Hadi Kızları Çekiştirelim !


     " Makyajına ve yüzündeki boyalarına güvenme.Yollar da güzeldir ama altından kanalizasyon geçer... "

     Makyaj ve yüzündeki boyanın aynı anlama geldiğini düşünürsek hatalı bi cümle ama ana temaya baktığımızda son yıllarda söylenmiş en güzel sözlerden biri.. Hepimiz sanırım bu konuda hemfikiriz.. Bi kızın bakımlı olması kadar doğal ve güzel bi şey elbetteki yok.. Ama bazı hanım kızlarımız bu konuyu tam olarak anlamamış olacaklar ki, bakımlı olmakla makyaj yapmayı aynı kefeye koymuşlar. Yanlış efendim yanlış...

     Makyaj yapmak en doğal hakkınız elbetteki yapın.. Gözler kalbin aynasıdır.. Gözleri ön plana çıkarmak önemli.. Nasıl bir erkeğin kalbine giden yol midesinden geçiyorsa, gözleri öne çıkarmanın yolu da eyeliner'dan geçer.. Göz rengi de önemli tabi.. Mesela ben mavi gözlü kadınlardan korkuyorum.. Evet bildiğin korkuyorum. Tehlikeli insanlar bu mavi gözlü olanlar.. (Bkz. Hülya Avşar ) Kirpikleriniz de erkekler için çok önemli değil.. " Kızın bir kirpikleri var ok gibi, ben hayatımda böyle kirpik görmedim. " diyen bi erkek henüz elimizde mevcut değil. Varsa da deneme sürümüdür. Kızlar kendi aralarında illa ki kıyasıya bi yarışa girmiştir, o ayrı konu.. Kaşlarınızı da düzgün alın bi zahmet.. Biri kalk gidelim derken öbürü bok yeme otur demesin... Bayram değil seyran değil.. Dudaklarınıza kıpkırmızı bi ruj sürüp çıkıyosunuz. Çok önemli bi yere katılmayacaksanız, ruj bile sürmek gereksiz. İlla bi şey sürmek istiyosanız parlatıcı sürün.. Ya da daha mat tonları kullanın.. Haksız mıyım azizim...

     Makyaj dediğimiz olayın hepsi bu kadar olmalı.. Hadi biraz da fondoten sürün, çok açık tenliyseniz biraz kanlı canlı olayım derseniz allık sürün.. Fardır, rimeldir gerek yok bunlara.. Yüzünüze iki kat boya sürmek size hoş gelebilir ama inanın dışardan hiç hoş durmuyo.. Karşımda bi boya küpüyle oturmak beni hiç etkilemiyo yani.. Hele o parfümleriniz yok mu.. Hayatta kalmak için oksijene ihtiyaç duyarken, her nefes alışımda bilmem ne markanın, çakma parfümündeki gliserini akciğerlerime doldurmak hiç de sağlıklı değil. Parfüm mümkünse herkesin kullanması gereken bi ürün artık. Toplu yaşam alanlarında  güzel kokular içerisinde olmak insanı canlandırıyo.. Yolda yürürken, yanımdan geçen bi kızın burnuma çarpan kokusu hanesine artı puan kazandırıyor. Kendisinden önce kokusu gelenler için aynı şeyleri söylemem pek mümkün olmayacak.. Ter kokusunu önlemek için zaten deodorant ve roll-on kullanıyoruz. Süreklilik sağlamak için biraz da parfüm kullanmak çözüme  ulaştırıyor zaten. Abartmanın ne önemi var ?

     Ben makyaj yaptım demeyle her şey bitiyor mu ? Tabiki hayır.. Bakım dediğimiz olay her şeyin başı zaten. Birinci ve değiştirilmesi teklif dahi edilemeyecek kural :

     " Bi kızın kolunda, bacağında, boynunda, favorilerinin alt kısmında kıl,tüy olmaz. Olamaz ! "

