Senin En Güzel Yerin Kahverengi Gözlerin !


     Son olarak 11 Eylül 2011'de mim yazmışım. Tesadüfe bakın ki bugün de ayın 11'i.. Aslında başka bi şey yazmak istiyodum-ki yazının sonunda üstü kapalı anlatıcam- ama napalım artık.. Aşkın tesadüfleri sevdiği gibi mim'ler de tesadüfü sever...

     Hepinizin bilmediği gibi Blog dünyasında dolaşan bir renk mim'i var. Francesca ve Esved beni mimlemişler. Kendilerine teşekkür edip hemencecik mim'e geçiyorum. Mim'in konusu :
  
1- Ruhunuz hangi renk?    2- İzlediğiniz blogçular sizce hangi renk?

Önce bi renklerin anlamını yazayım neyin ne olduğunu bi bilelim

Beyaz: Temizlik, saflık ve güven hissi verir. Hüzünlendirir.
Siyah: Konsantrasyonu ve özgüveni artırır. Çoğu ülkede matemi temsil eder.
Mavi: Özgürlük hissi verir ve sakinleştirir.
Yeşil: Dinlendirir ve huzur verir.
Kırmızı: Tansiyonu ve kan akışını hızlandırır. İştah açar.
Sarı: İnsana heyecan ve canlılık verir. Dikkat çekicidir.
Mor: Bilinçaltını olumsuz etkiletebilir.
Pembe: Neşe, güven ve rahatlık verir.
Turuncu: İştah açar, yorgunluğu giderir.
Lacivert: Düşünce gücünü arttır, ciddiyet verir.
Kahverengi: Toplum içinde rahatlık ve güven verir.
Gri: Alçakgönüllüğü ve dengeyi ifade eder.
     
     Ruhumu bilmem ama ben siyah, mavinin her tonu ve beyazı severim.. Bu renklerin bi ağırlığı var sanki.. Özellikle siyah çok önemli benim için.. Beyaz saf ve temiz gelir her zaman bana... Beyaz giymek cesaret işidir çoğu zaman.. Ha kızların beyaz pantolon giymesine karşıyım o ayrı mesele :) Mavi de güzel ya yakışıyo bana, canlı  bi renk :)

     Peki ya beni mim'leyenler ?

Francesca ( Gri- Blog renginden olsa gerek)

     Allah aşkınıza sayfayı biraz yukarı aşşağı yapın.. Şu ekranda kaç yerde gri var :) Tamam alçak gönüllü bi insanım allah kahretsin :) Başka renk kalmadı, el mahkum araya sıkıştırdım seni demiyosun hiç :p Seni gördüğümü de kimseye söylemicektim zaten ama şimdi bu konuyu düşünebilirim :)

Esved (Lacivert ve Siyah- Egosu tavan yapmış, ciddi sanki )

     Kendisinin yanlış tanıdığı yetmezmiş gibi, bi dünya insana beni rezil etti.. Ben ya sayın izleyici ben. Bir İnce Ses ! Ego ve ben nasıl aynı cümlede kullanıldım bilemiyorum. Hayır Ankara'da yaşasam bi Ego kartım olsa onu ima etmeye çalışıyo diyecem ama yok.. Direk bana oynamış :)

     İkinize de tekrar teşekkür ederim :) Francesca yazdıklarımı ciddiye alırsan (son cümle hariç ) üzülürüm :)

     Şimdi gel gelelim Blogger'lar ne renk.. Buraya yazdığım Blogger'lar mim'leniyormuş. Diğer mim yazılarımda özellikle mim'lenmeyen kişileri seçiyordum ama bu kez öyle yapmayacağım. Renkleri okuduğumda aklıma ilk kim gelirse onu yazacağım. Artık ne çıkarsa bahtınıza.. Yani mim'in asıl amacı karşınızdaki kişi hakkında neler düşünüyosunuz...

