Söz Geçiremediğim Şeyler Var !


     Böyle hani birini seversiniz ya.. Aslında sevip sevmediğinizden emin de değilsinizdir. Ya da eminsinizdir bi şeyler olduğundan... Ortada bi şeyler vardır.. Ama bunun sevgi olup olmadığına kanaat getiremezsiniz bi türlü.. Hoşlanırsınız bunun farkındasınızdır. Bu hoşlanmanın sebebini bi türlü anlayamazsınız... Güzel zaman geçirmişsinizdir.. Her şey yolunda gitmiştir. Mutlu olmuş da olabilirsiniz.. Sonra ters giden bi şeyler olmuştur belki.. Bi daha da konuşmamışsınızdır...

     Aradan aylar aylar aylar geçmesine rağmen nedenini bilmediğiniz bir sebepten dolayı aklınızdan bi türlü çıkaramamışsınızdır.. Sonra düşünürsünüz neden unutamadım diye... Düşünürsünüz düşünürsünüz düşünürsünüz. Kendinize mantıklı cevaplar veremezsiniz belki de.. Belki de mantıklı cevaplar verirsiniz ama kendinize söz geçiremezsiniz.. Yalnız kalmak istemezsiniz... Belki yalnızlığı seversiniz ama yalnız kaldığınızda aklınıza o gelir diye korkarsınız.. Korkmazsınız aslında çünkü aklınıza o gelir, kaçarı yoktur. Ne yapsam ne yapsam der durursunuz. Pardon durmazsınız.. O'ndan haber almak istersiniz.. Alamazsınız.. Ama içinizdeki merakı yenemezsiniz... Ajanlığınız tutar.. Ulaşabileceğiniz her yeri didik didik edersiniz.. İletişim kurduğu bazı insanlar sizin durumunuzun farkında olduğundan yardım etmek istemezler. Ama sizi kırmak da istemezler.. Bi şekilde O'ndan haber alırsınız.. Bazı şeyleri gücünüz yettiği kadar siz yoluna koymak istersiniz. Bazı şeyleri başarırsınız ama bi yere kadar.. Bazen gücünüz, nüfuzun yetmez... Sizi yarı yolda bırakır... Birileri çıkar Bis yeter artık der... Onlara hak verirsiniz, kendinizde güç bulursunuz.. Ama bu gücü kontrol edemezsiniz.. İnşa ettiğiniz mükemmel bina bir anda yerle bir olur. Kendinize neden diye sormaktan hiç bi zaman vazgeçmezsiniz.. Cevabını bi türlü alamazsınız. Çünkü cevap sizi tatmin etmiyodur. Çünkü bu yaptıklarınızın yanlış olduğunu zaten bilirsiniz.. Herkesin yardımına koşan, yeri geldi mi bağırıp çağıran hatta azarlarken, siz o konuma düşmüşsünüzdür. Terzi kendi söküğünü dikemez hale gelmiştir. Sonra bi gün duyarsınız sevgilisi olmuştur.. Tamam der susar oturursunuz.. Ama bozuk bi musluk gibi aklınızda bi yerde, arada bir şıp şıp damlayan bi su vardır... Çok fazla su harcamaz ama o suyun damlaması sinirinizi bozmaktadır.. Sonra bişeyler duyarsınız.. İçinize dert olur, öğrenmek istersiniz. Haber kaynaklarınız haberi çok önceden öğrenmiş, ama size söylememiştir. Duyduklarınızın doğru olduğunu öğrenirsiniz.. Birisine evlilik aşamasında gibiyiz demiştir. Bunu duyunca damlayan musluk iyice bozulmuş, şarıl şarıl akmaya başlamıştır. Telefon üstüne telefon gelmiştir.. Biraz rahatlamışsınızdır ama betiniz benziniz çoktan atmıştır. İnanmazsınız bi süre.. Belki de inanmak istemezsiniz.. Kim lan bu ! dersiniz.. Ajanlığınız tutar.. Kim olduğunu az çok tahmin edersiniz.. Yok ya bu olamaz dersiniz.. Evlilik falan mümkün değil diye düşünürsünüz.. Sonra arkadaşlarınızla buluşursunuz.. Sonra biri çıkar, senin bu yaptıklarını ben yapsam ağzıma sıçardın der.. Kız güzel bile değil, sen bizim bile böyle bi sevgilimiz olmasına izin vermezsin der... Hak verirsiniz.. Sonra unutursunuz biraz daha, umursamazsınız... Acaba gerçekten doğru mu sorusunun cevabını arar durursunuz, kendinizi alı koyamazsınız... Sonra bi sabah kalkarsınız, Facebook'u açarsınız, O'nun profiline bakarsınız, O'nu bi erkekle görürsünüz.. Gördüğünüz erkek, sizin bulduğunuz erkektir... Bu mu yani dersiniz.. Emin olmak için aynaya bakarsınız... Çocuğa bakarsınız.. Belki biri götü kalktı diyecek dersiniz ama çocukla aranızda dağlar kadar fark vardır.Sonra düşünürsünüz... Demek ki iş tipte bitmiyo dersiniz.. Artık bundan eminsinizdir. Onları öyle görünce kendinize yediremezsiniz... Ama keşke bu resmi daha önceden görseymişim dersiniz, sanki bu resim beyninize reset atmıştır.. Ama üzülürsünüz...

