Ben Kız Olsam ! (MiM)


     Gün geçmiyor ki yeni bir mim'le karşılaşmayalım... Her ne kadar Missbone yazısını sebebi bilinmeyen nedenlerden dolayı silmiş olsa da Kırmızı Başlıklı Pollyanna ile birlikte beni mim'lemişler. Bu ara blogla pek ilgilenemediğimden başka mim'leyen varsa göremedim kusura bakmayın. Mim'in konusuna gelirsek ;

     " Bir gün için karşı cinsin bedenine girseydik ancak ruhumuz ve beynimiz aynı kalsaydı ne yapardık ? "

     Bi kere ben kız olsam öyle bir günlük, tek gecelik kız olamam... Ben sizin bildiğiniz kızlardan değilim hiç kusura bakmayın...

     Ben kız olsam, her 28 günde bir karşılaşmak zorunda olduğum, önceleri regl diye yazdığım sonra biraz daha sosyetik olup pms'ye dönüştürdüğüm adet günlerimi Twitter'dan tüm takipçilerime naklen yayın yaparım. Çünkü  hepimiz de biliyoruz ki bu paylaşımı yaptığımız zaman ağrılarımız azalıyor...

     Ben kız olsam, dışarı çıkacağım zaman yeşil veya pembe renkli Adidas eşoflarımını, üstüne de beyaz t-shirt'ümü giyer, çantamı koluma, gözüme de kocaman güneş gözlüğümü takar çarşıya çıkarım.. Tüm bunları yaptıktan sonra da      " çokarikayım ! " derim...  ( Eşofman Adidas olmazsa olmaz lütfen dikkat edelim )

     Ben kız olsam, aradığım erkek tipinde çevremde gördüğüm en iyi erkek özelliklerini sıralarım... Meselaaaa... Uzun boylu, yakışıklı, kaslı, göğsü kılsız veya az kıllı, mümkünse renkli gözlü, romantik, alışverişe beraber çıkabileceğim, benim bir dediğimi iki etmeyecek, benim yanımdayken başka kızlara bakmayacak, maç ve sinema arasında bi seçim yapmak zorunda kalacak olsa arkadaşlarını elinin tersiyle itip benimle birlikte sinemaya gelmeyi tercih edecek vs vs.. Bu kadar özelliği bir arada bulamayacağımı bilsem de isterim.. Haa böyle bi erkek bulamayacağımın farkında mıyım ? Tabiki farkındayım...

     Ben kız olsam, sütyen askılarımın görünmesinden kesinlikle çekinmez, sütyen izlerimin t-shirt'ümün altından belli olmasından kesinlikle rahatsız olmazken, erkeklerin atletlerinin görünmesinden nefret eder ve bu şekilde giyinen erkeklerin mümkünse dışarı çıkmamalarını isterdim. Tarkan'ın beyaz atlet giydiği klibinde çok tatlı olduğunu da söylemiştim değil mi ?  
  
     Ben kız olsam, sevgilisi yakışıklı olan kızları X ışınlarına sahip gözlerimle en ince ayrıntısına kadar tarayıp, bulabildiğim her eksiğini başka kızların yanında bir bir söylerdim... Kıskançlıktan değil lütfen yanlış anlaşılmasın...

     Ben kız olsam, sürekli bi şeyler yiyip " su içsem yarıyor, ne yapsam da şu kilolarımdan kurtulsam " derdim. Uzun zamandır diyette olduğumu söylemiş miydim ?

     Ben kız olsam, sevgilimle tuvalete gitsem sosyal medyanın herhangi bir kolunda kesinlikle paylaşırdım. Sevgilimle tuvalete gittik, ayy allahım zart zurt bi sesler çıkarıyo ne tatlıııııı... Sanki yeni bir Mozart doğuyor ! Amacım kesinlikle sevgilisi olmayan arkadaşlarım ben sevgilimle birlikteyim ve çok eğleniyoruz. Kodum muuuu ! demek değil...

     Bi de ben kız olsam, sevgilimden ayrılırsam şu şarkıyı paylaşırdım :) |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

*Not : Evet şimdi hakaret edebilirsiniz. Erkek mode ON ;)

Mimlenenler

Üsturupsuz Yazar
Mystery
Helin

31 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

uhea.
Allah herkesi kız yapmaz,bildiği vardır uheuah.

E peki kimleri mimledin?

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

tişörtten gözüken sutyen askısı ve erkeklerin atlet giymesi muhabbeti bana bi yerlerden tanıdık geldi sankim? :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Üsturupsuz Yazar : Tabiki seni :)

@Pollyanna : Olası mümkünlü :)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Yazayım o vakit,ueuha ben de bunu bekliyordum,yüzsüzüm ki!

Bir İnce Ses dedi ki...

@Üsturupsuz Yazar : Eee yaz o vakit :)

Mystery dedi ki...

ahahaha ne güldüm yaaaa. yannız bi şey dicem, bunların biri hariç hiçbiri yapmayan biri olarak :D şimdi ben sütyen askımın görünmesini önemsemem ama erkeklerin atletlerine sinir olurum napıcaz :D bence gerçekten kötü ama yaa atlet giymeyin, olmuyo mu? kızlar da şeffaf sütyen askısı takmasın, ona da sinir oluyorum bak :D

alice dedi ki...

haha :D ben çok beğendim seni kızken ! =D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Çaktırma ben de sinir oluyorum, giymiyorum :) Kışın sadece gömlek giydiğim zaman mecbur giymek zorunda kalıyorum ama gömleği ona göre seçiyorum belli olmuyo :)

@alice : Arkadaş olalım mı :p

Nora dedi ki...

süper yazı olmuş =) aman sen kız olma, yeterince var böylelernden. bu arada sütyen askısı kıyafetle aynı renk olduğu sürece çok göze batmıyorsa sorun olmamalı ya :)

naley dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
esved dedi ki...

