Blogger N'lerini Seçti !


     Bloggerlar 10 günlük bir süreç içerisinde enlerini seçti. Uzun zamandır blog yazmayanlar bu mim'i yazdı. Yalnız şöyle bi şey var. Ben buraya ne yazarsam yazayım, siz sonuçlara bakacaksınız. Bu yüzden ben sonuçları yazayım, yazının devamını okumak isteyenler okusun. Zaten büyük bölümü baktıktan sonra sayfayı kapatacak :)

En İyi Tasarıma Sahip Blogger : Birinceses

Sanki ben de biraz torpil oldu gibime geliyor :) Beni takip eden Betwin Us... Gizem kesinlikle tasarım harikası.. Yani blogu demek istemiştim.. :)  French Oje ve Giz'li Teras eşit oy alarak üçüncülüğü paylaştılar..

En Güncel Blogger : Sade ve Derin

Deeptone açık ara önde bitirdi... Onu takip eden Mia Wallace oldu.. Mia ve Hayal Meyal kıyasıya yarıştılar diyebilirim..

En Meraklı Blogger : Mia Wallace 

Baştan sona önde götürdü.. Yaklaşan olmadı..

En Çok Gezen Blogger : Wear a Smile

Üç Blogger arasında sürekli  gel git yaşandı... Başlarda Stil direktörü kazanacak diye düşünüyordum ama ikinci oldu. Lulu yarıştan kopmadı, üçüncü olabildi.

En Çok Bilgilendiren Blogger : Sade ve Derin

Sonucunu merak ettiğim kategorilerden biriydi... Francesca sadece ikiniz arasında geçti..

En Çok Eleştiren Blogger : Leah

Bi ara acaba Miyuki olabilir mi desem de rakipsizdin...

En Çok Kendini Anlatan Blogger : Cips Yiyemeyen Kız

Tam bir şölen yaşadım.. Lazanya ile büyük bi çekişme yaşadı.. Onları eşit oy alarak Missbone ve Mia Wallace takip etti..

En Akıcı Yazan Blogger : Leah

Mia ile saç saça, baş başa bi yarışa girdiler. Ben bile heyecanlandım.. Hangi blogu açarsam açayım ilk baktığım kategori bu oldu. Rakip tanımadılar...

En Aşık Blogger : Tubitos

Tubitos ve Missbone'un aşklarını aşkmetreye koyduk. Tubitos biraz daha aşık çıktı :)

En Çok Güldüren Blogger : Mia Wallace

Başlarda Lütfücüğüm öndeydi.. Ben de O'nun kazanacağını düşünüyodum ama hayat işte süprizlerle dolu..

     Sizlerin eklediği kategoriler oldu.. En çok yazılan kategori ;

En Yaratıcı/Yetenekli Blogger : Mustafa Soydan

N'leri kategori olarak belirledik.. Peki adı en çok geçen Blogger'lar ?

1.Mia Wallace   2.Sade ve Derin   3.Missbone   4.Leah   5.Cips Yiyemeyen Kız

     Neden "En" değil de "N" diye sorular gelmişti. Geçen yazımda açıklamadım bu yazımda açıklıyorum. Benim iki ismim var.. İlk ismim N ile başlıyor, ikinci ismim de N ile bitiyor. Ben de En yerine N kullandım :)

     Sonuçları gördünüz bazılarınız çok sevindi, bazılarınızın hevesi kursağında kaldı. Hevesiniz kursağınızda kalmasın, üzülmeyin. Bu şekilde enleri seçmenin mümkün olmadığını hepimiz biliyoruz zaten. Amaç bloga hareket getirmek, bilmediğimiz yeni bloglar, Blogger'larla tanışmaktı.. Sanırım bunu başardık.. Gördüğüm kadarıyla çoğu blogun izleyici sayısı arttı. Bazı blogların izleyici sayısı hatırı sayılır derecede arttı diyebilirim :) Mim, Blogger dışına taşıp Wordpress'e de sıçradı.. Biz Blogger'ın enlerini seçtik. Blog yazanlarının enlerini değil. Bu yüzden Wordpress kayıtları seçimlere dahil olmadı. Onlara da katıldıkları için teşekkür ederim. Çoğu Blogger yorum gelmedi şeklinde mail attılar. Başlarda acaba unuttum yorum yazmadım mı diye düşündüm ama yorum yazdığıma emin olduklarımdan da mail gelince bi sorun olduğuna karar verdim. Dün yaklaşık 15.00'a kadar bütün blogları tekrar tekrar kontrol ettim.. Mim'i o zamana kadar yazmamış olan bloglara geri dönüş yapmadım. Elimdeki listede adresi olan bütün blogları da kontrol ettim. Blogunuza yorum gelmemiş olabilir. Ama emin olun ki mim'i yazan bütün blogları tek tek okudum. Mim'lenmediği halde yazanlar vardı. Onları da Google aracılığıyla buldum. Yazının başlığını değiştirenler de artık şanslarına küssünler. Ben mim'i başlatırken başlığın ne olması gerektiğini belirttim. Toplamda  226 Blogger mim'i yazdı. 672 Blogger mim'lendi... Bu da demek oluyor ki 10 gün boyunca 672 blog gezdim.. Yepyeni bloglar gördüm. Bi kaçını izlemeye aldım. Çoğunda okumak istediğim yazılar var.. İlerleyen günlerde bloglar hakkında izlenimlerimi de yazacağım. Siz mim'i yazarken kim önde, kim kazanıyo, ben enlere girdim mi şeklinde bi çok mail geldi... Günde min. 40 mail cevapladım. Bazı Blogger'lar kendilerini bi kaç mim'de görünce sanıyorum ki büyük beklenti içerisine girdiler. Çevresi geniş olan, okuyucu sayısı fazla olan ve bazı kategorilerde bu işi gerçekten iyi yapan Blogger'lar kazandı diye düşünüyorum. Mrs.Baros, French Oje, T.B, PuCCa gibi Blogger'lar N olamadı diye itiraz edenler olacak. Ve bu itiraz edenler eminim ki bu yazdığım 4 isim olmayacak... Ülkemizde başkalarının avukatlığını yapmak diye bi bölüm var. Oradan mezun olan sayısı gerçekten çok.. Bakalım beni neler bekliyor :)

