Blogger N'lerini Seçiyor !

     
     Beklediğimiz gün geldi. Blogger N'lerini seçmeye başlıyor.Bir önceki yazımda da belirttiğim gibi ( Bkz. Yazı ) mim şeklinde hareket edeceğiz. Anket yaparak Blogger'ları bi yerde toplamaktansa mim yapıp herkesten bi şeyler olsun istedim. Böylece daha fazla blogger tanıyıp, daha fazla blog takip edebiliriz. Kim bilir belki de hiç bilmediğimiz blogları zevkle okuyacağız. Kategorileri belirlemek için sizden yardım istedim. Hep birlikte bir şeyler ortaya çıkarabiliriz diye düşündüm ama beklediğim yorumlar malesef gelmedi. Her neyse biz önümüze bakalım. Şimdi sistemin nasıl işleyeceği hakkında kısa bi bilgi vereyim. Mim'in ne olduğunu hepimiz biliyoruz zaten. Yazıları yazarken dikkat etmenizi istediğim bazı hususlar var. Yazının başlığı " Blogger N'lerini seçiyor ! " şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz..  (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Tabi ki sırasıyla olmalı.. Çok fazla okunan bir Blogger olmadığımdan pek kimseyi haberdar edemedim. Bu yüzden kategoriler yetersiz kalmış olabilir. Bunun için ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burda genel bi seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz. Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.)  Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz. (birinceses@gmail.com) Eee hadi başlayalım :)

En İyi Tasarıma Sahip Blogger : Paper doll , Nora

En Güncel Blogger : Hayal Meyal

En Meraklı Blogger : Mia Wallace

En Çok Gezen Blogger :Ella, Lulu

En Çok Bilgilendiren Blogger : Francesca Mckennitt , Mr.E , deeptone

En Çok Eleştiren Blogger :  MiyukiAmak-ı Hayal

En Çok Kendini Anlatan Blogger : Missbone , Turuncu Masallar, Laliş , Lazanya , Vişne Çürüğü

En Akıcı Yazan Blogger : Leah, Mia Wallace

En Aşık Blogger : T.B , Mystery

En Çok Güldüren Blogger : Mia Wallace , Mystery

     Her türlü soru, istek ve şikayetlerinizi birinceses@gmail.com adresine mail olarak atabilirsiniz. Ayrıca soru sormak için Formspring hesabımı, kısa yorumlarınız için de Twitter hesabımı kullanabilirsiniz. Mim ay sonuna kadar devam edecek ve bayramın ilk günü Blogger N'lerini seçmiş olacak. (Bu kısmı yazdığınız yazıların altına kopyalarsanız çok memnun olurum.)


Mimlenenler
     
     Seçtiğim kişileri mim'lemiş kabul ediyorum. Zaten önemli olan benim mim'lediklerim değil sizin kimleri mim'leyeceğiniz :)  Mim'i yazmanız için illa ki mim'lenmiş olmanız gerekmiyor. İsteyen herkes yazabilir. Hatta herkes yazsın işte.. :)

*Not : Biz daha N'leri seçmeden birileri Blogger'ın en güzel kızını seçmiş.. Geç kaldık galiba :)

66 yorum:

Laliş dedi ki...

Demek kendimi bu kadar ele veeriyordum ben =P. Madem çok anlatıyorum, anlatmayayım biraz havadan sudan yazayım :D. Ay yok senle sohbet yapacağız daha biz di miii :D. Hadi ben gidip önce bunu yapayım, sonra senin sorularını yazayım =).

Mr.E dedi ki...

Hmmm baya baya form almış bu fikir, o zaman tembelliği bir kenara bırakıp büyük bir zevkle katılacağım :)

Eline ve fikrine sağlık :)

Vişne Çürüğü.. dedi ki...

Bak bu en olayını sevdim bis. Kendimi görünce ayrı bi sevindim zaten ^_^
Teşekkür ederim :)

Jano dedi ki...