çok güzel yaa :)))

Missbone dedi ki...

Renkli gözlümü peahh iğrençsin yea :D Ben renkli gözlü erkeklere uyuz olurum çok itici gelir.:D

Bu arada yazımı neden sildiğime gelince yeni blog temamda çok itici durdu karmaşık durdu ondan sildim :D Tema candı ^^ :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Nora : Hadi olmasın bakalım :)

@naley : Benden kız olsa ufuuu :p

@esved : Çokarikayım demiiii :)

@Missbone : Ben bayılırım, renkli gözlü erkek bulsam evlenirim hatta :p

Missbone dedi ki...

Sana renkli gözlü erkek bulcam Bis ama evlenceksin taam mı :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Amsterdama gidiş-geliş masraflarına karışmam. Ayrıca ailem beni evlatlıktan red edeceği için mirastan da mahrum oluyorum. O kaybı da isterim.. Bi de ben aktif olurum baştan söyleyeyim :)

Luna dedi ki...

uff, esmişsin resmen!

bi atak yapıp, hemcinslerimi savunayım dedim ama, yok yahu haklısın! :))

sen iyi ki kız olmamışsın bu arada. erkek halin nasıl çok merak ettim şimdi ben. (:

Luna.

wear a smile! dedi ki...

çok güldürdün beni yaa :))

kız olsaymışsın çok gıcık bir tip olacakmışsın orası kesin.. ama erkek gözünden bu detayları görmüş olman takdire şayan bir durum :)

Lazanya dedi ki...

HAHAHA yerim ama yaa :D

esved dedi ki...

:P kendini beğenmiş bis :p ükela :D

kızıl bukle dedi ki...

Eğlenceli bir yazı olmuş. Kadınlar hakkında çok şey bilen erkekler pek sevilmez ama haberiniz ola :) Bir de düzeltmek istediğim bir şey var regl ile pms aynı şey değildir, pms regl öncesi gerginlik ve asabiyet durumudur. Ama regl kelimesini kullanmak istemiyorsanız "mens" de oldukça kullanılan ve reglden daha güzel bir kelimedir :) Sadece bir tavsiye :)

Hayat Devam Ediyor dedi ki...

Süper ya, regl olayını ben de sık sık görüyor ve sinir oluyordum :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Luna : Çok mükemmelim ben ya, harikayım.. Kendimi övmüş gibi olmayayım ama :p

@wear a smile : Bu detayları görmemek elde değil :)

@Lazanya : Emin misin ? :)

@esved : Evet o benim :p

@kızıl bukle : Ben de diyorum ki kadınlar beni neden sevmiyor. Demek sebebi buymuş :) Regl ve pms'nin aynı olmadığının ben de farkındayım ama başkaları farkında değil. İnşallah bu yorumun bi işe yarar :)

@Hayat Devam Ediyor : Ben bayılıyorum. 3 gün üst üste görmezsem kadınlığın sonunun geldiğini düşünürüm :)

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

cok tanidik bi kiz oldun sen yeaa :)

esved dedi ki...

mimledim seniiiii :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Doz Büyücüsü : İşte kızlar böyle standart oluyo :p

@esved : PEki :)

esved dedi ki...

bekliyoruuuuuuum :))

Ekimoza dedi ki...

başlığı ve başlangıcı okumasaydım gerçekten bir kızın yazdığını sanabilirdim bu yazıyı,özellikle şarkı tam anlamıyla kızsal bir seçim olmuş,bir de okurken kendimi gördüm sanki bu yazıda,gülerek okudum eğlenceli bir yazı:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Ekimoza : Her kız bu yazıda kendinden bir parça bulmak zorunda :p

Uyumayan Ses dedi ki...

benim açımdan da bu mim için tek bir cümle var - yeşil adidas eşofman giymek :D budur yani, ötesi yoktur.

Şaşkın :o) dedi ki...

Regl doneminde bunu paylasanlara iki sorum var birincisi neden paylasiyorlar, boyle dedigin gibi agrilari mi gidyor ikinciside utanmiyorlar mi yaa.
Simdi diyeceksin nekadar zit bi insan bu ya hem paylasanlari kiniyor sonrada kendisi burda yorumda yaziyor. Oyle. Ama ben utandim. meyse demek istedigim yazin cok eglenciliydi :Di (biliyorum, bloguna yazmiyorsun bi sureligine ama yorumlari okuyosundur dimi?) (birde otekinlerden ozur dilerim. Simdi size mesaj gelmistir bi yorum geldi diye sizde bis yazdi galiba diye sevinmissinizdir ama hayir sadece benim) ((buraya kadar okuyan oldumu acaba? olmamistir kesin ehohuhi, kucuk bi cilginlik filan))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şaşkın :o) : Yorumları kesinlikle okuyorum ve burda herhangi birinden özür dilemene gerek yok. Bis yazı yazdı diye sevinecek kişi pek fazla değil :D