Gitmek mi Zor Kalmak mı !


     Hatırlarsanız 2 ay önce Blogger'ın N'lerini seçmiştik hep beraber. Çok güzel bi etkinlik olmuştu bizim için. Blogger'a bi hareket geldi, herkes bi kaynaştı. İnsanların mutluluklarını göremesek de yazılarından bunu anlamak mümkündü. Sonuçları açıkladığım yazıda (Bkz.Yazı) yıl sonunda  2011'in N'lerini seçelim demiştim ve bunu laf olsun diye söylemedim. N'leri seçerken gerçekten çok yoruldum ama bu tatlı bi yorgunluk oldu benim için.. Yüzlerce blog gezdim dolaştım. Bu işi zevkle yaptım. Sonuçları açıklarken gelecek yorumları beklerken çok fazla heyecanlandım. Sonuç olarak kendi kendime ben iyi bi şey yaptım diyebildim. Ama herkes benim gibi düşünmemiş olacak ki üşenmeden mail attılar. Ben çoğu kişinin blogunu okumamışım. Yorum bırakmamışım. Seçimlerin doğruluğundan şüphe duyanlar varmış. Ve en önemlisi blogumun reklamını çok iyi yapmışım. Başarılı olduğum konunun da bu olduğu söyleniyor. Kendi popülaritemi artırmak için Blogger'ları kullanmayı başarmışım.. Bu zamana kadar size bu konudan hiç bahsetmedim.. 2011'in N'lerini seçmeyi gerçekten  istiyodum. Sizden gelen mailleri, yorumları okumak o kadar zevkli ve heyecanlı ki.. 10-15 gündür yapsam mı, başlatsam mı diye düşünüyorum. Ama inanın aklıma bu sözler gelince vazgeçiyorum. Hepinizden özür dilerim. 

     Tabi ki bu seçtiğimiz N'lere bi göz atmamıza engel değil. Hadi kapı aralığından bi bakalım, N'lerimiz neler yapmışlar ;

En İyi Tasarıma Sahip Blogger : Birinceses

Gördüğünüz gibi blogda herhangi bi değişiklik yok. Hala aynı temayı kullanıyorum. O  zaman da söylediğim gibi ben torpilliydim galiba :) Blogum hakkındaki son yorum Missbone'dan geldi. Biliyosunuz kendisi tema tasarlıyor. Ehli kamil bir insan bu konuda :)

" Blog Teman yakışıklı bir erkeği çağrıştırıyor insanın gözünde. Eski kafalı ama aynı zaman da modern "
 
En Güncel Blogger : Sade ve Derin

Blogunu takip etmiyorum ama hala güncelliğini koruyor. 

En Meraklı Blogger : Mia Wallace 

Merak bi insanda sonradan oluşmaz, kanında vardır. DNA kodlarında saklı, yapacak bi şey yok :)

En Çok Gezen Blogger : Wear a Smile 

Hala geziyor hala geziyor. Geçenlerde Ankara'ya gitti.. O açılış senin bu tanıtım benim durmuyor. Doğru kişiyi seçmişiz :) Ayrıca kendisi Moda Blogger'ı.. Hem de takip edilesi cinsinden.. Kendisini N'lerden sonra tanıdım. Pişman değilim, yine olsa yine yaparım :)

En Çok Bilgilendiren Blogger : Sade ve Derin

Bilgilendirme devam ediyor. Öğrenmenin yaşı yoktur. Francesca burada senin adın yazmalıydı. Sen seçilemedin diye çok üzülmüştüm. İtiraf.com :)

En Çok Eleştiren Blogger : Leah

Eleştirilerine devam ediyor. Ama eskisi gibi yazmadığını söyleyebilirim. Hanım hanım halk yazı bekliyor :) 

En Çok Kendini Anlatan Blogger : Cips Yiyemeyen Kız

Hala anlatıyor.. 