     Sonuç olarak bu mim'in bu kadar büyüyeceğini düşünmemiştim. Gördüğüm kadarıyla ve aldığım tepkilerden dolayı iyi bi şey yaptım gibime geliyor. Sürç-i lisan ettiysem affola... Bir sonraki Blogger'ın N'lerini, daha düzenli, daha geniş çaplı ve daha hatasız bi şekilde yapmayı planlıyorum.. Blogger'ın N'lerini burada noktalarken, yıl sonunda " Blogger 2011'in N'lerini Seçiyor !" da görüşmek üzere.. Katılan herkese teşekkür ederim...

     Kim bilir.. Belki de N olmak çoğumuzun gençlik hayaliydi... |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

74 yorum:

Mr.E dedi ki...

Fikrinden dolayı önce seni, sonra bütün adı geçenleri tebrik ederim :)

Sylvie ribeL_ dedi ki...

Süper olmuş valla tam benim seçtiklerim sevdiklerim ilk 5te hepsini öpüyorum ve çok seviyorum :)

b3ngü dedi ki...

Yiğidi öldür hakkını ver derler ya. Kesinlikle altından güzel kalktın ve çok yayıldı, amacına da fazlasıyla ulaştı biliyorum :) o yüzden böyle bir fikir için hem zekanı hem de onun sahibi olarak seni tebrik ediyorum :)...
Diğer bir konuya gelirsek ben çok kırıldım ve bu mimi yazmamaya karar verdim. Zaten uzunca bir süre de kimse mimlemedi beni. ama sonra anladım ki buradaki herkesi küsemeyecek kadar çok seviyorum ve bu yüzden birkaç yorum dışında hiçbir şey demedim bu konuda. Sadece sen bil istedim. Sonuçta senin eserin (: hem adımın yazılmama sebeplerinden biri de 1 aylık yazamadığım dönemde bu mimin gelmesiydi sanırım ve bu kimsenin suçu değildi. Sadece bir talihsizlikti işte.
Uzun lafı kısası kim ne derse desin, iyi iş çıkardın :) çoğu kişi altından kalkamazdı (:

Mia Wallace dedi ki...

Allah allah nereye baksam Mia Wallace görüyorum :)

önce kendimi sonra seni tebrik ediyorum :P

şaka bir yana çok sevindim. en aşık oalrak da çıksam iyiydi ama neyse ehe

bi de leah bu burda kalmaz ona göre :P

Leah dedi ki...

Bisimo, olm kalkıp bi çay koyalım da bi iç bi soluklan yea. Resmen heder oldun blogger yollarında. Zaten bi deri bi kemiksin bi şey olcak diye korkuyoruz reyiz.

Eleştirmeye, eleştirirken sular seller gibi akıcı olmaya devam ediciğim inşallah. Seçen, seçmeyen herkese teşekkür ederim. Bi garip oldum lan. Neyse. Valla çok teşekkür ederim. Bayramda çok çok harçlık, şeker, çikileta alasınız inşallaaah.

O değil de ben BeTwin Us'a bildiğin aşığım he. Mimimde neyi unuttum diyordum, onu unutmuşum. Ama ismini burda gördüğüme çoook sevindim. :)

Mia, öpüyorum canımın içisi. :*

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

Tebrik ederim BİS. Cidden iyi iş çıkardın :)

Ayrıca yazı da çok hoş olmuş. Sadece sonuçlara bakıp çıkanlar olduysa çok şey kaçırmışlar. Vala tam aklımdan bişey geçiyo bi bakıyorum sen yazmışsın :)

Yeni keşfettiğin bloglarla olan yazıyı da büyük bi merakla bekliyorum

weba dedi ki...

Ben hiç mimlenmdiğim için yapmadım.
Ama kim yazsa ilgiyle baktım.
Hemen hemen herkes aynı kişileri yazdı.
Ama gayette güzel oldu.
Tebrikler herkese.
(:

Laliş dedi ki...

Senin gibi merak abidesi duruken mia'nın meraklı çıkmasına şaşırdım valla :D.

hera dedi ki...

Çok iyi işti, tebrikler.
Devamını heyecanla bekliyoruz :)

Hamide Tekin dedi ki...

kazananları tebrik ederim seni de ayrıca tebrik ederim büyük bi emek doğrusu sayende bir çok blog keşfettik :)

deeptone dedi ki...

çok teşekkür ederim. yüzlerce blog var. oy alacağımı biliyordum, ancak benden eski ve benden çok tanınan blogçuların seçileceğini düşünüyordum. ayrıca, bloglarda kızlar daha etkin ve kız blogları daha çok okunuyor. katılmak bile güzeldi. en olmak değil tanınmak önemliydi. sanırım, iletişimi iyi olanlara oy veriliyor. ancak, ilk kıstas, yazılar bence. birçok blogçu iyi yazıyor, ancak, gerek kendi gerekse diğer bloglara yorumlarında zayıf kalıyorlar.

bu yaptığın çok iyi bir davranıştı. düşüncen ve çaban için tekrar kutluyorum. eleştirilecek tek bir yönün bile yok. zamanla, daha da verimli anketler düzenlersin.

bu anketi, bloglarımızda yayınlayabiliyor muyuz. sanırım, yayınlamamız iyi olur. kişisel olarak reklama gereksinim duyduğumdan değil. ama okurlarım sever bence.

Missbone dedi ki...

