N'lerin İlk Haftası !


     Blogger'da hareketli bi hafta geçirdik... Kategorileri seçmek için yazdığım yazıya gelen yorumlar açıkcası beni çok korkutmuştu.. Ben bi çok seçenek sunulur, işin içinden çıkamam kategoriler arasında boğulurum diye düşünürken sadece üç Blogger'ın yorumlarından seçim yapmak zorunda kaldım. Hal böyle olunca bu mim'i başlatırken gereğinden fazla heyecan yaptım. Düşünsenize Blogger'ın N'leri diye bi mim başlatıyorsunuz ve katılan 15 bilemedin 20 blog.. Eğer öyle olsaydı muhtemelen blogumu kapatır, ceketimi de bir hamlede alır giderdim :p

     Çoğunuz merak ediyosunuz tabi ne oldu, ne bitti kim önde şeklinde mailler geliyo.. Mim'lerin nasıl kontrol edildiği sonuçların nasıl toplandığı hakkında atılan bi çok mail var. Atılan bütün maillere elimden geldiğince cevap verdim ama bir de buradan açıklayayım.. Biraz da sayısal bilgi vereyim..

Şu ana kadar mim'i yazan 119 Blogger var. Mim'lendiği halde mim'i yazmayan Blogger sayısı ise 182.. Mim'i ben başlattığım için kendi blogum başlangıç noktası.. Yani her şeyin başı Bir İnce Ses :p Mim'lediğim kişilerin sayfasından, onların mim'lediği Blogger'ların sayfalarına ulaşıyorum.. Bu arada Nora'da bana arada bi link gönderiyo, teşekkür ediyorum kendisine.. Söz de Pınar'da yardım edecekti ama bilemiyoring :) Öhm.. Nerde kalmıştım.. Evet.. Mim'lenmiş Blogger eğer mim'i yazmışsa, o Blogger için bir dosya açıp mim yazısını kopyalıyorum. Yazısını okuduğuma dair yorum bırakıyorum. Eğer Blogger mim'i yazmamışsa blog adresini alıp ayrı bir dosyaya kopyalıyorum. İlerleyen zamanlarda tekrar tekrar blogunu kontrol ediyorum. Gözden hiç bir blog kaçmasın diye bir elim Google'da.. Arama kısmına " Blogger N'lerini Seçiyor " yazıp çıkan sonuçlara bakıyorum. Özellikle başlık belirttim. Değiştirmeyin dedim ama değiştiren Blogger sayısı hayli fazla... Takip etmesi daha kolay olsun diye bunu istemiştim.. Kimseye emri vaki yaptırmak istemedim. Neyse artık olan olmuş yapacak pek bi şey yok.. Takip etmesi zor olmuyo mu diyenler var. İtiraf ediyorum zor oluyo :) Güzel bi zorluk ama severek yapıyorum bu işi.. Gerçekten böyle bi katılım beklememiştim.. En azından bu yazıyı okuduktan sonra mim yazılarına yorum gelmeyen Blogger'lar bana mail atabilirse çok sevinirim. Mim'lenmediği halde yazan Blogger'lar mail atıyolar. Onlara çok teşekkür ediyorum.. Neden "En" değil de "N" diye soranlar var. Bunun cevabını sonuçları açıkladığım yazıda yazacağım. Mim'in daha fazla yazılacağını pek düşünmesem de ay sonuna kadar olan süreniz devam ediyor. Sonuçları tamamen elde ettiğim an yayınlayacağım.

     Bir hafta sonunda bunlar oldu. Blogger'lar çok mutlu gibime geliyo. Çok güzel mailler aldım. Yepyeni bloglar tanıdım. Farkında olmadığım çok güzel bloglar var. Zararın neresinden dönersem kardır diyip bi çoğunu izlemeye aldım. Bugün beni sevindirici bi resim gördüm... Missbone ellerine sağlık :) (Bkz.Resim) Ayrıca Laliş blogunda yeni bir yazı serisi başlatıyor. " Neler Dedi ? " (Bkz.Blog) İlk kurban benim.. Sohbet tadında bir röportaj yapacakmış benimle... Sorularını sıralamış. Sizin de sormak istediğiniz sorular varsa Laliş'e ulaşabilirsiniz... 