önce bi baktım ben var mıyım diye, niyeyse :D olayı anlamamıştım da şimdi çaktım sanırım. ben de bi liste hazırlamaya çalışıyım

EMEL dedi ki...

bende yazıcam bende yazıcam :)) yazdıktan sonra bişey yapmak gerekiyomu acaba ;)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Laliş : Sorulara hazırım, bekliyorum :)

@Mr.E : Teşekkür ederimmm :)

@Vişne : Ben de çok sevdim, herkes sever diye düşündüm :)

@Jano : Hepimiz kendi ismimizi arayacağız Jano bu doğal bişe :)

@EMEL : Sen yaşıyo musun yaa ? Sen yaz ben bakarım ama yook illa bişe yapayım diyosan mail at :)

Mystery dedi ki...

Ulan ne garip is, senin 100. izleyiciden sonra yazdigin yazida adimi gorunce ne hissettiysem simdi de aynisini hissettim len icim bi garip oldu ahahhahaha

su an telefondan giriyorum ama bilgisayari ilk actigim an yazicam bu yaziyi.

Ay cok tesekkur ederim incecigiiiim :D biliyosun ki kpssyi kazandigim gun ben de sana tesekkur edicem ahahahah :D

Missbone dedi ki...

Ya biss niye en çok kendini anlatan blogger oluyorum. Şöyle en havalı blogger falan deseydin ya :D Ayrıca kategoriler sınırlı sanki ekleme yapabiliyor muyuz? Mim'ini yarın yayınlıcam,daha yeni yazı yazdım şimdi kim vurduya gitmesin :)))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mystery : İşte ben böyle insanın içini bi garip hissettiririm :) Kpss'yi kazanmanı iple çekiyorum :)

@Missbone : Ekleme yapabilirsin ama fazla abartmadan hani. 1 veya 2 tane :)

Şeker Limonu dedi ki...

Wueee negzel olmuş bu ehe :) Güzel mim olmuş bende yapicimmm :p

EMEL dedi ki...

yazımı tamamlamış hatta yayınlamış bulunmaktayım saygılarımla efendim :))

deeptone dedi ki...

sabah, anketi ve yanıtlarımı yayınlayacağım. teşekkür ederim.

T.B dedi ki...

BU YAZIYI DİNLERKEN "AŞIK OLUYORUMM EYVAH YERİMDE DURAMIYORUM" ŞARKISINI DİNLİYODUM, ÇOK ESKİ BİR ŞARKIDIR.
BİR BAKTIM KONUSUNA DA CUK OTURDU. ŞAHANE :))))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şeker Limonu : Yapınız efendim yapınız :)

@EMEL : Saygı bizden efendim :)

@deeptone : Ben teşekkür ederim :)

@T.B : Elimden geldiğince doğru kategoriler seçip, doğru Blogger'ları eklemeye çalıştım. Doğru düzgün bi şeyler yapabildiysem ne mutlu bana :)

Mrs. Baros dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ibrahim Hamurcu dedi ki...

:D niye kızını seciyorsunki erkegide var toplulugunu secsek daha makbul olabılır

Bir İnce Ses dedi ki...

@İbrahim Hamurcu : Ben seçmedim yahu.. Yapılan bir röportajın başlığıydı o :)

deeptone dedi ki...

blogçuların seçimlerini sen mi dolaşıp topluyorsun?
yanıtları nasıl topluyorsun ki?
:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@deeptone : Aslında bana yardım edecek birileri var(dı).. Umarım hala vardır :) Başlıkların aynı olmasını istememdeki en büyük etken buydu. Bi şekilde başlıklar gözümüze çarpar. Ayrıca mim'i ben başlattığım için mim'lediğim kişilerin sayfasından kimleri mim'lediklerini takip edip onlarında seçimleri toplayacağım. Seçimlerini topladığım blogların altına yorum bırakacağım. Bir gün içinde yorum bırakmadığım yazılar için de bloggerların bana mail atmasını istedim. Umarım sorunsuz bi şekilde tamamlarım :)

Mr.E dedi ki...

Gülümse, N'lerdesin :)

pınar dedi ki...