En Akıcı Yazan Blogger : Leah

Sular seller gibi hala.. Halktan biri olarak yazıyor. Yazılarını okurken acaba ne demek istedi diye düşündürtmüyor. Bu yüzden akıcı 

En Aşık Blogger : Tubitos

Düğün tarihi bile belli oldu. Bu seçim doğru değil de ne ? :)

En Çok Güldüren Blogger : Mia Wallace

Mia'nın hayatını okuyoruz blogunda. Hayatı gerçekten eğlenceli.. Böyle bir baba ve abla herkese nasip olmaz :)

En Yaratıcı/Yetenekli Blogger : Mustafa Soydan

Ne diyeyim şimdi ben. Göz var izan var :)

     Kısa bi özet geçtiğimize göre benim bir önceki yazımda söylediğim gibi yazmam gereken konuya geleyim. Fazla uzatmak istemiyorum aslında. Zaten bi çoğunuz ne demek istediğimi anladı. Bi kaçınız mail attı. Bu konuyu gerçekten düşündüm. Yazamıyorum siz de bunun farkındasınız. Son yazılarıma şöyle bi bakarsak elle tutulur bi şey yok. Arada sırada neden yazmıyosun diye sorduğunuz için elimden geldiğince yazmaya çalıştım. Çoğu yazıyı gerçekten yazmak için yazdım. Bi ara kendi hayatımı anlatıyodum. Yazamıyorum dediğimde kendini anlat, hoşumuza gidiyo, eğleniyoruz dediniz. Ama hayatımda yazabileceğim bi şey kalmadı artık. Monoton ve sıradan bi hayat yaşıyorum ve size anlatacak bi şey bulamıyorum. Bu konuyu blogu açtığımı ilk bilen sevgili arkadaşım can dostum Müdür'ümle de görüştüm. Bırakma güzel yazıyosun yine de sen bilirsin dedi. Neyse işte sonuç olarak tamamen gitmiyorum. Buralardayım.. Beni yazmaya zorlayacak bi durum olursa yazarım ancak. Kızlarla işimiz bitmedi burnunuzdan fitil fitil getirecem merak etmeyin :) Yazılarınızı okuyup yorumlamaya devam edeceğim elbette.. Sol tarafta Twitter hesabımın linki var. İşe yaramayan bi formspring linki var. Maillere her zaman olduğu gibi cevap vereceğim. Msn kullanmıyorum biliyosunuz. Reel msn'ime ekli olanlar var. Onu da pek açmıyorum. Arada bi bakıp çıkıyorum. Acil bi şey olursa siz de mail atabilirsiniz. Neyse işte bu kadar. Gider ayak çok uzun bi yazı oldu.. Bu arada ben ağlamıyorum tamam mı gözüme toz kaçtı...

|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

                 Bir İnce Ses

40 yorum:

sestod dedi ki...

Blog olayı ile yeni yeni kaynaşmaya başladığım zamanlara denk gelmişti Blogger'ın N'leri, elimden geldiğince ben de cevaplamıştım soruları ve gerçekten bence çok sıcak ve içten bir olaydı, bloggerları birbiriyle kaynaştıran hoş bir olaydı. Hatta N'ler sayesinde sen ve başka birçok blogger takip etmeye başladım...

Gitmeeeee! deyip de sızlanmıyorum :) Ama şunu söyleyeyim, başarılı ve farklı şeyler yapan insanların sevmeyeni, çekemeyeni de çok olur. Bu hep böyledir ve böyle olmaya devam edecek. Eğer sen bu eleştirilere göğüs geremez, onları umursamadan yaşamaya devam etmezsen ileride yapacağın güzel şeylerin önüne bir set çekmiş olursun... Sıkıldıysan biraz dinlen, ama o eleştiriler hevesini kırmasın lütfen...

özz* dedi ki...

Sevgili Bis; seni, takip ettiğim bloggerların yorum bölümlerinde görüp "Kim bu ya?" diyordum sürekli. Sonra bir gün senin bloguna girdim ve çok beğendim. O kadar güzel yazıyorsun ki... Açıkçası bırakmanı istemiyorumm:)) Ama tabii ki nasıl mutlu olacaksan öyle olsun:) Ne zaman ister de yazarsan biz burdayız:)

esved dedi ki...

Dün gece hiç uyumak istemedim biliyormusun?! Sabah bu yazıyı görceğimi bile bile uyumak hiç hoç değil bis efendi!yAZDIKLARI BU KADAR BEGENİLEN KAC BLOGGERVAR SORARIM SANA?
Biz sana kötü yazıyorsun mu dedik?
Baştan sona 2kere okudum ben seni!
Tamam tamam! bi tek sen ağlamıyorsun...