Bunlar bana yetmedi hep daha fazlası diyorsanız ;

birinceses@gmail.com
05367.... şaka şaka :)
 

30 yorum:

Leah dedi ki...

Taam la yazcam ben de.
Ama hasta oldum bak memlekete gider gitmez.
Yazcam yazcam yazcam. Yup.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Noldu ya hemen geçmiş olsun

Missbone dedi ki...

Çok bi yük bu Biss! Ama seni mutlu ediyor enerjine hayranım.:D Olum ben olsam değil 100 blog 10 blogta sallardım o işi!
:)

Missbone dedi ki...

Çok büyük bi yük yazcaktım oraya :D Nası heycanlandıysam öle yazmışım neyse sen beni anlarsın zaten :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Missbone : Ben de kendime hayranım... Çok mükemmel miyim neyim bilemedim ben onu :)

@Missbone : Evet anlıyorum :p

Lulu dedi ki...

BIS bence cok guzel bir sey baslattin. Sayende yepyeni bloglar kesfettim. Cok tesekkur ediyorum.

tubitos dedi ki...

bence de bu akım harika oldu, çok eğleniyorum ben :)

e.n.k dedi ki...

Himm ben senden onayli bir yorum almadığıma göre sanırım görmedin bende yazdım bugün :))

Kolay gelsin valla gercekten baya tutuldu bu mim :) sonuclari bekliyoruz efendim..

Nora dedi ki...

rica ederimm ne demek :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Lulu : Galiba iyi oldu ya :) Teşekkürler

@tubitos : İnsanlar seçildiklerini görünce çok mutlu oluyolar. En güzel tarafı o bence :)

@e.n.k : Bayram öncesi çok yoğun çalışıyoruz. Elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıyorum :)

@Nora : Bi şeyler demek işte.. Kelimelerle anlatamam :p

Antandre dedi ki...

bekledim vericek numarayı da :D valla yapması zor diyodum da uğraşması çok daha zor iş, yine de bu kadar blogger ın katılımıyla böyle kontrol altında kalabilen bi mim.. tebrikler ince ses :D

wear a smile! dedi ki...

ben mimi yazdım, yazdığımı da sana yazdım ama sen benim postun altına bişey yazmadın :P
bilmiyorum bunun bir anlamı var mı.. ://



http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

Laliş dedi ki...

İki günün kaldı beybii hazır mısın sorulara? =).

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

cok buyuk bir işin altına geirdin, daha ilk okurken nsl toparlıycak diye düşünmüdtüm ama sen başlamıssın bile:))
ben de simdi yazıyorum n lerimi, etraftadenk geldiğim tun enleri okuyorumve yeni keşifler yapıyorum..
soyle birşey farkettim bircok kişi en iyi tasarıma sahip blogu , stil sahibi bloger olarak anlıyor ve modacı blogerları yazıyor...
bu kadar moda blogu varken sıkların arasında sti sahibi olmamsı eksik kalmıs onu da ben eklerim artık:))



http://aysstyle.blogspot.com/

funda dedi ki...

ben bu aralar çok uzak kaldım bloğa dolayısıyla da unutuldum sanırım :)
hiç bi yerde adım yok büyük ihtimalle :)
o bakımdan beni hiç o sayısal verilerle suçlayamazsın :D
ama güzel olmus aferin :P

Mystery dedi ki...

sen de tam yönetici olcak karakter var ince. bu ne düzen intizam len böyle :D onu oraya, bunu buraya, aynı ben :D çok takdir ettim seni. kesinlikle bi şirkete yönetici olmalısın, bunu da burdan söylüyorum :D

Senorita dedi ki...