En çok kendini anlatan hee.halbuki ben beklerdim ki en yardımsever efendim en katılımcı cık cık cık:p neyse artık megolamanlığımı yanıma alıp destek olmaya gidiyorum şimdi:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mr.E :D:D:D:D:D

@pınar : Az gezseydin dee bi kategori de sen açsaydınn :p Evet destek ol bana, ihtiyacım var :D

Hayal Meyal dedi ki...

http://burcu-d.blogspot.com/

http://sessizteyyare.blogspot.com/

bunlar mim cvplayanlar :)

tutsak dedi ki...

Lütfen mimlenenler.blogspot.com a da bir not bırakırsanız fazladan mim seven 20 kişiye daha ulaşmış olursunuz + yazarı olmak isterseniz Kamikaze ye öail adresinizi bildirirseniz sizlere de davetiye gönderecektir...

Bir İnce Ses dedi ki...

@Hayal Meyal : İkisinide gördüm. Teşekkürler :)

@tutsak : Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.. Daha fazla Blogger'a ulaşmamız iyi olacak

Aslı dedi ki...

Deeptone sormuş zaten bende aynı şeyi sorucaktım :) bu arada çok kolay gelsin, çok zor bi iş bu :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Aslı : Ay sonuna kadar uzatmamın sebebi eksiksiz bi şekilde tüm blogları okuyabilmek. Muhtemelen bir hafta içinde bütün Blogger'lar yazmış olur. Geri kalan süre derleyip toplamak için :)

deniz dedi ki...

http://denizindunyasii.blogspot.com/

yeni başladım göz atarsanız seviniriimm arkadaşlar

Dolunay dedi ki...

umarım katılım fazla olur .bana gelenler henuz yazmadılar bloglarında,haberde verdım ama :)

éLLa Ç. dedi ki...

ne cok gezen ya, kim cikariyor bu laflari kim kim kim kim :) evde pinekliyorum 24 saat

Miyuki dedi ki...

ne elestirimi gordun dumbuk? sadece gozlemlerimi yaziyorum ben! :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@deniz : Şu mim bitsin bakarım mutlaka :)

@Dolunay : Şimdilik katılım iyi gibi, bütün blogları takip etmeye çalışıyoruz :)

@eLLa Ç : Kim çıkardı ? MMmm şey bilmem :p

@Miyuki : Tamam işte ben de gözlemlerimi yazıyorum :)

Hayal Meyal dedi ki...

http://bloke-oldum.blogspot.com/

http://nutukcu.blogspot.com/2011/08/blogger-nlerini-seciyor.html


yeni cwplar

deeptone dedi ki...

adresim değişti. profilimden girebilirsin. veya, sadevederin.blogspot.com.
:)

Lütfi MUTLUER dedi ki...

hey mimini seven blogger bir de bana uğra :D

Lulu dedi ki...

Bu sene leylegi havada gordum, cok gzedim:) Bir Ince Ses mimi cevapladim. Bu mim bugune kadar cevapladigim en keyifli mim oldu, yeni bloglar kesfettim sayende. Cok tesekkurler.

Lulu (www.birazhayat.blogspot.com)

wear a smile! dedi ki...

ben de adaylarımı yazdım :)
teşekkürler uğraşın için..



http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com/

ibrahim Hamurcu dedi ki...

bizde adayları yazdık bakmak istersen :D


http://www.anindayorum.com/2011/08/blogger-nlerini-seciyor.html

deeptone dedi ki...

MİME KATILDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER.
:):):)

(hep sen mi dicen)
:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Lütfi : Uğradım :)

@Lulu : Rica ederimm :)

@wear a smile : Ben de yazdığın için teşekkür ederim :)

@İbrahim Hamurcu : Baktım :)

@deeptone : Evet ya bana da teşekkür edin ben de yazdım :D

Edakcks dedi ki...

Mimlerinizden gerçekten çok değerli bloglara ulaştım, teşekkürler :)

Formspring'deki minik karışıklık için de kusuruma bakmayın :|

Bir İnce Ses dedi ki...

@Edakcks : Rica ederim, güzel bi şeyler yapabildiysem ne mutlu bana :)

Arada olur öyle karışıklıklar. Ben çok daha karışık bi şey yaşadım.. Bu normaldir :)

gülümse dedi ki...

süper bi iş başlattın, teşekkürler:)

aysun dedi ki...