     Yazasım geldi.. Acayip doluydum bi şeyler yazmam, anlatmam gerekiyodu.. Bu yazıdan sonra bana çoğunuz salak, aptal falan diyecek belki ama napıyım diyin :) Sonuç olarak İstanbul Benden Büyük... Winamp'ı açtım bu çaldı.. Muhtemelen 3 gün bunu dinlerim.. Elleri görelimmm, çakmak da olur :p

20 yorum:

tinker dedi ki...

ah beincem sesim ah be ahhh denicerk hiç bir söz yok kalbe söz geçmiyor

BuRCu dedi ki...

Söylenecek her şeyi söylemişsin, kendini düşün demek de bu yoruma kalmış.

Telefon olur mu :P

Mia Wallace dedi ki...

kötü olmuş valla ama biraz da haketmişsin gibi :)

Satürn dedi ki...

Yiidim.
Yeter ama yaaa:(

Tam türk filmi edasında yaşıyorsun hayatı.
Bıraaakk rahat taakıl. :/

Mystery dedi ki...

ulan ince senden böyle bi yazı okucak mıydık :D bu işler kader kısmet dostum, ne tipte biter ne de başka bi şeyde. ne zaman oldu ne oldu bilemezsin. alnına o yazılmış demek ki kızın. seninkine de başka biri. mutlu olsunlar.

Bir İnce Ses dedi ki...

@tinker : Gülümse kaderime diyorum tinkerim son olaraktan :)

@BuRCu : Işık verebilitesi olan her şey olur :)

@Mia : Tamam tamam git O'nu tut sen...

@Satürn : Ya diyorum gelin benim blogun filmini yapalım diye ama yok yani sesim duyulmuyo :)

@Mystery : Benden beklenmeyen bi yazı mı olmuş nolmuş. Aydınlat beni anlamadım :D

Mystery dedi ki...

heee :D aşk meşk işlerinden çeken bir erkek yazısı olmuş olum bu :D hiç sana benzemiyo bu adam :D ama iyi olmuş, arada böyle şeyler lazım :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Niye benzemiyo ya, o kadar mı gaddarım ben.. Ruhsuz bi erkek tiplemesi mi var :D Bi de iyi olmuş derken, yazı mı iyi olmuş yoksa ohh canıma değsin haketmişsin mi demek istedin :p

Mystery dedi ki...

yok bee ne gaddarı, alışmamışım ondan :D yaaa of, niye canıma değsin diim olum :D böyle duygular lazım insana onu diyoruum :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Duygu sahibi bi erkeğim demiii :p Ben = duygulu :D

miwako dedi ki...

üzülme o kızdan daha iyi bir kız çıkacak ki karşına onla olmamış öyle düşün:)

esved dedi ki...

kelin ilacı olsa kendi başına süremiş kolay gelsin hepimize:/ bi çözüm bulursan söyle..

Bir İnce Ses dedi ki...

miwako : Ben de öyle olmasını umuyorum :)

@esved : Bi kaç farklı çözüm önerisi var aslında ama ben pek uygun olmadığını düşünüyorum :)

Jano dedi ki...

güzel yazı olmuş, şuan benle aynı döneme denk gelmiş, aslında alanyada olduğum için pek takmıyor gibiyim hayatı, ama yavaştan düşünceler beni de sardı. Burda kaç gündür o hayatımı düşünmedim, sen hatırlattın şimdi.

Bu durumun zamanla alakası yok, çünkü hiçbir zaman silinmiyor kafadan. Hayat da öyle eğlenceli değil, koy götüne gitsin diye yaşanmıyor. Ben çıkış yolu bulamadım, teslim oldum artık

Jano dedi ki...

Lanet ossun be! Bu zamanlarda en önemlisi facebooka bakmamak, hata ettim

Bir İnce Ses dedi ki...

@Jano : Metin olmalısın Jano, hepsi gelip geçici..

Mr.E dedi ki...

Mimin var taze :)

Loves From Fashion dedi ki...

AHh ahh bu durum çok vahim gerçekten :( Evlilik kısmına kadar seninle aynı durumdayım diyebilirim... Üzülme ve düşünmemeye çalış ( Biliyorum boş bi avutma şekli ama ne diyim bilemedim :)

bloguma beklerim :)
www.lovesfromfashion.com

denizkızı dedi ki...

boşverrrrrrr,zaten çirkinmişte :))

birtutamkekik dedi ki...

:)))
takipteyim..
sağlıkla kalın...