    Erkekte yeterince  var. Fazlasına gerek yok.. İkimiz bir fidanın güller açan dalı olacaksak, sen gül ol ben dal olurum.. İlla git şunları al mı diyelim.. Rencide mi edelim. ? Markette satılıyo.. Yapıştır çek, oldu bitti.. Kızların saçı uzun, yıka hergün ne var eline mi yapışır. Tamam her gün yıkama saçın yıpranmasın, iki günde bir yıka.. Yıkamayı bırak iki günde bi duş al.. Parfümle açığını kapatmaya çalışma.. Yarım saat az uyu mis gibi ol... Hacı şakir sabun devri kapandı artık.. Mis gibi duş jelleri var.. Güzel güzel giyinin ama çok açık giyinmeyin :p Takıp takıştırın yakıp yakıştırın.. Geçenlerde bi tweet gördüm. " Erkeklerin iç güzellik dedikleri şey kadınların göğüslerinin güzelliğinden ibarettir. " Gördüğünüz gibi olay tam olarak dışa bağımlı :)

     Bunların tamamını doğru bi şekilde başarıp takdir belgesi alanlar yok mu ? Elbetteki var.. Maşallah hepsi de güzel hepsi de tatlı.. Son zamanlarda böyle bi kızla başım birazcık dertte.. Sıkıntılardayım.. İçimdeki cool erkeği dışarı çıkarıp, kızı sürekli reddettiğimden dolayı kız da bunalıma girdi. Böyle bi kızı reddedebilecek kaç tane gerizekalı var. (Bkz.Ben) Gerizekalı, bakıyım valla gerizekalı.. Kız egosunu tatmin edemedi çaba sarfediyor. Ben bi bok yedim cool duruşumu bozmuyorum.. İkimizde inat ediyoruz.. Aynı ortamlarda çok fazla yakın temas var.. Kendimi her an tecavüze uğrayacakmış gibi hissetmeye başladım. Sınırları zorlamaya başladı.Bu olayın en önemli kısmı bilmem farkında mısınız " ben bi erkeğim " Arkadaşlar gay olduğumdan şüphe duymaya başladılar.. Yerimde olmak isteyen milyonlarca kişi bulabilirim. Hayır yani nerden çıktıysa bu inadım..  Her an Yalçın Çakır'a çıkabilirim.. Dediğim gibi ana temada ben de bi erkeğim... |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

33 yorum:

gülümse dedi ki...

haha ilginç bi yazı olmuş,bir erkeğin gözüyle bizim makyaj ibadetimizi dinlemek:)))mesela benim gibi özgüven eksikliği olan kızlar daha yoğun makyaj yapıyoruz sanırım.kendimizle barışık olmadığımızdan komple herşeyden sür-sürüştür yapıp kendimizi tatmin ediyoruz ama demek ki karşı tarafta aynı etkiyi yaratmıyormuş:)))

Leah dedi ki...

ee sen böyle bi kız aramıyo muydun niye naz yapıyon olm? buldun bunama bari.

ps: fotoyu sevdim. :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@gülümse : Sade olmak, fazla abartıya kaçmamak her zaman daha iyidir bence. Çok fazla sürmek, bi şeyleri saklamış hissi uyandırıyo :)

@Leah : Ya ben böyle bi kız arıyorum da bu kızla ilişkinin bi geleceği olmaz :) Bilmem anlatabildim mi :D

Wear A Smile! dedi ki...

artık seni tedirginlikle okuyorum walla bis, şimdi neye çakacak bakalım diye! :P
ilginç tespitler, bazılarını not ediyorum belki lazım olur :) yalnız kızlara rimel sürmeyin deyip de takma kirpikli kız görseli koyman, rimelin ne olduğunu bilmediğin şüphesi doğurdu bende :)))

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

coolluğu bırak kızı kaçırma derim

Bir İnce Ses dedi ki...

@wear a smile : Kızlar hakkında sayfalarca yazı yazabilirim :) Aradığım gibi bi resim bulamadım bari zıt olsun dedim. Ben gözden dikkat çeker diye düşünmüştüm. Dikkatli okuyucu başka oluyo :)

@polly : Sıkıntılı biraz ya :)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

sıkıntıdan kastın nedir?

Miyuki dedi ki...

kız peşine düştüyse o kızda bir sorun vardır kesin :/

Nora dedi ki...

Biscim gözleri öne çıkarmanın yolu eyelinerdan geçer i okuyunca sayfayı kontrol ettim acaba kız blogger ın sayfası mı lan yanlış mı gördüm diye :) olay kirpikler değil, gözler. Kirpiklerin de gözlerin güzelliğinde ne kadar önemli oldğnu kavraman gerek :)
Ayrıca şu iç dış güzellik olayından dolayı hiç aşık olmadğnı ve uzun ilişki yaşamadığını sanıyorum.
Ve ekliyim, o kız o kadar peşinden koşuyorsa bence de kaçmakta haklısın. Normal olan o kadar koşmaz. :)
Onların dışında söylediğin şeylere katılıyorum :)

Hamide... dedi ki...

yazını büyük bir zevkle okudum, hatta eşime de okudum dediği şu "evet yıllardır sözle ifade ettiklerimi biri kağıda dökmüş nihayet altına imzamı atıyorum, yapmayın etmeyin" :)) ne diyeyim o kadar yerinde tespitler ki :D

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Hııı güselll tespitler,bıravo!