Mailde de konuştuğumuz gibi

Gidince ne olcak?! mutlu mu olcan kendi dünyanda!
Ne bu havalar oğlum? dizi çekiyoz la burda? final yapıyon bize!!!!
Sezonluk oyuncu muyuz??? nereye gidiyorsun!
yaşıyorsan YAZACAKSIN!!!!

Missbone dedi ki...

Biss! Sen benim kendime en yakın hissettiğim bloggersın. Öyle ki gerçek hayatımda ki dostlarıma bile anlatmadıklarımı sana anlatıyorum... Bay K bile kıskanmıyor artık seni, geçen gelse görüşüyür müyüz dedim Tabii dedi. O derece hayatımdan biri oldun...

Ayrıca popüleriteni artırma tarzında salak saçma mail atan gerzekler seni ne kadar tanıyor? Ve sen bunu blogunda paylaşacak kadar onları önemsiyor musun? Ben seni tanıyorum, popüleriteye değil insanlara verdiğin değeri biliyorum. Ki böyle bi amacın olsa, ya da adil bi şekilde değerlendirmesen açık ve net orda okumadığın ya da sevmediğin bloglara yer vermezdin...

***

Yazı yazmak için bazen monoton bi hayatın dışına çıkmak gerekiyor evet... O da yazmak konusunda beceriksizsen! Ama sen yeteneklisin, gözlem yeteneğin kuvvetli, yolda yanından geçen 5 saniye gördüğün bi insanı bile kaleme alabilirsin. Bunun sen de farkındasın, değilsen de farkına var.

Bu blogu bırakırsan seni eşşek sudan gelene kadar döverim tamam mı!

Bırakamazsın, ama madem yoruldun sana 1 hafta kafa izni. Ama sen hepsini kullanmak zorunda değilsin...
Biz bekliyoruz burda unutma!

funda dedi ki...

Tamamen saçmalamışsın, yazacak bişeyim kalmadı da ne demek, her zaman yazacak bişeylerin vardır. Ben kendimi rahatlatmak için, mutlu olduğum için, kızdığım için her bi halt için geliyorum buraya. Bi dönem zorunlulukların olur yazamazsın tamam ama yazacak bişeyim kalmadı hiç mantıklı bi açıklama değil.
Ayrıca insanların söylediği bu kadar niye umrunda kim ne düşünürse düşünsün, herkesi mutlu edemezsin.
Bugün doğum günüm benim ve mutlu olur insanlar doğum günlerinde ders çalışmak zorundayım ve senin bu yazından hiç mutlu olmadım haberin ola ! :)

Lazanya dedi ki...

kimseyi, kendinden başka kimseyi takmamayı sizler öğrettiniz bana. istemediğin yazılar varsa taslak yap ama kapatıp gitmek bize göre değil sanırım :/

Nora dedi ki...

Bis boşversene Allah aşkına bilip bilmeden konuşuyorlar. Ne kadar çaba gösterdiğini ben biliyorum. Hem reklam amaçlıysa da oh ne güzel olmuş kendileri iyi bir reklam aracı bulsunlar da onlar da yapsın kolaysa. Neyse enlerdeki eksiklik şuydu; sen mim konusunun altına açıklma yazmıştın ya, oraya mail adresine mimi yapanların yazılarının linklerini göndermesini ekleyecektin. O zaman senin için de çok kolay olurdu neden aklımıza gelmedi bilmiyorum. Ben de bazen eleştirecek bir şey bulamıyorum saçma sapan kendi hayatımı yazıyorum, yazmak güzel rahatlatıyor insanı, ara verme hiç.

Wear A Smile! dedi ki...

off ne kadar saçma bu olanlar hakkaten.. ne demek iyi reklamını yaptın, benim bildiğim buna yaratıcılık denir, başkasının aklına gelseymiş de o reklamını yapsaymış o zaman.. az mı iş senin bu yaptığın, ne kadar uğraştığını tahmin etmek hiç de zor değil.. çok açık ve net söylüyorum, kendinden çok aday blogların reklamını yapmış oldun, bunu göremeyip böyle abuk yorumlar yapacak kadar şuursuz insanları hiç bir şekilde dikkate almamalısın.. bu yarışma sayesinde birçok insan daha beni tanıdı ama daha da önemlisi ben birçok güzel blogla tanıştım, that's what matters!