Ben yazdımm ama birilerinin dikkatinden kaçmış sanki!! ;-P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Antandre: Numara doğru ya.. Sonunu değiştirerek arayın işte.. En fazla 100000. aramada bulursunuz beni.. Kontrol altında tutmaya çalışıyorum ama son günlerde çığrından çıktı :)

@wear a smile : Detaylı bilgiyi blogunuza yorum olarak bıraktım efem :)


@Laliş : Her zaman her yerde hazırım :)

@ Aysun : Ben de onu şöyle düşünmüştüm. Hani moda bloggerları blogları için çok fazla detaya giriyo, link bağlantılarını görsellerle sağlıyo.. Ondan olabiliceğine kanaat getirmiştim. Bi de çok güzel moda Blogger'ları var. ( Allah sahibine bağışlasın, sahibi yoksa açık adresimi verebilirim ) Maşallah tasarım harikası yani :)

@funda : Unutmadık unutmayacağız ! Hepimiz Funda'yız ! :)

@Mystery : Lütfen bunu yetkililere de iletir misin ? Sayın yetkililer halk beni istiyor :)

@Senorita : Bugün kaçsa yarın kaçmaz.. Ola ki kaçtı.. Mail atarsın çok da zor değil :p

Modafobik dedi ki...

Ah çok özür dilerim mimiin kuralları olduğunu bile bilmiyordum bidahakine artık.. :/ Ama süper bişi başlatmışsınız blogosferde, süper! :))

Mr.E dedi ki...

Güç seninle olsun genç padawan!!


İşin çok zor ve zor olduğu kadar da güzel, eline aklına sağlık tekrar

francesca mckennitt dedi ki...

Valla bu mim çok güzel oldu bis. Kolay gelsin ve teşekkür ederiz :)

funda dedi ki...

bırak yaa unuttum de açık ol bana ben de tamam diyim oturayım yerime ama bana yalan söyleme! :D:D

Hamide Tekin dedi ki...

sonuçları delicesine merak ediyoruuumm :)

▬|α.к.α.т.я.ι.є.ℓ|▬ dedi ki...

telefon numaranın başını görünce yok artık dedim. neyseki şakaymış :D

ayrıca başlığı sanırsam galiba şey ben değiştirmişim, üzgünüm :<

Aslı dedi ki...

Sanırım bende gözden kaçtım :))

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

beni de rockunzel mimledi ama henüz fırsat bulamadım :S

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Vall ahem süper düşünmüşsün hemde çok uğraşmışsın cidden, herkes adına teşekkür ederim, çok eğlendik cidden :):)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

vala tebrik ederim., harika bi fikir bu. çok büyük bi yükün altına girmişsin ama tüm bloggerlar heyecanla sonuçları bekliyor.

Bi ricam var. Bu mim sayesinde bi sürü güzel blog keşfetmişsindir. Bunları bizimlede paylaş nütfeğn

Yazan:Tembel bi blogger

Bir İnce Ses dedi ki...

@Modafobik : Olan olmuş artık napalım :)

@Mr.E : padawan ne demek ? Küfür mü ediyon çaktırmadan napıyosun :)

@francesca : Rica ederim :)

@funda : otur sıfır :)

@Hamide Tekin : Belki inanmayacaksınız ama ben de merak ediyorum :D

@akatriel : Yalnız değilsin üzülme :)

@Aslı : Kaçmadın kaçmadın.. Bi kaç blogda daha aynı sorunu yaşamışız, Blogger böyle bi seçimi kaldıramadı :)

@LoveMeorLeaveMe : bulunuz efendim hergün aynı blogları gezmekten usandım :)

@Sylvie ribel : Ben de çok eğleniyorum :)

@Kırmızı Başlıklı Pollyanna : Yeni bloglar elbetteki keşfettim.. Şu mim bi tamamlansın, sonuçları açıklayayım genel bi özet yazmayı düşünüyorum :)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

bis bana okuduğuna dair yorum bırakmadın. haberin olsun ben de yazdım