Bir İnce Ses dedi ki...

@Polly : Sevgilim diyebileceğim bi kız değil, sıkıntı orda.

@Miyuki : O kadar mı umutsuz vakayım yahu :(

@Nora : Yahu benim hiç sevgilim olmadığını sağır sultan bile duydu, sen nasıl bilmiyosun :) İç güzellik dış güzellik olayı ilişkinin ilk kısmı oluyo zaten. Bi kızın ya da erkeğin içi ne kadar güzel olursa olsun, sonuçta dış görünüşüne aldanıyoruz. Yalansa yalan diyin :)

@Hamide : Bi yazı dizisi oluşturup kızları en mükemmel hale getirip hepsini evlendirecem :p Beğendiğin için teşekkür ederim. Eşine selam :)

@Üsturupsuz Yazar : Teşekkürler :) Ama sanki küfrettin bana, öyle bi hissim geldi :)

esved dedi ki...

Maşaallah ha! bilmediğin makyaj malzemesi de yok :)) helall sana,bazı kızlar bile bilmiyor saydıklarını şaşırtıcı değil mi ama valla bilmiyor :)
herneyse bu konu en bayıldığım mevzularda biri tabi ki :) gece 12de bile parlatıcı sürerim ben,kuru olmasını sevmiyorum :)
kırmızı ruj konusunda haklısın,biraz önce vampir ayininden gelmiş gibi kızları görmekte öykk geldi :) hele ki üniversitede kırmızı ruj kırmızı oje ikilisi olmayan kız yok :) hatun sacını yıkamaz ama oje sürer ayy bide o ojelerin kenarları çıkınca berbat oluyor :)
ben doğal olarak tarzım geregi oje kullanmıyorum ama kullananan vatandaşlara sesleniyorum adam gibi sürün şunu!
Renkli makyaj sevmiyorum,mavi farlar pembe allıklar falan,doğal olmuyor bence. Heleki esmersen engüzeli siyah kalem,istersen koyu gri-beyaz far çok doğal oluyor :)

Renkli gözlülerden ben de korkarım, bkn: tecavüzcü çoşkun :)onun gözleri de mavi,erkekte mavi göz hiç iyi şeyler uyandırmıyor bünyemde :)
bis ya sen niye doğmadın :)

francesca mckennitt dedi ki...

dur dur ben o "yapıştır çek oldu bitti.." cümlesine takıldım. bisciğim, zırt pırt o ağda olayıyla uğraşmanın sıkıntısını bilemezsin, sonuçta tek işimiz bu değil. bir de kol üstündeki tüyler eğer aşırı değilse almamak en güzeli. çünkü onlar bir süre sonra sakal kıvamına geliyor ve cidden korkunç, düşünsene ellere kadar yayılıyor :S o

nun dışında bence de, anlamsız derecede fazla makyaj, süs püs gereksiz. hakikaten bir şeyi gizlemeye çalışıyorlarmış gibi geliyor :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : Ben doğdum diye biliyorum ama bi anneme sorayım niye doğmadığımı :)

@francesca : Ya ben sevmiyorum öyle siyah siyah.. Sarı sarı olabilir belki bira. Epilasyon yaptırın :p

francesca mckennitt dedi ki...

O kadar siyah siyahsa zaten gitsin aldırsın da aşırı belirgin değilse ne gerek var. Hem epilasyon iğneliyse yine acıtıyor, lazerse onun daha zararları falan keşfedilmedi neden riske atsın kendini di mi:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@francesca : Güzellik uğruna her şey mübahtır :)

esved dedi ki...