belli ki motivasyonun düşmüş senin, ama bırakma veya yazmaya devam etme konusunda kendini kasmana hiç gerek yok, içinden gelirse yazarsın kim karışır..
ben özlerim ama senin yazılarını, o yüzden gönlüm devam etmenden yana. hatta (naçizane) bi önerim var, aklıma senin dişine göre bir konu geldiğinde sana mail atarım ben bi bakarsın, ne dersin? :)

sevgiler bis :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@sestod : Güzel şeylerin önüne bi set çektim haklısın :/ Am yanlış anlaşılan veya benim size yanlış aktardığım bi durum var. Ben bu eleştiriler yüzünden yazmayı bırakmıyorum. Gerçekten yazacak bi şey bulamadığım için bırakıyorum :)

@özz* : Bıraktığım için mutlu değilim emin olabilirsin :) Güzel yorumun için teşekkürler

@esved : Şimdi burdan yazdıkları bu kadar beğenilen kişileri sıralamaya başlayayım mı :)

@Missbone : Bak bana ordan tehditkar mesajlar atma.. Bay K falan dinlemem ha :p Bu yorumlarınızı görünce ben neymişim be abi diyesim geliyo :) Yazacak bi şey bulursam yazarım söz. Ama yazmama değmesi gerek :)

@funda : Doğum günün kutlu olsun :) Önceden söylesen yarın yazardım :p

@Lazanya : Taslak yapacak bir yazım bile yok.. Anlıyor musun.. :(

@Nora : Ya gönderen baya kişi vardı. Yazdık bu da linki diye ama herkes göndermedi. Çoğu kişi yorum gelmedi diye mail attı. Bi yerden sonra mim aldı başını gitti ben bile zar zor buldum çoğunu :)

@Wear A Smile : Bak o olur işte. Yazacak bi şeyler olsa zevkle yazarım :)

Sadecebenemel dedi ki...

yok artık bi dakka dur orda..bak şimdi kimsenin takiplemesi yorumlaması mı gerçekten önemli bis bence saçmalamışssın burda eleştirilere kulak tıkayıp yoluna devam ederdi benim tanıdığım bs dememkki yanılmışım ayrıca anlatıcak bişeyim kalmadıda ne demek oğlum sen burda dünyayı kurtarmıyosun hepimiz elimizden geldiğince saçmalıyoruz zaten bırakmak ne demek !!!! Yinede sen bilriisin doğrusunu söylemek gerekirse beklemezdim senden...

esved dedi ki...

kimmiş bakalım o iyiler yaz da görelim :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Emel : ya ben kimsenin lafına takılmadım. öyle olsa aylar önce yazmayı bırakırdım. Yanlış tanımadın yani ben hala aynıyım. Yazacak bi şeyler bulabilirsem yazcam zaten.. Missbone döverim dedi ama senden daha çok korktum yemin ederim :)

Sadecebenemel dedi ki...

çok sinir oldum ama sana değil bu aptal insanlara ne oldu bloggerın n seçilmediğinde kafaları kumaı gömüldü ne bu tafra ne bu ya merhaba dünyalı burası iternet çağı ne yani :S senin bırakmanı anlamıyorum sadece mantıklı bi cevabı bile yok..sen burda ne yazdığını bi okusana dönüp neler yazdığına bi bak bu seni okuyanlara haksızlık onu bırak adres çubuğumda olan adresini bile silemem yani o kadar :S ama kötü hissediyosan bırak gitsin umrunda değilse yazma da ama iyi düşün sonuçta eğlence bu belkide iraz içini rahatlatma bissss hiçmi elin gitmiycek mouse hiçimi girmek yazmak istemiyceksin!! bknz: duygu sömürüsü :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Emel : kendimi kötü hissetmemle alakası yok. Geçmişte yazdım, güldük eğlendik ama şimdi o heyecanı yakalamamız zor görünüyo. sen sakın adres çubuğundan silme :)

Sadecebenemel dedi ki...

bilmem artık :D neyse neyse sen nasıl mutluysan öyle olsun bence ;))

Leah dedi ki...

Ben onlaaaan amına goyam.

Nah Ege ağzıylan hem de.

Milena dedi ki...