Sayende blogger hareketli günler geçirdi,ben kendi adıma çok eğlendim. Bir çok blog keşfettim falan. :)

Bu arada bu kadar sık adımın geçeceğini asla tahmin etmezdim :)
Herekese teşekkürler...
En çok da sana! :)

tubitos dedi ki...

öncelikle seni tebrik ederim böyle birşey düşünmek uygulamaya geçirmek ve başarıyla sonuçlandırmak takdire şayan. kendi adıma çok mutluyum :) biraz sorumluluk getiren bir kategori oldu şimdi az aşık olamam da ben :) sayende yeni bloglar keşfettim çok eğlendimm bu mim süresince. beni unutmayan tüm blogger arkadaşlarıma teşekkür ederim, hatırlanmak harika birşey :) En çok teşekkürü sen hakediyorsun sayende oldu bunlar. Çok ama çok teşekkürler..

Mia Wallace dedi ki...

Lalişcim, ben de blog dünyasının benim bu kadar meraklı olduğumu farketmelerine şaşırdım doğrusu :)

deeptone dedi ki...

mia.

kutlarım seni.
:)
en güldüren kategorisinde bence de sensin. en içten, sıcak, sevimli, iyi kalpli blog kategorisi olsaydı orda da birincim sendin.

ancak, seni hiç meraklı bulmuyorum.
:)

mustafasoydan dedi ki...

teşekkürler efenim takibe alındınız :)

mimlendim :)

sevgiler

CherrybLossomgirL dedi ki...

bu post sayesinde blog keşfetmeye bayılıyoruuum:)

Sadece Umut dedi ki...

Rakiplerim çok profesyoneldi, yenildim! Kahretsin! :))

deeptone dedi ki...

:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mr.E : Teşekkür ederim :)

@Sylvie ribeL : Ben de öpüyorum :p

@b3ngü : Haniş iş başka arkadaşlık başka derler ya, öyle düşün bu mim'i de.. Kırılıp gücenme, küsme :)

@Mia : Önce beni tebrik edeceksin, hep beni tebrik edeceksin. Bana saksı muamelesi yapamazsın :p

@Leah : Bu kadar uğraştım da bi çay verenim olmadı.. Öldün mü kaldın mı diye sormadılar :p

@Kırmızı Başlıklı Pollyanna : Sadece sonuçlara bakıp çıkanlar elbetteki oldu. En kısa zamanda yazıyı yazcam :)

@weba : Yazmak için mim'lenmek gerekmiyodu ki.. Keşke sen de yazsaydın.. En azından takip etmişsin tebrik ederim :)

@Laliş : Benim adım çıkmış.. Sonuçlar açık ve net :)

@hera : Teşekkür ederim :)

@Hamide Tekin : Teşekkür ederim :) Evleniyomuşsun mutluluklar dilerim :)

@deeptone : Elbetteki isterdim ki ilk kıstas yazılar olsun. Bloglarınızda yayınlayabilirsiniz elbette, okurlarınızın da haberi olsun en azından. Kimi okuduklarını bilsinler, bazı şeylerin farkına varabilsinler.

Bir de bi şey sormak istiyorum;

Mia'yı bu kadar çok överken hiç bi kategoride seçimlerine almaman sence de ironik değil mi ?

@mustafasoydan : Rica ederim efendim, takibe almasanız da olur.. Biz kategorinizi unutsak da Blogger halkı unutmadı, tebrik ederim :)

@CherrybLossomgirL : Ben de :)

@Sadece Umut : Her yenilgi yeni bir başlangıç için sana destek vermeli :)

deeptone dedi ki...

:)
bence, blog arkadaşlığında birinci etken yazılarımız. seçimlerde de bence yazılarımız birinci etken olmuştur. kişisel olarak söylersem, benim için yazılarım önemli. yazmak için blog tutuyorum. ve yazılarımla, insanların hayatını olumlu değiştirmek için. hayata daha olumlu bakabilsinler diye, veya daha derin sanat eserlerine yönelsinler diye. ve yazılarımda hiç kişisellik yok. sadece bir yansıtıcıyım ben. ancak, ikinci olarak da, blogumda çok içten, olumlu bir ortam var. çok kişi kendi evi gibi görüyor blogumu. ben de gecede yaklaşık bir saat blog okuyorum. ve iyi izlerim. düzenli yorum yaparım. ancak, yorumlarım sadece sıcak iletişimimi yansıtıyor. içten, saf ve temiz yürekli yaklaşımımı. düzenli okurlarım çok iyi bilir blogumu ve beni. blogum, blog siteleri tarafında yüzde doksan oranında güvenilir, aktif ve ahlaklı bulunuyor. vb.vb.vb.

deeptone dedi ki...

gelelim mia'ya. mia çok yeni olan blog hayatımda en iyi arkadaşlarımdandır. o ve herkes bilir, mia, ilk beş'imdedir. ankette mia'ya oy vermedim. eskilerden sadece mia vardı. evet. bunun bir açıklaması var elbette. mia karşılıklı yazılarımızı düzenli okuduğumuz en yakın blog arkadaşlarımdandır. tüm blogunu okudum. o da. çok severiz birbirimizi. birbirimizi kaybetmeyi de göze alamayız. bu bir gerçek. sürekli fikir alışverişi de yaparız.

okurlarımın bildiği bir gerçek var. yazmak önemli benim için. bu bir. ikincisi de, sürekli gezerim bloglar arasında. yaklaşık 600 blog okudum. yorumladım. ve, okur sayısı çok düşük blogları okurum. izlediklerimin yüzde sekseninin okur sayısı maksimum 200. ıssız blogları okurum. okur sayısı 3-5 olan hatta hiç olmayan. ve izlediğim bloglar yürekten sevdiklerimdir. içtenlikle. blogger seçimimde de, yeni blogçuları seçtim. ve gerçekten sevdiklerimi. bir şekilde de, yeni blogçuları tanıtmak duyurmak istiyorum. çünkü yeni blogçular çekingen oluyor. ve tanınmak okunmak istiyorlar. aylar önce blogumu açtığımda, beni de zeyOzey, mia, sweet sunshine, fran, ribelle sevdiler ve tanıttılar. onlara çok şey borçluyum. ben de hep en yeni blogçuları destekliyorum. hem de yürekten.

deeptone dedi ki...