Beyaz:  Lazanya.. Şu hüzünlendirir ifadesini görünce aklıma direk sen geldin. Hep bi acı, hep bi hüzün
Siyah: Leah.. aklıma sen geliyosun.. Böyle bi ciddiyet bi ağırlık var sanki sende
Mavi: Laliş.. Canım Türkiyem dururken gittin elin memleketlerine, özgürlük hissi veriyosun ordan :)
Yeşil: Doz Büyücüsü.. Sakin sakin yazıyosun.. Blogunda sade bi ifaden var, yormuyo :)
Kırmızı: Kırmızı Başlıklı Pollyanna.. Nedenini yazmama gerek yok sanırım :)
Sarı: Pınar.. Sarı sarı dırım dırım, kimin yarı dırım dırım :)
Mor: Mayk.. Bilinçaltı falan kalmadı zaten. Hep bi hakaret, hep bi aşağılama :)
Pembe: Missbone.. senden başka kimse pembe olamaz :)
Turuncu: Esved.. İtiraf ediyorum, blogundan kopya çektim :)
Lacivert: Francesca.. İnsanları bilgilendirmeyi amaç edinmişsin sanki.. Mission completed ! :)
Kahverengi: Nora.. Düşüncelerimizin paralel olması seçimimde etkili oldu diyebilirim :)
Gri: Tinker.. Kendisi çok alçakgönüllüdür, güven verir insana... Onu tanıyan bilir..

     Yazının başında da belirttiğim gibi aslında bugün yazmak istediğim konu başkaydı. Uzun zamandır yazmam gereken bi konuydu bu. Ama bi türlü yazamadım. Defalarca bu konuyu düşündüm durdum ama bi sonuca varamadım. Bazılarınız üzülebilir, bazılarınızın umrunda olmayabilir artık neyse işte.. Pazar günü yazıp yayınlamayı düşünüyorum.. Pazar günü görüşmek üzere...

12 yorum:

Milena dedi ki...

sana bişey söylicem bis kimse sormadı ama söylicem sen bende direk mor izlenimi yaratıyorsun.Böyle milletin bilinçaltına inmeler ürkütmeler, gizemler, üzücem sizi ha ha ha tripleri, aslında ben tanıyorum hepinizin ipliğini pazara çıkarırımlar filan çok fenasın ya:)

esved dedi ki...

Lan oğlum biraz özgün ol be!:))) Benim sana yazdıklarımı yazmış utanmadan kopyeci seni!!
Sen diyorsun I am perfect deyip,mükemmelim diye postlar yazıyorsun ben mi seni Dünya aleme rezil ediyorum :)) ohh iyi oldu :p

Ankara yaşıyorum ego kartım cüzdanımdan eksik olmaz,bu ragmen sen kadar egom yok! :))

esved dedi ki...

O tahmin ettiğim yazıyı yazma sakın! :(

Wear A Smile! dedi ki...

bak şimdiii... bu ne böyle?? ://

Polly dedi ki...

Oo bis bey benı de hatırlamış. Tişkurler. Pazar gunku yaziyı acaıp merak ettim. Esvedin yorumunu gorunce merakım bı kat daha arttı vala

Bir İnce Ses dedi ki...

@Milena : Resmen hakarete uğradım :D

@esved : Yaa burda açıklama yaptık arkadaşım, ne kopyası :)

@wear a smile : İnsanlar benden acımasız eleştiri beklerken ben mim yazıyorum. Hakkaten bu ne böyle :)

@polly : Hatırlamamak elde mi :)

esved dedi ki...

Eger düşündüğüm şeyi yaparsan gelirim o ****'a (sen anladın orayı) sonrasını bilemiycem :) canlı yayında söyletme! :)

Laliş dedi ki...

Senin benim Toronto'da yaşıyor olmam ile ilgili derdin nedir bis ? :D. Hiç dilinden düşmüyor :D. Neyse ki haklısın; özgürlük hissini hem yaşıyorum, hem de dağıtıyorum =)).

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Evet her zaman olduğu gibi, haklıyım :)

Mystery dedi ki...

unuttun de mi beni pis adam! ben de renk istiyorum, bul çabuk bi renk :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Ya ben seni sadece bir renkle bağdaştıramayacağımı düşündüğüm için yazmadım :)

İtiraf.com

Evet unuttum ne kızıyosun :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hahah niye sıkıştırayım ya :) Bilmiyorum, ben o özellikten dolayı falan yazadım ki, bende bazı insanların ve bazı duyguların renkleri var, gözümün önünde belirir hep, bis deyince de gri geliyor ne yapayım :) Ayrıca deşifre oldum artık bulma yöntemlerinizi de anlattıktan sonra, yapacak bir şey kalmadı :p