Böyle de Mükemmel Bi İnsanım !


     Uzun zamandır yazdığım tespit ve eleştiri yazılarından sonra şöyle bi de kendimi eleştireyim dedim. Tabiki de sadece kendimle kalmayacağım. Böyle bi şey zaten benden beklenemez. Blogun ruhuna aykırı.. Zaten birazdan okuyacağınız olaylar her genç kız ve erkeğin başından geçmiş ve hala da geçmekte... Farz-ı misal ;

     Üniversitelerin açılmasının üstünden yeterince zaman geçti. Artık herkes birbiriyle kaynaştı. Arkadaş ortamları kuruldu. Artık gezme zamanı.. Haydi kızlar dışarı ! Bu arada ben evde miyim ? Tabiki hayır.. Sıfır kilometre ayakkabılarımla çarşıda güzel güzel yürüyorum. Karşımdan sizden güzel olmasın ( ya da olsun ) hanım hanımcık, çıtı pıtı, bir kız geliyor.. Boy desen boy, güzellik desen güzellik...Allah özene benzene yaratmış. Kızımız da kendisine bakmış ve ortaya bi tasarım harikası çıkmış. Şimdi ben yalanı sevmem. O an şöyle fazla çaktırmadan kıza bi bakıyorum. Zaten bu kadar detayı bakmadan size aktarmam da mümkün değil. Ama ben öyle hedefe kitlenmiş şekilde bakmam. Kıza bakarken aklıma nerden geliyor bilmiyorum ya bu kız benim sevgilim olsaydı diye düşünüyorum. Benim hoşuma gider miydi elin çocuğunun sevgilime bakması. Tabiki gitmezdi. Hayır sana ne yani.. Elin çocuğunun yerine düşünmek sana mı kalmış. Adam olsaydı da kızı bir başına sokağa çıkarmasaydı. Hepsini geçtim kızın sevgilisi var mı yok mu onu da bilmiyorum. Empati ve olasılıkta son noktayım dikkat ederseniz. Bütün olumsuz olasılıkları düşünüyorum. Olumlu tek bir durum yok. İletişimin en yoğun olacağı noktada, yanyana geçerken ben gözlerimi kaçırıyorum. Hiç bişe olmamış gibi yoluma devam ediyorum. Diyelim ki oldu da ben kıza bakarken O da bana baktı. Ben dönüp peşinden gidecek miyim ? Kesinlikle gidemem. Bırak göz temasını kız direk gel gündüzle gece olalım dese, yine gidemem. Böyle de mükemmel bi insanım...

     Bütün bu olayların sonunda aradan geçen 10 saniyenin kritiğini de yapıyorum. Herkes ister ki sevgilisi güzel olsun. En azından gözüne hoş gelsin.. O an şöyle bi aklımdan geçiyo. Bu kız benim sevgilim olsa fena olmazdı hani.. Buraya kadar her şey çok normal ama asıl sorun bundan sonra başlıyo.. O kız benim sevgilim olsaydı, ben o elbiseyi giydirmezdim. Aslında ben sevgililerin birbirine baskı uygulamasından hoşlanmam. Kızlar bu cümleyi çok fazla kurar. " Beni böyle gördün beğendin, şimdi niye kıyafetlerime karışıp, beni kısıtlıyosun. " Teorik olarak haklılar. Ama uygulamada malesef bu olmuyo. Benim gibi bi erkek bile izin vermiyo düşünün :p  Bu konuda kendimle çelişkiye düşüyorum. Neden sorusuna bi cevap arıyorum ama bi türlü bulamıyorum. Belki büyüklerimizden böyle gördük, içimize işledi. Bi düğün dernek, önemli bi gece falan olmazsa öyle mini etekmiş, dekolteymiş, dar kesim pantolonlarmış giyemez. Giydirtmem.. Böyle de mükemmel bi insanım...