Bis olmaz ya bak küserim üzülürüm benim üzülmem yasak sonra üzüntüden bana kötü şeyler olursa sorumlusu olursun..bak herşeyi yaptım bırakmaman için artık görebileceğin en acayip duygu sömürüsünü yaptım..
ya sen çok yaratıcı bir yazarsın sanki hepimiz dünyayımı geziyoruz hergün, öylesine saçmala ama yaz bak okumazsam noliimm..
bak ne çok seviyoz olum seni..
Sevgi kelebeği:)

sünter dedi ki...

Seni okumak istiyorum ama ben o nolcak?
yazmazsan olmazki...Hemde hic olmaz.
Ben bekliyorum yine senin o güzel yazilarini. Hani beceremesen neyse. "Birak yazma zaten" dicemde ama öyle degilki. En siradan seyi bile öyle güzel kaleme aliyorsun ki. En azindan insanin yüzünde gülücüklere sebeb oluyorsun az biseymidir sence?

Arayi fazla uzatmadan, ki insan bir kere ara verince biraz zorlaniyor, tekrar yazman dileklerimle kocamaaan sevgilerimi yolluyorum sana sevgili BIS...

Mystery dedi ki...

ooyy gıyamaaaaammmm guzuuuuuuuum! geçen gün milyoncuda bi abla var, telefonla konuşuyo ama bağıra bağıra kurduğu tek cümle var, "ağzına sıçarım onun" ahahaha başka da bi şey yok. Ahanda sana bunları söyleyene o ablayı yolluyorum :D

Reklam bile yapsan kime ne be, beğenen yazar, beğenmeyen yazmaz. Bunları hayat memat meselesi yapmanın bi manası yok, bunu anlayamadı insanlar.

Mia Wallace dedi ki...

funda'nın yorumuna tamamen katılıyorum. sonra wear a smile'ınkine katılıyorum derken herkese katılıyorum ve kararını saçma buluyorum!

funda dedi ki...

Miacım boşver uğraşma ne desen boş, ne demiş şair:
'Eminim ki eğer kağıtları karalamasaydım, uzun zaman önce kendimi öldürmüş olurdum.'

Yazmak olağanüstü bir tesellidir ve hepimiz teselliye ihtiyaç duyarız.
Teselliye ihtiyacı olunca döner gelir :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Bende :)

@Milena : Ben de sizi seviyorum :)

@sünter : Sünter Ablacım Twitter'dan takip ediyomuşsun zaten 140 karakterlik yazarım bundan sonra :)

@Mystery : Çok etkili konuştun. Ben bile etkilendim. Seni ayakta alkışlıyorum :) Bu arada evet bana kıymayın. Benim kıymam değil kuşbaşım daha güzel olur :p

@Mia ve Funda : Belki benim de son günlerim yaklaştığı için yazmayı bırakmış olabilirim. Bunu neden kimse düşünmedi ?

crazywomanrosemary dedi ki...

Bence hiç bir şeyden ,hiç bir şekilde etkilenmemelisin..O zamanda demiştim..verdiğin emek hiç küçümsenecek bir şey değildi..ve tarafsız olman kayde değerdi..yine,yeniden başarabileceğini biliyorum.Pes etmek yok ! Etkilenmek yok! Rahat ol..çağrılara ve sevenlerine kulak ver..:)

esved dedi ki...

özledim!

Missbone dedi ki...

E hadi gelmiyor musun?

Şaşkın :o) dedi ki...

Bende seni nlerden tanidim ama bloguna hic ugriyamamistim nedense. Bugun anca ugrayabildim. sende ne diyorsun. Bence yapmamallisin bunu, senii tanimiyorum hic.okumadim ama lutfen o sana oyle igrenc mailler atanlari takma! Hepsi kiskanclik. Ne kendini unlu yapmasi ya. Bence yaz. Onlarin amaclari ztn silmendi sende bunu yapmaman lazimsin. (Daha tanimiyor bana ve neler diyor ya, salaga bak dersen bozulmam, diyebilirsin, cunku kac yildir arkadasinmissim gibi yazdim. K.b)

Şaşkın :o) dedi ki...

Aa kasimda gitmis bile...utandim

Bir İnce Ses dedi ki...