özür. eskilerden sadece fran olacaktı. gerçek bir bilgilendirici olduğu için. fran, en sevdiğimdir. onun seçilmesini çok isterdim.

Leah dedi ki...

bis blogunun kamerası nerde lan.

deeptone dedi ki...

ayrıca, anketteki ve yorumlardaki objektif tutumun için kutlarım. bundan sonraki anketler için de başarılar. anketlerde sana yardımcı olamam. çünkü, uyumaya bile zaman bulamıyorum çalışmaktan. bayram nedeniyle tatildeyim. ondan biraz rahatım. ancak, anket ile ilgili bir eleştiri alırsan senden yana olduğumu bil. seni desteklerim her şekilde.

bilmiyorum eski bir blogçu musun. ben yeniyim. ancak, blogçuluğu ciddiye alıyorum, seviyorum, iyi bir blogçu olmaya çabalıyorum.

sana minik bir eleştiri getireyim bir de. yorumları çok geç yanıtlıyorsun :) bir de, yorumlara toplu yanıt verme bence. az yazı yaz, az yorum yaz ama herkese tek tek ayrı ayrı yorum yaz, ayrı ayrı yanıt ver :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@deeptone : Blog arkadaşlığında birinci etken yazılardan çok yorumlar bence.. Sen istediğin kadar güzel yazılar yaz, yorumların olmadığı müddetçe kimse gelip de senin yazılarını okumaz. Yazıları hiç bi anlam ifade etmeyen bi çok Blogger var. Okuyanların, yazılarından etkilenerek hayatlarında bi şeylerin değişmesi mümkün olmayan Blogger'ların yüzlerce okuyucusu var. Ve bu sadece yorumlardan kaynaklı. Yorumların çok olması bir nevi, blog reklamı.. Ne kadar çok yorumun varsa o kadar çok izleyicin olur diye düşünüyorum. Tabi bunu genellemek pek doğru olmaz. İstesek de istemesek de bi şekilde yazılarımızda kişiselliğe yer verdiğimizi düşünüyorum. Bunu net bi şekilde belirtmesek bile.. Kişiselliğe yer vermeden sadece bilgi aktarman, yansıtıcı olman ve bu şekilde içten, samimi bir ortam yaratman, insanların blogunu kendi evi gibi görmesi takdire şayan doğrusu. Blog siteleri ve Blogger'lar seni güncel blog olarak görüyor olabilirler. Çünkü sık yazıyosun, çok yorum yapıyosun. Sadece bilgi aktarımı yapan, sanat eserleri, filmler, kitaplar gibi şeylerden bahseden bir blogun güvenilir, ahlaklı bulunması çok extrem bi şey değil bence..

Mia konusunda ekstradan bi yorum istemiyorum açıkcası.. Burası Mia hakkında yorum yapılacak bir ortam değil. Sadece bu kadar övmene karşın neden seçimlerde yer vermediğini merak ettim. Sadece yeni Blogger'ları seçtim demen bile yeterliydi. Ki ben de tahmin etmiştim zaten böyle bi şey diyeceğini..

Anketle ilgili her türlü eleştireye açığım. Her soruya bir cevabım kesinlikle olur. Yine de desteğin için teşekkür ederim. Yaklaşık 1 yıldır blog yazıyorum, çok eski sayılmam. Seni deepblueeagle zamanından beri biliyorum, bi kaç kez isim değiştirdin. Yorumları çabuk yanıtlamak elbetteki ben de isterim ama sürekli bilgisayar başında olsam bile çoğu zaman bu mümkün olmuyo. Elimdeki işi bırakıp yorum yazmak, yada yorumlara yanıt vermek çok etik bi davranış değil bence.. Herkese ayrı bi cevap yazmak bana yorum kalabalığı gibi geliyo. Kişilerin yorumlarını önemsemesem zaten onlara cevap yazmam. Ama tek tek yorum yazmak, yazının altında 10 yorum değil de 20 yorum olarak gözükmesine neden oluyo. Bu da açıkcası benim pek hoşuma gitmiyo. Çünkü bi yazının altındaki yorum sayısı ne kadar fazla olursa, okuyucu o yazıyı okumak istemese bile meraktan okuyo.. İçinden gelmediği sürece kimse yazımı okumasın.. Onun için her zaman yorumlarımı toplu olarak yazarım.. Eleştirin ve önerin için teşekkürler :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Kamera arkası benden taraf ama kameranın kendisi nerde inan ben de bilmiyorum :)

deeptone dedi ki...

heeey sevindim bu yanıtına.
karşılıklı iletişim kurabildiğimize sevindim. blogumda, şiir, öykü, aşk, kişisel gelişim, mizah yazılarım da çok. görüşürüz :) anketlerde sıkıntılı durum olursa hep senden yana olacağım her ne olursa olsun konu. bloguna da gelirim bir ara ama bu sıralar olanaksız. okuyamıyorum blog. 100'den kırka indirdim düzenli okuduğum blogları.

yorum sayısı düşünceni, anlamadım bile ne demek istediğini. yorum sayısı ile ilgili ne olabilir çözemedim. yorum sayısının çok olması ne anlam ifade ediyor anlamadım. blogumda, yorum sayısı fazla olunca okurlarım yorum yapmaktan vazgeçiyor, aksine, eskiden 200 300 yorum alıyordum. şimdi bilinçli olarak azalttırdım gelen yorum sayısını. çünkü, yorumlar değil yazılarım önemli. bana da yazılarım için gelirler. yazılarım feys ve heryerde dolaşıyor. yazılarım okunsun diye yorum yapmam ben. yazılarım konusunda çok ciddiyim. titizim.
yazılarıma değil bana yorum yapan çok blogçuyu izlemeyi bıraktım. geyik yapanlara acımam hiç.

deeptone dedi ki...

seninle hemen hemen aynı zamanda başlamışız blogçuluğa. adımı ve adresimi sadece bir kez o da bir iki hafta önce değiştirdim. ama, bir kez de, ocak ayında, google bir yanlışlık eseri blogumu geçici olarak kapatmıştı, sonra özür dilediler, bir buçuk ay sonra, o zaman zorunlu olarak değiştirmiştim.