      Şimdi kız güzel ve en önemlisi benim sevgilim.. Ben akşam akşam tek başına dışarı çıkmasına müsade eder miyim ? Dışarı çıkarsa ayaklarını kırarım. Çok da sert bi erkeğim bu arada belirtmeden geçemicem, kusura bakmayın.. Kız arkadaşlarıyla dışarda buluşacakmış.. Gündüz buluşsun efendim. Akşam akşam kız başına ne işi var. Akşam çıkarsa ben evden alır eve bırakırım. Akşam dışarı çıkmak isterse benimle çıkabilir ancak. Tamam ben yoğun olabilirim. Hatta 10 gündür saçımı kestirmeye bile fırsatım olmamış olabilir. Ama bi kızın sevgilisi varsa öyle ben arkadaşlarımla takılıyorum, bu akşam dışardayız tarzı cümleler kuramaz. Kurdurtmam. Böyle de mükemmel bi insanım...

     Bu yazıları okuduktan sonra ya sen ne pislik bi insanmışsın. Biz de seni ince bilirdik diyebilirsiniz. Evet ben de kendime bu cümleleri çok kurdum ama gönlüm el vermiyor. Ve nedendir bilemiyorum. Kendimi bi yandan haklı bulurken diğer yandan haksız buluyorum. İçimde bi yerlerde ne kadar baskıcı bi tip var diyorum. Bu kadar şeyi düşündükten sonra yine kendimi haklı buluyorum. Çok da çelişkili bi insanım,bilmem farkettiniz mi.. İçimdeki bu çelişkileri yenmediğim sürece genç kızların hayalleriyle de oynamak istemiyorum açıkcası.. Bu yüzden çok uzun bi süre hayatımı bi kızla paylaşamayacağım.. Bakın yine kendimi düşünmedim.. Böyle de mükemmel bi insanım...

8 yorum:

Curcunam dedi ki...

ahaha güldüm çok :D çok sevdim bu yazıyı muhteşem olmuş her ne kadar öz eleştiri olsada genele hitap etmiş güzel :)

esved dedi ki...

Bunun cevabı Genler sanırım:) bis ya valla şaşrttn beni harbiden erkekler mini etekle görür begenr ama ne hikmetse hatun kendisninin olunca asla giydirilmez.. Boşver takılma bi sen böyle degilsn bay mükemmel!

Nora dedi ki...

Bir ince ses dedin biz de inandık, seni böyle bilmezdik, vay anasını :)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Bunlar erkeklerin temel duyguları, kimisi bastırmayı başarıyor, kimisi başaramıyor hepsi bu bence :)

Missbone dedi ki...

Hoşgeldin Bayyyy K :)

Milena dedi ki...

dur bakayım bu tipi ben bi yerden tanıyorum.Kimdi acaba?üniversitedeki erkek arkadaşım mı desem sonra en yakın erkek dostum mu desem yok yok acaba kocam olabilir mi?kısaca tüm türk erkekleri aynıdır.İstisnalar kaideyi bozmaz:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Curcunam : Eleştiride genele hitap etmek esastır :p

@esved : Ben mini eteksiz de beğeniyorum, belirtmek istedim :)

@Nora : O kadar kötü mü ya :)

@Sylvie ribeL_ : Gerçekten öyle bi durum varsa, ben o duyguya sahip değilim :)

@Missbone : Yok canım abartma :)

@Milena : Her ne kadar istisnalar birleşip kaideyi oluştursa da ben farklıyım. Lütfen kategori ayrımı yapalım :)

inanirsakolurbence dedi ki...

Hayatını bi kızla paylaşmamana sevindim doğrusu sevgilin olacak kız adına:D

Sokakta yalnız gezme etek giyme akşam dışarı çıkma...bunlara misilleme olarak kız sana neler yapar of of of:D

Mükemmel erkek bu çelişkileri aşmış erkektir sayısı azdır ama az da olsa vardır ve şeker gibi insandır:D