@crazywomanrosemary, @esved, @Missbone, @Şaşkın :o)

***Bu bir genel cevaptır.***

Yahu gençler siz nasıl anladınız bilmiyorum ama ben, bana gelen maillerden dolayı yazmayı bırakmadım. Bu konuda anlaşalım. Kimsenin sözünden etkilenip blogu bırakacak değilim :)

Ben yazacak bi konu bulamadığım, aklıma gelen konular da yazmaya değmeyeceği için bıraktım :) Aklıma bi şey gelirse yazarım zaten :)

Tamamen gitmedim, buralardayım yazılanları okuyorum merak etmeyin :)

esved dedi ki...

Tam da ne bağrıyon!:D
ben sana sadece özledim dedim,yazılarını okumayı özledim dedim beni katma bence ben anladım seni,zor da olsa:)sen kimseyi takacak biri değlsn biliyorum.yazcak bişeylern olursa biz burdayız unutulmadın!
ÖZLedim işte bu kadarcık..

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : O benim lafım ! :)

Ayrıca ben bağırmadım da sen niye bağırıyosun :p

Bugün şurama* geldi nerdeyse yazıyodum :)

*şuram : Çenemin hemen altı :)

esved dedi ki...

Sıpasın yaaa!! Lafıymış lafını al da başına çal hıh..:p :)
çok özledm nan! Gel bi sıkim yanaklarını kendini begenmiş:))

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : 5 yaşında çocuk mu seviyon ya :D

esved dedi ki...

Evet nolmuş yani:) ufacık tefecik minnacık biscik :D oğlan bebelerini sevmem ama kızsal mevzularıdan çakıyorsun yoksa yine sevmezdim de neyse:p

Bir İnce Ses dedi ki...

@esved : Burayı msn'e çevirmeyelim. Meyile gel :)

tubitos dedi ki...

Bence harika bir iş çıkardın kendim seçildim diye söylemiyorum :) Cidden ben hemen hemen herkesin postuna girip baktım çok eğlendim yeni bloglar keşfettim, o yüzden sana reklam vs. diye mail atanlar hasetlikten atmıştır. Ayrıca N'lerimiz neler yapıyor bir göz atalım olayı çok havalı olmuş :) Ben hala çok aşığım evet :) Tekrar tekrar seni tebrik ediyorum ve yeni projelerini merakla bekliyorum ;)

francesca mckennitt dedi ki...

Yaa ben neden şimdi gördüm bu yazıyı.. Teşekkür ederim bis :) Ayrıca, bence işyerinde yaşadıklarını dahi anlatabilirsin, gerçi anlıyorum yoğun bir tempoda olduğunu ama. Ne bileyim, aydaa yılda bir olsa da muhakkak ara :))

Missbone dedi ki...

Kalmak zor.
Zoru başar genç.
Fiyuuuu!

Bir İnce Ses dedi ki...

@tubitos : Yeni proje olur mu bilemiyorum ama düşüncelerdeyim :)

@francesca : Cuma akşamları evde otursan bu yazıyı görürdün :P

@Missbone : Kalmak zor evet bundan ötürü kolayı seçmem mantıklı gibime geliyo :)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

bak birincisi boyle bir yazinin ardindan 38 benimki ile beraber 39 yorum almissin bu ne demek okunuyorsun,seviliyorsun,isteniyorsun,ikincisi,blogger n'lerini seciyor gayet guzel bir calismaydi derecelerin yanindan bile gecemsekte,odulu hak edenleri ogrenmek okumak tanimak guzeldi,buna vesile oldun sen,birileri her zaman elestirir bu hep olucak,ucuncusude,unuttum ucuncuyu :) hah buldum tamam bu yazamam isini cok iyi bilirim,ben gunluk tarzi yazi yazan bir blogger olmamama ragmen yazamama sikintisi beni bu hale getirdi,ancak iki satir yazip foto paylasabiliyorum ama ne yapayim cok seviyorum burayi kopmak istemiyorum,uzuluyorum yazamiyorum diye de ama oluyor iste yalniz degilsin yani :) suana kadar yazdiklarimi okumadim useniyorum sacmalamis olabilirim idare et :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Doz Büyücüsü : Şu benimkiyle 40 yorum oluyor :p Yorumunu okurken yüzümde hep bi gülücük oldu. Hele de o "unuttum üçüncüyü" yazdığın yerde kahkaha atarak güldüm :) Yazmayı denedim geçen ama başını yazdım, sonunu bağlayamadım. Çalışmalarım sürüyor :)