Bir İnce Ses dedi ki...

@deeptone : deepblueeagle sen değil miydin ? Burdan o sonucu mu çıkarmalıyım ?

deeptone dedi ki...

bendim. google nedeniyle forever oldu. bu zorunlu oldu. iki hafta önce de sade ve derin oldu. çünkü, bu daha uygundu blogumun temasına.

Bir İnce Ses dedi ki...

@deeptone : Sonuçta iki kere değiştirdin yani, onu demek istemiştim

Mystery dedi ki...

ahauhauha yerim yaaa ben sizi, sanki ödül törenindeyim gibi oldu anasını satayım, leah'ya mia'ya falan aaaaa dedim içimden, gülümsedim ahuahahaauaa :D

o değil de yönetici olsana sen yaa :D ama üst düzey, hak ettin bunu :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : Bana aaa demedin mi :p Bi iş veren yok mu buralarda.. Böyle büyük şirketlerin falan.. Halk beni istiyor görüyosunuz :)

wear a smile! dedi ki...

ya ben acayip gururlandım, heyecanlandım ve hatta biraz havaya bile girdim sanırım şu an!! :D

bir kaç blogda adımı gördüm ama birinci olacağımı gerçekten tahmin etmemiştim, beni bu ödüle layık gören herkese saygılarımı ve sevgilerimi gönderiyorum (teknenin güvertesinden.. eee, en çok gezen blogger olarak güveninize layık olmaya çalışıyorum ne yapayım.. :)))

ilk fırsatta ben de blogumda yayınlayacağım seçilenleri, aracı olduğun için tekrar teşekkürler :)



http://www.wear-a-smile.com/

Bir İnce Ses dedi ki...

@wear a smile : Eee hani mutluluk gözyaşları :)

Lulu dedi ki...

Guzel bir is cikardin BIS! Sayende yeni bloglar kesfettim.

Aslı dedi ki...

Ben çok yeni olmama ragmen, ilgiyle takip ettim ve katılan veya kazanan herkeside kutluyorum :)

Ama asıl kutlamak istedigim sizsiniz...Böyle bir organizasyondan başarıyla çıkmak, çok zor bir işti.

Kutlarım :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Lulu : Teşekkür ederim :)

@Aslı : Zor oldu ama güzel oldu :)

crazywomanrosemary dedi ki...

Bu sabır ve incelik gerektiren sorumluluğu hakkıyla teslim etmenin huzuru var bloğunda..N BLOGERLARI VE ÖZNELİKLEDE bu işe renk vere sizi kutluyorum..yüreğinize sağlık..:))

crazywomanrosemary dedi ki...

Seçilen blogerlarıda ayrı ayrı kutluyorum..yorum bırakmasamda deeptone,mia,misbone izlediğim blogların başında geliyor.Ben tarafsız bir gözle söylemek isyediklerimi açmak istiyorum blogerlar içinde bloğunla ilgili ve ciddi anlamda süreklilik sağlayan deptone yazılarıyla ciddi anlamda hem bilgilendirici hemde bloğunu güncel tutmada başarılı onu sizin bloğunuzdan kutluyorum Mia da yeni bloger sayılılr ama onu da çok başarılı buluyorum.
misbone da ayrıca bloğunda kutlayacağım oda sevdiklerimden onuda kutluyorum.
öncelekle sizde bu konuda tarafsız kalmanız hoş bir şey bunu sürdürürseniz bir daha ki oylamalarda hep yanınızda olacağım..:))

inanirsakolurbence dedi ki...

Bir ince ses Deep'in Simay'ına , Gece'sine , yaşam enerjisi dolu yazılarına , şiirlerine ve tüm yazdıklarına bir okuyucusu olarak haksızlık ettiğini düşünüyorum.

Fazla yorum ya da fazla izleyici olması için bu kadar takdik uygulandığını bilmiyordum doğrusu.İnsan zekasına hayranım.Egolar olmasa keşke diyebiliyorum ancak.

Çok yorum almak ne kazandırabilir bir insana gerçekten algılayamadığım bir mevzu.Yorumların ,izleyicilerin çok olması statü mü kazandırıyor?

İzleyici ve yorumlar üzerinde bu kadar düşünülesi şeyler değil bence önemli olan bir şeyler paylaşmak...

Bir İnce Ses dedi ki...

crazywomanrosemary : Eğer böyle bi işe kalkışıyosanız tarafsız olmak zorundasınız.. İçinizden başka adaylar geçse de sonuçları okuyucalara doğru aktarmanız gerekiyo.. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)

inanırsakolurbence :

Ben Deep'in yazıları hakkında en ufak bi yorum bile yapmadım, yazdıklarına saygı duyarım. Fazla izleyici sayısı için emin ol çok daha başka taktikler de uygulanıyo. Bu konudaki düşüncemde yalnız olmadığıma da adım gibi eminim.. Doğru söylüyosun egolar olmasa hayat çok daha güzel olabilirdi.