öff! bis ya o kadar şey yazdım takıla takıla yanlış yazdığım bi cümleye takılmışsın :(
ben sen niye kız doğmadın diyecektim
kız kelimesini yazmayı unutunca öyle olmuş

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : Biliyorum yanlış yazdığını da seni kızdırmak güzel oluyo :D Napıcan benim kız halimi, erkek doğmuşum ne güzel.. Yılan gibiyim :)

esved dedi ki...

bak yaa ! kızdırıyormuş bi de :/ :) artist misin oğlum sen bulacam ama seni!

deger verip post kıvamında yorum atıyoruz ama neyyysee! :)

Missbone dedi ki...

Yapıştır çek diyo ya :D Kolay değil o işler o kadar :D Ama yine de dikkat ediyoruz tabi aklın bizde kalmasın :D

***

O cool halinin kafasına tükürürüm ha,artık yenge istiyoz biz bis hıh.

Sadecebenemel dedi ki...

bence kolda tüy olayına girmeyelim çünkü azra akında bile var evinde avon katoloğu olan her kadın farketmiştir :D haklıın her konuda ama bazılarında değilsin bi kere bazı durumlar var kadın çirkin görünmek ister geçrketen çirkin işte bu yüzden sadece dışa baktığınız için kaybettiğinize anıyorum ben yüzü tüylü ama dünyalar tatlısı kadınla evlenmezdin yani öyle mi ??? belki o ömrünün sonuna kadar sevicek seni ama sen sırf bu yüzden onunla 2. defa buluşmak istemiyceksin belkide...yooo işte bu olmadı!!

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : Find me ! :)

@Missbone : Valla reklamlarda görüyoruz çok kolay.. Yapıştırıp çekiyolar :D Soğuk ağda :)

@Emel : Azra Akın beni bağlamaz, zaten hoşuma gitmiyo. Dünya güzeli diye beğenmek zorunda mıyım :p

esved dedi ki...

find youuuu :))

Missbone dedi ki...

Reklamlarda bulaşık makineleri de uçuyo biss :)))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Gün gelir uçar belki :D

Miyuki dedi ki...

Reklamlardaki erkeklerin de göğüs kılları falan olmuyor, biscolata mode on oluyorlar hatta ama bis :) her şey karşılıklı ^_^

Volante dedi ki...

seni uzun zamandır takip ediyordum ama yorum yapmak şimdi kısmet oldu :D
fondoten ve allıktan nefret ederim suratım bembeyazdır yılda bi kez fondoten sürünce herkes suratına renk gelmiş der ama bence beyazlık daha güzel hem fondoten suratımı kaşındırıyo :P
kızların boynunda da mı kıl oluyomus ya ilk senden duydum .O.o ama bak koldakileri alınca çıkan tüyler aynı sizin suratınız gibi oluyo.çirkin oluyo bence.onun dışındakilerde haklısın ama.^_^

pınar dedi ki...

Haha yazı güzelde, yorumlar ayrı güzel.Sen bunları topla bi post yap biscim:)Neyse gelmişken bende bişiler söyliyim.Bi kere kız olmak o kadar kolay değil,öyle hergün saçının yıka demekle olmaaz.Bunun o saçı düzleştirmesi vaar,maşa yapması vaar,sonracığıma haftalık bakımı vaar..yani öyle yarımsaat önce kalkmakla bitmez:)Ama tabi sende haklısın sadelik önemli,her güzellik dozunda güzel:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Miyuki : Benim açımdan sorun yok o zaman. Her şey karşılıklı diyosak ben kılsız, tüysüz isterim :)

@Volante : Fondoten sürmeden önce yüzüne krem sürüyo musun bilmiyorum ama sürmüyosan bi dene bakalım :) Arada bi farklılık olursa yaz buraya :p

Ya kollar konusunda kızlar ortak bi kanı oluşturdular ama siyah siyah görünmesin bence, azıcık sarılar olabilir :p

@pınar : Bu yorumlardan post yapmayı genel olarak düşünebilirim. İyi fikir teşekkür ederim :) Saç konusuna gelince.. Öhm öhm.. Yapan nasıl yapıyo alla allaa :D

francesca mckennitt dedi ki...

Mimlendin:)

Mystery dedi ki...

gülerken ölüyodum allah seni naapmasın :D yapıştır çek demiş bi de bi bak, akıl da veriyo :D

o değil de bırak cool erkek numaralarını, adımı kız atacak değil, bi kaç atraksiyon yap len :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Hiç mi reklam izlemiyosunuz ya ? Veet ağda bantları var. Yapıştır çek diyolar :D

Kız işini çözümledim.Sorun yok. Her zamanki bekar halimle kaldığım yerden devam ediyorum :D