Kolay gelsin sizee :)
http://yagmurunmodasi.blogspot.com/2011/08/blogger-nlerini-seciyor.html

Bir İnce Ses dedi ki...

@gülümse : Teşekkür ederim :)

@aysun : Sanırım yazıyı kaldırmışsın, sayfa bulunamıyor.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Bu mim için tşklerr :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@pembesinti : Rica ederim :)

Mia Wallace dedi ki...

en akıcı blogger ödülünü alsam tamamdır :)

yazıcam bu mimi kişiler şimdiden kafamda oluştu.

Bir İnce Ses dedi ki...

@Mia : Ödül almayı geçtim bi de kategori seçiyo.. :)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Ay supermis ;))) yeni bloggerrr olarak takipteyim o zaman ;))

Bir İnce Ses dedi ki...

@Kokosss ;))) kelebek : Sizi mim'leyen oldu mu bilemiyorum ama isterseniz siz de yazabilirsiniz :)

Mia Wallace dedi ki...

yazdım bile :)

http://trainspottingmia.blogspot.com/2011/08/blogger-nlerini-seciyor.html

SvGLove dedi ki...

Ve benden;)
http://svglove.blogspot.com/2011/08/blogger-nlerini-seciyor.html

Amak-ı Hayal dedi ki...

sağol ince yaa en çok eleştiren blog:D:D bu mudur:P

Bir İnce Ses dedi ki...

@Amak-ı hayal : budur :)

Amak-ı Hayal dedi ki...

:P:P:P kaybol

cemReçete dedi ki...

öncelikle selamlar :)

Demek bu mim furyasını başlatan sensin,yok efendim neymiş N'leriymiş...Sana tek bir şey söyliyeceğim iyi dinle,çok iyi bir iş yapmışsın,ellerine kollarına,klavyene,farene sağlık.(farene neden sağlık dediğimi sorarsan,ekran klavyesini kullanabilme ihtimalinden ötrü,senden ötrü.evet iyiniyetime hayran kalabilirsin) ya tek bir şey diyecektim bir de,çenem düştü benim,iyi bir iş çıkarmışsın tebrikler evet buydu :)

deeptone dedi ki...

başa çıkabiliyor musun anketlerle bay iz sürücü :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@cemReçete : Teşekkürler :)

@deeptone : İtiraf ediyorum : Büyük sıkıntıdayım :)

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

selam, sıkıntıda olman normal aslında, furya epey büyüdü sanırım :) güzel bir iş oldu, teşekkürler..
bende listeledim N lerimi, bilgine ;)

http://turtatadinda.blogspot.com/

deeptone dedi ki...

bu güzel düşüncen için teşekkür ederim. anket sayesinde okur sayımda ve okunma oranımda bir patlama oldu.
ve ben de birçok blogçu tanıdım.
:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@deeptone : İzleyici sayısı olarak hemen hemen bütün bloglarda artış var. Her gün blog blog gezmekten ezberledim artık, değişimi farkedebiliyorum :) Mim'in asıl amacı da buydu zaten. Bu şekilde enleri seçmek zaten mümkün değil.. Sonuçlar büyük oranda şekillendi ama bi kaç kategori başabaş gidiyo bikaçı da birbirine çok yakın. Yanlış bi seçim olmasın diye didik didik ediyorum :)

deeptone dedi ki...

en olmak önemli değil zaten. işin zor. ben de sonuçları geziyorum. yüzlerce, binlerce blog var. önemli olan yakınlaşmak. bir haftada yetmiş kişi geldi. ve tıklanma oranım olağanüstü arttı. eh bu da zaten çok güçlü olan motivasyonuma ivme kattı.
bir de bir dolu güzel insanla blog arkadaşı oldum. yaşasın bloggerlar!

Bir İnce Ses dedi ki...

@deeptone : Blogger'lara katkım olduysa ne mutlu bana :)

goncaninsepeti dedi ki...

yeni bloglar bulmamı sağladı bu post keşke ben de yer alabilseydim:) bir dahakine belkii:)

futbol hocası dedi ki...

Sitemize davetlisiniz Ücretsiz site tanıtımı yapılmaktadır..