Sonuçta burada bi şeyler yazıp, fikirlerimizi görüşlerimizi paylaşıyoruz. İzleyici sayımızın fazla olması hepimizin de hoşuna gider. Yok ben kendim için yazıyorum, izleyici sayısı, okunmak, yorum almak benim için önemli değil diyen birinin samimiyetine de pek inanmıyorum. Öyle bi düşüncesi olan biri yazdıklarını ya yayınlamaz, ya da bilgisayarında bi word dosyası açarak saklar. Çok yorum almak insana bi güven kazandırır. Yazdıklarının okunduğunun bi göstergesidir ve kişi bundan mutluluk duyar. Ben böyle düşünüyorum.. İzleyici ve yorumlar malesef ki bu kadar düşünülesi şeyler, burası kişisel bi blog olsa da genele hitap ediyoruz. Ben böyle düşünüyorum en azından..

Sertap ERENER'in de söylediği gibi " Hayat paylaşınca güzel... "

alice dedi ki...

bence çok güzel oldu, yeni bir sürü blog keşfetmiş oldum =)

crazywomanrosemary dedi ki...

bu gün son olarak Nlerin seçiminde yazıların önem ve değeri kadar iletişim şeklininde güzel bir şey olduğunu söylemek için uğradım.Bilmiyorum çok bilmiş bir havaya girmek istemiyorum ama burada bloger olarak bulunuyoruz.Çoğumuz usta yazar veya şair değiliz..Paylaşım adına yapılan bu eylem kötü bir şey olsaydı yazarlar imza günü uygulamasına sıcak bakmazdı.
okurların sıcaklığına yorumlarına önem vermesi o yazara ne kaybettirir ne kazandırır o ayrı bir tartışma konusu olabilir.

Ha birde iş arası yorum bırakmak etik değil gibi bir söz kullanmışsınız.Blogerler işlerini bırakıpta yorum yapıyor gibi algılanabilir keşke o sözü kullanma gereği duymasaydınız.
Bir güzel detayı dillendirmeniz hoş doğrusu ve samimice buldum.İnsan sadece yazmak istese başka bir yerde yazdıklarını kendine saklayabilir di mi? Ben de sizin gibi düşünüyorum.Bu blog dünyasında tüm blogerların tek amacı paylaşımda bulunmak..Bunların içinde egosu şişik olanlar zaten hemen seziliyor.Ha bir de reklAm amaçlı yorum bırakanlar dikkatimi çekiyor, yorum bırakıp kendi blog reklamını yapmadan(link verenler/blog adresi yazanlar) dönmüyor.Bunlarınki de tamamen reklam kokuyor.Bu grup başka kategoride yarıştırılsın bence..:)
Bu blogerları da kendi bloglarının reklamını en iyi yapanlar olabilir bir başlık daha açabiliriz demek istiyorum. :))

Ben yine de tarafsız kalma çabanızı yürekten kutluyorum.Bu tür çalışmalarınızda bu güveni hissettiğim için diğerlerinini de destekleyeceğimi söylüyorum..Bundan böyle sizinleyiz..:))

inanirsakolurbence dedi ki...

Yorumların olmasa kimse yazılarını okumaz demişsin ona istinaden söylemiştim.

Pek çok okur yazılarıyla tanıdı ilk zamanlarlardan beri takip ettiğim için biliyorum yorumlar zamanla gelişti.

Tabi ki herkes yazdıklarını , yaptıklarını paylaşmak için yazıyor ama bunu ha yüz kişiyle paylaşmışsın ha bin kişiyle paylaşmışsın ne önemi var.Gerçekten blog yorumlarına bakarak kendine güven duyan insan varsa en yakın psikiyatriste gitsin derim kendi sağlığı için:) İnsanın kendine güvenmesi için hiç bir şeye ihtiyacı yok bu benim fikrim tabi.

Neyse çok uzattım ben daha iyimser düşünüyorum bu kadar taktik olduğuna inanmak istemiyorum.Uğraşan varsa kolay gelsin ama sahte olan her şey çökmeye mahkumdur , bol şans:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@alice : Hepimiz yeni bloglar keşfettik, bekarım mutluyum çocuğum yok :p

@crazywomanrosemary : İş arası yorum bırakma durumunu ben kendim için söyledim. Genelleme yapmadım. Çabuk cevap yazamıyorsun deyince durumumu anlatmak için söyledim :) Desteğiniz için teşekkür ederim. Böyle yorumlar okumak bana büyük bi mutluluk veriyor :)

@inanırsakolurbence : Yorumların olmasa kimse yazılarını okumaz demedim. Sadece yazarak bi okuyucu kitlesine sahip olamazsın dedim. Bloglarımızı açtığımız zaman birileri gelip bizi bulmuyor. Bloglara yorum bıraktıkça yada blogları takip edince fark edilip, takip ediliyoruz. Ee ne kadar çok blogda yorum olursa, ne kadar çok dikkat çekersek izleyici sayımız ona göre şekilleniyor. Benim fikrim bu şekilde :)

Güven konusuna gelince.. Şimdi şöyle düşün.. Sürekli yazıyosun yazıyosun, blogun hep güncel ama yazıların yorum almıyo.. Ee sen bu blogu da fikirlerini paylaşmak için açtın.. Kendine bi sormaz mısın acaba niye yorum almıyorum diye ? Bi de yazdığın yazıların güzel yorumlar aldığını düşün.. İnsanlar yazılarını beğeniyolar, onlar da görüşlerini seninle paylaşıyolar. Mutlu olmaz mısın ? Kendi kendine tamam ben bu işi yapabiliyorum demez misin ? Kendine bi güven gelmez mi ? Ama yok bence öyle bi şey bu senin düşüncen dersen tanıdığın bildiğin en yakın psikiyatristin numarasını rica edeyim :)

Çoğumuz her şeye iyimser yaklaşıyo ama emin ol ki iyimser olmayan çok fazla insan var. Sahte olan her şey çökmeye mahkumdur haklısın ama çökme zamanı uzun olunca bi anlamı kalmıyo.. Sanırım bazen inanırsakolmuyo :)

Yorumların için teşekkür ederim, istediğin zaman istediğin kadar uzatabilirsin :)

Sadece Umut dedi ki...

