlayın artık, elin adamı bulmuş yani :)

Mystery dedi ki...

Bilgisayarı hiç açmıcan olum. Eğer bilgisayarda çalışıyosan da tarayıcıyı hiç açmıcan ki yeni sekme açıp durmayasın yani :D Benim taktik bu valla. Yoksa saatlerce çıkmam internetten :D

mavimetropol dedi ki...

yazılar eğlenceli, beğenildi, başarılar:D

Amak-ı Hayal dedi ki...

Her okuyanın başından bir proje geçmiştir. Planlı olmak şart yoksa işler sarpa sarıyor..

Ben okulu özledim yaa:(

Bu arada biri evde kalmak mı dedi!!!
O da ne? :P

francesca mckennitt dedi ki...

:)) evet meraklı olduğunu bizzat kendimden biliyorum :))

Ama bahsettiğin semptomlar pek çoğumuzda mevcut maalesef :(

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Merak ? Ben ? Yok canım :p

Adı-yokmus dedi ki...

burayı kaçırmısım ama olsun bir sonraki finallerde dinlenmek üzere link bırakıyorum,(dinlemeyenin sarısın sevgilisi olamasın emii :D )

http://www.youtube.com/watch?v=okSwTIfUVY4&noredirect=1

meraklıyım demişsin ben kimim merak et o zaman :D