Blogger'ın N'lerinden Olmak İster Misiniz ?

    
      Bir pazartesi gününün öğle vakitlerinden herkese selamlar.. Evet yorgunuz, belki biraz da kırgınız... Hatta uykusuz ve bazılarımız malesef çalışmak zorunda.. ( Ben= Bazıları)

     Gün geçmiyor ki yeni bir konuyla karşı karşıya kalmayalım.. Yepyeni fişşekk gibi bir fikirle karşı karşıyayız...  Fazla uzatmayayım.. Blogger'ın N'lerini yazmaya karar verdim... Fakat N'ler ne olmalı ve kim olmalı ? İşte burda söz size düşüyor... 18 Ağustos'a kadar merak ettiğiniz N'leri yorum olarak belirtin. En çok yazılan N'leri seçip yazmaya başlayacağız. Bunu mim haline dönştürmek istiyorum. Bayramın 1. gününe kadar (muhtemelen daha erken olur) bütün mim'leri okuyup yazıları birleştirecem... Düşündüklerimi anlatabildiysem ne mutlu... Bitti bu kadar.. Hadi başlayalım :)

Arkadaşlar yorumlarınızda sadece kategori olarak yazın yahu... Şu özellik kesin benim üstüme tanımam demeyin... For ekzampıl : Akıllı-Zeki- Deli- Manyak- Seksi-Zeka yoksunu- Fışkıran Zeka gibi :)  Örnek Yorum : NORA !

*Not : Fikir ve görüşlerinizi mail olarak da atabilirsiniz...
*Önemli Not : Yorum yapmak ve mim yazmak için benim blogumu takip etmeniz GEREKMİYOR ! :)

birinceses@gmail.com
twitter.com/Birinceses

22 yorum:

hayalhanem dedi ki...

en tembel- ben
en üşengeç- ben

şimdilik bu kadar, aklıma gelen olursa yine yazarım :D

lamagiedemb dedi ki...

en üşengeçlikde herkezle kapışırım :))

memento mori dedi ki...

en eski kafalısı-ben

Elif Ayvaz dedi ki...

Üşengeçlikte kimseyi tanımam. :P

En sivridillisi - ben değilim (damarıma basılmadıkça) :P

Nora dedi ki...

en iyi tasarıma sahip
en yaratıcı
en çok eleştiren
en çok eleştirilen
en karamsar
en neşeli
en çok güldüren
en akıcı yazan
en çok bilgilendiren
en güncel

aklıma geldikçe yazarım :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Nora : Bkz. Örnek Yorum :)

pınar dedi ki...

en alıngan
en uykucu
en tatil sever
en gezenti
en kokoş
en mızmız
en sevimli
en pozitif
en mantıklı
en inatçı
Tüm bu N leri çok merak ediyor bulmanızı merakle bekliyorum efendim:)

hayalhanem dedi ki...

en ergen; kırmızı başlıklı pollyanna
en yalnız : bis :D:D

Venüs dedi ki...

en bekar falan =P. Yalnız kalkıştığın şey uçsuz bucaksız sevgili BİS. Ne bileyim ;

En çok kitap okuyan ve yorumlayan
EN çok gezen
En fotoğraf meraklısı

ay çok var bunlardan =).

Nora dedi ki...

ehehehe :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Venüs : Sakin ol derin derin nefes al :) En çok kitap okuyanı nerden bilecez biz ? Gidip okuduğu kitapları mı sayacaz. Yazdıkları yazılardan yola çıkarak yorumlayacaz. Senden böyle bi yorum beklemezdim. Hayallerim şu an yıkıldı :)

Aslı dedi ki...

en depresif
en huzursuz
en çok gülen
en tezat
en hiperaktif
en zeki :P
en sabırsız
en aksi
en çok kişilikli

yetermi bu enler :)) isterseniz dahasıda var..

üç ünsüz içinde iki ünlü dedi ki...

en cadısı benim :))

Mystery dedi ki...

'en bok gibi yazan'ı da yap :D

Jano dedi ki...

en okunmayanı seçip sevap işlenilsin be

Lulu dedi ki...

En cok gezen
En cok site tasarimini yenileyen...
Aklima gelenler bunlar. Gelirse daha da yazarim:)

esved dedi ki...

en takıntılı benn valla ben değil etrafımdakiler diyor:) sonra endişeli en cool senn falan uzar bu liste :)

seda dedi ki...

en butik moda ve trend blog'u: ben!

PiCoLe dedi ki...

En yeni başlayan
En kararsız

:))

ibrahim Hamurcu dedi ki...

Maşaallah konu popüler oldu :D böyle devam edin bakıyım birinciyi merakla bekliyorum

Bir İnce Ses dedi ki...

@İbrahim Hamurcu : Konu pek popüler değil kanımca :)

deniz dedi ki...

http://denizindunyasii.blogspot.com/

yeni başladım takip ederseniz sevinirim :)
en yenide benim heralde..