Ben yazıyorum ama kimse yorum atmıyor :D şaka...
Atsalar bile yazının güzel olup olmadığını söylemezler ki zaten. Ne biliyim ben de düşüncelerimi paylaşıyım BİS'e anlatıyım dedim.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sadece Umut : Ee bana da çok yorum geldiği söylenemez hani :) 10 yorum olunca vay be bu sefer iyi yazmışım heralde diyorum :D

Bazen söylüyolar ya güzel olmuş diye :p Ama gelen yorumlardan anlayabiliyosun.. Bazı yorumlar o kadar içten oluyo ki bi şeyler hissettiriyo sana :)

Sadece Umut dedi ki...

Ben yalnız olmadığımı hissediyorum mesela o yüzden mutlu oluyorum yoksa gider wordpresste yazarım. Bu arada lalişle yapmış olduğun röportajdan sonra sana daha rahat yorum yazabiliyorum. :) Samimi hissettiriyor.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Sadece Umut : Niye yahu önceden çok mu sert bi mizaca sahip görünüyodum :)

Sadece Umut dedi ki...

Hayır ama sanırım benim üzerimde öyle bi etki yarattı blog. :)

tuturella dedi ki...

Selam :)

Bu Mim'i bana sadecebenemel'ciğim göndermişti fakat tam da dayımızın akciğer kanserinden vefat etmeden önceki son 2 haftasına denk geldi ve hastane, ardından cenaze, bayram... velhasıl yoğun ve yorgun bir süreç derken katılamadım... Neyse.

Bence amacına çok uygun bir anket oldu bu. Ben de birçok yeni blog keşfettim, benim de blogumu yeni olduğu için beni de ilk kez okuyanlar ve izleyenler oldu, güzel okumalar, insanlar ekledik hanemize. Farklı kategorilerden birkaç kez aday da gösterilince çok da hoşuma gitti açıkçası :)

Katılamamış olsam da güzeldi, bu vesileyle Emel'e de birkez daha teşekkür etmiş olayım. Bu kadar özenle emek sarfettiğin için de sana ayrıca çok teşekkürler :)

Sevgiler;

Tuturella

sJ dedi ki...

şimdiye kadar en keyifle okuduğum mimdi, tebrikler

minikkus dedi ki...

bu mim olayı cok mantıklı bir hareket oldu blogger camiası icin. dedigin gibi bircok blogun izleyici kitlesi arttı. ben birkac aydır bloggerda oldugum icin daha cok yeniyim, ama en yakın zamanda ben de N'lere giricem, azimliyim :) şaka şaka o kadar iddialı degilim ama hak ediyorum valla :)

bloguma mutlak suretle beklerim ;)
http://minikkus.blogspot.com

Bir İnce Ses dedi ki...

@tuturella : Başın sağolsun, allah rahmet eylesin dayına.. Bu mim'e katılamamış olsan da diğerlerine katılırsın.. Yani diğerleri olursa :)

@sJ : Teşekkür ederim :)

@minikkus : Bekleyip görelim o zaman :)

gözde'nin gözünden dedi ki...

herşeyi bi kenara bırak, senin emeğine sağlık... gerçekten çok uğraştın, katılan herkese tek tek teşekkürlerini ilettin, katılımlarından dolayı... ben, kendimden biliyorum, çok zarif bir davranıştı.. kazanamadım ama zaten beklemiyordum da, adımın geçmesi bile beni mutlu etmeye yetti de arttı.... takibindeyim, sevgiler..

http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

Vladimir dedi ki...

@ gözde'nin gözünden, katılan herkese tek tek teşekkür iletildiği kanısına kapılmanız çok hoş olmuş. Şu sonuç yazısında bir tek teşekkür ifadesi bile yok üstelik. Hoş bir girişim, amacına hizmet etmiş hoş bir egzersiz olarak hafızalarda yer edecek elbette. Hoş bir hoşluk kattı çoğu kişinin zaman öldürme mekanizmalarına.

wear a smile! dedi ki...

@vladimir, birinceses mimi yapanların bloguna gidip teşekkür notu yazdı, gözde'nin gözünden onu kastediyor.
madem okuyucular da birbirine cevap veriyor, kusur kalmayayım dedim :)

bu arada biz 2011'in N'leri seçimini de merakla bekliyoruz :)

http://www.wear-a-smile.com/

pınar dedi ki...

Bir N bile olmadım anlıyormusuun hadi gülümseeeeeee.Neyse ben hiç üzülmemiştim vala bak:)Çok güzel bir mim olmuş seni tebrik ediyorum Bis arkadaşım yeni mimlerinle blog camiasını hareketlendirmeni sabırsızlıkla bekliyorum.Esen kal:)

Kırmızı Başlıklı Pollyanna dedi ki...

Mimlendin Bis! Bakalım kız olsan neler yaparmışsın

!DOZ BÜYÜCÜSÜ! dedi ki...

cok basarili ve keyifliydi :) tesekkurler :)

tubitos dedi ki...

herkesin teşekkürüne tek tek cevap yazmışsın ben hariç, bu kadar güzel bir kategoride en çok adı geçen birisi olarak gözden kaçmayı haketmedim bence :)

mustafasoydan dedi ki...

teşekkürler mim için sevigiler saygılar kucak dolusu bişiler işte :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Doz Büyücüsü : Rica ederim :)

@tubitos : Çok özür dilerim ya.. Gerçekten nasıl dikkat etmemişim bilmiyorum. Nasıl affedersin yada affeder misin bilemiyorum. Cezama razıyım :)

@mustafasoydan : Ricalar, önemli değiller, falanlar filanlar, fındıklar fıstıklar :)

Adsız dedi ki...

good day birinceses.blogspot.com admin discovered your website via search engine but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my site. Hope this helps :) They offer get backlinks seo org backlink service backlinks generator Take care. Jay

Adsız dedi ki...

These are basically brief phrase loans that do give you meet
your fiscal matters inside a preferred specific time period.
Considering time limitations these loans are particularly intended above an obligation no cost platform.

As such, these are kept fully free of charge from credential checksums.

Issues such as defaults, arrears, bankruptcy, CCJs and even
IVAs are not thought to be right here. Further, there
are also no collaterals associated with these loans. There is minimal paper function required on the aspect of borrower.

There are also no hidden or further documentation or faxing needed here.
Applying for these loans is also exceptionally handy. Individuals only demand filling an via the internet form and once this gets approved cash is received inside 24
hours time frame. These loans are usually offered under convenient terms and situations.
The general standard applicant criteria right here
is that they should be a UK resident and of 18 years of age.
My web site ... vincentfletcher.com

Adsız dedi ki...

These are generally short term loans that do supply you meet your fiscal issues inside a preferred
certain time period. Contemplating time limitations these loans are especially designed above an obligation absolutely
free platform. As such, these are kept completely
zero cost from credential checksums. Concerns such as defaults,
arrears, bankruptcy, CCJs and even IVAs are not
thought to be here. Further, there are also no collaterals associated with these loans.
There is minimal paper perform necessary on the portion of borrower.
There are also no hidden or further documentation or faxing needed right here.
Applying for these loans is also particularly handy.

Persons just call for filling an web based type and when this gets
approved money is received inside 24 hours time frame.
These loans are generally provided under handy terms and situations.
The general basic applicant criteria right here is that they will need
to be a UK resident and of 18 years of age.
Here is my website find more

Adsız dedi ki...

These are generally brief term loans that
do offer you meet your fiscal problems inside a desired distinct time period.
Thinking about time limitations these loans are specifically created above an obligation 100 % free platform. As such, these are kept completely zero cost from credential checksums. Difficulties such as defaults, arrears, bankruptcy, CCJs and even IVAs are not thought to be here. Further, there are also no collaterals linked with these loans. There is minimal paper perform needed on the part of borrower. There are also no hidden or added documentation or faxing essential here. Applying for these loans is also extremely practical. Men and women only need filling an internet form and once this gets authorized money is received within 24 hours time frame. These loans are in general supplied under hassle-free terms and situations. The general simple applicant criteria right here is that they should be a UK resident and of 18 years of age.
Here is my web blog click

Adsız dedi ki...

These are essentially brief phrase loans that do supply you meet your fiscal issues within a desired certain time period.
Contemplating time limitations these loans are especially created above an obligation free platform.
As such, these are kept completely no cost from
credential checksums. Issues such as defaults, arrears, bankruptcy,
CCJs and even IVAs are not viewed as right here.
Further, there are also no collaterals connected with these loans.
There is minimal paper function needed on the portion
of borrower. There are also no hidden or extra documentation or faxing needed right
here. Applying for these loans is also incredibly convenient.

People today basically demand filling an internet type
and as soon as this gets authorized money is received within
24 hours time frame. These loans are typically provided below practical terms and conditions.
The common basic applicant criteria right here is that they ought to be a
UK resident and of 18 years of age.
My web blog : click

Adsız dedi ki...

These are generally short phrase loans that do give you meet your
fiscal problems inside a preferred distinct time
period. Thinking of time limitations these loans are particularly intended above an
obligation absolutely free platform. As such, these are kept fully absolutely free from credential checksums.
Problems such as defaults, arrears, bankruptcy, CCJs and even IVAs are not regarded as here.
Further, there are also no collaterals connected with these loans.
There is minimal paper operate needed on the element of borrower.
There are also no hidden or further documentation or faxing required here.
Applying for these loans is also especially handy. People simply call for
filling an on line type and once this gets approved money is received inside 24 hours time frame.
These loans are commonly supplied below practical terms and conditions.

The general simple applicant criteria here is that they should certainly be a UK resident and of 18 years of
age.
Feel free to surf my page ; http://apgretiree.com/node/8649

Adsız dedi ki...

These are generally short phrase loans that do produce you meet your fiscal concerns
within a desired particular time period. Contemplating time limitations these loans are especially
intended above an obligation free of charge platform.
As such, these are kept entirely totally free from credential checksums.
Troubles such as defaults, arrears, bankruptcy, CCJs and even IVAs are not
deemed right here. Further, there are also no collaterals associated with these loans.
There is minimal paper function necessary on the aspect of borrower.
There are also no hidden or additional documentation or faxing required
here. Applying for these loans is also pretty hassle-free.
Folks merely call for filling an on the internet type
and as soon as this gets approved cash is received within 24 hours time frame.
These loans are generally provided under hassle-free terms and conditions.
The common standard applicant criteria right here is that
they should really be a UK resident and of 18 years of age.
Also see my web site - www.p-pintada.com

Adsız dedi ki...

These are basically brief term loans that do provide
you meet your fiscal issues within a desired distinct time period.
Taking into consideration time limitations
these loans are particularly created above an obligation cost-free platform.
As such, these are kept completely cost-free from credential checksums.

Troubles such as defaults, arrears, bankruptcy, CCJs and even IVAs are not
thought to be here. Further, there are also no
collaterals linked with these loans. There is minimal paper operate necessary on
the element of borrower. There are also no hidden or added documentation or faxing essential right here.
Applying for these loans is also particularly handy.
Folks merely demand filling an over the internet form and once this gets authorized cash is received within 24 hours
time frame. These loans are commonly offered below convenient terms and circumstances.
The basic simple applicant criteria right here is that
they will need to be a UK resident and of 18 years of age.
my webpage :: chambombo.com

A.O Bolat dedi ki...

Kazanan tüm bloggerları tebrik ederim. Ben de bazı blogger arkadaşları burada tanımış oldum :)teşekkürler.